.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خطرات و عوارض برداشتن کیسه صفرا
معمولا افراد برای جلوگیری از ابتلا به برخی عفونت ها اقدام به برداشتن کیسه صفرا می کند، در حالی که برداشتن کیسه صفرا ممکن است عوارض و خطراتی برای بدن به همراه داشته باشد.(ادامه)
مصرف غذاهای سرشار از پروتئین و فیبر در کنار کاهش دریافت قند، غلات تصفیه‌شده و چربی‌های اشباع تاثیر مثبتی بر این موضوع دارند. ۴ خوراکی برای از بین بردن چربی شکم
مصرف غذاهای سرشار از پروتئین و فیبر در کنار کاهش دریافت قند، غلات تصفیه‌شده و چربی‌های اشباع تاثیر مثبتی بر این موضوع دارند.(ادامه)
: به گفته محققان، مصرف شکلات تلخ می‌تواند فرکانس امواج مغزی را تغییر دهد و در بهبود حافظه و کاهش استرس مفید باشد. در واقع بهتر است افرادی که عاشق شیرینی‌جات هستند نیز برای حفظ سلامتی خود به سمت جایگزینی انواع و اقسام شیرینی‌های مضر با شکلات تلخ حرکت کنند. معجزه شکلات تلخ برای حافظه!
: به گفته محققان، مصرف شکلات تلخ می‌تواند فرکانس امواج مغزی را تغییر دهد و در بهبود حافظه و کاهش استرس مفید باشد. در واقع بهتر است افرادی که عاشق شیرینی‌جات هستند نیز برای حفظ سلامتی خود به سمت جایگزینی انواع و اقسام شیرینی‌های مضر با شکلات تلخ حرکت کنند.(ادامه)
اگر در آشپزخانه خودتان با هر کدام از وسایل یا مواد غذایی زیر مواجه شدید، هرچه سریع‌تر آنها را دور بریزید. هرچه سریع‌تر این ۵ وسیله را از آشپزخانه‌تان بیندازید بیرون
اگر در آشپزخانه خودتان با هر کدام از وسایل یا مواد غذایی زیر مواجه شدید، هرچه سریع‌تر آنها را دور بریزید.(ادامه)
یکی از بیماری هایی که این روزها در حال افزایش است، دیابت می باشد بنابراین هر فردی باید در مورد راه های پیشگیری از بیماری دیابت بداند. ساده‌ترین راه پیشگیری از ابتلا به دیابت
یکی از بیماری هایی که این روزها در حال افزایش است، دیابت می باشد بنابراین هر فردی باید در مورد راه های پیشگیری از بیماری دیابت بداند.(ادامه)
ملین ها که همان مسهل هستند باعث نرم تر شدن مدفوع و جذب آب بیشتر در روده میشوند و از ایجاد مدفوع سفت و خشک جلوگیری میکنند. مدفوع سفت و خشک باعث یبوست میشود و زمینه ای برای ایجاد بیماری های نشیمنگاهی است. در ادامه چندین ملین و مسهل طبیعی بیان شده است. 20 ملین طبیعی برای درمان یبوست و جذب آب بیشتر
ملین ها که همان مسهل هستند باعث نرم تر شدن مدفوع و جذب آب بیشتر در روده میشوند و از ایجاد مدفوع سفت و خشک جلوگیری میکنند. مدفوع سفت و خشک باعث یبوست میشود و زمینه ای برای ایجاد بیماری های نشیمنگاهی است. در ادامه چندین ملین و مسهل طبیعی بیان شده است.(ادامه)
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری  anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند. آشنایی با ده ماده غذایی که روند پیر شدن را کند می کند
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند.(ادامه)
فوق تخصص گوارش گفت :مصرف داروهای اعصاب و داروهای ضد افسردگی و داروهایی که برای بیماران پارکینسونی استفاده می‌شود یبوست را به همراه دارد. میوه‌هایی برای درمان یبوست
فوق تخصص گوارش گفت :مصرف داروهای اعصاب و داروهای ضد افسردگی و داروهایی که برای بیماران پارکینسونی استفاده می‌شود یبوست را به همراه دارد.(ادامه)
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم. این ادویه کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم.(ادامه)
علائم خطرناک کم آبی بدن
بزرگ‌سالان در پی کم آب شدن بدن با نشانه‌هایی مانند سرگیجه، سردرد، خستگی و ادرار تیره و کم‌حجم مواجه می‌شوند.(ادامه)
۱۱ خاصیت شگفت‌انگیز سیر برای سلامتی
سیر می‌تواند یک ماده باورنکردنی برای شروع سبک زندگی سالم باشد. خوشبختانه، سیر می‌تواند به عنوان یک داروی قوی در برابر التهاب در بدن باشد.(ادامه)
21 خاصیت فوق العاده کدو سبز
یکی از سبزیجاتی که در فصل تابستان به وفور دیده می‌شود کدو سبز است. کدو سبز ارزش غذایی بسیاری دارد و دارای خواص ضد پیری بوده و درمان بسیاری از بیماری‌هاست.(ادامه)
کنترل چربی خون با مصرف برخی مواد غذایی
چربی خون با افزایش کلسترول بد و تری‌گلیسرید در خون بروز پیدا می‌کند؛ افراد با مصرف برخی مواد غذایی می‌توانند چربی خون خود را کنترل کنند.(ادامه)
صبحانه‌ای مناسب برای کاهش کلسترول بد
کارشناسان حوزه سلامت مصرف جو، موز، آجیل و غلات را صبحانه ای مناسب برای کاهش کلسترول بد معرفی می کنند.(ادامه)
بهترین جایگزین‌ها برای قهوه
نوشیدنی لیمو یکی از بهترین انتخاب‌های صبحگاهی است که کالری و کافئین ندارد، اما به‌خاطر مقدار بالای ویتامین C بسیار مغذی است. (ادامه)
۳ نوشیدنی برای تامین آب بدن و کاهش وزن
بعضی نوشیدنی‌ها علاوه بر تامین رطوبت بدن به چربی‌سوزی نیز کمک می‌کنند که در کنار تغذیه متعادل و ورزش منظم راهکار مناسبی برای رسیدن به تناسب‌اندام خواهند بود.(ادامه)
فواید بی‌نظیر مصرف روزانه میوه و سبزیجات
مصرف روزانه میوه و سبزیجات احتمال ابتلا به سرطان و سکته‌های قلبی و مغزی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
توصیه‌های مهم برای پیشگیری از ابتلا به وبا
همزمان با گرم شدن هوا، بیماری هایی همچون وبا نیز افزایش می یابد که یکی از دلایل آن، استفاده از آب‌های آلوده و ناسالم است.(ادامه)
سبزی‌هایی که باید در تابستان مصرف شوند
مصرف روزانه نخود سبز همراه با دیگر حبوبات، خطر ابتلا به سرطان معده را کاهش می دهد.(ادامه)
درمان فشار خون با خوراکی‌های طبیعی
با خوردن مواد غذایی که حاوی فلانوئید هستند می توانید به کاهش و کنترل فشارخون خود کمک کنید.(ادامه)
میوه‌ها و سبزیجات مفید برای درمان کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
خوراکی‌هایی که زخم را زودتر ترمیم می‌کنند
انتخاب مواد غذایی سالم با تأمین انرژی، ویتامین، مواد معدنی و پروتئین لازم به بهبودی زخم ها کمک می‌کند.(ادامه)
۱۸ توصیه مهم برای پیشگیری از ابتلا به وبا
همزمان با گرم شدن هوا، بیماری هایی همچون وبا نیز افزایش می یابد که یکی از دلایل آن، استفاده از آب های آلوده و ناسالم است.(ادامه)
نشانه کمبود آب در بدن کودکان و بزرگسالان
کمبود آب بدن معمولا با گرم شدن هوا یا در زمان بیماری در سنین مختلف ایجاد می شود که درمان نکردن آن می تواند مشکلات جدی در کلیه ها ایجاد کند.(ادامه)
نشانه‌های گرمازدگی
گرمازدگی در بیشتر مواقع افراد مسن را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد که البته شرایط متفاوتی دارد.(ادامه)
خوردن ویتامین ها و مکمل ها برای اکثر افراد بی فایده است
میلیون‌ها نفر هر روز ویتامین‌ها و مکمل‌ها را به امید جلوگیری از بیماری قلبی و سرطان مصرف می‌کنند، اما یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شواهدی برای حمایت از این رویکرد وجود ندارد.(ادامه)
چرا ورزشکاران باید ویتامین C مصرف کنند؟
با توجه به اینکه ویتامین C در بدن ساخته نمی‌شود، مصرف آن برای ورزشکاران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.(ادامه)
برنامه‌ غذایی برای درمان کم کاری تیروئید
برای درمان کم کاری تیروئید مصرف غذاها و داروهای مناسب بسیار موثر و بسیار حائز اهمیت است، بنابراین بهتر است با مواد غذایی مفید و مضر برای کم کاری تیروئید آشنا باشید.(ادامه)
خوراکی‌های مضر برای چشم‌
عامل بسیاری از مشکلات و بیماری های چشم می تواند تغذیه ناسالم باشد. مواد غذایی که برای چشم مضر هستند را بشناسید و برای سلامت چشم از مصرف آنها پرهیز کنید.(ادامه)
۵ عامل اصلی خستگی دائم
در این مطلب پنج دلیل اصلی خستگی ریشه یابی می شود از کمبود مواد مغذی گرفته تا نداشتن خواب کافی و استرس و …(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.