.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بهره‌برداري از ۱۳۱ طرح گازرساني استان گلستان در دهه فجر
مديرعامل شرکت گاز استان گلستان از آغاز بهره برداري و عمليات اجرايي ۱۳۱ طرح گازرساني در بيست و نهمين سالگرد پيروي انقلاب اسلامي، در اين استان خبرداد.به گزارش شمال نیوز به نقل از شانا، مهندس مصطفي علوي با اعلام اين خبر افزود: اين شرکت در ادامه (ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
بيانيه ائتلاف بزرگ اصولگرايان
ائتلاف بزرگ اصولگرايان در بيانيه‌اي با اشاره به حضور پرشور مردم ايران و تشکر از تمامي دست اندرکاران امر انتخابات خاطرنشان کرد: در مرحله کنوني شمارش آرا از مهم‌ترين وظايفي است که بر عهده دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات است.(ادامه)
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ... انتظاری که صدا و سیما برآورده نکرد
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ...(ادامه)
جمعی ازامامان جمعه شهرهاي استان گلستان ضمن اعلام حمايت از تصميم رئيس جمهور  در معرفي محمد عباسي به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون
در حالي انجام مي‌گيرد كه پيش از اين منوچهر متكي وزير تواناي امور خارجه ... تشکر از رئيس جمهور در معرفي عباسی به وزارت تعاون
جمعی ازامامان جمعه شهرهاي استان گلستان ضمن اعلام حمايت از تصميم رئيس جمهور در معرفي محمد عباسي به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون در حالي انجام مي‌گيرد كه پيش از اين منوچهر متكي وزير تواناي امور خارجه ...(ادامه)
خداحافظي جمناني با حوزه هنري مازندران
(ادامه)
گزارش عملکرد هفت ماهه استاندارى‌ گيلان
مهندس‌ على‌ عبداللهى‌ استاندار گيلان‌ در جمع‌ مديران‌ رسانه‌هاى‌ گروهى‌ استان‌ گزارش‌ کار هفت‌ ماهه‌ى‌ خود را در آستانه‌ يکسالگى‌ دولت‌ نهم‌ ارايه‌ داد. او‌ ضمن‌ بيان‌ اين‌ مطلب‌ که‌ استان‌ از نظر سياسي، اجتماعي، فرهنگى‌ و اقتصادى‌ روبه‌ رشد است‌ گفت:در ابتداى‌ پذيرش‌ مسئوليتم‌ ‌ با دو ‌ مشکل‌ اساسى‌ روبه‌ رو بوديم،‌ حادثه‌ برف‌ سال‌ گذشته‌ و  بحث‌ معضل چاى‌ .... (ادامه)
تعهد در ذات هنر نهفته است
(ادامه)
معارفه معاون عمراني استانداري گلستان
(ادامه)
استاندار گيلان: 105هزار نفر بيکار در گيلان
(ادامه)
جام جهاني کشتي درآب نمك
بد بياري‌هاي فدراسيون طالقاني تمامي ندارد و از در و ديوار مشكلات بر تيم كاريش مي‌بارد. گرجستان هم از مسابقات جام جهاني انصراف داد تا پروژه نفي جام جهاني از سوي بزرگان کشتي عملي شود. بعد از بلغارستان و آمريكا اين‌بار گرجستان هم خود را از مسابقات كنار كشيد تا جام جهاني در نازل‌ترين سطحش برگزار شود. به نظر مي‌رسد مازندران ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.