.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قاسم سلیمانی عاشق ایران بود. او در پی تقسیم و تفکیک ایران به اقشار و طبقات مختلف نبود. برخلاف برخی سیاسیون که تمام هم‌وغم خود را معطوف به حمایت و پشتیبانی از قشر، گروه و طبقه خاصی می‌دانند. حتی فراتر از این مسئله ... درس‌ قاسم سلیمانی به مقامات جمهوری اسلامی ایران
قاسم سلیمانی عاشق ایران بود. او در پی تقسیم و تفکیک ایران به اقشار و طبقات مختلف نبود. برخلاف برخی سیاسیون که تمام هم‌وغم خود را معطوف به حمایت و پشتیبانی از قشر، گروه و طبقه خاصی می‌دانند. حتی فراتر از این مسئله ...(ادامه)
شمال نیوز : محصولاتی که بارها شنیدیم دلالان بسیاری قبل از رسیدن آن به سمت باغ‌ها هجوم می برند و با تشویش ذهنی مبنی بر مشکلات بازار و عنوان واردات بی رویه به بهره برداران، مرکبات تا با نازل ترین قیمت پیش خرید می‌کنند .... نگرانی باغداران مازندرانی از نابسامانی بازار مرکبات در استان
شمال نیوز : محصولاتی که بارها شنیدیم دلالان بسیاری قبل از رسیدن آن به سمت باغ‌ها هجوم می برند و با تشویش ذهنی مبنی بر مشکلات بازار و عنوان واردات بی رویه به بهره برداران، مرکبات تا با نازل ترین قیمت پیش خرید می‌کنند ....(ادامه)
شمال نیوز : انفجار مهیب گاز شب گذشته قائم شهر به ساختمان‌های اطراف و یک خودرو همسایه خسارت زد.علت دقیق وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است .... انفجار مهیب گاز در قائم شهر / صدای انفجار در همه مناطق شهر پیچید / دو مصدوم راهی بیمارستان شدند
شمال نیوز : انفجار مهیب گاز شب گذشته قائم شهر به ساختمان‌های اطراف و یک خودرو همسایه خسارت زد.علت دقیق وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است ....(ادامه)
شمال نیوز : در این نامه آمده است : اکنون که به مجمع پایانی این دوره نظام پزشکی رسیده‌ایم با نگاه به تجارب گذشته و نقاط قوت و ضعف آن و بنا به وظیفه قانونی در برابر جامعه فرهیخته پزشکی که این روزها در.... انتقاد تند دو پزشک مازندرانی از عملکرد رئیس سازمان نظام پزشکی
شمال نیوز : در این نامه آمده است : اکنون که به مجمع پایانی این دوره نظام پزشکی رسیده‌ایم با نگاه به تجارب گذشته و نقاط قوت و ضعف آن و بنا به وظیفه قانونی در برابر جامعه فرهیخته پزشکی که این روزها در....(ادامه)
شمال نیوز : به گفته معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران ، هفت عضو دختر و هفت عضو پسر شوراهای دانش‌آموزی مازندران و همچنین دو عضو دختر و دو عضو پسر مجلس دانش‌آموزی استان پس از پایان رأی‌گیری دور دوم مشخص و ثبت شد. مجلس و شورای دانش‌آموزی مازندران اعضای خود را شناخت + اسامی و سهم شهرستان ها
شمال نیوز : به گفته معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران ، هفت عضو دختر و هفت عضو پسر شوراهای دانش‌آموزی مازندران و همچنین دو عضو دختر و دو عضو پسر مجلس دانش‌آموزی استان پس از پایان رأی‌گیری دور دوم مشخص و ثبت شد.(ادامه)
شمال نیوز : خطر تغییر کاربری، قدیمی ترین ساختمان بانکی مازندران را که یک اثر تاریخی و فرهنگی به شمار می‌رود، تهدید می‌کند و با حذف آن خاطره های تاریخی مردمان یک شهر فرو می ریزد .... بنای میراثی بانک سپه چالوس در معرض تخریب/ استمداد دلسوزان از وزیر
شمال نیوز : خطر تغییر کاربری، قدیمی ترین ساختمان بانکی مازندران را که یک اثر تاریخی و فرهنگی به شمار می‌رود، تهدید می‌کند و با حذف آن خاطره های تاریخی مردمان یک شهر فرو می ریزد ....(ادامه)
شمال نیوز: در بررسی اولیه زلزله روز گذشته، هیچگونه خسارتی به آثار تاریخی مازندران وارد نشد. بنا‌های تاریخی مازندران از زلزله در امان ماندند
شمال نیوز: در بررسی اولیه زلزله روز گذشته، هیچگونه خسارتی به آثار تاریخی مازندران وارد نشد.(ادامه)
شمال نیوز:  وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود. آیت الله امینی به ملکوت اعلی پیوست/جزئیات مراسم خاکسپاری+زندگینامه
شمال نیوز: وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود.(ادامه)
شمال نیوز  :  در برخی مناطق کشور مواردی از ازدواج اجباری کودکان به دلیل شرایط اقتصادی بعد از کرونا گزارش شده است. .... افزایش عجیب ازدواج اجباری کودکان بعد از کرونا !
شمال نیوز : در برخی مناطق کشور مواردی از ازدواج اجباری کودکان به دلیل شرایط اقتصادی بعد از کرونا گزارش شده است. ....(ادامه)
روایت اسناد از«ساده لوحی» آیت الله منتظری/آیا تصمیم امام خمینی ناگهانی بود؟
بنا بر روایت و اسناد تاریخی به وضوح می توان دریافت دو شبهه عزل ناگهانی قائم مقام رهبری توسط امام خمینی و ساده لوح نبودن حسینعلی منتظری صحت ندارد. (ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
من سالهاست که او را می شناختم. او از فرماندهان دفاع مقدس استان سمنان بود که تلاش زیادی در طول ۸ سال دفاع مقدس به عمل آورد.

 به یاد سردار ناصر شعبانی(ديدگاه)
من سالهاست که او را می شناختم. او از فرماندهان دفاع مقدس استان سمنان بود که تلاش زیادی در طول ۸ سال دفاع مقدس به عمل آورد. (ادامه)
ادای احترام به حشدالشعبی به سبک دختر ایزدی +عکس
(ادامه)
آیت الله رسولی محلاتی به رحمت ایزدی پیوست . آیت الله رسولی محلاتی دار فانی را وداع گفت/ اعلام زمان و مکان مراسم تشییع
آیت الله رسولی محلاتی به رحمت ایزدی پیوست .(ادامه)
بهای خون تو چیست؟(يادداشت)
(ادامه)
ثبت ۳۷ اثر تاریخی در مسیر ریلی شمال
معاون میراث‌فرهنگی مازندران از آغاز همکاری با راه آهن شمال و معرفی آثار ثبت ملی در این حوزه خبرداد و گفت: ۳۷ اثر تاریخی در مسیر راه آهن شمال ثبت شده است.(ادامه)
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.» صادق زیباکلام: احمدی‌نژاد می‌آید
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.»(ادامه)
در لیست مردمی پویش گام دومی دعوت جوانان انقلابی، نام افرادی مانند احمد وحیدی (سرلیست)، وحید جلیلی، علی باقری، مهدی محمدی، حسین آبنیکی، فواد ایزدی، یاسر جبرائیلی، محمدصادق کوشکی و محمدهادی زاهدی به چشم می‌خورد.

احمدی‌نژاد با چه نیرو‌هایی به میدان می‌آید؟/ پشت پرده مانور جدید محمود احمدی نژاد
در لیست مردمی پویش گام دومی دعوت جوانان انقلابی، نام افرادی مانند احمد وحیدی (سرلیست)، وحید جلیلی، علی باقری، مهدی محمدی، حسین آبنیکی، فواد ایزدی، یاسر جبرائیلی، محمدصادق کوشکی و محمدهادی زاهدی به چشم می‌خورد. (ادامه)
 اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست.

 - ... اسدالله عسگراولادی دعوت حق را لبیک گفت + بیوگرافی و سوابق
اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست. - ...(ادامه)
افزایش ثبت ملی ۷۰۶ اثر تاریخی مازندران
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری مازندران از افزایش ثبت ملی آثار تاریخی استان به ۷۰۶ اثر خبر داد.(ادامه)
پایان عملیات بازسازی مسجد جامع ساری طی 2 ماه آینده
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: عملیات بازسازی مسجد جامع ساری طی 2 ماه آینده به اتمام می‌رسد.(ادامه)
حضور فرماندهان کل سپاه در کنار هم نیز از دیگر برنامه های قابل توجه این مراسم بود که مجری مراسم از سرداران رضایی، صفوی، جعفری و سلامی خواست تا برای همبستگی در برابر دشمنان، در کنار هم قرار گیرند....(خبر)
(ادامه)
مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه برگزار شد + فیلم
مراسم تودیع فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد(ادامه)
با ارتقاء درجه سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به درجه «سرلشکری» از سوی فرماندهی کل قوا، تعداد سرلشکرهای نیروهای مسلح کشورمان به ۱۴ نفر رسید. تعداد سرلشکرهای نیروهای مسلح ایران به ۱۴ نفر رسید + اسامی
با ارتقاء درجه سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به درجه «سرلشکری» از سوی فرماندهی کل قوا، تعداد سرلشکرهای نیروهای مسلح کشورمان به ۱۴ نفر رسید.(ادامه)
از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 16نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان افتتاح شد. افتتاح 16نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان
از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 16نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان افتتاح شد.(ادامه)
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ایجاد بازارچه‌های دایمی صنایع دستی در استان خبرداد و گفت: در این بازارچه‌ها غرفه‌هایی برای فروش محصولات صنایع دستی در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد. بازارچه‌های دایمی صنایع دستی در سطح استان ایجاد می شود/ بازدید مسافران نوروزی از 25کارگاه برند استان
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ایجاد بازارچه‌های دایمی صنایع دستی در استان خبرداد و گفت: در این بازارچه‌ها غرفه‌هایی برای فروش محصولات صنایع دستی در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد.(ادامه)


مراسم چهارشنبه سوری یکی از آیین های قدیمی ایران باستان است که در آخرین چهارشنبه سال برگزار میشود. در ادامه با این مراسم در سرتاسر ایران بیشتر آشنا میشوید. آداب چهارشنبه‌سوری در شهرهای مختلف ایران
مراسم چهارشنبه سوری یکی از آیین های قدیمی ایران باستان است که در آخرین چهارشنبه سال برگزار میشود. در ادامه با این مراسم در سرتاسر ایران بیشتر آشنا میشوید. (ادامه)
مراسم تشییع پیکر مرحوم شریعت + جزییات
مراسم تشییع و تدفین رزمنده و جانباز دفاع مقدس اکبر شریعت، خالق نوای کربلا کربلا، روز جمعه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود. (ادامه)
پوران شریعت‌رضوی همسر مرحوم دکتر علی شریعتی که در بیمارستان بستری بود، امروز جمعه درگذشت. همسر دکتر علی شریعتی درگذشت
پوران شریعت‌رضوی همسر مرحوم دکتر علی شریعتی که در بیمارستان بستری بود، امروز جمعه درگذشت.(ادامه)
بروزرسانی دیتا، دلیل قطعی اینترنت در مازندران
قطعی اینترنت از صبح امروز مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده است که بروزرسانی دیتا، دلیل قطعی آن مطرح شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.