.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رأی سفید دادن در انتخابات چه حکمی دارد؟
رعایت موازین شرعی و قانونی ضامن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و همه مکلفین و داوطلبان موظف به رعایت آن هستند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت:شرکت شهرک های صنعتی مازندران برنامه ای منظم برای رصد واحدهای راکد و غیرفعال و ارزیابی آن‌ها دارد. تشکیل کمیته ویژه بازپس گیری اراضی بلا استفاده در شهرک ها
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت:شرکت شهرک های صنعتی مازندران برنامه ای منظم برای رصد واحدهای راکد و غیرفعال و ارزیابی آن‌ها دارد.(ادامه)
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با برشمردن نمونه‌های امیدبخش از تغییر موازنه قوا به نفع فلسطینی‌ها و ضعف عمیق و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی گفتند: ارتش صهیونیست که خود را «ارتشی که هرگز شکست نمی‌خورد» معرفی می‌کرد، امروز به ارتشی که «رنگ پیروزی را نخواهد دید» تبدیل شده، در سیاست ناگزیر از چهار انتخابات در دو سال هستند، در امنیت پی در پی دچار شکست می‌شوند و میل روزافزون یهودیان به مهاجرت معکوس مایه فضاحت آن رژیم پرمدعا شده است. مبارزه مشروع با رژیم غاصب تا قبول همه‌پرسی ادامه یابد/ حرکت رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت / جوان فلسطینی امروز با موشک نقطه‌زن پاسخ می‌دهد/ تلاش مذبوحانه عادی‌سازی به جایی نمی‌رسد و نزول رژیم غاصب بی‌وقفه است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با برشمردن نمونه‌های امیدبخش از تغییر موازنه قوا به نفع فلسطینی‌ها و ضعف عمیق و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی گفتند: ارتش صهیونیست که خود را «ارتشی که هرگز شکست نمی‌خورد» معرفی می‌کرد، امروز به ارتشی که «رنگ پیروزی را نخواهد دید» تبدیل شده، در سیاست ناگزیر از چهار انتخابات در دو سال هستند، در امنیت پی در پی دچار شکست می‌شوند و میل روزافزون یهودیان به مهاجرت معکوس مایه فضاحت آن رژیم پرمدعا شده است. (ادامه)

اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی در اراضی فلسطین و موضوع قدس به عنوان یک مکان مقدس همواره از مسائل مورد توجه مسلمانان جهان بوده است. در این میان ایران حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حساسیت زیادی روی این موضوع داشت و بسیاری از مراجع عالیقدر در آن زمان فتوا دادند که اسرائیل یک توطئه جهانی علیه اسلام و منطقه بوده و هرگونه همکاری با این رژیم حرام است. «شهید قدس» چگونه اسرائیل را در لاک دفاعی فرو برد؟(يادداشت)
اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی در اراضی فلسطین و موضوع قدس به عنوان یک مکان مقدس همواره از مسائل مورد توجه مسلمانان جهان بوده است. در این میان ایران حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حساسیت زیادی روی این موضوع داشت و بسیاری از مراجع عالیقدر در آن زمان فتوا دادند که اسرائیل یک توطئه جهانی علیه اسلام و منطقه بوده و هرگونه همکاری با این رژیم حرام است.(ادامه)
نگاهی حقوقی به ماجرای غمناک آزار کودک استقلالی
بر اساس قانون حمایت از کودکان و نوجوانان و با استناد به قانون مجازات اسلامی رفتار زننده افراد خاطی با کودک استقلالی، قابل پیگرد قانونی و دارای مجازات حبس و شلاق است.(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه ساری با تاکید بر برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: بی‌تدبیری دولتی‌ها مناطق آبی و زرد مازندران را به قرمز مبدل کرد. آیت الله لائینی : بی تدبیری دولتی ها مناطق آبی و زرد مازندران را به قرمز مبدل کرد
شمال نیوز: امام جمعه ساری با تاکید بر برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: بی‌تدبیری دولتی‌ها مناطق آبی و زرد مازندران را به قرمز مبدل کرد.(ادامه)
نرخ دیه در ماه رمضان چقدر می‌شود؟
طبق آخرین اعلام، نرخ دیه سال ۱۴۰۰ معادل ۴۸۰ میلیون تومان است. اما این میزان برای ماه‌های عادی است و در ماه‌های حرام یعنی ماه‌های رجب، ذی‌القعهده، ذی‌الحجه و محرم ۶۴۰ میلیون تومان می‌شود. ماه رمضان جزو این ماه‌های حرام نیست.(ادامه)
ماه رجب فصل روییدن جوانه‌های عاشقانه زیستن و ماه شست‌وشوی دل و جان از زنگارهای گناه و غفلت و آماده شدن برای ورود به ضیافت‌الله اعظم است. اعمال شب اول ماه رجب
ماه رجب فصل روییدن جوانه‌های عاشقانه زیستن و ماه شست‌وشوی دل و جان از زنگارهای گناه و غفلت و آماده شدن برای ورود به ضیافت‌الله اعظم است.(ادامه)
سید محمود علوی دوشنبه شب از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و ناگفته های ترور شهید فخری زاده سخن گفت و تاکید کرد : دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند اما جمهوری اسلامی در یکی از مقاطع پرامنیت به سر می‌برد ....(خبر)
(ادامه)
شخصیت امام خمینی، هم از حیث ساخت و تربیت و هم از حیث نگاه و پرداخت به معرفت‌های قدیم و جدید و هم از حیث تلاقی با الگوهای شاخص انسانی-الهی دارای وجه تطوری و تحولی ممتازی است. با اینکه امام از استوانه‌های استوار اخلاقی، فقه ی و فلسفی استفاده نمودند، اما هیچ­گاه از هیچ­کدام به نفع هیچ­کدام منصرف نشده بلکه آن­ها را از زاویه‌ای بالاتر، درگیر و در تعامل باهم می‌دیدند. بذرهای تحول در ضمیر امام(يادداشت)
شخصیت امام خمینی، هم از حیث ساخت و تربیت و هم از حیث نگاه و پرداخت به معرفت‌های قدیم و جدید و هم از حیث تلاقی با الگوهای شاخص انسانی-الهی دارای وجه تطوری و تحولی ممتازی است. با اینکه امام از استوانه‌های استوار اخلاقی، فقه ی و فلسفی استفاده نمودند، اما هیچ­گاه از هیچ­کدام به نفع هیچ­کدام منصرف نشده بلکه آن­ها را از زاویه‌ای بالاتر، درگیر و در تعامل باهم می‌دیدند. (ادامه)
کمیته استقبال از امام چگونه شکل گرفت و اعضای آن چه کسانی بودند؟/ یکی از افرادی که درخواست ملاقات با امام را داشت مهندس بازرگان بود و چون بازرگان جملات نفی رژیم پهلوی، تأیید مبارزات ملت ایران و مواضعش را....(خبر)
(ادامه)
چهل حدیث درباره صدیقه طاهره(س)
حضرت زهرا سلام الله علیها در سوم جمادی الثانی به شهادت رسیدند که به همین مناسبت احادیثی از معصومین علیهم السلام درباره ایشان گردآوری شده است. (ادامه)
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند. چرا احمدی نژاد درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت نگفت؟
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند.(ادامه)
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم .... ذره‌ای به سلامت واکسن ایرانی شک ندارم / مردم نباید در مورد واکسن‎های خارجی گول بخورند
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم ....(ادامه)
پایتخت ۷، نیامده، خبرساز شد
پیش‌تولید سریال «پایتخت ۷» در حالی آغاز شد که هنوز حواشی فصل قبلی این مجموعه فراموش نشده است.(ادامه)

امروز داغ سنگین و جگرسوز شهید فخری‌زاده عزیز، همه امید دشمنان و مزدوران نمک به حرام داخلی‌شان را، بر باد داد. ملت ما امروز خواهان انتقام این خون مطهر و باارزش است. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود(يادداشت)
امروز داغ سنگین و جگرسوز شهید فخری‌زاده عزیز، همه امید دشمنان و مزدوران نمک به حرام داخلی‌شان را، بر باد داد. ملت ما امروز خواهان انتقام این خون مطهر و باارزش است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب بار دیگر هتک حرمت و توهین به مسئولان اجرایی از جمله رئیس جمهور را حرام و دارای حرمت شرعی دانستند. در واقع مقام معظم رهبری برای دومین بار است که در طول عمر پنج ماهه مجلس یازدهم خطاب به برخی مواضع شاخص این دوره از مجلس نهیب و عتاب حرمت شرعی را بیان می کنند. دومین کارت زرد به مجلس یازدهم
رهبر معظم انقلاب بار دیگر هتک حرمت و توهین به مسئولان اجرایی از جمله رئیس جمهور را حرام و دارای حرمت شرعی دانستند. در واقع مقام معظم رهبری برای دومین بار است که در طول عمر پنج ماهه مجلس یازدهم خطاب به برخی مواضع شاخص این دوره از مجلس نهیب و عتاب حرمت شرعی را بیان می کنند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز شنبه در دیدار حضوری با رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن قدردانی از عملکرد این ستاد، توصیه‌های مهمی را بیان و بر لزوم اتخاذ تصمیم‌های قاطع و حاکمیتی، اقناع افکار عمومی و همکاری همه دستگاهها و آحاد مردم برای مقابله با وضعیت تأسف‌بار ویروس عالم‌گیر کرونا تأکید کردند. انتقاد رهبر معظم انقلاب از هتک حرمت رئیس جمهور: این کار غلط بود؛ این موضوع را بطور صریح اعلام می‌کنم / هتک حرمت در میان مردم حرام است و انتقاد با اهانت متفاوت است؛ / برای مقابله با کرونا باید تصمیم قاطع حاکمیتی گرفته شود/ توصیه‌های مهم برای مواجهه با ویروس کرونا (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز شنبه در دیدار حضوری با رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن قدردانی از عملکرد این ستاد، توصیه‌های مهمی را بیان و بر لزوم اتخاذ تصمیم‌های قاطع و حاکمیتی، اقناع افکار عمومی و همکاری همه دستگاهها و آحاد مردم برای مقابله با وضعیت تأسف‌بار ویروس عالم‌گیر کرونا تأکید کردند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: کار برخی افراد در هتک حرمت رئیس‌جمهور غلط بود/ برای مقابله با کرونا باید تصمیم قاطع حاکمیتی گرفته شود
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم اتحاد و انسجام درونی در کشور، به اقدام اخیر برخی‎ها در مواجهه با دولت و شخص رئیس جمهور اشاره کردند و گفتند: اگرچه در میان این برادران، افراد خوبی هم هستند، اما این کار غلط بود و این موضوع را بطور صریح اعلام می‌کنم.(ادامه)
لجنزار مدیریتی فاتحه همه را می خواند!(يادداشت)
(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)


خیلی از ما فکر می‌کنیم که مال حرام یعنی همان اختلاس‌ها و تخلف‌های مالی که متهمان‌شان را در دادگاه یا کانادا می‌بینیم. نه، مال حرام راحت‌تر از اینها هم وارد زندگی ما انسان‌ها می‌شود. جمله‌ای از امام‌ حسین(ع) که باید سَر در همه اداره‌ها نصب شود(يادداشت)
خیلی از ما فکر می‌کنیم که مال حرام یعنی همان اختلاس‌ها و تخلف‌های مالی که متهمان‌شان را در دادگاه یا کانادا می‌بینیم. نه، مال حرام راحت‌تر از اینها هم وارد زندگی ما انسان‌ها می‌شود.(ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
آیا کار کردن در روز عاشورا اشکال دارد؟/ پاسخ از رهبر انقلاب
رهبر معظّم انقلاب اسلامی به استفتائی دربارۀ حکم کسب و کار در روز تاسوعا و عاشورا پاسخ فرمودند.(ادامه)
اعمال شب و روز عاشورا
اعمال شب و روز عاشوای حسینی در آستانۀ فرا رسیدن دهمین روز از ماه محرم منتشر شد.(ادامه)
این روزها در ماه مبارک ذی الحجه که از جمله ماه های حرام محسوب می شود، شور و حالی خاص در میان عالم و عامی مسلمان برقرار است و این شور و حال، آدمی را به حال و هوای عید بزرگ نزدیک می سازد. دو درس مهم از عید قربان(يادداشت)
این روزها در ماه مبارک ذی الحجه که از جمله ماه های حرام محسوب می شود، شور و حالی خاص در میان عالم و عامی مسلمان برقرار است و این شور و حال، آدمی را به حال و هوای عید بزرگ نزدیک می سازد.(ادامه)
واکنش تند مداح معروف به محمدعلی ابطحی
حمید علیمی مداح معروف با بازنشر توییت محمد علی ابطحی به اظهار نظر او اعتراض کرد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: حضور وزرا در یک ماه اول آغاز به کار مجلس و ارائه‌ی گزارش از شرایط کشور، کار بسیار خوبی بود اما نباید به وزرا توهین و یا تهمتی زده شود.....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.