.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۳ اسفند
آغاز زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس دوازدهم و سخنان رئیسی درباره تلاش همگانی برای پرشور کردن انتخابات از عناوین روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : می‌خواهیم در مرزهایمان انسداد انجام دهیم و این کار ظلم به کشورهای همسایه نیست، چرا که در تمام کشورها متداول است .... هیچکس هم نمی‌تواند اعتراض داشته باشد / دیگران نمی‌توانند برای ما تعیین تکلیف کنند
شمال نیوز : فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : می‌خواهیم در مرزهایمان انسداد انجام دهیم و این کار ظلم به کشورهای همسایه نیست، چرا که در تمام کشورها متداول است ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۵ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم روز جانباز و بیانیه ۱۱۰ فعال اصلاح‌طلب درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
بلایی که خرید اقساطی کالا بر سر مردم می آورد!
(ادامه)
خواص برای انتخابات پرشور نقش ایفا کنند/ غفلت بورزند ضربه تاریخی به ملت می‌زنند/به فضل الهی مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، شرکت گسترده و پرشوری خواهند داشت و با دفاع از انقلاب، وفاداری خود به امام خمینی را برجسته خواهند کرد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر وحید آرائی ، استاد دانشگاه و عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش تبیینی اساتید در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا باعث تشکیل مجلس قوی و احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود. مشارکت بالا باعث احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود
شمال نیوز : دکتر وحید آرائی ، استاد دانشگاه و عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش تبیینی اساتید در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا باعث تشکیل مجلس قوی و احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود.(ادامه)
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند. وظیفه خطیر لیدرهای سیاسی / همه با هم برای تحقق مشارکتی حداکثری
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند.(ادامه)
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود.  ۱۲ بهمن ۱۳۵۷/ روزی تاریخی که تکراری نمی‌شود
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود. (ادامه)
آلمان دومین تامین کننده سلاح اوکراین روز چهارشنبه ارتش این کشور را به موشک‌های دفاع هوایی «آیریس» و گلوله‌های توپ مجهز کرد. آلمان موشک‌های «آیریس» و هزاران گلوله توپ به اوکراین ارسال کرد
آلمان دومین تامین کننده سلاح اوکراین روز چهارشنبه ارتش این کشور را به موشک‌های دفاع هوایی «آیریس» و گلوله‌های توپ مجهز کرد.(ادامه)
رئیس اداره روابط ملی حماس در خارج از فلسطین چهارشنبه شب شرایط پذیرش طرح فرانسه برای آتش‌بس در غزه را اعلام کرد و گفت که برای اجرای آن تضمین جامعه بین الملل و کشورهای عربی ضروری است. حماس شرایط قبول آتش‌بس در غزه را اعلام کرد
رئیس اداره روابط ملی حماس در خارج از فلسطین چهارشنبه شب شرایط پذیرش طرح فرانسه برای آتش‌بس در غزه را اعلام کرد و گفت که برای اجرای آن تضمین جامعه بین الملل و کشورهای عربی ضروری است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۲ بهمن
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره ۲۴ هزار شهید تهران بزرگ و آغاز دهه فجر پرداخته‌اند.(ادامه)
قوانین متعدد ازجمله تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار یا رفع موانع تولید اگرچه در رفع مشکلات تولید کشور بی‌تأثیر نبوده‌اند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند. بایسته‌های رونق کسب‌وکارها(يادداشت)
قوانین متعدد ازجمله تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار یا رفع موانع تولید اگرچه در رفع مشکلات تولید کشور بی‌تأثیر نبوده‌اند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند.(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مجموع پاداش بازنشستگان ۳۳ هزار میلیارد تومان بود که قبلا برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر ۲۴ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد، برای بخش باقی‌مانده نیز روز گذشته تخصیص داده شد و تا چند روز آینده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود. پاداش بازنشستگان تا چند روز آینده پرداخت می‌شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مجموع پاداش بازنشستگان ۳۳ هزار میلیارد تومان بود که قبلا برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر ۲۴ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد، برای بخش باقی‌مانده نیز روز گذشته تخصیص داده شد و تا چند روز آینده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است. مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع است/ رشد نقدینگی باید متوقف شود/ نارضایتی برخی تولیدکنندگان، نشان‌دهنده عمل نکردن دولت به تذکراتی است که سال گذشته در چنین دیداری خطاب به دولتمردان گفتیم / متأسفیم که پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر ملت، بی‌خبرند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است.(ادامه)
انتقاد تند دادستان کل کشور از تصمیمات « علی سلاجقه » در رابطه با پتروشیمی مازندران
شمال نیوز : آیت الله موحدی آزاد دادستان کل کشور از تصمیمات متعارض و متناقض در سازمان حفاظت محیط زیست انتقاد کرد . (ادامه)
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است. مدیرعامل بانک ملی ایران: شعب ویژه اتباع خارجی راه اندازی می شود
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است.(ادامه)
اقتصادآنلاین: هرازگاهی صحبت‌های غیررسمی درباره حقوق وزرا و اعضای کابینه دولت مطرح می‌شود که گاه افکار عمومی را به سمت حقوق‌های نجومی می‌برد. وزرا معمولا درباره حقوق خود چیزی نمی‌گویند اما نمونه‌هایی از سخنان وزرای سابق و فعلی در خصوص میزان دریافتی وزرا وجود دارد. حجت‌الله عبدالملکی، وزیر سابق کار در دوره وزارتش از وضعیت بد معیشتی وزرا سخن گفت و وزیر فعلی کار، صولت مرتضوی نیز حقوق ۵۰ میلیونی‌اش را فاش کرده است. رقم حقوق وزرای رئیسی مشخص شد
اقتصادآنلاین: هرازگاهی صحبت‌های غیررسمی درباره حقوق وزرا و اعضای کابینه دولت مطرح می‌شود که گاه افکار عمومی را به سمت حقوق‌های نجومی می‌برد. وزرا معمولا درباره حقوق خود چیزی نمی‌گویند اما نمونه‌هایی از سخنان وزرای سابق و فعلی در خصوص میزان دریافتی وزرا وجود دارد. حجت‌الله عبدالملکی، وزیر سابق کار در دوره وزارتش از وضعیت بد معیشتی وزرا سخن گفت و وزیر فعلی کار، صولت مرتضوی نیز حقوق ۵۰ میلیونی‌اش را فاش کرده است.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: پدری با انگیزه صحنه‌سازی برای متهم کردن شاکیان پرونده نزاع قبلی خود که مرتکب شده بود، برای رهایی از مجازات و پرداخت دیه، فرزندش را به قتل رساند. فرزندکشی برای فرار از اتهام در اردبیل
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: پدری با انگیزه صحنه‌سازی برای متهم کردن شاکیان پرونده نزاع قبلی خود که مرتکب شده بود، برای رهایی از مجازات و پرداخت دیه، فرزندش را به قتل رساند.(ادامه)
عضو ارشد حماس از سخنان سفیر عربستان در آمریکا به شدت انتقاد کرد. انتقاد شدید عضو ارشد حماس از سخنان سفیر عربستان در آمریکا
عضو ارشد حماس از سخنان سفیر عربستان در آمریکا به شدت انتقاد کرد.(ادامه)
رئیس رژیم صهیونیستی درپی فشار‌های بین‌المللی علیه این رژیم برای توقف جنایات علیه فلسطین با فرار به جلو به لفاظی دوباره علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت. لفاظی جدید رئیس رژیم صهیونیستی علیه ایران
رئیس رژیم صهیونیستی درپی فشار‌های بین‌المللی علیه این رژیم برای توقف جنایات علیه فلسطین با فرار به جلو به لفاظی دوباره علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.(ادامه)
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ادامه یافتن جنگ غزه تا زمان نابودی حماس خبر داد. تل آویو: تا حماس نابود نشود به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ادامه یافتن جنگ غزه تا زمان نابودی حماس خبر داد.(ادامه)
سخنگوی فراجا از دستگیری عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان خبر داد. دستگیری عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان
سخنگوی فراجا از دستگیری عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان خبر داد.(ادامه)
ویدِیو/ انتشار سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره احمدی‌نژاد به رهبری
مرحوم هاشمی رفسنجانی در ویدیویی که برای نخستین بار منتشر شده است می گوید: رهبری نظرشان این شد که از آن‌ها (دولت نهم) حمایت کنند. گاهی هم که می‌دیدند من حرف‌های سنگینی می‌زنم، می‌گفتند: اینگونه نیست افرادی می‌آیند و شما را تحریک می‌کنند./منبع: چند ثانیه (ادامه)
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند . «مهارت آموزی» شاید وقتی دیگر ....
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند .(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که نه دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه و نه هیچ طرف دیگری این رژیم را از جنگ علیه غزه باز نمی‌دارد. نتانیاهو: هیچ کس نمی‌تواند مانع ما در جنگ غزه شود
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که نه دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه و نه هیچ طرف دیگری این رژیم را از جنگ علیه غزه باز نمی‌دارد.(ادامه)
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند. «فینسک» و خوش‌ خیالی یک استاندار !
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند.(ادامه)
وزیر اطلاعات گفت: در مورد حادثه کرمان مجموعه تشکیلات اطلاعاتی و امنیتی همه تلاش خود را بکار گرفتند و هر روز شاهد کشف توطئه‌های مختلف و فتنه‌های ایذایی و عملیات‌های علیه ملت هستیم. هر روز شاهد کشف توطئه‌های مختلف و فتنه‌های ایذایی هستیم /همه تلاش دشمن در جهت سلب آرامش مردم است
وزیر اطلاعات گفت: در مورد حادثه کرمان مجموعه تشکیلات اطلاعاتی و امنیتی همه تلاش خود را بکار گرفتند و هر روز شاهد کشف توطئه‌های مختلف و فتنه‌های ایذایی و عملیات‌های علیه ملت هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم . سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است/ همه افراد تاثیرگذار باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند/ پیش‌بینی پیروزی مقاومت فلسطین در حال تحقق است
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم .(ادامه)
وزیرخارجه آمریکا که خود را برای شهادت خانواده خبرنگار فلسطینی ناراحت نشان می‌داد با واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. اشک تمساح بلینکن برای الدحدوح و واکنش کاربران
وزیرخارجه آمریکا که خود را برای شهادت خانواده خبرنگار فلسطینی ناراحت نشان می‌داد با واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.084 seconds.