.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: معدل سنی دولت یازدهم نشان می دهد که کابینه حسن روحانی با میانگین 58 سال دولت نسبتا با تجربه ای است و از وزیران ، معاونان و مشاوران با تجربه و کارکشته ای بهره می برد. مسن ترین و جوان ترین اعضای هرکدام از نهادها چه کسانی هستند؟(خبر)
شمال نیوز: معدل سنی دولت یازدهم نشان می دهد که کابینه حسن روحانی با میانگین 58 سال دولت نسبتا با تجربه ای است و از وزیران ، معاونان و مشاوران با تجربه و کارکشته ای بهره می برد.(ادامه)
شمال نیوز: سال ۹۳ رجال و شخصیت‌های بزرگ سیاسی و اخلاقی به دیار باقی شتافتند؛شخصیت‌هایی از آیت‌الله سیدمحمدمهدی دستغیب تا آیت‌الله مهدوی‌کنی و سیدصادق طباطبایی که هرکدام تاثیراتی در پیروزی وتداوم انقلاب داشتند.
​سفرکردگان ۹۳ در یک نگاه (خبر)
شمال نیوز: سال ۹۳ رجال و شخصیت‌های بزرگ سیاسی و اخلاقی به دیار باقی شتافتند؛شخصیت‌هایی از آیت‌الله سیدمحمدمهدی دستغیب تا آیت‌الله مهدوی‌کنی و سیدصادق طباطبایی که هرکدام تاثیراتی در پیروزی وتداوم انقلاب داشتند. (ادامه)
پیام مردم به روحانی چه بود؟
(ادامه)
جشنواره رقص بانوان در تهران/تصاویر
جشنواره رقص و حرکات موزون در تهران برگزار می‌گردد.(ادامه)
اعتراف جنجالی رئیس سابق صدا و سیما
(ادامه)
اسامی برگزیدگان جشنواره‌ فیلم فجر
(ادامه)
مدرسه عالی "تدبیر" راه‌اندازی می‌شود
(ادامه)
جزئیات جدیدی از مشاجره روحانی در شورای انقلاب فرهنگی
(ادامه)
عصبانیت شدید یک نماینده از مشاور روحانی
کوچک‌زاده گفت:‌ مشاور دست چندم رییس‌جمهور هر روز دست گل جدیدی به آب می‌دهد و لباسی که پوشیده اندازه او نیست و باید مهار شود.(ادامه)
رابطه دولت و مجلس شکرآب شد؟
(ادامه)
واکنش آشنا به عدم اعتماد مجلس به نیلی
(ادامه)
رییس جمهور وارد نیویورک شد
(ادامه)
روحانی عازم نیویورک شد
رئیس‌جمهور دقایقی پیش برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک شد.(ادامه)
تاکتیک زیر پوستی صدا و سیما در برابر دولت
(ادامه)
«جهنم»؛ واژه‌ای که از آسمان به زمین آمد/ واکنش منتقدین در میان بهت حامیان روحانی +جدول
بسیاری از ناظران سیاسی سخنان رئیس جمهور در مورد منتقدان را در شان حسن روحانی ندانستند.(ادامه)
انتقاد مشاور رییس‌جمهور از تلویزیون
(ادامه)
مشاور روحانی: در این دولت،مشایی نداریم
(ادامه)
مشاور روحانی: زنان قاجار هم ساپورت می پوشیدند+عکس
(ادامه)
درددل‌های اصحاب رسانه با روحانی
در دیدار شب گذشته رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه، 5 تن از اساتید روزنامه‌نگاری، مدیران رسانه و روزنامه‌نگاران به ایراد نقطه نظرات خود در ارتباط با رسانه و مشکلات گریبان‌گیر رسانه‌ها پرداختند.(ادامه)
رفتار صداوسیما باعث شده است تا گلایه‌ها از این سازمان به سران قوا برسد تا آنان هم صدای نارضایتی خود را از رسانه ملی به گوش همه برسانند. روحانی و برادران لاریجانی‌، علیه رسانه ای که باید ملی باشد(خبر)
رفتار صداوسیما باعث شده است تا گلایه‌ها از این سازمان به سران قوا برسد تا آنان هم صدای نارضایتی خود را از رسانه ملی به گوش همه برسانند.(ادامه)
ضیافت ناهار روحانی برای رقبای انتخاباتی اش
مشاور فرهنگی رییس جمهوری از دعوت رییس جمهوری از رقبای انتخابات 24 خرداد 92 خبر داد گفت: نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در ضیافت ناهار حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» در نهاد ریاست جمهوری شرکت می کنند.(ادامه)
حاشیه های جشن «انتظار و امید»
(ادامه)
پاسخ مشاور روحانی به اظهارات احمدخاتمی
(ادامه)
کمیته 5 نفره سفر روحانی به نیویورک
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
شمال نیوز: حامیان هاشمی رفسنجانی به دنبال راه اندازی شورای فقهی در شهر قم هستند. آیت الله ابراهیم امینی از پذیرش ریاست این شورا امتناع ورزیده و در نهایت یکی از اساتید حوزه به نام لطفی مسوولیت آن را پذیرفته است. تعیین شعار انتخاباتی احمدی‌نژاد و هاشمی/ تشکیل شورای فقهی توسط هاشمی در قم / پشت پرده تماس های تلفنی احمدی نژاد با چهره های اصولگرا و...
شمال نیوز: حامیان هاشمی رفسنجانی به دنبال راه اندازی شورای فقهی در شهر قم هستند. آیت الله ابراهیم امینی از پذیرش ریاست این شورا امتناع ورزیده و در نهایت یکی از اساتید حوزه به نام لطفی مسوولیت آن را پذیرفته است.(ادامه)
ماموریت جدید دولت برای «آشنا»
(ادامه)
روایتی دیگر ازخانه‌ نشینی محموداحمدی‌ نژاد
مصباحی مقدم گفت: در آن 11 بعضی از دوستان را وادار کردیم با احمدی نژاد ملاقات و ایشان را از این حرکت منصرف کنند اما خوب نتیجه نداشت. ما حتی به بعضی از دوستانمان در جبهه پایداری گفتیم که شما از نفوذ خود بر احمدی نژاد استفاده کنید و ایشان را برگردانید. خاطرم هست که حاج آقای آقاتهرانی تازه از سفر آمده بود و بعد از ورودش این مسئله را پیگیری کرد.(ادامه)
کلید آزادی فیس بوک در دست کیست؟
(ادامه)
واکنش مشاورروحانی به شایعه تغییرضرغامی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.