.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عرضه بنزین آزاد برای ایام نوروز
(ادامه)
شرکت پالایشگاه نفت مازندران پس از ثبت در سال 1380 به عنوان یک شرکت کاملا خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد که امروز پس از 6 سال پرونده آن همچنان بر روی میز مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست ... کلید پالایشگاه مازندران در دست كارشناسان محیط زیست
شرکت پالایشگاه نفت مازندران پس از ثبت در سال 1380 به عنوان یک شرکت کاملا خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد که امروز پس از 6 سال پرونده آن همچنان بر روی میز مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست ...(ادامه)
رحیم مشایی: سهمیه بنزین نوروزی کافی نیست
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با بيان اينكه 100 ليتر بنزين پاسخگوي سفرهاي نوروزي مردم نيست، گفت: پيش‌بيني مي‌شود مردم نوروز امسال رغبت بيشتري به سفرهاي كم مسافت داشته باشند(ادامه)
هدف نمایندگان از ارائه ایده های جدید بنزینی چیست؟
(ادامه)
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و...(ادامه)
افتتاح پنجمین جایگاه ‪ CNG‬در مازندران
(ادامه)
با سقوط یک شیء ناشناس از آسمان دودی غلیظ محل حادثه ، فاضل آباد در حومه گرگان ،را فرا گرفت و مردم بومی نیز با نگرانی در محل حادثه جمع شدند.ماهیت شیء تحت بررسی است اما بررسی های اولیه نشان می دهد که این شیء... سقوط شیء عجیب انفجاری از آسمان گرگان
با سقوط یک شیء ناشناس از آسمان دودی غلیظ محل حادثه ، فاضل آباد در حومه گرگان ،را فرا گرفت و مردم بومی نیز با نگرانی در محل حادثه جمع شدند.ماهیت شیء تحت بررسی است اما بررسی های اولیه نشان می دهد که این شیء...(ادامه)
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ... مشكل بنزين و برهنه شدن در وزارت كشور !
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ...(ادامه)
مدارس بدون معلم و تجمع والدین
(ادامه)
رشید غریبی اندبیلی بنزین ؛ از100 لیترسفر تا 1200 لیترنمایندگان!(ديدگاه)
رشید غریبی اندبیلی(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
صرفه‌جویی21میلیاردي مصرف بنزین درمازندران
(ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
راهب:نباید واقعیت کاهش گردشگر راکتمان کرد
(ادامه)
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ... 70 درصد مردم بابل از آب شرب بهداشتی محرومند
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ...(ادامه)
اجراي طرح سهميه بندي بنزين در استان مازندران مردم اين استان را با دغدغه هاي فراواني روبرو ساخته است. اين دغددغه ها تنها به مسائل كشاورزي، حمل ونقل عمومي، اصناف، وافزايش قيمتها ختم نشد بلكه يكي از اركان اصلي توسعه استان يعني صنعت گردشگري... هتلهاي مازندران در انتظار مسافر
اجراي طرح سهميه بندي بنزين در استان مازندران مردم اين استان را با دغدغه هاي فراواني روبرو ساخته است. اين دغددغه ها تنها به مسائل كشاورزي، حمل ونقل عمومي، اصناف، وافزايش قيمتها ختم نشد بلكه يكي از اركان اصلي توسعه استان يعني صنعت گردشگري...(ادامه)
تنها چشم امید به اندک مسافرانی بسته بودند که از شهرهای دیگر به سمت مازندران می آمدند . باشد که توقفی هر چند کوتاه در سوادکوه نمایند .که آن هم به علت عدم امکانات گردشگری و رفاهی در این شهرستان ... ای وای وطنم سوادکوه !!
تنها چشم امید به اندک مسافرانی بسته بودند که از شهرهای دیگر به سمت مازندران می آمدند . باشد که توقفی هر چند کوتاه در سوادکوه نمایند .که آن هم به علت عدم امکانات گردشگری و رفاهی در این شهرستان ...(ادامه)
کاهش 15 درصدی مصرف سوخت در مازندران
(ادامه)
جریمه 2 جایگاه سوخت در مازندران
(ادامه)
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... (ادامه)
صادرات3/6 ميليون دلاری نوشابه از مازندران
در دو ماهه اول سال جاری، درآمد گمرکهاي استان مازندران از مرز 66 میلیارد و 863 میلیون ریال گذشت.(ادامه)
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ... شهر که بی کلانتر شد قورباغه هم هفتیر کش میشود!!!
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ...(ادامه)
در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست : تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین ... از کارت هوشمند تا ذخیره بنزین
در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست : تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین ...(ادامه)
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ... وقتی شالیزارها ویلا و شالیکاران، کارگر ساختمانی میشوند
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ...(ادامه)
قبلي 1 ... 83 84 85 86 87 88

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.