.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد. آخرین جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران
رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود. زمان ثبت نام وام بازنشستگان اعلام شد
معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟»
آقای رییس جمهور! 10 روز کاری یا 10 روز عادی؟!/ با تعطیلات سه روزه یا بی‌ آنها؟
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟» (ادامه)
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد. افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
جوان نوشت: همسویی تروریست‌ها با صحبت‌های مولوی عبدالحمید در نماز جمعه مسجد مکی زاهدان جالب توجه است. روایت روزنامه جوان از زمینه‌سازی مولوی عبدالحمید برای عملیات‌های تروریستی
جوان نوشت: همسویی تروریست‌ها با صحبت‌های مولوی عبدالحمید در نماز جمعه مسجد مکی زاهدان جالب توجه است.(ادامه)
جیش‌الظلم دلیل اقدامات تروریستی خود در چابهار و راسک را ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکرانعنوان کرد و این در حالی است که عبدالحمید اسماعیل‌زهی، هم بارها علیه طرح توسعه مکران موضع گرفته بود. همسویی عبدالحمید با تروریست‌ها
جیش‌الظلم دلیل اقدامات تروریستی خود در چابهار و راسک را ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکرانعنوان کرد و این در حالی است که عبدالحمید اسماعیل‌زهی، هم بارها علیه طرح توسعه مکران موضع گرفته بود. (ادامه)
سید مجید میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اربعین پیش رو با شرایط خاصی که امروز در آن هستیم ویژه است. زمان ثبت نام برای سفر اربعین مشخص شد
سید مجید میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اربعین پیش رو با شرایط خاصی که امروز در آن هستیم ویژه است.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد. سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد.(ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
رئیس هیأت تیراندازی مازندران گفت:سه سالن تیراندازی روستایی همزمان با عید سعید فطر در استان افتتاح می شود.

۳ سالن تیراندازی روستایی در مازندران افتتاح می‌شود
رئیس هیأت تیراندازی مازندران گفت:سه سالن تیراندازی روستایی همزمان با عید سعید فطر در استان افتتاح می شود. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است. دعوت از نخبگان، شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه ها و اساتید دانشگاه ها برای اجرای پروژه های کاربردی هوش مصنوعی در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است.(ادامه)
مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد. خطر بالای سکته مغزی در جوانان مبتلا به میگرن
مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد.(ادامه)
باشگاه استقلال مرحله تعیین تکلیف دیون خارجی را نیز با موفقیت پشت گذاشت. جزییات جدید از دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال
باشگاه استقلال مرحله تعیین تکلیف دیون خارجی را نیز با موفقیت پشت گذاشت.(ادامه)
شورای نگهبان در بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز برگزاری همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ و روز «جمهوری اسلامی ایران» را گرامی داشت. شورای نگهبان بیانیه مهم داد
شورای نگهبان در بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز برگزاری همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ و روز «جمهوری اسلامی ایران» را گرامی داشت.(ادامه)
کپسول فضایی شرکت «واردا اسپیس» پس از بازگشت به زمین، محموله‌های مهمی را با خود آورد که یکی از آنها داروی ایدز بود. اکنون یک مقاله پیش‌چاپ جدید می‌گوید که این شرکت یک گام به هدف خود نزدیک‌تر شده است. ماجرای تولید اولین داروی ایدز در مدار زمین
کپسول فضایی شرکت «واردا اسپیس» پس از بازگشت به زمین، محموله‌های مهمی را با خود آورد که یکی از آنها داروی ایدز بود. اکنون یک مقاله پیش‌چاپ جدید می‌گوید که این شرکت یک گام به هدف خود نزدیک‌تر شده است.(ادامه)
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. خادمان قرآن کریم امروز با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‌شوند
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.(ادامه)
یک منبع آگاه اعلام کرد که سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان به زودی به باکو اعزام می‌شود. سفیر ایران در آذربایجان برکنار شد؟
یک منبع آگاه اعلام کرد که سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان به زودی به باکو اعزام می‌شود.(ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکثریت اعضای 12 نفره هیأت رئیسه مجلس آینده در اختیار تندروها خواهد بود و فقط آقای قالیباف رئیس خواهد شد. قالیباف رئیس می‌شود اما هیأت رئیسه دست تندروها خواهد بود
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکثریت اعضای 12 نفره هیأت رئیسه مجلس آینده در اختیار تندروها خواهد بود و فقط آقای قالیباف رئیس خواهد شد.(ادامه)
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد. حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.(ادامه)
باتوجه به محدودیت‌ها و اقتضائات فعلی کشور، ساخت مسکن با راهبرد مردمی‌سازی می‌تواند سهل‌الوصول‌ترین گزینه برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد. یکی از کوتاه‌ترین راه‌های جهش تولید با مشارکت مردم(يادداشت)
باتوجه به محدودیت‌ها و اقتضائات فعلی کشور، ساخت مسکن با راهبرد مردمی‌سازی می‌تواند سهل‌الوصول‌ترین گزینه برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد.(ادامه)
بانک‌ها و ادارات مازندران با یک ساعت تاخیر در ساعت ۸.۱۵ شروع به کار خواهند کرد. ‎ فعالیت بانک‌ها و ادارات مازندران با یک ساعت تاخیر
بانک‌ها و ادارات مازندران با یک ساعت تاخیر در ساعت ۸.۱۵ شروع به کار خواهند کرد. ‎(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد. انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳(يادداشت)
سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد. انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند.(ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)
امام جمعه بابل فقدان مدیریت صحیح را یکی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان مازندران طی سال های اخیر برشمرد. امام جمعه بابل : فقدان مدیریت صحیح از دلایل عقب ماندگی مازندران است
امام جمعه بابل فقدان مدیریت صحیح را یکی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان مازندران طی سال های اخیر برشمرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.578 seconds.