.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دعاي روز يازدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی روز دوشنبه
(ادامه)
خاطرات منتشر نشده همسر امام خميني (ره)
(ادامه)
اين نوع شرط بندي خانواده‌ها را در معرض فروپاشي قرار مي‌دهد و كار شرط بندي در هر مسابقه ورزشي و برگه‌هاي پيش بيني نتيجه بازي فوتبال از نظر همه مراجع تقليد شرعاً حرام است و از مصاديق قمار محسوب مي‌شود... نظرسنجی تلويزيون رواج شرط‌ بند یست
اين نوع شرط بندي خانواده‌ها را در معرض فروپاشي قرار مي‌دهد و كار شرط بندي در هر مسابقه ورزشي و برگه‌هاي پيش بيني نتيجه بازي فوتبال از نظر همه مراجع تقليد شرعاً حرام است و از مصاديق قمار محسوب مي‌شود...(ادامه)
شما اگر مهدی و حمید و مهدی‌ها و حمیدها و همت‌ها و... را خیلی دوست دارید، این هزینه‌ها را برای ایجاد كارخانه و اشتغال برای فرزندان شهدا و رسیدگی به خانواده‌هایی كه هدفشان از جان بر كف گذاشتنشان، تنها بهتر زندگی كردن ملت فقرزده بود صرف كنید. 
رنجنامه خواهر شهيدان باكري
شما اگر مهدی و حمید و مهدی‌ها و حمیدها و همت‌ها و... را خیلی دوست دارید، این هزینه‌ها را برای ایجاد كارخانه و اشتغال برای فرزندان شهدا و رسیدگی به خانواده‌هایی كه هدفشان از جان بر كف گذاشتنشان، تنها بهتر زندگی كردن ملت فقرزده بود صرف كنید. (ادامه)
انتقاد خواهر باكري از مراسم يادبود برادرانش
(ادامه)
متن گزارش كميسيون اصل 90 از پرونده‌هاي مفاسد اقتصادي
(ادامه)
جزییات رسيدگی به 50 پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی
(ادامه)
متن سخنراني رضا جلالی در روستاي قرن آباد
(ادامه)
شناسايى چند شركت هرمى در قائمشهر
(ادامه)
جابر معافي آيين ماه مبارك رمضان در مازندران(ديدگاه)
جابر معافي(ادامه)
استقرار روحاني دركشتارگاههاي استان گلستان
(ادامه)
تعدادی از منابع خبری از بازداشت آقای "ی" همسر معاون مازندراني رئیس جمهورکه سمت بازرس ویژه رئیس سازمان و مشاور ارشد را برعهده داشته خبر دادند که پس از آن ماجرای استعفای .... شایعات بازداشت همسر تا ادعای استعفای معاون مازندراني رئیس جمهور!
تعدادی از منابع خبری از بازداشت آقای "ی" همسر معاون مازندراني رئیس جمهورکه سمت بازرس ویژه رئیس سازمان و مشاور ارشد را برعهده داشته خبر دادند که پس از آن ماجرای استعفای ....(ادامه)
مديركل اطلاعات استان مازندران اعلام كرد: 14 نفر از گردونه پذيرش سمت شهرداري در شهرهاي استان خارج شدند.از اين تعداد 7 نفر از طريق بررسي‌هاي انجام شده از سوي اداره كل اطلاعات و استانداري ، رأي عدم صلاحيت دريافت كردند و 7 نفر ديگر نيز كساني بودند كه با مشورت‌هاي چند ساعته قانع‌شان... 90درصد تخلفات شهرداري‌هاي استان،اعمال نفوذ متمكنين
مديركل اطلاعات استان مازندران اعلام كرد: 14 نفر از گردونه پذيرش سمت شهرداري در شهرهاي استان خارج شدند.از اين تعداد 7 نفر از طريق بررسي‌هاي انجام شده از سوي اداره كل اطلاعات و استانداري ، رأي عدم صلاحيت دريافت كردند و 7 نفر ديگر نيز كساني بودند كه با مشورت‌هاي چند ساعته قانع‌شان...(ادامه)
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت... آیت‌الله مشکینی دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت...(ادامه)
پرورش تمساح در استان گلستان
(ادامه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی قافله عشق درسفر تاریخ(ديدگاه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی (ادامه)
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ... حقیقت در زیر تیغ مصلحت و حسین را شمشیر کهنه ناآگاهی کشت!
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ...(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر ضرورت پايبندي به منشور اصولگرايي -2 (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
عباس پورعلی اکبر
دست درازی به حریم خصوصی در اینترنت(يادداشت)
عباس پورعلی اکبر (ادامه)
 دكتر غلامعلي رنجبر ضرورت پايبندی به موازین اصولگرايي(يادداشت)
دكتر غلامعلي رنجبر(ادامه)
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس شدت گرفتن مهرورزی در آموزش و پرورش مازندران!
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس(ادامه)
بر اساس آمارهاي موجود در سال گذشته، آمار طلاق در استان مازندران 40 درصد افزايش يافته است.زهرا شرف الدين، مشاور استاندار و رييس كميته امور زنان و خانواده استانداري، در همايش ... افزایش40 درصدی آمار طلاق در مازندران
بر اساس آمارهاي موجود در سال گذشته، آمار طلاق در استان مازندران 40 درصد افزايش يافته است.زهرا شرف الدين، مشاور استاندار و رييس كميته امور زنان و خانواده استانداري، در همايش ...(ادامه)
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. 
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. (ادامه)
عزل بيست وهفتمين رئيس آموزش وپرورش درمازندران
(ادامه)
فتاواي رهبرمعظم انقلاب درباره مراسم عزاداري
(ادامه)
قبلي 1 ... 37 38 39 40 41 42

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.