.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تنها جزیره ایرانی دریای خزر در محاصره آتش
(ادامه)
شمال نیوز : از غرب انزلی تا بندر‌ترکمن می‌بینیم که عمده مالکان سواحل ما ارگان‌های دولتی بخش خصوصی هستند که هر کدام به‌صورت یک جزیره جداگانه صرفاً به فکر منافع محدوده خودشان هستند دریای مازندران هنوز رژیم حقوقی پایدار ندارد! !‍
شمال نیوز : از غرب انزلی تا بندر‌ترکمن می‌بینیم که عمده مالکان سواحل ما ارگان‌های دولتی بخش خصوصی هستند که هر کدام به‌صورت یک جزیره جداگانه صرفاً به فکر منافع محدوده خودشان هستند(ادامه)
شمال نیوز: با حکم محمد سعید نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، اله یار اسعدی به عنوان رییس بنادر و دریانوردی استان گلستان منصوب و معارفه شد مراسم معارفه رئیس بنادر و دریانوردی گلستان برگزار شد
شمال نیوز: با حکم محمد سعید نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، اله یار اسعدی به عنوان رییس بنادر و دریانوردی استان گلستان منصوب و معارفه شد(ادامه)
از تعداد 117 پست مدیریتی( به غیر از استاندار ) سهم زنان تنها 4 سمت بوده که نسبت آن به تعداد مردان مدیر میزان کمتر از نیم درصد و از تعداد 180 کارمند زن حدود 2% آنان در این سطح بکارگیری شده اند و اگر سهم مدیریتی ناچیز زنان در استان مازندران ؛ چرا ؟!
از تعداد 117 پست مدیریتی( به غیر از استاندار ) سهم زنان تنها 4 سمت بوده که نسبت آن به تعداد مردان مدیر میزان کمتر از نیم درصد و از تعداد 180 کارمند زن حدود 2% آنان در این سطح بکارگیری شده اند و اگر (ادامه)
شمال نیوز:سردار حاج علی بردبار از یادگاران  و فرماندهان مازندرانی هشت سال دفاع مقدس شب گذشته بر اثر عارضه داخلی در بیمارستان بقیه الله تهران به یاران شهیدش پیوست. سردار حاج علی بردبار به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز:سردار حاج علی بردبار از یادگاران و فرماندهان مازندرانی هشت سال دفاع مقدس شب گذشته بر اثر عارضه داخلی در بیمارستان بقیه الله تهران به یاران شهیدش پیوست.(ادامه)
چهارمین فرماندار زن در دولت روحانی
(ادامه)
استاندار: نباید، تودیع ها به یک فرهنگ تبدیل شود
شمال نیوز: استاندار گلستان گفت: نباید کاری کنیم که تودیع ها در مراسم مختلف، به یک فرهنگ تبدیل شود، بلکه باید بدانیم، تنها جابجائی مسئولیت صورت می گیرد که آن باید به فرهنگ گردد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی حسن صادقلو استاندار گلستان اولین فرماندار زن در شمال کشور در شهرستان ترکمن منصوب شد .
انتصاب اولین فرماندار زن در شمال کشور
شمال نیوز: طی حکمی از سوی حسن صادقلو استاندار گلستان اولین فرماندار زن در شمال کشور در شهرستان ترکمن منصوب شد . (ادامه)
شمال نیوز: این شهرستان کاستی ها ومشکلات زیادی دارد که حتی هر مردی هم نمی تواند آن را سامان دهد چه برسد به اینکه با فشار وجناح بازی یک خانم بخواهد فرماندار شود؟ ما همچنان مخالفت خود را اعلام می کنیم در انتصاب  این خانم،لذا از استاندار می خواهیم دست از جناح بازی ... انتصاب فرماندار زن و مخالفت شدید امام جمعه
شمال نیوز: این شهرستان کاستی ها ومشکلات زیادی دارد که حتی هر مردی هم نمی تواند آن را سامان دهد چه برسد به اینکه با فشار وجناح بازی یک خانم بخواهد فرماندار شود؟ ما همچنان مخالفت خود را اعلام می کنیم در انتصاب این خانم،لذا از استاندار می خواهیم دست از جناح بازی ...(ادامه)


مجاهدی که مزدش را در صحرای عرفات گرفت(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: ما انتظارمان از استانداری مازندران این است که به مصوبه هیئت دولت احترام بگذارد و خبری خلاف آن را رسانه‎ای نکند تا در آینده مشکلی به وجود نیاید.
قائم‎مقام وزارت کشور الحاق «میانکاله» به گلستان را تأیید کرد
شمال نیوز: ما انتظارمان از استانداری مازندران این است که به مصوبه هیئت دولت احترام بگذارد و خبری خلاف آن را رسانه‎ای نکند تا در آینده مشکلی به وجود نیاید. (ادامه)
زمین لرزه 4 ریشتری گلستان را لرزاند
(ادامه)
بهشهر به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود
(ادامه)
اقدام جالب 2ورزشکار درحمایت ازمحیط زیست
(ادامه)
جزئیات زندگی شهید مستندساز مازندرانی
(ادامه)
شهیدی که پس از شهادت به دانشنامه کارشناسی نایل شد
(ادامه)
«هستی مهدوی» از رهای مادرانه می‌ گوید+تصاویر
(ادامه)
آتش‌سوزی در اراضی تالاب میانکاله
(ادامه)
آلودگی‌ مهمترین علل کاهش ذخایردریایی درایران
(ادامه)
تنها جزیره ایرانی دریای خزر
(ادامه)
حاشیه نصب اسب ها این بار در شهر سورک
(ادامه)
روایت حضور امام در جنگل های شمال
(ادامه)
آگهی هایی که بوی مرگ می دهند
(ادامه)
دختران امام خمینی با چه کسانی ازدواج کردند؟
(ادامه)
دختران امام خمینی با چه کسانی ازدواج کردند؟
(ادامه)
عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
اتصال آب های خلیج فارس و دریای عمان به دریای خزر، رویای است که سال های سال است مطرح بوده ولی هنوز به سرانجام نرسیده است. از خزر تا خلیج فارس با کشتی؟ رویا یاواقعیت؟
اتصال آب های خلیج فارس و دریای عمان به دریای خزر، رویای است که سال های سال است مطرح بوده ولی هنوز به سرانجام نرسیده است.(ادامه)
از مجموع 207 حوزه انتخابیه شورای نگهبان تاکنون صحت انتخابات در 188 حوزه را تایید کرده است. اسامی 19 حوزه باقیمانده در جدول ... اسامی حوزه​های انتخابیه ای که منتظر تایید شورای نگهبان هستند
از مجموع 207 حوزه انتخابیه شورای نگهبان تاکنون صحت انتخابات در 188 حوزه را تایید کرده است. اسامی 19 حوزه باقیمانده در جدول ...(ادامه)
وی در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی انصراف خود را از طرح سوال از رئیس جمهور اعلام کرد.
انصراف نماینده شمالی ازطرح سوال ازرئیس‌جمهور
وی در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی انصراف خود را از طرح سوال از رئیس جمهور اعلام کرد. (ادامه)
اسامی نامزدهای گیلان و گلستان که به مجلس نهم راه یافتند
به گزارش شمال نیوز - آخرین نتایج شمارش آرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران و گلستان به شرح زیر است: (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.