.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو/ متهم: من پشت فرمان نبودم، یک حیوان پشت فرمان بود
دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو در دادگاه کیفری برگزار شد.(ادامه)
آبگرفتگی کابل‌های مخابراتی علت قطع تلفن‌های ثابت در آمل
تلفن ثابت اهالی و ساکنان برخی خیابان‌های اصلی شهر آمل چند روزی است قطع می‌باشد.(ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد. مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد.(ادامه)
برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ۴۶ نقطه مازندران
زمان، مکان و سخنرانان مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد.(ادامه)
زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرهای استان مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، اعلام شد. اعلام زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان مازندران
زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرهای استان مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، اعلام شد.(ادامه)
مهار حریق خودروی آزرا در ساری
آتش نشانان ساروی حریق خودروی آزرا را مهار کردند.(ادامه)
گاز برخی مناطق شهر‌های بابل و ساری امروز قطع می‌شود. قطع گاز در بابل و ساری
گاز برخی مناطق شهر‌های بابل و ساری امروز قطع می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در جهت شایسته گزینی و ایجاد فرصت های برابر، در راستای انتخاب و انتصاب مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات ، فراخوان عمومی صادر کرد .

فراخوان انتخاب مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات
شمال نیوز : شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در جهت شایسته گزینی و ایجاد فرصت های برابر، در راستای انتخاب و انتصاب مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات ، فراخوان عمومی صادر کرد . (ادامه)
عکس خاص دو نفره دختر دهه نودی با مامور یگان‌ ویژه!
عکسی از یک نیروی یگان ویژه به همراه یک دختر دهه نودی در بلوار کشاورز تهران در فضای‌ مجازی منتشر شد که بازخورد گسترده‌ای داشت.(ادامه)
درپی فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای عصر امروز تجمعی در محدوده خیابان حجاب و بلوارکشاورز تهران برگزار شد. تجمع اعتراضی در تهران برگزار شد
درپی فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای عصر امروز تجمعی در محدوده خیابان حجاب و بلوارکشاورز تهران برگزار شد.(ادامه)
تجمع اعتراضی در خیابان حجاب تهران
در پی فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای عصر امروز تجمعی در محدوده خیابان‌ حجاب و بلوار کشاورز برگزار شد، مشاهدات خبرنگار فارس از تجمعات را در این گزارش بخوانید.(ادامه)
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: دو تن از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان درعملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به فیض شهادت رسیدند. ۲ تن از کارکنان‌ فرماندهی انتظامی دلیجان به شهادت رسیدند
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: دو تن از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان درعملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به فیض شهادت رسیدند. (ادامه)
شمال نیوز : شهردار ساری باید « بدون حاشیه سازی» و « لشکر کشی مدیران شهرداری » به صحن شورا آمده و به سئوال متقدان به عنوان نمایندگان مردم پاسخ دهد و این پاسخ های خود را به رای همه اعضای شورا بگذارد .... استیضاح «طالبی » بازهم به جریان افتاد / ضرورت پاسخگویی شفاف شهردار بدون « لشکر کشی » به صحن شورا
شمال نیوز : شهردار ساری باید « بدون حاشیه سازی» و « لشکر کشی مدیران شهرداری » به صحن شورا آمده و به سئوال متقدان به عنوان نمایندگان مردم پاسخ دهد و این پاسخ های خود را به رای همه اعضای شورا بگذارد ....(ادامه)
دستگیری اوباش قمه به دست در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش قمه به دست در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
۱۱ نفر از مخلان امنیت عمومی در ساری روانه زندان شدند
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۱۱ نفر از افراد سابقه دار و مخلان امنیت عمومی در ساری دستگیر و روانه زندان شدند.(ادامه)
افزایش پروازها در فرودگاه‌های مازندران
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران به افزایش سفرها در تابستان ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: چهار پرواز به پرواز مشهد در فرودگاه شهدای ساری اضافه شد و همچنین در هفته پرواز شیراز از دو پرواز به سه پرواز افزایش یافت. (ادامه)
درآمدهای شهرداری ساری امسال تا کنون در حالی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۶ درصد بیشتر شده که پیدا شدن بدهی جدید حدود یکصد میلیارد تومانی که سال‌ها پنهان مانده بود ، مشکلی بر مشکلات این مجموعه افزوده است. در سی‌ و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری چه گذشت ؟ / از افزایش درآمد تا کشف بدهی بانکی جدید در شهرداری ساری
درآمدهای شهرداری ساری امسال تا کنون در حالی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۶ درصد بیشتر شده که پیدا شدن بدهی جدید حدود یکصد میلیارد تومانی که سال‌ها پنهان مانده بود ، مشکلی بر مشکلات این مجموعه افزوده است.(ادامه)
قطع گاز در ۳ شهر مازندران
گاز برخی مناطق شهر‌های بابل، ساری و قائم شهر، امروز و فردا برای تعمیرات قطع می‌شود.(ادامه)
حکم محکومیت اکبر طبری معاون سابق اجرایی رئیس قوه قضائیه که از سوی دادگاه به حبس محکوم شده بود از طرف دیوان عالی کشور نقض شده است. حکم اکبر طبری در دیوان عالی کشور نقض شد
حکم محکومیت اکبر طبری معاون سابق اجرایی رئیس قوه قضائیه که از سوی دادگاه به حبس محکوم شده بود از طرف دیوان عالی کشور نقض شده است.(ادامه)
اوباش قمه به دست در ساری دستگیر شدند
فرمانده انتظامی ساری از دستگیری اوباش قمه به دست در یکی از مناطق شهری که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کرد، خبر داد.(ادامه)
دستگیری پیمانکار متخلف در شهرداری آمل/ آسفالت 200 هزار مترمربع معبر خاکی تا یک سال آینده
شهردار آمل با اشاره به دستگیری یک پیمانکار متخلف در شهرداری آمل و ارجاع پرونده تخلف به دستگاه قضا، گفت: 200 هزار مترمربع معبر خاکی شهری آمل تا یک سال آینده آسفالت می‌شوند. (ادامه)
از سرگیری اعزام زائران به عتبات از فرودگاه ساری
اعزام زائران عتبات عالیات از فرودگاه شهدای ساری بعد از ماه مبارک رمضان دوباره از سر گرفته خواهد شد.(ادامه)
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ شهرستان‌ها و بخش‌های مازندران اعلام شد. (ادامه)
قطع گاز دو روزه مرکز مازندران
گاز برخی مناطق شهرستان ساری دوشنبه ۲۹ و سه شنبه ۳۰ فروردین برای تعمیرات قطع می‌شود.(ادامه)
انتصاب سرپرست ورزش و جوانان فریدونکنار
مهدی عباسی بعنوان سرپرست ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار منصوب شد.(ادامه)
مصدومیت ۵ نفر در حادثه سقوط خودرو به کانال آب
حادثه سقوط خودرو به کانال آب در ساری ۵ نفر مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
کشیک نوروزی مراکز پزشکی قانونی در شهرهای مازندران
مدیر‌کل پزشکی قانونی مازندران گفت: این اداره کل در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و فراهم کردن تسهیلات در ایام نوروز و خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران و شهروندان اقدام به برقراری کشیک به‌صورت منطقه‌ای در هفت مرکز کرده است. (ادامه)
پروژه اپرون فرودگاه بین المللی ساری در دست اجرا است
سرپرست شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران گفت: پروژه اپرون فرودگاه بین المللی فرودگاه بین المللی شهدای ساری با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با سفر آیت اله رئیسی و هیات دولت به مازندران، میز ارتباط مردمی وزارت جهاد کشاورزی در استان به منظور پاسخگویی به مردم تشکیل شد  . برپایی میز ارتباط مردمی وزارت جهاد کشاورزی در مازندران / جلسه هماهنگی سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان + تصاویر
شمال نیوز : همزمان با سفر آیت اله رئیسی و هیات دولت به مازندران، میز ارتباط مردمی وزارت جهاد کشاورزی در استان به منظور پاسخگویی به مردم تشکیل شد .(ادامه)
همزمان با سفر آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی و هیات دولت به مازندران، میز ارتباط مردمی وزارت امور خارجه در استان به منظور پاسخگویی به مردم تشکیل می شود. میز ارتباط مردمی وزارت امور خارجه در مازندران برپا می‌شود
همزمان با سفر آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی و هیات دولت به مازندران، میز ارتباط مردمی وزارت امور خارجه در استان به منظور پاسخگویی به مردم تشکیل می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.