.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی و رسماً مدیریت این استان را بر عهده گرفت. شفقت سکان استانداری لرستان را به دست گرفت
شمال نیوز: ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی و رسماً مدیریت این استان را بر عهده گرفت.(ادامه)
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎ نماینده ولی فقیه در استان: مهم ترین مطالبه از استاندار جدید؛ توسعه مازندران است
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎(ادامه)
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد. استاندار جدید مازندران در اولین سخنرانی رسمی خود در مازندران چه گفت
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم. یوسف نوری : برای توسعه مازندران برنامه دارم / خدمت به مردم دیار علویان افتخار است
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
اولین اظهارات یوسف نوری پس از انتصاب به عنوان استاندار مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد. تغییر سکاندار اجرایی ؛ استراتژی ضروری برای پیشرفت مازندران
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد.(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
شمال نیوز:

«ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان منصوب شد. «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان شد
شمال نیوز: «ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز:  با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است.

برق فیوز از سر صنایع مازندران پراند/ فرار و کوچ صنعتگران از استان
شمال نیوز: با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است. (ادامه)
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد. بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند. مخارج کمرشکن سلامت در ایران؛ برخی خانواده‌ها برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد. روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود / خسارت ۸.۳ میلیارد دلاری در انتظار ایران
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.(ادامه)
پوتین: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود/ جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بود/ رئیسی: هرگونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد....(خبر)
(ادامه)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»(يادداشت)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. (ادامه)
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است. نشاکاری برنج با نگرانی شالیکاران مازندران از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است.(ادامه)
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: بررسی‌های لازم انجام شده و در نهایت تا نیمه اردیبهشت سامانه درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت آماده می‌شود. درخواست صدور کارت سوخت تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: بررسی‌های لازم انجام شده و در نهایت تا نیمه اردیبهشت سامانه درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت آماده می‌شود.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشور گفت: هشدار دادیم که اگر آمریکا به تل‌آویو کمک کند پایگاه‌هایش در منطقه هدف قرار خواهند گرفت. امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از خویشتنداری ما گویا سیگنالی اشتباه دریافت کرد
وزیر امور خارجه کشور گفت: هشدار دادیم که اگر آمریکا به تل‌آویو کمک کند پایگاه‌هایش در منطقه هدف قرار خواهند گرفت.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد. هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود. عملیات «وعده صادق» از نظر ما پایان یافته؛ قصدی بر ادامه‌ آن نداریم / عملیات به اهدافش رسید؛ نه گنبد آهنین و نه سپر دفاع موشکی اسرائیل نتوانست مقابله‌ قابل‌توجهی با این عملیات داشته باشد / اگر اسرائیل اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه یا کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود(خبر)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود.(ادامه)
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد. عملیات کربلای ۸ و اشتباه محاسباتی دشمن از وسعت آن
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد.(ادامه)
نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود، گفت:آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۳) اجرایی شود. قانون کاهش مدت سربازی تا شهریور ماه اجرایی می‌شود
نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود، گفت:آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۳) اجرایی شود.(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد. فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود
رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد.(ادامه)
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم. لابی شیطان برای فرار از انتقام ایران
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.609 seconds.