.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ما در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم در ابتدا ایشان در خصوص وظایف مختلفی که شورا دارد، صحبت و از زحمات شورای نگهبان تقدیر و تشکر کردند. واقعیت این است شورای نگهبان وظایف مختلفی دارد که یکی از آنها نظارت بر انتخابات است.
ماجرای خبر «نارضایتی رهبر انقلاب از ردصلاحیت ها» چه بود؟/ واکنش فوری شورای نگهبان به یک ادعای انتخاباتی
ما در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم در ابتدا ایشان در خصوص وظایف مختلفی که شورا دارد، صحبت و از زحمات شورای نگهبان تقدیر و تشکر کردند. واقعیت این است شورای نگهبان وظایف مختلفی دارد که یکی از آنها نظارت بر انتخابات است. (ادامه)
شمال نیوز: سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تقدیم کرد. سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را تقدیم پاپ فرانسیس کرد
شمال نیوز: سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تقدیم کرد.(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح در سطح شهر تهران خبر داد. دستگیری مخوف‌ترین سارقان مسلح کشور
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح در سطح شهر تهران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:  سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از سمت خود کناره‌گیری کرد. رحمتی از سرمربیگری نساجی استعفا کرد/ مربی جنجالی در آستانه بازگشت به نساجی
شمال نیوز: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از سمت خود کناره‌گیری کرد.(ادامه)
رضامراد صحرایی گفت: امروز بالغ بر ۲۶ درصد از حقوق معلمان ناشی از رتبه بندی است و این قول آقای رئیس جمهور بود که پس از یک دهه و نیم بالاخره اجرا شد. خبر خوش وزیر آموزش و پرورش به معلمان
رضامراد صحرایی گفت: امروز بالغ بر ۲۶ درصد از حقوق معلمان ناشی از رتبه بندی است و این قول آقای رئیس جمهور بود که پس از یک دهه و نیم بالاخره اجرا شد.(ادامه)
وزیر خارجه کشورمان در سفر به کویت با امیر جدید این کشور دیدار کرد. امیرعبداللهیان با امیر جدید کویت دیدار کرد
وزیر خارجه کشورمان در سفر به کویت با امیر جدید این کشور دیدار کرد.(ادامه)
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند. کدام سریال‌ها در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش می‌شوند؟
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند.(ادامه)
وال استریت ژورنال گزارش داده است که ارتش اسراییل پمپاژ آب دریا به داخل تونل‌های حماس را آغاز کرده است آغاز پمپاژ آب دریا به داخل تونل‌های حماس توسط اشغالگران صهیونیست
وال استریت ژورنال گزارش داده است که ارتش اسراییل پمپاژ آب دریا به داخل تونل‌های حماس را آغاز کرده است(ادامه)
رییس دادگستری شهرستان زرند از دستگیری و اعزام به زندان شرور آدم ربا پس از پنج سال متواری بودن، در شهرستان زرند خبر داد. شرور خطرناک پس از ۵ سال دستگیر و روانه زندان شد
رییس دادگستری شهرستان زرند از دستگیری و اعزام به زندان شرور آدم ربا پس از پنج سال متواری بودن، در شهرستان زرند خبر داد.(ادامه)
نواب گفت: هزینه‌های سفر معنوی عمره مفرده و تعداد نفرات اعزامی طی دو هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد. اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی
نواب گفت: هزینه‌های سفر معنوی عمره مفرده و تعداد نفرات اعزامی طی دو هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد.(ادامه)
فدراسیون فوتبال رسما به همکاری خود با کارلوس کی روش پایان داد و در پیامی از این مربی پرتغالی تشکر کرد. خداحافظی غیرمنتظره با سرمربی جنجالی؛ چرا کی‌روش از قطر اخراج شد؟
فدراسیون فوتبال رسما به همکاری خود با کارلوس کی روش پایان داد و در پیامی از این مربی پرتغالی تشکر کرد.(ادامه)
سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی این روز‌ها در حال تصویربرداری است و برای پخش در ماه رمضان آماده می‌شود. آخرین خبر‌ها از سریال ماه رمضان تلویزیون + عکس
سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی این روز‌ها در حال تصویربرداری است و برای پخش در ماه رمضان آماده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی با شکست ۲-۱ مقابل الهلال به کارش در آسیا پایان داد و صادق دروگر با انتشار نامه ای از مدیریت باشگاه نساجی کناره گیری کرد. درودگر از نساجی رفت+ متن خداحافظی
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی با شکست ۲-۱ مقابل الهلال به کارش در آسیا پایان داد و صادق دروگر با انتشار نامه ای از مدیریت باشگاه نساجی کناره گیری کرد.(ادامه)
مدیرعامل نساجی بعد از پایان بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد. درودگر مریر عامل نساجی استعفا داد
مدیرعامل نساجی بعد از پایان بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.(ادامه)
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد. توضیحات دفتر امام‌جمعه مرکز استان درباره حواشی پیش آمده در نماز جمعه
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضائیه از بازداشت توماج صالحی به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی خبر داد. توماج صالحی بازداشت شد
مرکز رسانه قوه قضائیه از بازداشت توماج صالحی به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی خبر داد.(ادامه)
پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش از ابتدای انقلاب چشمگیر و غیرقابل باور است/ با قدرت و صلابت سفر ۳۶۰ درجه به دور دنیا انجام می‌دهد/ در سواحل دریای خزر ناوشکن ساخته و در آنجا به آب انداخته می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
توافق آتش‌بس انسانی ۴ روزه بین اسرائیل و حماس با استقبال سران برخی از کشور‌ها همراه بود. واکنش‌ها به توافق آتش‌بس ۴ روزه بین اسرائیل و حماس
توافق آتش‌بس انسانی ۴ روزه بین اسرائیل و حماس با استقبال سران برخی از کشور‌ها همراه بود.(ادامه)
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند میدان پروفسور کتابچی در شهر بابل ؛ یک تشکر و یک گلایه !
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند (ادامه)
شماال نیوز : همزمان با ثبت نام حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در خبرها آمد، «در جلسه اخیر مجلس خبرگان، آیت الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری پشت تریبون، اظهارات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است.» روایت عضو مجلس خبرگان از نطق انتقادی‌اش علیه حسن روحانی
شماال نیوز : همزمان با ثبت نام حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در خبرها آمد، «در جلسه اخیر مجلس خبرگان، آیت الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری پشت تریبون، اظهارات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است.»(ادامه)
روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار برخی حواشی و مطالب نادرست و مبهم پیرامون برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی داد. توضیح شبکه افق پیرامون حواشی ایجاد شده برای برنامه «به افق فلسطین»
روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار برخی حواشی و مطالب نادرست و مبهم پیرامون برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی داد.(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
فعالیت سازمان اکو مورد حمایت بی‌قید و شرط ایران قرار دارد/ امروز حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه، ملاک شرافت کشورهاست/ جمهوری اسلامی همراه با شرکای خود برای پی‌ریزی نظامی عادلانه در حال حرکت است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
برونا بیانکاردی در مورد سرقت مسلحانه از خانه والدینش صحبت کرد و خواستار احترام شد. ماجرای ربودن فرزند نیمار چه بود؟
برونا بیانکاردی در مورد سرقت مسلحانه از خانه والدینش صحبت کرد و خواستار احترام شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: ایران از هر تلاش مشترک جهانی برای آتش‌بس فوری، رفع محاصره و امدادرسانی به مردم مظلوم غزه حمایت می‌کند. رئیسی: تداوم کشتار مردم فلسطین پیامد‌های فرامنطقه‌ای خواهد داشت
رئیس‌جمهور گفت: ایران از هر تلاش مشترک جهانی برای آتش‌بس فوری، رفع محاصره و امدادرسانی به مردم مظلوم غزه حمایت می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندارن-ساری گفت: قرارداد اجاره اوقاف و امورخیریه با اشخاص در سطح 400 هکتار از جنگلهای بکر هیرکانی توسط مرجع قضایی ابطال شد ابطال قرارداد اجاره اداره اوقاف و امورخیریه با اشخاص در سطح 400 هکتار از جنگلهای بکر هیرکانی مازندران توسط مرجع قضایی
شمال نیوز : مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندارن-ساری گفت: قرارداد اجاره اوقاف و امورخیریه با اشخاص در سطح 400 هکتار از جنگلهای بکر هیرکانی توسط مرجع قضایی ابطال شد(ادامه)
آمریکایی‌ها حقاً و انصافاً شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه هستند/ رژیم صهیونیستی شکست خورده واقعی این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند/ لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و اسرائیل برای توقف بمباران غزه آمریکایی‌ها حقاً و انصافاً شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه هستند/ رژیم صهیونیستی شکست خورده واقعی این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند/ لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و اسرائیل برای توقف بمباران غزه(خبر)
آمریکایی‌ها حقاً و انصافاً شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه هستند/ رژیم صهیونیستی شکست خورده واقعی این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند/ لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و اسرائیل برای توقف بمباران غزه(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه به دنبال کمک به غزه و برقراری آتش‌بس هستند، دروغ بوده و با عمل آنها سازگاری ندارد، گفت: آنچه در عمل از آمریکایی‌ها می‌بینیم این است که قطعنامه‌های پیشنهادی در شورای امنیت را وتو می‌کنند و عملاً دست رژیم صهیونیستی را برای قتل و کشتار باز و بازتر می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.