.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون اول رييس‌جمهور ضمن دفاع صريح از عملكرد وزير بازرگاني كه قرار است به دليل گراني در مجلس استيضاح شود خبر داد كه تغيير وزير كشور قطعا اتفاق خواهد افتاد.همچنين خبرگزاري‌ها از تغييرات گسترده در وزارت اقتصاد به ويژه معاونت بانكي و خزانه‌داري ... تغيير وزير كشور قطعي است
معاون اول رييس‌جمهور ضمن دفاع صريح از عملكرد وزير بازرگاني كه قرار است به دليل گراني در مجلس استيضاح شود خبر داد كه تغيير وزير كشور قطعا اتفاق خواهد افتاد.همچنين خبرگزاري‌ها از تغييرات گسترده در وزارت اقتصاد به ويژه معاونت بانكي و خزانه‌داري ...(ادامه)
برنج طارم که قبل از عید و تا همین 10 روز قبل هم به قیمت 1800 تا 1900 تومان فروخته می شد،اکنون 4100 تومان معامله می شودو برنج صدری 1900 تومانی هم 4200 تومان شده است... آخرین وضعیت بازار آشفته برنج/ويژه برنامه تلويزيون و انصراف عمده فروشان از فروش برنج
برنج طارم که قبل از عید و تا همین 10 روز قبل هم به قیمت 1800 تا 1900 تومان فروخته می شد،اکنون 4100 تومان معامله می شودو برنج صدری 1900 تومانی هم 4200 تومان شده است...(ادامه)
توصيه هاي فني براي شاليكاري در خشكسالي
(ادامه)
دستور یک مسئول برای گران کردن برنج
(ادامه)
بركناري رئيس شوراي اسلامي شهر املش
(ادامه)
خبرهاي كاهش شديد بارندگي ، كاهش ‪ ۹۸‬درصدي آب رودخانه‌هاي مازندران ، نوبت بندي شدن آب ،افزايش قيمت انواع نهاده‌هاي كشاورزي ، برخي تدابير مربوط به واردات كالاهاي كشاوزي و ممنوعيت‌هاي مربوطه در روزهاي پاياني سال گذشته و يكماهه اخير سبب شد تا شاليكاران مازندران ... كم آبي و نگراني شاليكاران مازندراني
خبرهاي كاهش شديد بارندگي ، كاهش ‪ ۹۸‬درصدي آب رودخانه‌هاي مازندران ، نوبت بندي شدن آب ،افزايش قيمت انواع نهاده‌هاي كشاورزي ، برخي تدابير مربوط به واردات كالاهاي كشاوزي و ممنوعيت‌هاي مربوطه در روزهاي پاياني سال گذشته و يكماهه اخير سبب شد تا شاليكاران مازندران ...(ادامه)
رييس شوراي اسلامي شهر فومن تغيير كرد
(ادامه)
گلايه‌هاي دانش‌جعفري در مراسم توديع
(ادامه)
هيئت وزيران در راستاي حمايت از توليد كنندگان برنج در كشور ، مقرر كرد به ازاي هر كيلوگرم برنج وارداتي ،‌معادل 1500 ريال از وارد كنندگان ‌دريافت شده و به صورت مستقيم و بي واسطه در اختيار كشاورزان برنجكار قرار گيرد . دولت مابه التفاوات واردات برنج را به كشاورزان پرداخت مي كند
هيئت وزيران در راستاي حمايت از توليد كنندگان برنج در كشور ، مقرر كرد به ازاي هر كيلوگرم برنج وارداتي ،‌معادل 1500 ريال از وارد كنندگان ‌دريافت شده و به صورت مستقيم و بي واسطه در اختيار كشاورزان برنجكار قرار گيرد .(ادامه)
متن كامل ضوابط اجرايي بودجه 87
(ادامه)
آغاز خزانه‌گيري برنج در مزارع شاليزاري مازندران
(ادامه)
كار خزانه‌گيري برنج در مزارع شاليزاري گيلان آغاز شد
(ادامه)
با حضور اعضای صنفی و شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان دومین همایش سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در سالن اجتماعات ... دومین مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران برگزار شد
با حضور اعضای صنفی و شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان دومین همایش سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در سالن اجتماعات ...(ادامه)
تشکیل اولین مجمع خبرنگاران دانشجوئي مازندران
(ادامه)
در پي اين تغييرات ناگهاني كه تاكنون دلائل آن مشخص نشده است، مسئولان اداره‌ كل ارشاد استان با برگزاري انتخاباتي غير محسوس ، فرامرز قلي‌پور را به جاي محمدعلي مينايي‌فر به عنوان رئيس شوراي مركزي خانه مطبوعات استان،‌ مهري كهن روز را به عنوان‌ دبير ... كودتاي نرم در خانه مطبوعات مازندران ؟!
در پي اين تغييرات ناگهاني كه تاكنون دلائل آن مشخص نشده است، مسئولان اداره‌ كل ارشاد استان با برگزاري انتخاباتي غير محسوس ، فرامرز قلي‌پور را به جاي محمدعلي مينايي‌فر به عنوان رئيس شوراي مركزي خانه مطبوعات استان،‌ مهري كهن روز را به عنوان‌ دبير ...(ادامه)
اتصال100مدرسه مازندران به شبکه اینترنت ملی
(ادامه)
ترکیب هیئت رئیسه اتحادیه دانشگاههای مازندران
(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
کشت دوباره برنج در مازندران
کشاورزان‌ مازندرانی‌ خزانه‌ گیری‌ برای‌ کشت‌ دوباره‌ برنج‌ را درشالیزارهای‌ این‌ استان‌ آغاز کردند.‌ (ادامه)
انتخاب اعضاي جديد شوراي شهرستان رشت
نمايندگان شوراهاي اسلامي شهرها و بخش‌هاي رشت در نخستين جلسه خود اعضاي هيات رييسه سومين دوره شوراي اسلامي شهرستان رشت را انتخاب كردند.(ادامه)
40 گزينه براي شهرداري رامسر
(ادامه)
انتخاب هيات رييسه جدیدشوراي شهر رشت
معاون سياسي فرماندار رشت، از انتخاب اعضاي جديد هيات رييسه سومين دوره شوراي اسلامي اين شهر خبر داد. (ادامه)
افزایش قيمت برنج محلي در مازندران
شمال نیوز - در حالي كه شاليكاران مازندران كار خزانه‌گيري نشا را در مزارع آغاز كرده‌اند قيمت برنج طارم محلي درمازندران درمقايسه باآخرين هفته سال قبل در هركيلوگرم ‪ ۱۰‬هزار ريال افزايش يافت.(ادامه)
نوروز، عید نونوار شدن (ديدگاه)
(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
آغاز نشاي شالي تابستانه در گلستان
(ادامه)
متن کامل نامه احمدي نژاد به بوش
(ادامه)
82هزارجلد سندمالکيت درمازندران صادرشد
(ادامه)
مازندران بيشترين موقوفات كشور را دارد
(ادامه)
قبلي 1 ... 53 54 55 56 57 58

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.