.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود! در پشت‌ صحنه پروژه استعفای دولت رئیسی چه کسی ایستاده است؟
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود!(ادامه)
حسن روحانی روز شنبه در دیدار جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: اینکه چه کسی مسئولیت دولت را برعهده دارد، مسئله فرعی یک شرط تحول در مسائل اقتصادی احیای برجام است/ خزانه را بر خلاف آنچه تحویل گرفته بودیم، پر تحویل دادیم/ تلفنی پیشهاداتی به رهبری منتقل کرده ام/ جاذبه صندوق رای را از بین نبریم
حسن روحانی روز شنبه در دیدار جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: اینکه چه کسی مسئولیت دولت را برعهده دارد، مسئله فرعی (ادامه)
کیهان نوشت: روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی  هستیم. حمله کیهان به روزنامه اصلاح طلب: یادتان نیست که می‌گفتید حتی یک قطره نفت هم نمی‌توانیم بفروشیم؟!
کیهان نوشت: روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی هستیم. (ادامه)
۲ مجوز مهم رهبر انقلاب به دولت رئیسی ۲ مجوز مهم رهبر انقلاب به دولت رئیسی
۲ مجوز مهم رهبر انقلاب به دولت رئیسی(ادامه)
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف پوشاک شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد.
هیئت مدیره اتحادیه صنف پوشاک شهرستان ساری انتخاب شدند
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف پوشاک شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد. (ادامه)
آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد + جزئیات
وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ۲۶ شرکت و ۵ فرد به ادعای ارتباط با ایران اعمال کرد.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : در پی ئرج خبری با عنوان « ایجاد ۲۰۰ شغل جدید در مازندران لنگ دریافت مجوز است » در شمال نیوز ، سازمان جهاد کشاورزی مازندران با ارسال توضیحاتی ، به ابهامات موجود در این خبر پاسخ داد . توضیحات جهاد کشاورزی مازندران درباره یک خبر « شمال نیوز »
شمال نیوز : در پی ئرج خبری با عنوان « ایجاد ۲۰۰ شغل جدید در مازندران لنگ دریافت مجوز است » در شمال نیوز ، سازمان جهاد کشاورزی مازندران با ارسال توضیحاتی ، به ابهامات موجود در این خبر پاسخ داد .(ادامه)
تقریبا شش ماه از سرقت صندوق امانات بانک ملی گذشته اما هنوز اموال مالباختگان به‌طور کامل به صاحبانش برنگشته است که علت این موضوع زمان بر بودن بررسی صحت و سقم خوداظهاری‌ها به‌خصوص درباره اموالی همچون سکه و ارز که سندی مبنی بر مالکیت آن‌ها وجود ندارد، است. آخرین وضعیت اموال مالباختگان بانک ملی
تقریبا شش ماه از سرقت صندوق امانات بانک ملی گذشته اما هنوز اموال مالباختگان به‌طور کامل به صاحبانش برنگشته است که علت این موضوع زمان بر بودن بررسی صحت و سقم خوداظهاری‌ها به‌خصوص درباره اموالی همچون سکه و ارز که سندی مبنی بر مالکیت آن‌ها وجود ندارد، است.(ادامه)
ایران ۱۰ فرد و ۴ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه‌ای ۱۰ فرد و ۴ نهاد آمریکایی را در لیست تحریمی خود قرار داد.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
واکنش جالب سرلشکر باقری به تحریم اروپایی‌ها/ همه اموال من را صرف خرید ذغال سنگ برای مردم خود کنید/ زمستان سختی در پیش است / عصبانیت آمریکا و دنباله آن یعنی اتحادیه اروپا البته قابل درک است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف خبازان  شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره این اتحادیه مشخص شد. انتخاب اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف خبازان ساری
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف خبازان شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره این اتحادیه مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مازندران در اداره صمت شهرستان ساری برگزار و هیات رئیسه جدید اتاق مشخص شدند. ترکیب جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساری مشخص شد
شمال نیوز: انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مازندران در اداره صمت شهرستان ساری برگزار و هیات رئیسه جدید اتاق مشخص شدند.(ادامه)
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی چندین نفر از جمله وزیر ارتباطات و وزیر کشور ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. وزیر ارتباطات و وزیر کشور تحریم شدند
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی چندین نفر از جمله وزیر ارتباطات و وزیر کشور ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.(ادامه)
ساعتی پیش طلای زرد، به فضای سبز قدم گذاشت
در پی کاهش روزانه دلار آمریکا، طلا امروز از پایین‌ترین سطح روز قبل، اندکی بهبود یافت.(ادامه)
اولین اتومبیل در ایران اوایل قرن ۲۰ وارد کشور شد. در سال ۱۲۸۱ شمسی (۱۹۰۲ میلادی) بود که مظفرالدین شاه در اولین سفری که به اروپا داشت با این وسیله نقلیه آشنا شد. تصویر اولین خودرویی که وارد ایران شد
اولین اتومبیل در ایران اوایل قرن ۲۰ وارد کشور شد. در سال ۱۲۸۱ شمسی (۱۹۰۲ میلادی) بود که مظفرالدین شاه در اولین سفری که به اروپا داشت با این وسیله نقلیه آشنا شد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه ماهانه یک میلیون تومان علی الحساب به حساب معلمان بابت رتبه‌بندی پرداخت می‌شود، گفت: این مبلغ تا زمان صدور احکام جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش ادامه دارد و .... چرا افزایش حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان انجام نشد ؟
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه ماهانه یک میلیون تومان علی الحساب به حساب معلمان بابت رتبه‌بندی پرداخت می‌شود، گفت: این مبلغ تا زمان صدور احکام جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش ادامه دارد و ....(ادامه)
چینی ها مشتری ۱ میلیون دلاری مرکبات مازندران
استاندار مازندران پیگیری برنامه های اقتصادی را از ماموریت های اصلی فرمانداران و مدیران دانست و گفت: قرارداد یک میلیارد دلاری صادرات مرکبات مازندران به چین بسته شده است / در این مراسم با حضور استاندار، جواد اصلانی به عنوان سرپرست فرمانداری عباس آباد معرفی شد. ‎(ادامه)
رئیس سازمان خصوص سازی با بیان اینکه نظارتهای پس از واگذاری به اندازه فرآیندهای پیش و حین واگذاری، اهمیت دارد گفت: با ادامه و تشدید تحریم ها طی چند سال اخیر و شیوع جهانی ویروس کرونا، کاهش عملکرد شرکتهای واگذار شده طبیعی به نظر می رسد....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه تحریم چند باره وزارت اطلاعات و وزیر اطلاعات توسط وزارت خزانه داری آمریکا را شدیدا محکوم کرد و گفت: این برچسب تحریمی کوچکترین خللی در عزم خدمتگزاران امنیت مردم ایران ایجاد نخواهد کرد....(خبر)
(ادامه)
قدردانی نساجی از دولت سیزدهم برای نوسازی ورزشگاه شهید وطنی
باشگاه نساجی مازندران برای قدردانی از تلاش انجام شده توسط مسئولان استانی و ملی بابت تلاش و عزم و اعتباراتی که به منظور نوسازی و تجهیز ورزشگاه شهید وطنی به کار گرفته شد با انتشار پیامی از مسئولان دولت سیزدهم قدردانی کرد.(ادامه)
میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: قانون می گوید که یارانه به صورت کالابرگ باشد اما نظرسنجی‌های رسمی نشان می دهد که مردم می خواهند در استفاده از آن آزاد باشند. با این حال رسانه‌ها تلاش کنند این را روشن کنند که مردم کدام روش را می پسندند و کدام به نفع آنها است. رئیس سازمان بودجه و برنامه‌: مردم یارانه نقدی را به کالابرگ ترجیح می‌دهند
میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: قانون می گوید که یارانه به صورت کالابرگ باشد اما نظرسنجی‌های رسمی نشان می دهد که مردم می خواهند در استفاده از آن آزاد باشند. با این حال رسانه‌ها تلاش کنند این را روشن کنند که مردم کدام روش را می پسندند و کدام به نفع آنها است. (ادامه)
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با بیان اینکه باید منابع افزایش حقوق کارمندان مشخص شود و نباید به افزایش پایه پولی و تورم منجر شود گفت: احتمالاً در شهریور در مورد آن تصمیم‌گیری صورت بگیرد. آخرین خبر از افزایش حقوق کارمندان
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با بیان اینکه باید منابع افزایش حقوق کارمندان مشخص شود و نباید به افزایش پایه پولی و تورم منجر شود گفت: احتمالاً در شهریور در مورد آن تصمیم‌گیری صورت بگیرد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری به عنوان نماینده سازمان صمت استان مازندران از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران استان مازندران خبر داد. اعضای هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران مازندران / زارع رئیس شد
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری به عنوان نماینده سازمان صمت استان مازندران از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران استان مازندران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان لوازم الکترونیکی شهرستان ساری، خبر داد.
ترکیب هیات مدیره اتحادیه صنف الکترونیک ساری مشخص شد
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان لوازم الکترونیکی شهرستان ساری، خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف موزائیک سازان و خدمات فنی ساختمان شهرستان ساری خبر داد. هیئت مدیره اتحادیه صنف خدمات فنی ساختمان ساری انتخاب شدند
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف موزائیک سازان و خدمات فنی ساختمان شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
معافیت برخی از تحریم‌های ایران توسط کاخ سفید تمدید شد
تارنمای المانیتور گزارش داد که سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، کاخ سفید به کنگره اطلاع داده که معافیت برخی از تحریم‌های ایران را تمدید کرده است که به موجب آن امکان همکاری بین المللی در برخی پروژه‌های هسته ای صلح‌آمیز ایران فراهم می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سیف‌الله پور تصریح کرد: کار ساخت CIP و رختکن‌ها انجام شده و سه روز قبل هم کار مربوط به سیستم نور را انجام دادند. خروجی در مانده که با مالک زمین آن قسمت نیز در حال توافق هستند.... زمین وطنی حداکثر تا ۲۰ روز آینده آماده خواهد شد / احتمال برگزاری دیدار با ملوان در وطنی
شمال نیوز : سیف‌الله پور تصریح کرد: کار ساخت CIP و رختکن‌ها انجام شده و سه روز قبل هم کار مربوط به سیستم نور را انجام دادند. خروجی در مانده که با مالک زمین آن قسمت نیز در حال توافق هستند....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.