.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تیم‌های استقلال و پرسپولیس به یک شرط مهم جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست می آورند. خبر مهم AFC به پرسپولیس و استقلال
تیم‌های استقلال و پرسپولیس به یک شرط مهم جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست می آورند.(ادامه)
قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از بازداشت چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان در مدرسه دینی پشامگ راسک خبر داد. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از بازداشت چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان در مدرسه دینی پشامگ راسک خبر داد.(ادامه)
(عکس) استایل خاص سعید جلیلی در کنار فیدل کاسترو ۲۲ سال پیش
(عکس) استایل خاص سعید جلیلی در کنار فیدل کاسترو ۲۲ سال پیش(ادامه)
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد. ۳۲ کاندیدای مرحله دوم انتخابات تهران در کدام یک از ۵ لیست اصولگرایان حضور دارند؟
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد.(ادامه)
برنامه «زودیاک» از دید بهنام تشکر سناریوی جذاب و متفاوتی دارد، برای همین وقتی از او برای حضور در این برنامه دعوت شد، تصمیم گرفت با این گروه همراهی و همکاری کند. به این مناسبت این گفت‌وگو با او را بخوانید. بهنام تشکر: تلویزیون باید برای همه اقشار مردم برنامه بسازد، نه فقط برای عده‌ای خاص
برنامه «زودیاک» از دید بهنام تشکر سناریوی جذاب و متفاوتی دارد، برای همین وقتی از او برای حضور در این برنامه دعوت شد، تصمیم گرفت با این گروه همراهی و همکاری کند. به این مناسبت این گفت‌وگو با او را بخوانید.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری مجروح حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد. آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله به سفارت ایران + عکس
حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری مجروح حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد.(ادامه)
وزیر امور خارجه در پاسخ به درخواست وزیر خارجه استونی درباره کشتی توقیف شده و آزادی خدمه استونی توضیحاتی داد. امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
وزیر امور خارجه در پاسخ به درخواست وزیر خارجه استونی درباره کشتی توقیف شده و آزادی خدمه استونی توضیحاتی داد.(ادامه)
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد. لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات منتشر شد
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : فلاح با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد،افزود: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت‌هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی‌جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند .... عمانی‌ها علاقه‌مند سفر به «مازندران» هستند
شمال نیوز : فلاح با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد،افزود: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت‌هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی‌جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند ....(ادامه)
قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان برگزار شد تا حریفان نسل آینده‌ساز کشورمان مشخص شوند. حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان برگزار شد تا حریفان نسل آینده‌ساز کشورمان مشخص شوند.(ادامه)
مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت های سودجو در استفاده از نام بیمه سلامت باشند. تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت های سودجو در استفاده از نام بیمه سلامت باشند.(ادامه)
وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد. ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور و درگذشت مسعود اسکویی صدای ماندگار ورزش ایران پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۶ امتیاز ارزشمند برابر تیم‌های مدعی از قعرجدول رده‌بندی فاصله گرفت و برای بقاء در این فصل بعد این رقابت‌ها امیدوارتر شد. سوغات امید از دیار نصف جهان / شاگردان ساکت گل کاشتند / تاثیرگذاری حضور هوداران نساجی در کسب پیروزی+ ویدئو
شمال نیوز: نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۶ امتیاز ارزشمند برابر تیم‌های مدعی از قعرجدول رده‌بندی فاصله گرفت و برای بقاء در این فصل بعد این رقابت‌ها امیدوارتر شد.(ادامه)
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات اعزام زائران عمره به سرزمین وحی به اتمام رسید و از امروز بازگشت زائران در قالب ۲۲ پرواز آغاز شد. بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات اعزام زائران عمره به سرزمین وحی به اتمام رسید و از امروز بازگشت زائران در قالب ۲۲ پرواز آغاز شد.(ادامه)
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی دخیل در اقدامات تروریستی و نقض فاحش حقوق بشر از طریق حمایت از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین ها به ویژه مردم نوار غزه بیانیه صادر کرد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد. دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند....(خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود. ماجرای شکایت آقای خواننده از نون.خ چه بود؟
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود.(ادامه)
تلویزیون قصد جدی برای ساختن پایتخت ۷ دارد. گویا مذاکرات هم بی‌نتیجه نبوده و حتی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید سری هفتم سریال پایتخت هم به صورت غیررسمی و درگوشی در حال انتشار است ماجرای حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
تلویزیون قصد جدی برای ساختن پایتخت ۷ دارد. گویا مذاکرات هم بی‌نتیجه نبوده و حتی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید سری هفتم سریال پایتخت هم به صورت غیررسمی و درگوشی در حال انتشار است(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رئیس‌جمهور در میان جمعی از کارگران و تغییر حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس پرداخته‌اند.(ادامه)
پنج صیاد ایرانی بازداشتی در کشور آفریقایی سیشل با پیگیری همه جانبه سفارت جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند. آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل
پنج صیاد ایرانی بازداشتی در کشور آفریقایی سیشل با پیگیری همه جانبه سفارت جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند.(ادامه)
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به ایران می‌آید. «گروسی» به ایران می‌آید
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به ایران می‌آید.(ادامه)
با شروع سفر‌های زائران حج سال ۱۴۰۳ تأمین و پرداخت ارز به مبلغ ۵۰۰ یورو با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلا انجام خواهد شد. پرداخت ۵۰۰ یورو به زائران حج با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله
با شروع سفر‌های زائران حج سال ۱۴۰۳ تأمین و پرداخت ارز به مبلغ ۵۰۰ یورو با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلا انجام خواهد شد.(ادامه)
آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است/ باید گره‌های ذهنی دانش‌آموزان باز شود / امروز ضرورت بازنگری نسبت به اقدامات صورت گرفته با هدف کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب امری ضروری است و ....(خبر)
(ادامه)
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
سردارانی که تا آخرین نفس ایستادند+ عکس
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر گسترش اعتراض‌های دانشجویی علیه صهیونیست‌ها به سرتاسر جهان و اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری پرداخته‌اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.079 seconds.