.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر سورک از انتخاب شهردار این شهر در جلسه امروز شورا خبر داد. شهردار جدید سورک انتخاب شد
شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر سورک از انتخاب شهردار این شهر در جلسه امروز شورا خبر داد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: اکبر طبری به ۳۱ سال حبس محکوم شده است. او همچنین گفت که بیژن قاسم زاده-بازپرسی که تلگرام با دستور قضایی او در ایران فیلترشده است- به جرم دریافت رشوه، به ۱۰ سال حبس محکوم شده است. اکبر طبری به ۳۱ سال حبس محکوم شد/ محکومیت به پرداخت هزار میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت
سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: اکبر طبری به ۳۱ سال حبس محکوم شده است. او همچنین گفت که بیژن قاسم زاده-بازپرسی که تلگرام با دستور قضایی او در ایران فیلترشده است- به جرم دریافت رشوه، به ۱۰ سال حبس محکوم شده است.(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان با بیان اینکه با اتمام این پروژه مسیر جدیدی برای عبور و مرور شهروندان ساروی ایجاد می‌شود گفت: خوشبختانه منابع کار با پیگیری‌های شهرداری تأمین شد و اگر در ادامه فرآیند کار، استانداری مازندران برای تکمیل و اتمام این پروژه تا دهه فجر پای کار خواهد بود .... گشایش مسیر پروژه «پل تا پل » ساری آغاز شد / وعده افتتاح در دهه فجر 99
شمال نیوز : حسین زادگان با بیان اینکه با اتمام این پروژه مسیر جدیدی برای عبور و مرور شهروندان ساروی ایجاد می‌شود گفت: خوشبختانه منابع کار با پیگیری‌های شهرداری تأمین شد و اگر در ادامه فرآیند کار، استانداری مازندران برای تکمیل و اتمام این پروژه تا دهه فجر پای کار خواهد بود ....(ادامه)
آسفالت 20 معابر شهر ساری در 30 روز
شمال نیوز: سازمان عمران به منظور ایجاد پایداری بیشتر این خدمت عمرانی، از دستگاه فلاسک لکه گیری در معابر شهری استفاده کرده تا استانداردسازی بهسازی معابر را مورد توجه قرار داده باشد. (ادامه)
آغاز ماراتن مازندرانی‌ها در کنکور کرونایی
آزمون سراسری سال ۹۹ تحت تدابیر ویژه بهداشتی صبح امروز در مازندران آغاز شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی رشت از دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین بلوار شهید قلی پور این شهرستان خبر داد. واکنش پلیس رشت به کلیپ زورگیری در پمپ بنزین
فرمانده انتظامی رشت از دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین بلوار شهید قلی پور این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مرد طمعکار که برای تصاحب اموال پدرخوانده‌اش با اجیر کردن ابلیس سیاه و دو همدستش سناریوی قتل پیرمرد را رقم زده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. درخواست قصاص برای ابلیس سیاه
شمال نیوز: مرد طمعکار که برای تصاحب اموال پدرخوانده‌اش با اجیر کردن ابلیس سیاه و دو همدستش سناریوی قتل پیرمرد را رقم زده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. (ادامه)
به‌شماره افتادن نفس اکسیژن‌ساز بیمارستان قلب ساری
با توجه به فرسودگی و استفاده بیشتر از ظرفیت دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان قلب ساری در صورتی که در موعد مقرر نسبت به خرید یا جایگزین آن اقدام نشود دردسر مضاعف برای بیماران و متولیان امر درمان ایجاد می‌کند که انتظار است مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی پیش از به وجود آمدن مشکل نظیر مشکلات شهرستان آمل برای آن چاره‌اندیشی کنند.(ادامه)
کوتاه اما حیاتی !(گزارش)
(ادامه)
۶۰ درصد مسیر پروژه «پل تا پل» در ساری آزادسازی شده است
معاون شهرداری ساری گفت: ۶۰ درصد مسیر اجرای پروژه پل تا پل در ساری تملک و آزادسازی شده است.(ادامه)
شرور شهر قدس با اسم مستعار موش دستگیر شد. حسن موش توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شد
شرور شهر قدس با اسم مستعار موش دستگیر شد.(ادامه)
۳ حادثه ویژه ترافیکی در مازندران با ۱۷ زخمی
روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۳ حادثه ویژه ترافیکی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ زخمی برجای گذاشت.(ادامه)
پارک بانوان ساری بهره‎برداری شد
پارک بانوان به همراه چند پروژه دیگر شهرداری ساری امروز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، معاون استاندار، مدیران شهرداری ، اعضای شورای اسلامی و شماری از شهرندان به بهره‌برداری رسید.(ادامه)
شمال نیوز:  عباس رجبی شهردار ساری اظهار داشت: با احداث و بهره برداری پروژه های شهری شهر ساری در سال های آینده افقی روشنی را پیش رو خواهد داشت ساری در امتداد افقی روشن/ بوستان خانواده سهم شهروندان ساروی
شمال نیوز: عباس رجبی شهردار ساری اظهار داشت: با احداث و بهره برداری پروژه های شهری شهر ساری در سال های آینده افقی روشنی را پیش رو خواهد داشت (ادامه)
شمال نیوز : سید حمید هاشمی گفت : اعتقاد داریم که هرچقدر در موضوعات مختلف شهری با نگاه فرهنگی و فرهنگ سازی هزینه کنیم به همان مقدار باعث ارتقا سطح فرهنگی، واجتماعی شهروندان ارتقا خواهد یافت و در مقابل بزهکاری‌ها و بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت..... از رفع نیازهای خودرویی آتش نشانی تا خدمات رایگان شهرداری آمل برای خانواده‌های کرونایی
شمال نیوز : سید حمید هاشمی گفت : اعتقاد داریم که هرچقدر در موضوعات مختلف شهری با نگاه فرهنگی و فرهنگ سازی هزینه کنیم به همان مقدار باعث ارتقا سطح فرهنگی، واجتماعی شهروندان ارتقا خواهد یافت و در مقابل بزهکاری‌ها و بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.....(ادامه)
شمال نیوز: اعضای باند خرید و فروش داروهای اینترنتی و سارقان اسکیمری، در عملیات گسترده پلیس فتای پایتخت به دام افتادند. ماجرای فروش داروهای کمیاب در تلگرام
شمال نیوز: اعضای باند خرید و فروش داروهای اینترنتی و سارقان اسکیمری، در عملیات گسترده پلیس فتای پایتخت به دام افتادند.(ادامه)
شمال نیوز: حمله سارقین به منزل و سپس مغازه احمدرضا عابدزاده در مازندران به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت او شده است. دست دزد خانه ام را قطع می کنم!
شمال نیوز: حمله سارقین به منزل و سپس مغازه احمدرضا عابدزاده در مازندران به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت او شده است. (ادامه)
ماجرای انتخاب اوس موسی در «پایتخت»
بازیگر نقش اوس موسی در سریال «پایتخت» گفت: این شخصیت قرار بود فقط دو قسمت در فصل سه پایتخت باشد اما به سبب پیشرفت قصه و اینکه جا داشت به این شخصیت بیشتر پرداخته شود در سه و چهار و پنج هم حضور داشت.(ادامه)
در شش ماه اخیر نیمی از مسیر پروژه پل تا پل تملک شد
(ادامه)
نجات راننده در حادثه واژگونی خودرو در ساری
با تلاش آتش نشانان و گروه نجات آتش نشانی راننده خودرو پژو ۴۰۵ که در اثر واژگونی خودرو و شدت حادثه در آن محبوس شده بود، نجات یافت.(ادامه)
اعلام مسیر و زمان راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد.(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیرو ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1398 در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : همزمان با دهه مبارکه فجر دو رویداد بزرگ در شهر جویبار از سوی شهرداری این شهر رقم خورد تا وعده های شهردار جوان و پرتلاش جویبار یکی پس از دیگری عملیاتی شود ..... از آئین کلنگ زنی محور جویبار به کوهی خیل بنام سردار شهید سلیمانی تا افتتاح پروژه رفیوژ میانی، اجرای روشنایی خیابان بحرخزر و میدان آزادگان شهر جویبار + تصاویر
شمال نیوز : شمال نیوز : همزمان با دهه مبارکه فجر دو رویداد بزرگ در شهر جویبار از سوی شهرداری این شهر رقم خورد تا وعده های شهردار جوان و پرتلاش جویبار یکی پس از دیگری عملیاتی شود .....(ادامه)
شمال نیوز :  با پایان یافتن مهلت بررسی صلاحیت‌ها شورای نگهبان با صدور اطلاعیه‌ای زمان، مکان و نحوه ارائه شکایت آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت‌شان از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار نگرفته را اعلام کرد..... اطلاعیه مهم شورای نگهبان درباره داوطلبانی که صلاحیت‌شان تأیید نشده است/ مهلت سه روزه دیگر برای ارسال شکایات
شمال نیوز : با پایان یافتن مهلت بررسی صلاحیت‌ها شورای نگهبان با صدور اطلاعیه‌ای زمان، مکان و نحوه ارائه شکایت آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت‌شان از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار نگرفته را اعلام کرد.....(ادامه)
عکس/ بلوار کشاورز در تهران قدیم
تصویری سیاه و سفید از بلوار کشاورز(الیزابت قدیم) در سالهای دور تهران (ادامه)
نامگذاری بلواری در ساری به نام سردار شهید سلیمانی
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: بلوار حدفاصل سه راهی جویبار تا میدان فرح آباد به نام این شهید والامقام نامگذاری شده است.(ادامه)
سوء قصد به جان رئیس شورای اسلامی شهر بومهن+ عکس
رئیس شورای اسلامی شهر بومهمن توسط راکبان یک دستگاه موتور سیکلت مورد سوء قصد قرار گرفت. (ادامه)
شورای نگهبان اعلام کرد: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند ظرف مدت ۵ روز از ۲۲ دی تا ۲۶ دی ماه شکایت خود را ارائه کنند. بررسی صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات پایان یافت/ داوطلبان ردصلاحیت‌شده تا ۲۶ دی مهلت اعتراض دارند
شورای نگهبان اعلام کرد: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند ظرف مدت ۵ روز از ۲۲ دی تا ۲۶ دی ماه شکایت خود را ارائه کنند.(ادامه)
نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان تا یک ساعت دیگر اعلام می‌شود
رئیس هیات نظارت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران گفت:اسامی تایید صلاحیت شدگان نامزد‌های انتخابات مجلس تا یک ساعت دیگر اعلام می‌شود.(ادامه)
کمربندی غربی ساری به نام «شهید سلیمانی» نامگذاری شد
کمربندی غربی ساری با پیشنهاد شهردار و تصویب اعضای شورای شهر، به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.