.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر نفت از عادی شدن روال سوخت‌رسانی در کشور خبر داد و گفت: به هموطنان قول می‌دهم، دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. وزیر نفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد
وزیر نفت از عادی شدن روال سوخت‌رسانی در کشور خبر داد و گفت: به هموطنان قول می‌دهم، دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.(ادامه)
انتخاب : سید مصطفی میرسلیم نسبت به صف های ایجاد شده در پمپ بنزین و تکذیب مکرر عدم افزایش قیمت سوخت واکنش نشان داد. واکنش میرسلیم به تکذیب افزایش قیمت بنزین/ اگر جرات اصلاح ندارید ...
انتخاب : سید مصطفی میرسلیم نسبت به صف های ایجاد شده در پمپ بنزین و تکذیب مکرر عدم افزایش قیمت سوخت واکنش نشان داد.(ادامه)
تسنیم : بررسی های میدانی از نقاط مختلف شهر تهران نشان می دهد که وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی شده و از صف های طولانی خبری نیست. وضعیت پمپ بنزین‌ها پس از تصمیم مهم دولت
تسنیم : بررسی های میدانی از نقاط مختلف شهر تهران نشان می دهد که وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی شده و از صف های طولانی خبری نیست.(ادامه)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. سپاه پاسداران بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست/ سپاه؛ پدیده‌ی منحصر به‌فرد/باید مراقب باشیم در شناخت دشمن اشتباه نکنیم/ همه مسئولان موظف به کار جهادی و شبانه‌روزی هستند/ انتقاد از مسئولان همراه با اعتماد باشد(خبر)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهوری هرگونه تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده‌های نفتی از جمله بنزین را تکذیب کرد. قیمت بنزین افزایش پیدا نمی کند
معاون اول رئیس‌جمهوری هرگونه تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده‌های نفتی از جمله بنزین را تکذیب کرد.(ادامه)
سخنگوی صنف جایگاه‌داران از جزئیات سقف سوخت‌گیری بنزین در جایگاه ها خبر داد و گفت: برای سفر از استان به استان دیگر، سوخت‌گیری بدون محدودیت انجام می شود. جزئیات سقف سوخت‌گیری بنزین در کشور
سخنگوی صنف جایگاه‌داران از جزئیات سقف سوخت‌گیری بنزین در جایگاه ها خبر داد و گفت: برای سفر از استان به استان دیگر، سوخت‌گیری بدون محدودیت انجام می شود.(ادامه)
وزیر نفت گفت: افزایش قیمت سوخت کذب است و برنامه ای در این خصوص نداریم. افزایش قیمت سوخت صحت ندارد
وزیر نفت گفت: افزایش قیمت سوخت کذب است و برنامه ای در این خصوص نداریم.(ادامه)
فیلم/ لحظه باورنکردنی بنزین زدن یک سگ برای راننده پژو پارس!
ویدئویی در فضای مجازی متشر شده که نشان میدهد یک سگ در پمپ بنزین، اقدام به بنزین زدن به یک ماشین پژو پارس است را ببینید.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است آخرین خبر‌های مجلس از تصمیمات بنزینی
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است(ادامه)
دولت در ۲ سال گذشته خطرات زیادی را از کشور دفع کرد/ روزی ۷۰۰ کشته کرونا داشتیم/ برای تهیه کالاهای اساسی مشکل داشتیم/ رشد تولید منفی بود/ قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان داشتیم / پس از ناکامی در خیابان برای افزایش نرخ ارز تا ۸۰ هزار تومان تمرکز کردند (خبر)
(ادامه)
تسنیم نوشت:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان گفت: متهم پرونده بنزین پاشی به نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی دستگیر شد. فردی که می خواست یک نماینده مجلس را آتش بزند دستگیر شد!
تسنیم نوشت:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان گفت: متهم پرونده بنزین پاشی به نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی دستگیر شد.(ادامه)
 آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ... هشدار تند یک نماینده درباره دوست بازی و همشهری بازی استاندار
آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ...(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه با رد شایعات افزایش قیمت بنزین تاکید کرد، یکی از تصمیمات سخت پیش روی تیم اقتصادی دولت پرهیز از شوک درمانی است. رئیس سازمان برنامه و بودجه: شوک درمانی نمی‌کنیم
رئیس سازمان برنامه و بودجه با رد شایعات افزایش قیمت بنزین تاکید کرد، یکی از تصمیمات سخت پیش روی تیم اقتصادی دولت پرهیز از شوک درمانی است.(ادامه)
 وزیر نفت گفت: ادغام کارت های سوخت با کارت های بانکی به صورت پایلوت در یکی از جایگاه های پمپ بنزین در حال آزمایش است آزمایش ادغام کارت های سوخت با کارت های بانکی آغاز شد
وزیر نفت گفت: ادغام کارت های سوخت با کارت های بانکی به صورت پایلوت در یکی از جایگاه های پمپ بنزین در حال آزمایش است(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۹ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر رکورد شکنی مصرف برق در کشور و بازگشت معترضان صهیونیست به خیابان‌ها پرداخته اند.(ادامه)
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: برخلاف آنچه برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند هیچ کمبودی در عرضه بنزین و گاز در منطقه وجود ندارد. تکذیب کمبود بنزین در مازندران
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: برخلاف آنچه برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند هیچ کمبودی در عرضه بنزین و گاز در منطقه وجود ندارد.(ادامه)

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: برخلاف آنچه برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند هیچ کمبودی در عرضه بنزین و گاز در منطقه وجود ندارد. تکذیب کمبود بنزین در مازندران
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: برخلاف آنچه برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند هیچ کمبودی در عرضه بنزین و گاز در منطقه وجود ندارد.(ادامه)
روزی که تهران خالی از خودرو و مازندران پر از اتومبیل شد + تصویر
۶۰ سال قبل در روز ۳۰ تیرماه ۱۳۴۲ یک اتفاق باعث شد شهر تهران خالی از خودرو و شمال ایران پر از مسافر شود.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به خبر سه نرخی شدن قیمت بنزین در سال 1402 گفت: نرخ بنزین در سال جاری .... سه نرخی شدن قیمت بنزین واقعیت دارد؟ / واکنش سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به خبر سه نرخی شدن قیمت بنزین در سال 1402 گفت: نرخ بنزین در سال جاری ....(ادامه)
پسر جوان وقتی فهمید مرد متأهل قصد دارد مادرش را به صیغه خود در آورد در یک سناریوی طراحی شده از جنوب ایران به تهران آمد و مرد ثروتمند را به قتل رساند. رازگشایی از یک جنایت آتشین
پسر جوان وقتی فهمید مرد متأهل قصد دارد مادرش را به صیغه خود در آورد در یک سناریوی طراحی شده از جنوب ایران به تهران آمد و مرد ثروتمند را به قتل رساند.(ادامه)
شمال نیوز : جعفرزاده گفت : گفت: در حال حاضر در کف جامعه، خلط مبحث شده و با توجه به رفتارهایی که برخی از تندروها انجام می‌دهند، نماد بیرونی کشور به این شکل نشان داده می‌شود که هیچ آزادی در کشور وجود ندارد. سران قوا باید سریعا موضوعات مورد نظر رهبری را اجرا کنند نه‌اینکه فقط سر تکان دهند بگویند «صحیح» است و رد شوند!
شمال نیوز : جعفرزاده گفت : گفت: در حال حاضر در کف جامعه، خلط مبحث شده و با توجه به رفتارهایی که برخی از تندروها انجام می‌دهند، نماد بیرونی کشور به این شکل نشان داده می‌شود که هیچ آزادی در کشور وجود ندارد.(ادامه)
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد. عرضه سوخت با کارت بانکی به صورت آزمایشی اجرا شد
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد.(ادامه)
 ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت و در ادامه سعی کرد که بنده را آتش بزند، اما فندک روشن نشد و موفق نشد. یک فرد جوان بطری بنزین ۲-۳ لیتری را روی من ریخت / می خواست بنده را آتش بزند اما فندک روشن نشد
ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت و در ادامه سعی کرد که بنده را آتش بزند، اما فندک روشن نشد و موفق نشد.(ادامه)
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟ حداقل هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟(ادامه)
بنا بر اطلاعات اعلام شده مقرر شده است طرح کارت به کارت بنزین در مرحله نخست به صورت آزمایشی در کشور اجرا و بعد به سایر نقاط و استان‌ها نیز تعمیم یابد اما پیش از این بخش خصوصی طرح مبسوطی برای اجرای این طرح ارائه کرده بود که توجهی به آن نشد و این بار نیز بدون مشاوره با بخش خصوصی دولت اقدام به اجرای طرحی کرده است. بنزین کارت به کارت می‌شود
بنا بر اطلاعات اعلام شده مقرر شده است طرح کارت به کارت بنزین در مرحله نخست به صورت آزمایشی در کشور اجرا و بعد به سایر نقاط و استان‌ها نیز تعمیم یابد اما پیش از این بخش خصوصی طرح مبسوطی برای اجرای این طرح ارائه کرده بود که توجهی به آن نشد و این بار نیز بدون مشاوره با بخش خصوصی دولت اقدام به اجرای طرحی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند. طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی تا پایان تیر آغاز می شود
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.(ادامه)
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید. خیالتان راحت؛ خودرو ارزانتر می‌شود و به قیمت واقعی خواهد رسید / خودروی ۷۰۰ میلیونی را به ۳ میلیارد رساندیم!
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
مرد آتش‌افروز که خواهرش را زنده زنده سوزاند در جلسه بازجویی منکر اتهامات خود شد. ادامه داستان دعوای آتشین بر سر ارثیه
مرد آتش‌افروز که خواهرش را زنده زنده سوزاند در جلسه بازجویی منکر اتهامات خود شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.