.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این بیماری سراغ کارمندان می رود!
تونل کارپال گذرگاه اعصاب مچ دست است که از عصب مدیان (median) محافظت می‌کند. عصب مدیان عصب اصلی دست و تاندونی (تاندون فلکسور) است که باعث خم شدن انگشتان و شست و دیگر بافت‌های نرم دست مانند رباط‌ها و عروق خونی می‌شود.(ادامه)
روشهایی برای کاهش سریع استرس
به ندرت کسی می تواند بگوید که زندگی کاملا بدون استرسی دارد.(ادامه)
۹ کاری که باید پس از هر ورزش انجام دهید
چه تازه ورزش را شروع کرده باشید، یا در آن حرفه ای شده باشید، بسیار مهم است که بعد از هر تمرین از بدن خود مراقبت کنید. مراقبت از بدن به کاهش آسیب دیدگی، درد و ناراحتی کمک می کند. مواردی را که در ادامه توضیح داده می شوند پس از ورزش انجام دهید تا...(ادامه)
10 روش موثر برای تقویت حافظه
سبک زندگی مدرن نیز نقش بسیار مهمی در کاهش توانایی‌های شناختی دارد. یک رژیم غذایی ضعیف، قرار گرفتن در معرض سموم، استرس، کمبود خواب و سایر فاکتورهای نادیده گرفته شده ،تنها چند نمونه از سبک زندگی ناسالم هستند. البته یک سبک زندگی سالم می‌تواند به سلامت مغز انسان کمک کند.(ادامه)
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود. معروف‌ترین چهره‌های درگذشته سال ۹۴
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود.(ادامه)
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: مزار منور 10 هزار و 400 شهید گرانقدر استان 15 بهمن ماه غبارروبی و گلباران می‌شود.
مزار شهدای مازندران گلباران می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: مزار منور 10 هزار و 400 شهید گرانقدر استان 15 بهمن ماه غبارروبی و گلباران می‌شود. (ادامه)
برترین ورزشکار سال 2015 انتخاب شد +عکس
مرد شماره یک تنیس جهان بالاتر از لیونل مسی به عنوان برترین ورزشکار سال 2015 انتخاب شد.(ادامه)
برانکو و ستاره‌های شهرزاد روی فرش‌قرمز + عکس
مصطفی زمانی و امیرحسین رستمی 2 ستاره مشهور سریال شهرزاد در آغاز مراسم تجلیل از علی نصیریان با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس عکسی به یادگار انداختند‌.(ادامه)
شمال نیوز : وی تقدیر از خود را در واقع تقدیر از رسانه های استان دانست و گفت : رسانه های استان همیشه یار و یاور روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر بودند و من این موفقیت را مرهون تلاش و همکاری صادقانه آنان می دانم.....ہہ تقدیراز مدیرروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : وی تقدیر از خود را در واقع تقدیر از رسانه های استان دانست و گفت : رسانه های استان همیشه یار و یاور روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر بودند و من این موفقیت را مرهون تلاش و همکاری صادقانه آنان می دانم.....ہہ(ادامه)
خداحافظی با خروپف برای همیشه!
بدون تردید یکی از زجرآورترین صداهای زندگی، صدای خروپف است. زمانی که بعد از یک روز طولانی و خسته کننده غرق خواب هستید و دوست دارید زودتر خودتان را به تخت خواب برسانید شنیدن صدای خروپف می تواند از هر شکنجه ای بدتر باشد.خروپف یکی از اختلالات شایع خواب به خصوص در میان مردان است، مشکلی بر خلاف ظاهر سخت درمانش به واسطه چند روش بسیار ساده قابل رفع و رجوع است. (ادامه)
ورزشی رایگان برای لاغر شدن
می‌توانید از طناب زدن برای سلامت بودن و وزن کم کردن استفاده کنید. طناب زدن دستگاه گردش خون و تنفس از راه فعالیت هوازی را تقویت می‌کند.(ادامه)
نخستین المپیاد ورزشی فوریت‌های پزشکی کشور آغاز شد
(ادامه)
شمال نیوز : در سال 94 واحد قائم شهر میزبان مسابقات سراسری تنیس روی میز خواهران، هندبال برادران و مسابقات سراسری همگانی دارت و طناب کشی خواهران بود که حدود  2500 ورزشکار، مربی و داور از استان‌های مختلف میهمان این واحد دانشگاهی بودند..... تقدیر معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از مدیرروابط عمومی دانشگاه آزاددقائم شهر
شمال نیوز : در سال 94 واحد قائم شهر میزبان مسابقات سراسری تنیس روی میز خواهران، هندبال برادران و مسابقات سراسری همگانی دارت و طناب کشی خواهران بود که حدود 2500 ورزشکار، مربی و داور از استان‌های مختلف میهمان این واحد دانشگاهی بودند.....(ادامه)
سیامند رحمان ورزشکار برتر جهان شناخته شد
سیامند رحمان قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان با کسب 81درصد آرا در نظرسنجی وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، عنوان برترین ورزشکار ماه جولای سال 2015 را از آن خود کرد.(ادامه)
خطر مرگ برای عاشقان عکس سلفی
از آنجا که این افراد عاشق گرفتن سلفی در شرایط مختلف و در هر حال و هوایی هستند، ممکن است تا جایی پیش بروند که جان خود را هم از دست بدهند.(ادامه)
نوشاد عالمیان صدرنشین روز نخست
(ادامه)
دلیل اخراج ۴۷ هزار کارمند زن از زبان مولاوردی
لایحه کاهش ساعات کاری زنان از دولت قبل در مجلس بوده است. زنان شاغلی که فرزند زیر هفت سال دارند یا فرزند معلول یا همسر معلول یا همسری که بیماری صعب العلاج دارد، شامل حال این لایحه دولت قبل می‌شدند. هر چقدر ما تلاش کردیم این لایحه شامل زن و مرد شود و مردان هم بتوانند از این شرایط استفاده کنند، این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس رای نیاورد.(ادامه)
شمال نیوز: نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی مهندسین کشور ، پروژه ای با آخرین فن آوری و مصالح نوین روز با نماد مهندسی کشور توسط کانون مهندسین ساری افتتاح شد . افتتاح نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی مهندسین کشور
شمال نیوز: نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی مهندسین کشور ، پروژه ای با آخرین فن آوری و مصالح نوین روز با نماد مهندسی کشور توسط کانون مهندسین ساری افتتاح شد . (ادامه)
شمال نیوز : در بازی فینال تیم خوزستان و خراسان رضوی به رقابت پرداختند که خوزستان با نتیجه 3 بر صفر به مقام اول و تیم خراسان رضوی به مقام دوم رسید ،تیم های تهران و چهارمحال بختیاری به صورت مشترک به مقام سوم این مسابقات رسیدند.

قهرمان مسابقات تیمی تنیس روی میز دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد مشخص شد
شمال نیوز : در بازی فینال تیم خوزستان و خراسان رضوی به رقابت پرداختند که خوزستان با نتیجه 3 بر صفر به مقام اول و تیم خراسان رضوی به مقام دوم رسید ،تیم های تهران و چهارمحال بختیاری به صورت مشترک به مقام سوم این مسابقات رسیدند. (ادامه)
همسفری و همخانگی در سایت‌های تبلیغاتی
اگر در سایت‌های تبلیغاتی گشتی بزنید، با نوع جدیدی از آگهی‌ها تحت‌عنوان «آگهی‌های اجتماعی» مواجه می‌شوید که مدت زیادی از زمان ورود آن‌ها به عرصه تبلیغات نمی‌گذرد.(ادامه)
شمال نیوز : محمودپور اعلام کرد: بعدازظهر امروز هم از ساعت 16 عصر تیم‌های خوزستان و کرمان -همدان ومرکزی- فارس و آذربایجان شرقی – گیلان و مازندران در 4 میز به رقابت می پردازند..... نتایج اولین روز مسابقات تنیس روی میز خواهران دانشگاه آزاد اسلامی در واحدقائم شهر
شمال نیوز : محمودپور اعلام کرد: بعدازظهر امروز هم از ساعت 16 عصر تیم‌های خوزستان و کرمان -همدان ومرکزی- فارس و آذربایجان شرقی – گیلان و مازندران در 4 میز به رقابت می پردازند.....(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر
برنامه نود این هفته از ساعت 22:32 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:54 بامداد سه شنبه به پایان رسید.(ادامه)
برادران عالمیان قهرمان شدند
(ادامه)
حضور زنان در سالن والیبال تایید نهایی شد
پس از بررسی فراوان، این نتیجه حاصل شد که ورود زنان به ورزشگاه ها هیچ اشکالی از نظر شرعی ندارد ...(ادامه)
تصاویر/ رهبران جهان در حال ورزش
(ادامه)
مشهورترین زوج‌های ورزشکار +(تصاویر)
(ادامه)
قهرمان همکار و ایثارگرمدال خود را به مدیربسیجی منطقه 9انتقال گازاهدا کرد
شمال نیوز: مدیرمنطقه9عملیات انتقال گاز با تاکید بربسط و گسترش فرهنگ ایثارگری و بسیجی در محیط کار افزود : امروز فرهنگ بسیجی یعنی کار و تلاش مخلصانه در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و خدمت به مردم که باید با کارها و برنامه های بیشتر و دقیق در جهت بسط و گسترش این فرهنگ پیشگام بود ....(ادامه)
شمال نیوز: دقایقی پیش مراسم معارفه احمد سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان به پایان رسید و احمد سعادتمند با حکم وزیر ورزش و جوانان به صورت رسمی مسئولیت این فدراسیون را برعهده گرفت.
 سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز شد
شمال نیوز: دقایقی پیش مراسم معارفه احمد سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان به پایان رسید و احمد سعادتمند با حکم وزیر ورزش و جوانان به صورت رسمی مسئولیت این فدراسیون را برعهده گرفت. (ادامه)
ستاره‌هایی با هواپیمای شخصی +تصاویر
شمال نیوز: چهره‌های شناخته شده و مطرح هنری و ورزشی جهان برای جابجایی خود اکثرا از مسیر هوایی استفاده می‌کنند، البته این ستارگان از هواپیماهای شخصی خود برای این جابجایی هوایی استفاده می‌کنند.(ادامه)
رابطه با زنان شوهردار به بهانه قدرت +سند
سپهبد پرویز خسروانى از فرماندهان ارتش رژیم پهلوی با سوءاستفاده از قدرت خود با زنان شوهردار رابطه نامشروع برقرار می‌کرد و شوهران‌شان را تهدید می‌کرد که من در این مملکت قدرت دارم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.