.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محل زندگی جدید ترامپ بعد از ترک کاخ سفید+عکس
ترامپ این عمارت را شبیه به "بهشت" معرفی کرده است. عمارت مارالاگو دارای ۱۲۸ اتاق، استخر آبگرم، زمین تنیس و ساحل اختصاصی، باشگاه اسب سواری و تمامی امکانات رفاهی می‌باشد.(ادامه)
ورزش نه تنها برای بهبود سلامت جسمی مفید است، بلکه به عنوان نوعی دارو برای بسیاری از چالش های سلامت روان می تواند نقش داشته باشد. با ورزش کردن این ۷ بیماری روانی را از خود دور کنید
ورزش نه تنها برای بهبود سلامت جسمی مفید است، بلکه به عنوان نوعی دارو برای بسیاری از چالش های سلامت روان می تواند نقش داشته باشد.(ادامه)
۱۰ روش موثر برای تقویت حافظه
نوع غذایی که می‌خورید و غذاهایی که در رژیم غذایی خود نادیده می‌گیرید، نقش بسیار مهمی در بهبود و نگه داشتن حافظه بازی می‌کند. (ادامه)
واکنش وزارت ورزش به رد صلاحیت دایی
سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش به اظهارات علی دایی واکنش نشان داد و گفت: رد صلاحیت دایی از سوی وزارتخانه صحت ندارد.(ادامه)
ورز‌ش لا‌کچر‌ی جواد رضویان +عکس
سیدجواد رضویان تصویری از تنیس بازی‌اش در شهر قم را منتشر کرد.(ادامه)
استاندار : قائمشهر قطب ورزش های مختلف است
استاندار مازندران ظرفیت های بخش تعاون را بسیار بالا دانست و گفت: قائمشهر قطب ورزش های مختلف است.(ادامه)
زرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی مازندران امروز پنجشنبه دوم اسفند 97 با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران در ساری افتتاح شد. افتتاح بزرگترین مجتمع فرهنگی ورزشی مازندران با حضور وزیر ورزش
زرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی مازندران امروز پنجشنبه دوم اسفند 97 با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران در ساری افتتاح شد.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان وارد آمل شد
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با استقبال استاندار مازندران و برای افتتاح و بازدید از پروژه های ورزشی وارد آمل شد.(ادامه)
۱۰ پیشنهاد برای زندگی سالم پس از ۶۰ سالگی
ممکن است روی آوردن به یک الگوی زندگی سالم و ترک سبک زندگی ناسالم به ویژه برای افراد بالای ۶۰ سال بسیار دشوار به نظر برسد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل اسبق ورزش و جوانان مازندران دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و سابقه کار در فدراسیون های اسکی و تنیس روی میز را در کارنامه دارد که.... یک مازندرانی سکان دار آبی های پایتخت شد
شمال نیوز : مدیرکل اسبق ورزش و جوانان مازندران دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و سابقه کار در فدراسیون های اسکی و تنیس روی میز را در کارنامه دارد که....(ادامه)
علی دایی و دخترش قبل از بازی تنیس/ عکس
تصویری جدید از علی دایی،سرمربی تیم سایپا منتشر شده که او را در کنار دخترش نورا نشان می دهد. (ادامه)
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه ثبت مشخصات فرزندان افراد بازنشسته خبر داد و گفت: تا به امروز فرزندان دارای مدارک بالا ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است این فرزندان جایگزین بازنشستگان در صندوق‌ها و واحدهای مربوطه شوند. خبر خوش برای بازنشسته ها ؛ فرزندانتان استخدام می شوند
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه ثبت مشخصات فرزندان افراد بازنشسته خبر داد و گفت: تا به امروز فرزندان دارای مدارک بالا ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است این فرزندان جایگزین بازنشستگان در صندوق‌ها و واحدهای مربوطه شوند.(ادامه)
ناگفته هایی از وزیر ورزش و جوانان / هزینه 16 تیم لیگ برتری چقدر است؟ (خبر)
(ادامه)
نکته‌هایی برای کاهش بی خطر شاخص توده بدنی
کربوهیدرات های خالی می توانند به اندازه قند در افزایش وزن نقش داشته باشند. از غذاهای پردازش شده پرهیز کنید زیرا نه تنها حاوی کربوهیدرات های خالی بوده، بلکه از سطوح ناسالم قند و نمک نیز برخوردار هستند.(ادامه)
شمال نیوز : افتتاح سالن تنیس روی میز آمل موجب خوشحالی اهالی این رشته ورزشی در شهر ورزش خیز آمل شد اما هنوز کمتر از یکسال تگذشته که با بی تدبیری مسئولان ورزش این شهرستان و استان مورد بی توجهی قرار گرفته و ..... ورزشکاران پشت درهای بسته سالن تخصصی تنیس روی میز آمل !
شمال نیوز : افتتاح سالن تنیس روی میز آمل موجب خوشحالی اهالی این رشته ورزشی در شهر ورزش خیز آمل شد اما هنوز کمتر از یکسال تگذشته که با بی تدبیری مسئولان ورزش این شهرستان و استان مورد بی توجهی قرار گرفته و .....(ادامه)
کاروان ورزشی ایران سوم شد +جدول و اسامی مدال‌آوران
بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ در اندونزی با رتبه سومی کاروان ایران و یک رده صعود نسبت به دوره قبلی به پایان رسید.(ادامه)
مدالهای طلا و نقره پرتاب وزنه به ایران رسید
پرتابگران وزنه کشورمان موفق به کسب مدالهای طلا و نقره رقابت‌های پرتاب وزنه مردان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ شدند.(ادامه)
شمال نیوز : در این مجال قصد نداریم تا وارد مصادیقی شویم که این روزها گلوی ورزش مازندران را می فشرد و منتقدان از آن به سیاست زدگی دستگاه ورزش استان یاد می کنند و با اغماض فقط مردد می شویم میان  « بی خیالی » یا  « بی مسئولیتی » مسئولان ورزش مازندران !.... نوشاد عالمیان: مسئولان مازنی تقدیری نکردند ؛ ناراحتم!
شمال نیوز : در این مجال قصد نداریم تا وارد مصادیقی شویم که این روزها گلوی ورزش مازندران را می فشرد و منتقدان از آن به سیاست زدگی دستگاه ورزش استان یاد می کنند و با اغماض فقط مردد می شویم میان « بی خیالی » یا « بی مسئولیتی » مسئولان ورزش مازندران !....(ادامه)
عاداتی که خطر بیماری کبد را کاهش می‌دهند
رژیم های غذایی با محتوای چربی اندک به طور معمول حاوی مواد تشکیل دهنده دیگر مانند شکر و شربت ذرت با فروکتوز بالا هستند که هر دو در کبد به چربی تبدیل می شوند. چربی ذخیره شده اضافه در سلول های کبد یکی از ویژگی های بیماری کبد چرب غیرالکلی است.(ادامه)
شمال نیوز : در این گفت‌وگو « نجفی » نماینده مجلس، با شدت از آنکه نامش در یک دعوت نامه بعد از چند اسم دیگر آمده است، گلایه دارد، و خطاب به رئیس اداره ورزش شهرستان.... نجفی : بگذار من با آقای حسین زادگان تکلیف رو روشن کنم، آن وقت سروقت شما میام / اول بنده هستم، دوم آقای نیازآذری ! حالا شما اسم امام جمعه رو اول مینویسی؟! بعد ۲۵۰ تا اره و اوره و شمسی کوره را می‌نویسی؟+ نظرات قابل تامل مردم
شمال نیوز : در این گفت‌وگو « نجفی » نماینده مجلس، با شدت از آنکه نامش در یک دعوت نامه بعد از چند اسم دیگر آمده است، گلایه دارد، و خطاب به رئیس اداره ورزش شهرستان....(ادامه)
ازبکستان جای ایران را گرفت +جدول
در آخرین روز از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، ایران با ۱۹ مدال طلا، ۱۹ نقره و ۲۱ برنز در رده ششم قرار گرفت و پنجمی خود را به ازبکستان داد.(ادامه)
چرا دست‌هایمان بی‌حس می‌شوند
دستان شما شامل برخی از حساس‌ترین گیرنده‌های لمسی در سراسر بدن است و همه گیرنده‌های لمسی با یک شبکه عصبی به مغز شما متصل می‌شوند.(ادامه)
کاندیدا‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس +سوابق
گزینه‌های نهایی ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هفته جاری از سوی هیئت‌رئیسه پارلمان مشخص می‌شوند.(ادامه)
بهترین ورزش‌ها برای کاهش استرس
همه ما می‌دانیم که ورزش کردن بهترین راه دورکردن استرس است اما ورزش‌ها و تمرینات خاصی وجود دارند که درنابودی استرس، بهترین عملکرد را داشته باشند؟(ادامه)
alhg kd,c : شمال نیوز : نیما عالمیان از ملی پوشان تیم ملی تنیس روی میز کشور که اخیرا همراه با برادرش نوشاد به لیگ یک جهانی تنیس روی میز راه یافت در پستی اینستاگرامی نسبت به هدیه ای که به مناسبت صعودش به دسته اول جهان از سوی مسئولان شهر بابل داده شد گلایه کرد ..... سنگ تمام فرماندار ، شهردار و اعضای شورای شهر بابل برای عالمیان !
alhg kd,c : شمال نیوز : نیما عالمیان از ملی پوشان تیم ملی تنیس روی میز کشور که اخیرا همراه با برادرش نوشاد به لیگ یک جهانی تنیس روی میز راه یافت در پستی اینستاگرامی نسبت به هدیه ای که به مناسبت صعودش به دسته اول جهان از سوی مسئولان شهر بابل داده شد گلایه کرد .....(ادامه)
بهترین موقعیت بدن در حالت خواب کدام است؟
وضعیت بدن در هنگام خواب می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر کیفیت خواب بگذارد و در طول روز اثرگذار باشد.(ادامه)
ورزشکاران مازنی پارسال ۴۹۰ مدال رنگارنگ کسب کردند
سخنگوی ورزش و جوانان مازندران از کسب ۴۹۰ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی سال قبل توسط ورزشکاران استان خبر داد.(ادامه)
پسر کاپیتان فقید پرسپولیس عضو تیم تنیس مازندران شد
پسر کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس تهران یکی از اعضای تیم تنیس مازندران در مسابقات جشنواره‌ای استعدادیابی رده‌های سنی بود.(ادامه)
۷ ترفند برای فرار از سکته مغزی
صرف نظر از سن و سابقه خانوادگی، سکته مغزی می تواند یک عارضه اجتناب ناپذیر باشد.(ادامه)
۷ گام برای دوری از سکته مغزی
صرف نظر از سن و سابقه خانوادگی، سکته مغزی می تواند یک عارضه اجتناب ناپذیر باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.