.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : خلیج گرگان مهد کودک دریای خزر است. در نقاط مناسب ساحل انبوه بچه ماهی‌های چندسانتی را می‌توان با دست گرفت. بسیاری از این ماهی‌ها وقتی بزرگ می‌شوند به داخل دریا می‌روند و این موجب رونق ماهیگیری در بندرترکمن شده‌است..... خلیج گرکان به زودی خشک می شود...!
شمال نیوز : خلیج گرگان مهد کودک دریای خزر است. در نقاط مناسب ساحل انبوه بچه ماهی‌های چندسانتی را می‌توان با دست گرفت. بسیاری از این ماهی‌ها وقتی بزرگ می‌شوند به داخل دریا می‌روند و این موجب رونق ماهیگیری در بندرترکمن شده‌است.....(ادامه)
نان سیر بندر ترکمنی‌ها؛ مخصوص روزهای سرد زمستان
فرقی نمی‌کند کجای شمال این سرزمین باشید. وقتی دریا باشد و سیر، می‌توانید یک غذای خوشمزه یا یک نان لذیذ درست کنید. مردم ترکمن نان‌های مختلفی دارند که یکی از آنها نان سیربا روغن محلی است. نانی که خیلی سریع درست می‌شود و مخصوص روزهای سرد زمستان است. (ادامه)
تصاویر جشن وحدت در بندر ترکمن
(ادامه)
آخرین اخبار رحمانی فضلی از انتخابات
وزیر کشور با بیان این که فطرت انسان ها مخالف خشونت و افراطی گری است، گفت: فطرت، روح و جان و دل انسان منطبق با خوبی ها و مخالف افراطی گری، خشونت، ظلم و دودستگی است. (ادامه)
سهم زنان از فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها چقدر است؟
این روزها تنور انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حال گرم شدن است و افراد زیادی از جمله برخی زنان برای کاندیداتوری ثبت‌نام کرده اند؛ زنانی که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت از شناسایی پیکر شش تن دیگر از زائران فاجعه منا خبر داد و گفت: از طریق DNA بستگان مفقودان توانسته ایم روز گذشته، پیکر شش نفر را شناسایی کنیم که پیکر فرماندار بندرترکمن هم شناسایی شد
شمال نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت از شناسایی پیکر شش تن دیگر از زائران فاجعه منا خبر داد و گفت: از طریق DNA بستگان مفقودان توانسته ایم روز گذشته، پیکر شش نفر را شناسایی کنیم که(ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور به همراه استاندار و جمعی از مدیران استان گلستان، از خانواده فرماندار شهرستان ترکمن یکی از مفقودین فاجعه منا دلجویی کردند.
معاون وزیر کشور از خانواده فرماندار بندر ترکمن دلجویی کرد + عکس
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور به همراه استاندار و جمعی از مدیران استان گلستان، از خانواده فرماندار شهرستان ترکمن یکی از مفقودین فاجعه منا دلجویی کردند. (ادامه)
تصاویر/ دفتر کار فرماندار جانباخته بندر ترکمن در حادثه منا
تصاویر، دست نوشته ها، لوح های سپاس و محل کار مرحومه مرجان ناز قلیچی فرماندار شهرستان بندرترکمن در استان گلستان را نشان می دهد. مرحومه نازقلیچی از شهدای جانباخته در منا بوده است.(ادامه)
خداحافظی ضرغامی با خانم فرماندار + عکس
رئیس سابق صدا و سیما از مرحوم خانم مرجان ناز قلیچی فرماندار بندر ترکمن یکی از جانباختگان فاجعه منا تجلیل کرد.(ادامه)
خداحافظ خانم فرماندار+عکس
عزت‌اله ضرغامی تاکید کرد: بی‌کفایتی وهابیون بی دین فاجعه‌ای تاریخی آفرید که هرگز از اذهان ملت های مسلمان محو نخواهد شد.(ادامه)
پیکر مطهر جان باختگان فاجعه منا روز یکشنبه در گرگان تشییع می شود
(ادامه)
شمال نیوز: جانشین مدیر حج و زیارت گلستان دقایقی قبل گفت: مرگ خانم مرجان نازقلیچی تایید شده است وی هم در فاجعه منا از کاروان 38017 گلستان اعزام شده بود.

تایید جان باختن تنها فرماندار زن گلستان در فاجعه منا
شمال نیوز: جانشین مدیر حج و زیارت گلستان دقایقی قبل گفت: مرگ خانم مرجان نازقلیچی تایید شده است وی هم در فاجعه منا از کاروان 38017 گلستان اعزام شده بود. (ادامه)
 شمال نیوز: در حادثه دلخراش 7 زائر مازندرانی و 23 نفر زائرگیلانی و  ۸ زائر گلستانی هم در بین کشته شدگان این حادثه می باشند.
اسامی کشته‌شدگان شمالی حادثه منا اعلام شد / کشته شدن 7 مازندرانی ، 8 گلستانی و 23 گیلانی
شمال نیوز: در حادثه دلخراش 7 زائر مازندرانی و 23 نفر زائرگیلانی و ۸ زائر گلستانی هم در بین کشته شدگان این حادثه می باشند. (ادامه)
سردار‌ آزمون عزادار شد
(ادامه)
رحیم اف معاون اول استاندار مانگستائو قزاقستان در رأس هیاتی بلند پایه از امکانات و مزایای بنادر و دریانوردی استان گلستان بازدید کرد وطی نشستی با مدیر بنادر استان گلستان در خصوص همکاری های بین المللی دو استان گفتگو و تبادل نظر کرد علاقه مند به توسعه ارتباطات تجاری از طریق این منطقه هستیم
رحیم اف معاون اول استاندار مانگستائو قزاقستان در رأس هیاتی بلند پایه از امکانات و مزایای بنادر و دریانوردی استان گلستان بازدید کرد وطی نشستی با مدیر بنادر استان گلستان در خصوص همکاری های بین المللی دو استان گفتگو و تبادل نظر کرد(ادامه)
یک فک خزری در تور صیادان بندر ترکمن تلف شد
شمال نیوز: یکی از ماهیگیران استان گلستان لاشه یک قلاده فک خزری را به محیط بانان گمیشان تحویل داد. (ادامه)
روز ملی دریای خزر در مازندران برگزار می‌شود
(ادامه)
معاون اول رییس جمهور وارد گرگان شد
(ادامه)
شمال نیوز : سردار علی بردبار پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از بنیانگذاران سپاه نکا بود و ازهمرزمان نزدیک با شهید ابوعمار در سپاه نکا و بندر ترکمن محسوب می شد.... برگزاری گرامیداشت اولین سالگرد عروج سردار بردبار
شمال نیوز : سردار علی بردبار پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از بنیانگذاران سپاه نکا بود و ازهمرزمان نزدیک با شهید ابوعمار در سپاه نکا و بندر ترکمن محسوب می شد....(ادامه)
گزارش وزیر اقتصاد تکراری است
(ادامه)
گردشگری‌شدن آشوراده کلید خورد
مکان‌های اقامتی گردشگران در این جزیره با ظرفیت ١٨٠تخت آماده‌سازی شده است. مساحت چهار‌هکتاری اردوگاه ملی دانش‌آموزی بندر ترکمن در جزیره آشوراده برای اسکان مسافران نوروزی در‌نظر گرفته شده است.(ادامه)
طرح تبدیل آشوراده؛ تنها جزیره ایرانی دریای خزر به منطقه گردشگری در حالی‌که دستگاه‌های نظارتی دستور توقف آن را صادر کرده‌اند در هیاهوی بی‌تدبیری‌های محیط زیست در موضوع گرد و غبار خوزستان، آیا طبق آنچه رئیس سازمان میراث فرهنگی می‌خواست یعنی «به دور از جنجال‌های رسانه‌ای» در حال انجام است؟
«آشوراده» در گرد و غبار خوزستان گم شد/ ابتکار در «میدان سکوت» سلطانی‌فر بازی می‌کند؟
طرح تبدیل آشوراده؛ تنها جزیره ایرانی دریای خزر به منطقه گردشگری در حالی‌که دستگاه‌های نظارتی دستور توقف آن را صادر کرده‌اند در هیاهوی بی‌تدبیری‌های محیط زیست در موضوع گرد و غبار خوزستان، آیا طبق آنچه رئیس سازمان میراث فرهنگی می‌خواست یعنی «به دور از جنجال‌های رسانه‌ای» در حال انجام است؟ (ادامه)
فرار بزرگ فوتبالیست معروف سرباز
(ادامه)
تیراندازی شکارچیان آشوراده به محیط بانان
در درگیری صبح جمعه رییس پناهگاه حیات وحش میانکاله هدف شکارچیان غیرمجاز قرار گرفت.(ادامه)
سرنوشت نامعلوم تنها جزیره ایرانی خزر
(ادامه)
تالاب میانگاله اولین تالاب بین المللی در فهرست تالاب های کنواسیون رامسر است و به عنوان یکی از ذخایر زیست محیطی کره ی زمین از سوی یونسکو به ثبت رسیده است.تالاب میانکاله با وسعت ۶۸۸۰۰ هکتار از شمال به دریای خزر، از شرق به آشوراده (در فاصله‌ی کم و در روبه‌روی بندر ترکمن)، از جنوب به خلیج گرگان و از غرب به بندر جدید امیر آباد متنهی می شود. پناهگاه میانکاله از تالاب میانکاله، خلیج گرگان و شبه جزیره میانکاله تشکیل شده است که یکی از زیستگاههای مهم و با ارزش پرندگان آبزی و خشکزی به شمار می آید.تاکنون حدود 126 گونه پرنده آبزی در تالاب میانکاله شناخته شده است.
میانکاله؛ زیباترین شبه جزیره توریستی خزر(خبر)
تالاب میانگاله اولین تالاب بین المللی در فهرست تالاب های کنواسیون رامسر است و به عنوان یکی از ذخایر زیست محیطی کره ی زمین از سوی یونسکو به ثبت رسیده است.تالاب میانکاله با وسعت ۶۸۸۰۰ هکتار از شمال به دریای خزر، از شرق به آشوراده (در فاصله‌ی کم و در روبه‌روی بندر ترکمن)، از جنوب به خلیج گرگان و از غرب به بندر جدید امیر آباد متنهی می شود. پناهگاه میانکاله از تالاب میانکاله، خلیج گرگان و شبه جزیره میانکاله تشکیل شده است که یکی از زیستگاههای مهم و با ارزش پرندگان آبزی و خشکزی به شمار می آید.تاکنون حدود 126 گونه پرنده آبزی در تالاب میانکاله شناخته شده است. (ادامه)
تغییر در برنامه قطارهای مسافری شمال
(ادامه)
92 نماینده مجلس امروز غیبت داشتند!
در آخرین جلسه که 4 آبان ماه تشکیل شد 84 نماینده غایب بودند و در جلسه روز چهارشنبه 30 مهر 94 نماینده و در جلسه روز سه شنبه 29 مهر ماه سال جاری 84 نماینده در صحن علنی مجلس حضور نداشتند.(ادامه)
برداشت 500 تن میگو در گلستان
(ادامه)
خواجه نفس، تنها بندر با ظرفیت تجاری گلستان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.