.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رسانه ها حقوق شهروندی را برای مردم تبیین کنند
سرپرست سیاسی امنیتی استانداری مازندران از رسانه ها خواست تا حقوق شهروندی را برای مردم تبیین و درکنار آن وظایف متقابل مردم و دستگاه های اجرایی را اطلاع رسانی کنند. (ادامه)
تغییر مدیرکل میراث مازندران در فصل گردشگری
اسفندماه از نیمه گذشته است و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که در تدارک برنامه‌های ستاد خدمات سفر برای نوروز 97 بود، با ابلاغ حکم جدید برای مدیرکل آن با همین سمت در استان تهران، سمت و سوی خود را به سمت رایزنی برای تعیین مدیر جدید برده است.(ادامه)
مردم نگران تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید نباشند
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مردم هیچ نگرانی‌ برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز برای شب عید نداشته باشند.(ادامه)
اجرای بازآفرینی پیاده راه قارن ساری به مساحت 8/4 هکتار
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: بازآفرینی پیاده راه قارن در طول 500 متر و مساحت 8/4 هکتار اجرا می‌شود.(ادامه)
از بین 23 استانداری که تاکنون از هیات وزیران رای اعتماد کسب کردند، 7 اعتدالگرا، 8 نفر اصلاح‌طلب، 7 اصولگرا، 1 نفر باگرایش نامشخص سیاسی وجود دارد. اصلاح طلبان و اصولگرایان چه سهمی از روحانی گرفته اند؟
از بین 23 استانداری که تاکنون از هیات وزیران رای اعتماد کسب کردند، 7 اعتدالگرا، 8 نفر اصلاح‌طلب، 7 اصولگرا، 1 نفر باگرایش نامشخص سیاسی وجود دارد.(ادامه)
با احتساب چهار انتصابی که در روز یکشنبه هفته جاری صورت گرفت، تعداد استانداران دولت دوازدهم به عدد ۲۱ رسید و هنوز استانداران جدید ۱۰ استان کشور انتخاب نشده‌اند. این استان‌ها عبارتند از.... سوابق۲۱ استاندار دولت دوازدهم/۱۰ استان در انتظار معرفی استاندار جدید
با احتساب چهار انتصابی که در روز یکشنبه هفته جاری صورت گرفت، تعداد استانداران دولت دوازدهم به عدد ۲۱ رسید و هنوز استانداران جدید ۱۰ استان کشور انتخاب نشده‌اند. این استان‌ها عبارتند از....(ادامه)
لزوم اخذ برنامه کاربردی از استانداران آتی(يادداشت)
(ادامه)
مازندران رتبه دوم را در زیرساخت‌های فناوری اطلاعات دارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، گفت: استان مازندران رتبه دوم کشور را در زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در سطح کشور بعد از تهران دارد.(ادامه)
آمادگی مازندران برای ارايه خدمات به مسافران در تعطيلات عيد سعيد فطر
مازندران برای ارايه خدمات به مسافران در تعطيلات عيد سعيد فطر آمادگی کامل دارد.(ادامه)
۳ روستای مازندران پایلوت طرح بومگردی معرفی شدند
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: سه روستای استان به عنوان پایلوت طرح ضربتی اشتغال روستایی و بومگردی معرفی شدند.(ادامه)
کمیل قاسمی از ستاد خدمات سفر مازندران بازدید کرد
کمیل قاسمی قهرمان کشتی از ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران بازدید کرد.(ادامه)
۵۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای در مازندران برپا شد
نماینده جمعیت هلال‌احمر مازندران در ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به ۵۰ پایگاه مستقر در قالب طرح امداد و نجات جاده‌ای،تعداد نیروهای امدادگر در این حوزه را ۵۰۰ داوطلب بیان کرد.(ادامه)
۴ نمایشگاه ملی صنایع دستی در مازندران برپا می شود
رئیس ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر مازندران با اشاره به برپایی ۱۲ نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی گفت: امسال چهار بازارچه در گستره ملی برگزار می شود.(ادامه)
تخصیص ۱۰۵ میلیارد ریال تسهیلات به خسارت دیدگان طوفان مازندران
فرماندار قائم شهر گفت: مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال تسهیلات با درصد سود پایین به افراد خسارت دیده در حادثه طوفان تعلق می گیرد که با مراجعه به بنیاد مسکن می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.(ادامه)
روزشمار برنامه های دهه فجر در مازندران اعلام شد
روزشمار برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در مازندران اعلام شد. (ادامه)
پیام تسلیت مسئولان و ائمه جمعه مازندران در پی درگذشت آیت الله هاشمی
مسئولان دستگاههای اجرایی ، فرمانداران ، ائمه جمعه ، و شخصیت های دینی و سیاسی مازندران روز دوشنبه در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفته و تاکید کردند : مردم ایران اسلامی قدردان خدمات ارزشمند این یار دیرین امام و رهبری هستند . (ادامه)
شمال نیوز: فرمانده سابق لشکر 25 کربلا مازندران مازندران حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج شد.....

فرمانده سابق لشکر 25 کربلا رئیس سازمان بسیج کشور شد+سوابق
شمال نیوز: فرمانده سابق لشکر 25 کربلا مازندران مازندران حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج شد..... (ادامه)
این منطقه با تدابیر و برنامه ریزیهای انجام داده در تامین و توزيع سوخت خانوارها و مصرف کنندگان عمده و جزء استان و حتی پشتیبانی مناطق همجوار هیچگونه مشکلی ندارد ..... هیچ مشکلی در تامین و توزيع سوخت وجود ندارد
این منطقه با تدابیر و برنامه ریزیهای انجام داده در تامین و توزيع سوخت خانوارها و مصرف کنندگان عمده و جزء استان و حتی پشتیبانی مناطق همجوار هیچگونه مشکلی ندارد .....(ادامه)
انتقاد مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از افزایش هزینه های سفر اربعین
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با انتقاد از افزایش بی رویه هزینه های سفر اربعین گفت: متاسفانه امسال هزینه های سفر اربعین افزایش چشمگیر یافته است.(ادامه)
شیوه‌نامه پنجره واحد سرمایه‌گذاری مازندران تدوین شد
دبیر هماهنگی و نظارت بر پنجره واحد سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی مازندران با تاکید بر ارتقا سلامت اداری در استان گفت: شیوه‌نامه پنجره واحد سرمایه‌گذاری مازندران تدوین شد.(ادامه)
احتمال کمبود آب در مازندران ، لغو مرخصی مدیران
مدیران دستگاه های خدمات رسان و اعضای ستاد مدیریت بحران مازندران در تعطیلات پایان هفته مرخصی نخواهند رفت.(ادامه)
ساری و رامسر جزو هفت شهر برتر کشور
شهرستان های ساری و رامسر مازندران جزو هفت شهر برتر گردشگری کشور شدند.(ادامه)
شمال نیوز : اين ميهمان زنجانی مي گويد: يكي از مهمترين مولفه ها در فرآيند ارائه خدمت به مردم، برخورد توام با ادب و احترام جوانان  هلال احمري است كه واقعاً شايسته تقديراست.او در خصوص علت مراجعه خود به پست ایمنی و سلامت مسافرين نوروزي مي‌گويد:‌ اطلاعاتي  در خصوص اماكن تاريخي، اقامتي و مناطق سياحتي استان مازندران مي خواستم كه در قالب اين بروشورها و.... «هلال احمرمازندران» خط مقدم خدمت رسانی به گردشگران نوروزی
شمال نیوز : اين ميهمان زنجانی مي گويد: يكي از مهمترين مولفه ها در فرآيند ارائه خدمت به مردم، برخورد توام با ادب و احترام جوانان هلال احمري است كه واقعاً شايسته تقديراست.او در خصوص علت مراجعه خود به پست ایمنی و سلامت مسافرين نوروزي مي‌گويد:‌ اطلاعاتي در خصوص اماكن تاريخي، اقامتي و مناطق سياحتي استان مازندران مي خواستم كه در قالب اين بروشورها و....(ادامه)
ماهواره در هتل‌ها مجاز می‌شود
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به اینکه آلودگی محور هراز نباید ادامه پیدا کند، گفت: آیین‌نامه راهنمایان گردشگری پس از 40 سال تغییر کرده است. (ادامه)
شمال نیوز : با اعلام اینکه طرح‌هایی که از سوی استانداری در سفر هیئت‌دولت اعلام شده خط قرمز ما محسوب می‌شود، گفت: استانداری تأکید بر مصوب شدن پیشنهادهای استان در سفر رئیس‌جمهوری به مازندران دارد..... ربیع فلاح : مدیریت در مازندران کار راحتی نیست!
شمال نیوز : با اعلام اینکه طرح‌هایی که از سوی استانداری در سفر هیئت‌دولت اعلام شده خط قرمز ما محسوب می‌شود، گفت: استانداری تأکید بر مصوب شدن پیشنهادهای استان در سفر رئیس‌جمهوری به مازندران دارد.....(ادامه)
تشکیل ستاد هفته ی ملی کودک در مازندران
(ادامه)
کلاردشت، جُردن مازندران می شود؟
«کلاردشت، مانند جردن شود یا روستا بماند!» ... این تنها جمله‌ی معاون گردشگری کشور است که پس از بازدید میدانی منطقه‌ی گردشگری کلاردشت بیان کرد. زمین‌خواری، کوه‌خواری و میزان تخریب طبیعت به حدی زیاد است که او حتا نمی‌تواند درباره تغییر شرایط و بهبود اوضاع اظهار نظر صریح کند.(ادامه)
برنامه‌های هفته دولت در مازندران اعلام شد
شمال نیوز: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران عناوین و برنامه‌های هفته دولت در استان اعلام شد.(ادامه)
زیرساخت‌های سواحل در کشور مربوط به 40 سال پیش است
رئیس بازرسی و نظارت بر سواحل وزارت کشور گفت: زیرساخت‌های سواحل شمال کشور مربوط به حداقل 40 سال پیش هستند و پاسخگوی نیاز جمعیت خود نیستند، حال آنکه جمعیت میلیونی به شهرستان‌های شمالی سفر می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: بسیاری از موکلان توقع دارند نمایندگانشان شخصیت متین و استوار داشته باشند و این اقتضائات در مرکز استان هم باید وجود داشته باشد. ما برای جایگاه یک نماینده یک معیار درست در قول و فعل داریم. آن هم شایسته گزینی، ارزش گرایی و شجاعت است..... بحث های این روزهای ساری دبستانی است !
شمال نیوز: بسیاری از موکلان توقع دارند نمایندگانشان شخصیت متین و استوار داشته باشند و این اقتضائات در مرکز استان هم باید وجود داشته باشد. ما برای جایگاه یک نماینده یک معیار درست در قول و فعل داریم. آن هم شایسته گزینی، ارزش گرایی و شجاعت است.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.