.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان امور مالیاتی از صفر شدن مالیات ۵۰ درصد از مشاغل با هدف تحقق عدالت مالیاتی خبر داد. مالیات ۵۰ درصد از مشاغل صفر شد
رئیس سازمان امور مالیاتی از صفر شدن مالیات ۵۰ درصد از مشاغل با هدف تحقق عدالت مالیاتی خبر داد.(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
مدت گارانتی خودرو ۲ ساله شد
رئیس سازمان حمایت تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان طی نامه‌ای به خودروسازان اعلام کرد که دوره گارانتی خودرو نمی‌تواند کمتر از ۲ سال باشد.(ادامه)
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت. ماجرای تعطیلی شنبه‌ها به کجا رسید؟
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت.(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد. بزرگداشت ۳۳شهید نیروگاه نکا برگزار شد
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد.(ادامه)
کمیته بین‌المللی المپیک قانون ضد اسلامی وزیر ورزش فرانسه را وتو کرد. حمایت IOC از ورزشکاران محجبه در المپیک پاریس
کمیته بین‌المللی المپیک قانون ضد اسلامی وزیر ورزش فرانسه را وتو کرد.(ادامه)
معاون اول رئیس مجلس روسیه اعلام کرد که رئیس جمهور و هیئت پارلمانی روسیه به زودی به چین سفر خواهند کرد. پوتین و هیئت پارلمانی روسیه به چین می‌روند
معاون اول رئیس مجلس روسیه اعلام کرد که رئیس جمهور و هیئت پارلمانی روسیه به زودی به چین سفر خواهند کرد.(ادامه)
بانک مرکزی اعلام کرد: به‌ منظور حمایت از مستأجرین و در راستای اجرای مصوبه سوم خرداد ۱۴۰۱ شورای پول و اعتبار، اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده(۴) قانون جهش تولید مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ تداوم می‌یابد. وام ودیعه مسکن کی پرداخت می‌شود؟
بانک مرکزی اعلام کرد: به‌ منظور حمایت از مستأجرین و در راستای اجرای مصوبه سوم خرداد ۱۴۰۱ شورای پول و اعتبار، اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده(۴) قانون جهش تولید مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ تداوم می‌یابد.(ادامه)
شمال نیوز : طراح قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» درباره انتقادات نسبت به قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» و تبعات ناشی از اجرای آن عنوان کرد: انتقادات درست و وارد است؛ چراکه معتقدم دولت و مهم‌تر از آن کمیسیون انطباق مجلس اشتباه عمل کردند. پیشنهاد جدید طراح قانون «نسخ قانون تغییر ساعت» به دولت و مجلس
شمال نیوز : طراح قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» درباره انتقادات نسبت به قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» و تبعات ناشی از اجرای آن عنوان کرد: انتقادات درست و وارد است؛ چراکه معتقدم دولت و مهم‌تر از آن کمیسیون انطباق مجلس اشتباه عمل کردند.(ادامه)
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت :  از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود .... تورم طی ماه‌های اخیر در بخش مسکن منفی بود / برخی مدیران قبلی وزارتخانه ادعا می‌کردند قیمت مسکن به ما ارتباطی ندارد / برخی موانع در استان مازندران وجود دارد که من متوجه مبنای حقوقی و قانونی آن نیستم !
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت : از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود ....(ادامه)
پسر جوانی که به دلیل کشیدن سیگار و سرزنش‌های برادرش، وی را به قتل رسانده و پدر و پسرعمویش را مجروح کرده بود در حالی محاکمه می‌شود که پدر و مادرش از قصاص وی گذشت کرده‌اند. پایان خونین سیگار کشیدن مخفیانه
پسر جوانی که به دلیل کشیدن سیگار و سرزنش‌های برادرش، وی را به قتل رسانده و پدر و پسرعمویش را مجروح کرده بود در حالی محاکمه می‌شود که پدر و مادرش از قصاص وی گذشت کرده‌اند.(ادامه)
 قیمت کیا سراتو وارداتی و مونتاژ طی روزهای گذشته ۵۰ میلیون گران شده است اما با اینحال هنوز ریزش سنگینی نسبت به ماه‌های گذشته را به ثبت رسانده است. این خودرو ۸۸۰ میلیون تومان ارزان شد!/ جدول قیمت
قیمت کیا سراتو وارداتی و مونتاژ طی روزهای گذشته ۵۰ میلیون گران شده است اما با اینحال هنوز ریزش سنگینی نسبت به ماه‌های گذشته را به ثبت رسانده است.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعت کاری ادارات مازندران از ۱۶ شهریور به روال سابق باز می‌گردد. بازگشت ساعت کاری ادارات به روال سابق
ساعت کاری ادارات مازندران از ۱۶ شهریور به روال سابق باز می‌گردد.(ادامه)
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای ۶۰۰ دلار در سال ۱۴۰۱ شد. بررسی فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون
وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای ۶۰۰ دلار در سال ۱۴۰۱ شد.(ادامه)
عکس / سیدحسن خمینی صاحب نوه شد /اسم دختر سیداحمد خمینی چیست؟
(ادامه)
سیدحسن خمینی نوه دار شد + تصاویر
کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از پدر شدن سیداحمد خمینی خبر داده‌اند. این دختر «ایران» نامگذاری شده است.(ادامه)
برای رسیدن به آرامش اعصاب راه های زیادی وجود دارد اما متولدین هر ماه به دلیل خصوصیات خاصی که دارند باید برای آرامش روش های مختص به ماه تولدشان را انجام دهند. دوای درد اعصاب متولدین هر ماه
برای رسیدن به آرامش اعصاب راه های زیادی وجود دارد اما متولدین هر ماه به دلیل خصوصیات خاصی که دارند باید برای آرامش روش های مختص به ماه تولدشان را انجام دهند.(ادامه)
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس با هشدار در مورد پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت، در مورد ثبت نام سهام عدالت جاماندگان توضیحاتی ارائه داد. پیامک واریز سود مرحله دوم جعلی است
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس با هشدار در مورد پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت، در مورد ثبت نام سهام عدالت جاماندگان توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)

با موافقت و نظر سرمربی تیم، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست. «مهدی عبدی» رسما به تراکتور پیوست
با موافقت و نظر سرمربی تیم، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.(ادامه)
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش ۷ درصدی نزاع در استان خبر داد. افزایش ۷ درصدی نزاع در استان
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش ۷ درصدی نزاع در استان خبر داد.(ادامه)
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است. اصرار قالیباف بر استیضاح وحیدی حتی در شب حادثه شاهچراغ/ مجلس به دستور رهبری عمل نکرد
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است.(ادامه)
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران از احتمال طغیان آفت مگس میوه در شهریور ماه خبر داد. احتمال طغیان آفت مگس میوه در شهریور ماه
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران از احتمال طغیان آفت مگس میوه در شهریور ماه خبر داد.(ادامه)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم. با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان به استیضاح وزیر کشور، تصمیم به کناره گیری گرفتم / پیغام رسیده بود که استیضاح در روز ۲۳ مرداد توسط شخص قالیباف اعلام وصول خواهد شد / طرح استیضاح به بهانه بخشنامه‌ای قانونی، بدعتی عجیب و بهت‌آور بود / برخی نمایندگان با تهدید وزرا به سوال و استیضاح، دائما درصدد معرفی افراد مد نظر خود برای انتصاب و یا برکناری برخی افراد هستند(خبر)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.(ادامه)
مخبر : کار دولت را با مشکلات فوق‌ العاده و غیر عادی شروع کردیم/ در برخی مناطق ۱۲ روز ذخیره گندم داشتیم/ فروش نفت در ابتدای کار دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود/ رشد نقدینگی را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد رساندیم(خبر)
(ادامه)
طبق اعلام شرکت سایپا، امکان واریز وجه برای منتخبان طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، فراهم شد. آغاز زمان واریز وجه برای مادران متقاضی خودروهای شاهین و ساینا اس
طبق اعلام شرکت سایپا، امکان واریز وجه برای منتخبان طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، فراهم شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.325 seconds.