.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: نایب رییس فدراسیون نجات غریق ایران با تاکید بر این نکته که مردم در تعطیلات عید سعید فطر به وضعیت آب و هوایی و مواج بودن دریا توجه کنند ،گفت: در یک دهه اخیر ناجیان 70 هزار نفر را از خطر مرگ غرق شدن در دریای خزر نجات دادند.
دریای خزر در تعطیلات عید فطر مواج است
شمال نیوز: نایب رییس فدراسیون نجات غریق ایران با تاکید بر این نکته که مردم در تعطیلات عید سعید فطر به وضعیت آب و هوایی و مواج بودن دریا توجه کنند ،گفت: در یک دهه اخیر ناجیان 70 هزار نفر را از خطر مرگ غرق شدن در دریای خزر نجات دادند. (ادامه)
آغاز موج دوم سفرهای تابستانه در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت : با تفاهمنامه چهار جانبه با مدیریت بحران، پدافندغیر عامل و امور روستایی در فاز یک، راه اندازی خانه های هلال و مدیریت بحران روستایی در مراکز دهستانها مدنظر است که در حال حاضر طبق برنامه زمان بندی در حال صدور ....


مازندران ، پیشگام در راه اندازی خانه های هلال روستایی
شمال نیوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت : با تفاهمنامه چهار جانبه با مدیریت بحران، پدافندغیر عامل و امور روستایی در فاز یک، راه اندازی خانه های هلال و مدیریت بحران روستایی در مراکز دهستانها مدنظر است که در حال حاضر طبق برنامه زمان بندی در حال صدور .... (ادامه)
وقتی دریا استخر خانوادگی می‌شود
(ادامه)
صنعت برق کشور با کمبود منابع روبه‌رو است
(ادامه)
آمار سفرهای نوروزی اعلام شد/ مازندران بازهم اول شد
در نوروز 94، حدود 15 میلیون نفر مسافر داشتیم.(ادامه)
آمار سفرهای نوروزی اعلام شد
(ادامه)
معاون رییس جمهوری ورییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت : رویکرد دولت تدبیر و امید فارغ از قیمت نفت، توجه به حوزه گردشگری است. رویکرد دولت توجه به حوزه گردشگری است
معاون رییس جمهوری ورییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت : رویکرد دولت تدبیر و امید فارغ از قیمت نفت، توجه به حوزه گردشگری است.(ادامه)
اقامت 6.5 میلیون مسافر در مازندران
(ادامه)
پرترددترین جاده‌های کشور در نوروز
معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت:6 محور که مبدا آنها تهران و مقصد به سمت قزوین، کرج، اصفهان، قم و مازندران است، پرترددترین جاده های کشور در ایام تعطیلات نوروز بوده است.(ادامه)
ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران فعال شد
(ادامه)
گردشگری‌شدن آشوراده کلید خورد
مکان‌های اقامتی گردشگران در این جزیره با ظرفیت ١٨٠تخت آماده‌سازی شده است. مساحت چهار‌هکتاری اردوگاه ملی دانش‌آموزی بندر ترکمن در جزیره آشوراده برای اسکان مسافران نوروزی در‌نظر گرفته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : قاسمی طوسی ، امنیت و توجه به روستاهای بالادست را به دلیل آسیب پذیری در هنگام بحران مهم و اولویت نخست اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در این شهرستان دانست ... دستور آماده باش فرماندار گلوگاه برای تغییرات جوی
شمال نیوز : قاسمی طوسی ، امنیت و توجه به روستاهای بالادست را به دلیل آسیب پذیری در هنگام بحران مهم و اولویت نخست اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در این شهرستان دانست ...(ادامه)
شمال نیوز: علیرغم پیگیری و اهتمام ویژه این مدیریت در برخورد با این پدیده تخلف در هر سیستمی بدور از ذهن نیست و تا اجرای کامل این طرح در سطح کشور نواقصی وجود خواهد داشت ... مردم متخلفین مراکز درمانی مازندران را معرفی کنند
شمال نیوز: علیرغم پیگیری و اهتمام ویژه این مدیریت در برخورد با این پدیده تخلف در هر سیستمی بدور از ذهن نیست و تا اجرای کامل این طرح در سطح کشور نواقصی وجود خواهد داشت ...(ادامه)
افتتاح اولین خانه هلال روستایی در مازندران
(ادامه)
شهرهای پر گردشگر ایران در تابستان 93
رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: در ایام تابستان امسال استان های مازندران، گیلان، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویر احمد، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان، همدان، کردستان و آذربایجان غربی به ترتیب جزو پرگردشگر ترین شهرهای کشور بودند.(ادامه)
استیضاح کنندگان «فرجی دانا» کیستند؟
50 نماینده استیضاح کننده وزیر علوم مشخص شدند. این نماینده ها عمدتا عضو جبهه پایداری هستند. در این لیست نام چند نماینده که گفته می شد در این استیضاح تاثیرگذاری بالایی دارند، وجود ندارد.(ادامه)
بابلسر، پذیرای بیشترین مسافر در مازندران
(ادامه)
یونسی مسئول ساماندهی و نظارت بر سواحل مازندران شد
(ادامه)
مشکلات جهاد دانشگاهی مازندران رفع می‌شود؟
(ادامه)
افزایش طرح‌های شنا در شمال کشور
(ادامه)
استان‌ های محبوب مسافران در نوروز 93
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، استان‌های مازندران، خوزستان، هرمزگان، گیلان و فارس، اصفهان و خراسان رضوی را به عنوان برترین استان‌های کشور از نظر تعداد نفر شب تا پایان دهم فروردین ماه معرفی کرد.(ادامه)
اقامت ۱۰ میلیون مسافر در مازندران
(ادامه)
اقامت ۹ میلیون گردشگر در مازندران
(ادامه)
بازدید ۱۶۸ هزار مسافر از روستاهای گردشگری مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران گفت: از ابتدای نوروز امسال ۸ میلیون گردشگر در مراکز اقامتی استان اقامت کردند. اقامت ۸ میلیون گردشگر در مازندران
شمال نیوز: دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران گفت: از ابتدای نوروز امسال ۸ میلیون گردشگر در مراکز اقامتی استان اقامت کردند.(ادامه)
اقامت بیش از 2.5 میلیون مسافر در مازندران
وی افزود: تعداد تشویق تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرائی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذائی نیز در این مدت 56مورد بود.(ادامه)
حوادث رانندگی در مازندران 10 فوتی داشته است
وی اظهار داشت: در این مدت 55 هزار و 768 بیمار به بیمارستانها و مراکز درمانی استان مراجعه کردند که 698 مورد بستری شدند.(ادامه)
نرخ هتلها و ویلاهای مازندران در ایام نوروز
(ادامه)
نرخ اماکن اقامتی مازندران تا 16 فروردین افزایش نمی‌یابد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، گفت: نرخ اماکن اقامتی و غذا در مازندران تا 16 فروردین افزایش نمی‌یابد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.366 seconds.