.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اسامی پذیرفته‌شدگان در آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی اعلام شد. داوطلبان می‌توانند اعتراض خود نسبت به نتایج این آزمون را تا روز دوشنبه (۲۳ مرداد) ثبت کنند. اسامی پذیرفته‌شدگان مدارس نمونه دولتی اعلام شد/ ثبت اعتراض تا ۲۳ مرداد
اسامی پذیرفته‌شدگان در آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی اعلام شد. داوطلبان می‌توانند اعتراض خود نسبت به نتایج این آزمون را تا روز دوشنبه (۲۳ مرداد) ثبت کنند.(ادامه)
از امروز (چهارشنبه) امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب برای منتخبان طرح جوانی جمعیت به مدت شش روز (تا پایان روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه) فراهم شده است. فرصت ۶ روزه واریز وجه برای مادران متقاضی ۲ محصول سایپا
از امروز (چهارشنبه) امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب برای منتخبان طرح جوانی جمعیت به مدت شش روز (تا پایان روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه) فراهم شده است.(ادامه)

سیل خرداد ۱۴۰۲ در جاده چالوس، انتقال آب شرب به کرج و تهران را چند روز مختل کرد؛ علت اصلی این اتفاق ایجاد کوهی از گل و لای در دهانه خروجی سد کرج اعلام شد. سیل جاده چالوس فریب‌کاری آمریکا در ساخت سد کرج را عیان کرد!
سیل خرداد ۱۴۰۲ در جاده چالوس، انتقال آب شرب به کرج و تهران را چند روز مختل کرد؛ علت اصلی این اتفاق ایجاد کوهی از گل و لای در دهانه خروجی سد کرج اعلام شد.(ادامه)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است در بحث حجاب، نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم / نباید تماشاچی باشیم و ساکت بنشینیم درحالی که ادعای عاشورایی بودن داریم / مقابله با این حرمت‌شکنان، باید خواسته مردم باشد(خبر)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است(ادامه)
دو فوریت «لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از سلامت اجتماعی» در جلسه علنی ۲۳ خرداد سال جاری مجلس مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به مخالفت نمایندگان، ‌بررسی این لایحه با قید یک فوریت تصویب شد. لایحه حجاب و عفاف از چه زمانی تبدیل به قانون می‌شود؟
دو فوریت «لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از سلامت اجتماعی» در جلسه علنی ۲۳ خرداد سال جاری مجلس مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به مخالفت نمایندگان، ‌بررسی این لایحه با قید یک فوریت تصویب شد.(ادامه)
 مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند.

مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند ....(خبر)
مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند. (ادامه)
پس از دریافت جواب ایران، رئیس‌جمهور عراق طی نامه دیگری در ۲۹/۲/۱۳۶۹ با پیشنهاد ایران مبنی بر مذاکره بدون واسطه سفیران دو کشور در ژنو (مقر اروپایی سازمان ملل) موافقت کرد. از نامه‌های محرمانه صدام به ایران چه می‌دانید؟
پس از دریافت جواب ایران، رئیس‌جمهور عراق طی نامه دیگری در ۲۹/۲/۱۳۶۹ با پیشنهاد ایران مبنی بر مذاکره بدون واسطه سفیران دو کشور در ژنو (مقر اروپایی سازمان ملل) موافقت کرد.(ادامه)
ضوابط پرداخت مزایای کارمندان دولت اصلاح می‌شود
معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دستور داد تا مصوبه ضوابط اجرایی نحوه تخصیص مزایای جانبی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ بازنگری شود.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. تخریب اشخاص و نهاد‌ها در دستور کار دشمن است؛ هر روز یک شایعه را برای شخصی درست می‌کنند و آن را نشر می‌دهند / هدف شان ایجاد شبهه و تفرقه میان مردم و مسئولان و قواست / باید میان خودی و غیرخودی تمییز قائل شویم / بر مقابله قاطعانه با کسانی که هنجارشکنی می‌کنند، اهتمام و تاکید داریم(خبر)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. (ادامه)
 "مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد.

فرماندار جدید نکا معرفی شد
"مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد. (ادامه)
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟ اندیشه‌ لاریجانی در خارج کشور هم طرفدار دارد/ خاتمی انسان نجیبی است/ احمدی نژاد برای انتخابات برنامه دارد
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟(ادامه)
شرکت ملی گاز ایران تعرفه‌ گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد. الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی شهرهای کشور تعیین شده است. جزئیات کامل تعرفه جدید گاز خانگی در سال ۱۴۰۲/ هزینه گاز بها افزایش یافت
شرکت ملی گاز ایران تعرفه‌ گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد. الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی شهرهای کشور تعیین شده است.(ادامه)
بنابر اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو، ۴ عضو شورای شهر سهند و عوامل آن در یک ماه گذشته دستگیر شدند. رسوایی در شورای شهر / دستگیری چهارمین عضو شورا و پلمب دفتر
بنابر اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو، ۴ عضو شورای شهر سهند و عوامل آن در یک ماه گذشته دستگیر شدند.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم. پیش‌بینی مهم رییس‌کل بانک مرکزی درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو/ قیمت‌ها چه تغییری می‌کند؟
رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا شرایط معافیت از سربازی مشمولان دارای فرزند را تشریح کرد جزئیات معافیت جدید سربازی / شرط مهم برای معافیت مشمولان سربازی
شمال نیوز: رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا شرایط معافیت از سربازی مشمولان دارای فرزند را تشریح کرد(ادامه)
رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه، شورای عالی نظارت درخصوص نتایج انتخابات امکان ورود ندارد، گفت: بندی در آیین نامه نداریم که برای شورای نظارت در زمینه نظر دادن درباره انتخابات شأنی قائل باشد. تهدید و حمله سلاح ورزی به شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی/ شأنی برای دخالت در نتیجه انتخابات ندارید!
رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه، شورای عالی نظارت درخصوص نتایج انتخابات امکان ورود ندارد، گفت: بندی در آیین نامه نداریم که برای شورای نظارت در زمینه نظر دادن درباره انتخابات شأنی قائل باشد.(ادامه)
پویش ملی غرق نشویم با شعار "بی گدار به آب نزنیم " در آب های ساحلی مازندران آغاز شده است. آغاز پویش ملی غرق نشویم در آب‌های ساحلی استان
پویش ملی غرق نشویم با شعار "بی گدار به آب نزنیم " در آب های ساحلی مازندران آغاز شده است.(ادامه)
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است. تصاویر ازدواج زینب موسوی کمدین مشهور ملقب به امپراتور کوزکو
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند. دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟ / برنامه هیئت‌های مذهبی مازندران در دهه اول محرم ۱۴۰۲
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند.(ادامه)
ممانعت از حضور حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی بازرگانی در جلسه اخیر شورای عالی استاندارد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، حاشیه ساز شده است. رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی را در جلسه راه ندادند
ممانعت از حضور حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی بازرگانی در جلسه اخیر شورای عالی استاندارد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، حاشیه ساز شده است.(ادامه)
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید. دهه اول محرم ۱۴۰۲ هیئت در مازندران کجا برویم؟
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید.(ادامه)
شمال نیوز: شهید امیر حسین پور که توسط یک فرد مورد تهاجم قرار گرفته بود نخستین شهید گشت رضویون تبریز شد. حمله خونین به یک بسیجی در تبریز / نحوه شهادت نخستین شهید گشت رضویون
شمال نیوز: شهید امیر حسین پور که توسط یک فرد مورد تهاجم قرار گرفته بود نخستین شهید گشت رضویون تبریز شد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور کیفرخواست برای اخلال‌کنندگان در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آرد‌های یارانه‌ای در بازار آزاد، خبر داد. کیفرخواست متهمان فروش غیرقانونی آرد‌های یارانه‌ای صادر شد
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور کیفرخواست برای اخلال‌کنندگان در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آرد‌های یارانه‌ای در بازار آزاد، خبر داد.(ادامه)
اکبر طبری چگونه بازداشت شد و در حال حاضر کجاست؟
داستان دستگیری و محکومیت طبری و اخباری که مبنی بر عدم حضور این محکوم در زندان مخابره شد؛ از موضوعات داغی است که نقل محافل خبری و غیرخبری شده است.(ادامه)
دبیر کارگروه آسیبهای اجتماعی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: براساس نتایج یک پژوهش بیش از ۴۴درصد بانوان بی‌حجاب تذکر مودبانه را می‌پذیرند. معاونت زنان ریاست جمهوری: ۴۰ درصد زنان بی حجاب تهران دیپلمه و خانه دار هستند
دبیر کارگروه آسیبهای اجتماعی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: براساس نتایج یک پژوهش بیش از ۴۴درصد بانوان بی‌حجاب تذکر مودبانه را می‌پذیرند.(ادامه)
پسر جوان وقتی فهمید مرد متأهل قصد دارد مادرش را به صیغه خود در آورد در یک سناریوی طراحی شده از جنوب ایران به تهران آمد و مرد ثروتمند را به قتل رساند. رازگشایی از یک جنایت آتشین
پسر جوان وقتی فهمید مرد متأهل قصد دارد مادرش را به صیغه خود در آورد در یک سناریوی طراحی شده از جنوب ایران به تهران آمد و مرد ثروتمند را به قتل رساند.(ادامه)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است. پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند حتی بعضی نماینده‌ها فکر می‌‎کردند کار نظام تمام شد/ من گفتم اینها امتحانی برای تک تک ماست / در داخل اختلاف‌ها و زد و بندهایی هست و کسی هم نمی‌تواند بگوید نیست، اما به دشمن باج نمی‌دهیم(خبر)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است.(ادامه)
فیلم/ لحظه دستگیری قاتلان شهید سجاد امیری حین فرار از مرزها
در این ویدئو تصاویری از لحظه دستگیری قاتلان شهید سجاد امیری حین فرار از مرزها را مشاهده می کنید.(ادامه)
قاتلان شهیدان سجاد امیری و مهدی شاه‌ملکی که در حال فرار از کشور بودند پیش از ورود به ترکیه در یکی از مرز‌های آذربایجان غربی دستگیر شدند. قاتلان شهیدان "امیری و شاه‌ملکی" پیش از ورود به ترکیه دستگیر شدند
قاتلان شهیدان سجاد امیری و مهدی شاه‌ملکی که در حال فرار از کشور بودند پیش از ورود به ترکیه در یکی از مرز‌های آذربایجان غربی دستگیر شدند.(ادامه)
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ... مردم حرفهای شما را در باره تورم از تلویزیون می شنوند، اما برای راستی آزمایی به یخچال سر می زنند!
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.389 seconds.