.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روحانی همچنین از زحمات و تلاش های دکتر رحمانی فضلی در دوران عضویت در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تشکر و برای وی از درگاه ایزد متعال ، توفیق روزافزون مسالت کرده است. آشنا و جنتی به عنوان «نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر صدا و سیما» منصوب شدند(خبر)
روحانی همچنین از زحمات و تلاش های دکتر رحمانی فضلی در دوران عضویت در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تشکر و برای وی از درگاه ایزد متعال ، توفیق روزافزون مسالت کرده است.(ادامه)
اتوبوس از مسیر خود منحرف شده و راننده توان کنترل خودرو را ندارد، اتوبوس به دره می‌غلتد و سقوط آخرین تصویر ثبت شده در ذهن نخبه‌هایی است که بازمانده‌شان بعدها قله‌های جهانی را فتح می‌کند.

سفر بی‌بازگشت "ذهن‌های زیبا"(يادداشت)
اتوبوس از مسیر خود منحرف شده و راننده توان کنترل خودرو را ندارد، اتوبوس به دره می‌غلتد و سقوط آخرین تصویر ثبت شده در ذهن نخبه‌هایی است که بازمانده‌شان بعدها قله‌های جهانی را فتح می‌کند. (ادامه)
دو طیف رادیکال تر هر دو جناح سیاسی ، انتقادات اصلی خود را روانه حلقه اول رئیس جمهور و نه وزرای روحانی می کنند. مرور رسانه‌های اصولگرا نشان می‌دهد تا چه حد، آشنا و نیلی را نقد کرده اند و مرور رسانه‌های اصلاح طلب میزان ناراحتی و بغض آن‌ها از نهاوندیان و اسماعیلی را نشان می‌دهد. وضعیت 10 نفر از نزدیکان حسن روحانی در دولت دوازدهم؛ سرنوشت حلقه نخست و مثلث دفتر آقای رییس جمهور(خبر)
دو طیف رادیکال تر هر دو جناح سیاسی ، انتقادات اصلی خود را روانه حلقه اول رئیس جمهور و نه وزرای روحانی می کنند. مرور رسانه‌های اصولگرا نشان می‌دهد تا چه حد، آشنا و نیلی را نقد کرده اند و مرور رسانه‌های اصلاح طلب میزان ناراحتی و بغض آن‌ها از نهاوندیان و اسماعیلی را نشان می‌دهد.(ادامه)
واکنش حسام‌الدین آشنا به مناظره سوم
(ادامه)
واپسین ساعات سال ۱۳۹۵ با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور همراه بود که تا ۶ فروردین ۱۳۹۶ ادامه داشت و این نوید شروع نوروزی انتخاباتی بود.



در "نوروز انتخاباتی" چه گذشت؟
واپسین ساعات سال ۱۳۹۵ با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور همراه بود که تا ۶ فروردین ۱۳۹۶ ادامه داشت و این نوید شروع نوروزی انتخاباتی بود. (ادامه)
(تصاویر) روحانی در دانشگاه تهران
مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران برگزار شد.(ادامه)
آن‌گونه که نجفی خبر داده، رییس جمهور در نظر دارند روز یکشنبه فرد مورد نظر را برای این وزارت خانه ها به مجلس معرفی کند و با بیان قطعی بودن معرفی صالحی امیری و سلطانی فر، تاکید کرد که معرفی خودش قطعی نیست و ممکن است این مسئولیت را ... گزینه‌هایی که از مجلس نهم رای اعتماد نگرفتند، در مجلس دهم وزیر می‌شوند؟
آن‌گونه که نجفی خبر داده، رییس جمهور در نظر دارند روز یکشنبه فرد مورد نظر را برای این وزارت خانه ها به مجلس معرفی کند و با بیان قطعی بودن معرفی صالحی امیری و سلطانی فر، تاکید کرد که معرفی خودش قطعی نیست و ممکن است این مسئولیت را ...(ادامه)
واکنش نوبخت به خبر استعفای جنتی
سخنگوی دولت اعلام کرد که مساله استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تا چند روز دیگر مشخص می شود.(ادامه)
گزینه‌های جایگزین جنتی چه کسانی هستند؟
تازه‌ترین عبارت درباره رفتن یا ماندن علی جنتی از وزارت ارشاد را خودش بر زبان آورد. او که روز گذشته از ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر انتخابات بازدید کرده بود، درباره طرح خبر استعفایش در رسانه‌ها گفت... . (ادامه)
نام‌های جدید برای جایگزینی علی جنتی
امروز برخی از رسانه‌ها از نام‌های دیگری به عنوان جایگزین علی جنتی در صورت صحت خبر کناره گیری وی سخن گفته‌اند. به گفته این رسانه‌ها افرادی چون سید رضا صالحی امیری، حجت الله ایوبی، احمد مسجد جامعی، مصطفی کواکبیان، حسام الدین آشنا برای جایگزینی به گوش رسیده است. (ادامه)
ادامه رایزنی برای انتخاب جایگزین وزیر ارشاد/ گزینه جدید مطرح شد
در حالی که رایزنی ها برای انتخاب جایگزین علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه دارد جدیدترین نامی که به گوش می رسد محمدحسین ایمانی خوشخو است. (ادامه)
واکنش مشاور روحانی به ماجرای استعفای وزیر ارشاد/ آشنا جایگزین جنتی می‌شود؟
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت که استعفای علی جنتی از وزارت ارشاد را نه رد می‌کند و نه تأیید. (ادامه)
اوحدی: ایران شهید مفقودی در عربستان ندارد
رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: ایران هیچ شهید مفقودی بازمانده از فاجعه منا در عربستان ندارد.(ادامه)
حضور کمرنگ چهره‌ها در تشییع الهی قمشه‌ای +تصاویر
مراسم تشییع پیکر مهدیه الهی قمشه‌ای امروز دوشنبه از مقابل تالار وحدت برگزار شد.(ادامه)
پست کنایه آمیز مشاور رئیس جمهور به فائزه هاشمی+عکس
مشاور فرهنگی رئیس جمهور پست کنایه آمیزی را خطاب به فائزه هاشمی رفسنجانی منتشر کرده است.(ادامه)
کسانی که از قطار دولت پیاده می‌شوند
4 وزیر و یک معاون و یک رئیس سازمان از قطار دولت پیاده می‌شوند (ادامه)
حسام الدین آشنا در لباس روحانیت +عکس
مشاور حسن روحانی در امور فرهنگی اخیرا عکسی در لباس روحانیت از خود منتشر کرده است. (ادامه)
تغییر 43 درصدی در ترکیب مجلس خبرگان
با تعیین سرنشینان هر 88 کرسی مجلس پنجم خبرگان رهبری، مشخص شد که 50 تن از اعضای کنونی این مجلس بار دیگر بر کرسی‎های خود ابقا شده اند.(ادامه)
افشاگری مشاور روحانی
(ادامه)
بانک مهر اقتصاد تندیس طلایی گرفت
روابط عمومی بانک مهر اقتصاد موفق به کسب تندیس طلایی از دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران شد. (ادامه)
تصاویر/ درگیری دانشجویان در حضور روحانی
شعارهایی از سوی عده‌ای از حاضران در راستای حمایت از رئیس‌جمهور دوره اصلاحات سر داده شد که در مقابل نیز عده‌ای دیگر شعار "مرگ بر فتنه‌گر" سر دادند(ادامه)
درگیری دانشجویان در حضور روحانی +عکس
فرارو: در جریان مراسم روز دانشجو با حضور رئیس جمهور شعارهایی از سوی عده‌ای از حاضران در راستای حمایت از رئیس‌جمهور دوره اصلاحات سر داده شد که در مقابل نیز عده‌ای دیگر شعار "مرگ بر فتنه‌گر" سر دادند این شعارها در نهایت به درگیری دو طیف از دانشجویان انجامید. (ادامه)
اتهام اصولگرایان واصلاحطلبان به مجری‌سیما
(ادامه)
مصاحبه روحانی با شبکه CNN+عکس
(ادامه)
انتقاد کیهان از مشاور رئیس جمهور
(ادامه)
ظریف و تیم مذاکره‌کننده وارد ایران شدند
محمدجواد ظریف وزیرخارجه به همراه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان دقایقی قبل وارد تهران شدند.(ادامه)
ضرب و شتم عکاسان توسط محافظین وزیر!
(ادامه)
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه هیچ بحثی میان مسئولان کشور برای ورود رسمی به جنگ سوریه نشده است، گفت: کمک‌های ایران به کشورهای منطقه، انسانی و مستشاری است.
ممنوعیت دخالت قوای سه‌گانه در انتخابات/ حذف بند استانی شدن انتخابات مجلس از سیاست های کلی(خبر)
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه هیچ بحثی میان مسئولان کشور برای ورود رسمی به جنگ سوریه نشده است، گفت: کمک‌های ایران به کشورهای منطقه، انسانی و مستشاری است. (ادامه)
رضایی: هزینه انتخابات شفاف شود
(ادامه)
شمال نیوز: برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس‌جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند . برخی از وزرا و استانداران تغییر خواهند کرد
شمال نیوز: برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس‌جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.