.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ثبت حدود ۱۴ میلیون نفر شب اقامت در مازندران
حدود ۱۴ میلیون نفر- شب اقامت در۱۶ روز اخیر در مراکز اقامتی مازندران ثبت شده است.(ادامه)
۱۲.۳ میلیون مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
سرپرست میراث فرهنگی مازندران از اقامت ۱۲ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۶۱۸ مسافر نوروزی در استان خبر داد.(ادامه)
پیش بینی ۱۵ میلیون نفر شب اقامت در مازندران
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان تعطیلات ۱۵ میلیون نفر شب اقامت در مازندران ثبت شود.(ادامه)
قلعه مارکوه رامسر به بخش خصوصی واگذاری می‌شود
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برنامه واگذاری قلعه تاریخی مارکوه رامسر به بخش خصوصی خبر داد.(ادامه)
تعطیلات نوروزی به نیمه رسیده و همچنان بازار سفر به شهرهای شمالی گرم است، در این میان قیمت اجاره یک شب ویلا یا سوییت هم، افزایش چشمگیری داشته و به ۱۵ میلیون تومان هم می رسد. اجاره ویلا در تعطیلات نوروز از شبی ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۵ میلیون تومان
تعطیلات نوروزی به نیمه رسیده و همچنان بازار سفر به شهرهای شمالی گرم است، در این میان قیمت اجاره یک شب ویلا یا سوییت هم، افزایش چشمگیری داشته و به ۱۵ میلیون تومان هم می رسد.(ادامه)
۱۶۶ هزار مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
سرپرست میراث فرهنگی مازندران شمار مسافران نوروزی مقیم در استان را ۱۶۶ هزار و ۸۱۱ نفر ذکر کرد.(ادامه)
موزه کلبادی ساری برای بازدید مسافران نوروزی مهیا شده است
سرپرست میراث فرهنگی مازندران با اشاره به آماده سازی موزه کلبادی برای بازدید مسافران نوروزی گفت: این موزه برای بازدید مسافران مهیا شده است.(ادامه)
شمال نیوز: حاج «ایوب عبادی جامخانه» جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج و سختی ناشی از جراحات دوران جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان و همسنگران شهیدش پیوست. حاج ایوب عبادی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: حاج «ایوب عبادی جامخانه» جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج و سختی ناشی از جراحات دوران جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان و همسنگران شهیدش پیوست.(ادامه)
آمادگی مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری مازندران با اشاره به آماده‌باش نوروزی در ورودی‌های مازندران از گلوگاه تا رامسر، گفت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه امسال در مازندران در دستور کار قرار دارد.(ادامه)
۲۶ اسفند آغاز رویداد ساری ۲۰۲۲
ساری از ۲۰ روز دیگر رسما پایتخت گردشگری کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو می‌شود.(ادامه)
رتبه برتر هنرمندان مازندرانی در جشنواره کالا‌های فرهنگی
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی مازندران از کسب رتبه برتر ۲ هنرمند معاونت صنایع‌دستی استان در دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی استان خبر داد.(ادامه)
۱۱ اثر مازندران در فهرست میراث ناملموس کشور ثبت شد
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از ثبت ۱۱ اثر استان در فهرست میراث ناملموس استان خبر داد.(ادامه)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد. آیت‌الله صافی گلپایگانی نماد انحراف ستیزی و بصیرت تاریخی بود(يادداشت)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد.(ادامه)
شمال نیوز :  مرکباتی که از مازندران در حال صادرات است غالبا به نام گمرک استان ثبت نمی‌شود. سهم پایین گمرکات استان مازندران از صادرات مرکبات
شمال نیوز : مرکباتی که از مازندران در حال صادرات است غالبا به نام گمرک استان ثبت نمی‌شود.(ادامه)
توصیه‌های به باغداران برای جلوگیری از سرمازدگی درختان مرکبات
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در یخبندان دوم بهمن، حداقل برودت در مناطق کشت مرکبات مازندران ، منفی سه بوده است، گفت: باتوجه به اینکه مدت زمان این برودت، حدود سه ساعت بوده است به همین دلیل خسارت، حداقلی خواهد بود. (ادامه)
سرپرست میراث فرهنگی مازندران منصوب شد
مهدی ایزدی در حکمی از سوی جواد واحدی معاون امور مجلس و استان های وزارت میراث فرهنگی به عنوان سرپرست میراث فرهنگی مازندران منصوب شد.(ادامه)
رئیس جمهور: اگر ترامپ و پامپئو محاکمه و قصاص نشوند دست انتقام از آستین مقاومت بیرون خواهد آمد/ حاج قاسم در میدان و دیپلماسی موفق بود/ مکتب سلیمانی با ترور و موشک از بین نمی‌رود / زینب سلیمانی: دشمن فهمیده چه غلطی کرده ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است .... ساری تنها مرکز استانی که موزه ندارد ! / سراسر استان مازندران با وجود قدمت بالا و آثار تاریخی بسیار، موزه مناسبی ندارد
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است ....(ادامه)
معاون میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه ارجاع پرونده ساخت و ساز بافت‌های فرسوده به ماده 100 خلاف قوانین و مقررات است،گفت: دستورالعمل تهیه شده سال 97 را به شهرداران ابلاغ و شهرداران بدون توجه نسبت این تخلف پافشاری می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)
مقامات آمریکایی به دزدی دریایی معترف هستند/ کشورهای منطقه امنیت‌شان را به امنیت آمریکا گره نزنند/ آمریکا هیچ وقت در خلیج فارس ماه عسل نداشته/ مشکل آمریکایی‌ها در برابر ایرانی‌ها ضعف روحی و روانی است ....(خبر)
(ادامه)
سی ­و چهارمین یادواره شهدای سرافراز نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد + تصاویر
(ادامه)
بازگشایی راه‌های اصلی بخش بلده نور
راه‌های اصلی بخش بلده نور که به علت سیلاب مسدود شده بود، بازگشایی شد.(ادامه)
سیلاب به خانه موزه پدر شعر نو آسیب زد
معاون میراث فرهنگی مازندران گفت: سیلاب اخیر بیش از ۱۰ میلیارد ریال به بافت تاریخی روستای یوش و خانه موزه نیما یوشیج آسیب زد.(ادامه)
تدوین سند تجاری‌سازی صنایع‌ دستی مازندران
معاون صنایع‌دستی مازندران از تدوین سند تجاری‌ سازی صنایع‌ دستی استان خبر داد.(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : مدیر بیمارستان زارع  ساری  گفت :  20 تخت یک‌نفره، ده تلویزیون، دو دستگاه یخچال 6 فوتی، دو دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه آب‌سردکن مورد نیاز است و من از همه خیّران می‌خواهم شخصاً حضور پیدا کنند و دقایقی مهمان ما باشند و همراه‌سرا را ببینند و اقدام به کمک کنند. استمداد از خیّران / همراه‌سرای بیمارستان، برای تجهیز در انتظار مشارکتِ نیکوکاران است + تصاویر
شمال نیوز : مدیر بیمارستان زارع ساری گفت : 20 تخت یک‌نفره، ده تلویزیون، دو دستگاه یخچال 6 فوتی، دو دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه آب‌سردکن مورد نیاز است و من از همه خیّران می‌خواهم شخصاً حضور پیدا کنند و دقایقی مهمان ما باشند و همراه‌سرا را ببینند و اقدام به کمک کنند.(ادامه)
شمال نیوز : کاشت گل نرگس در مازندران جاذبه های جدیدی ایجاد کرده است. از تغییر کاربری ها جلوگیری نموده و موجب شکل گیری هسته های گردشگری شده است. بی توجهی دولت به تولیداتی با عطر و بوی گردشگری در مازندران
شمال نیوز : کاشت گل نرگس در مازندران جاذبه های جدیدی ایجاد کرده است. از تغییر کاربری ها جلوگیری نموده و موجب شکل گیری هسته های گردشگری شده است.(ادامه)
داوران دیدار سرخابی‌ها در جام حذفی
کمیته داوران فدراسیون فوتبال،‌ حمید حاج‌ملک و عباس راکی را برای قضاوت دیدار پیکان - استقلال و مس نوین کرمان - پرسپولیس انتخاب کرده است.(ادامه)
یخبندان آسیبی به باغ‌های مازندران وارد نکرد
برف و یخبندان اخیر، آسیبی به باغ‌های مرکبات مازندران وارد نکرد.(ادامه)
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند .... اسامی شهدای 6 بهمن سال 1360 آمل / از دانش آموز ، خیاط و کشاورز تا جهادی و پاسدار
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.