.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
الهه منصوریان، بانوی ووشوکار ایرانی در لباس عروس به خودش لقب لوک خوش شانس را داد. الهه منصوریان ووشو کار ایرانی که تا کنون مقام های طلایی زیادی در مسابقه های کشوری به دست آورده است مدتی پیش از دنیا ورزش خداحافظی کرد. لقب جالب الهه منصوریان بانوی ووشوکار به خودش
الهه منصوریان، بانوی ووشوکار ایرانی در لباس عروس به خودش لقب لوک خوش شانس را داد. الهه منصوریان ووشو کار ایرانی که تا کنون مقام های طلایی زیادی در مسابقه های کشوری به دست آورده است مدتی پیش از دنیا ورزش خداحافظی کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و توسعه بندر شهید بهشتی با مشارکت هندی‌ها پرداخته‌اند.(ادامه)
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد. سردار حسنی آهنگر عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی شد
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
روزنامه جوان: «اصولاً دکتر زیباکلام هرچه می‌کرد تبلیغ برای نظام بود! نه فقط او، بسیاری دیگر هم هرچه می‌گویند تبلیغ برای نظام است. وقتی علیه نظام استدلال سست بیاوری، «استدلال نظام» را قوی کرده‌ای! پس باید به زیباکلام، یک ویلای اختصاصی جایزه داد نه زندان!» کنایه روزنامه اصولگرا به زیباکلام
روزنامه جوان: «اصولاً دکتر زیباکلام هرچه می‌کرد تبلیغ برای نظام بود! نه فقط او، بسیاری دیگر هم هرچه می‌گویند تبلیغ برای نظام است. وقتی علیه نظام استدلال سست بیاوری، «استدلال نظام» را قوی کرده‌ای! پس باید به زیباکلام، یک ویلای اختصاصی جایزه داد نه زندان!»(ادامه)
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد. معاون رئیسی برکنار شد یا استعفا داد؟ /سمت جدید معاون سابق پارلمانی
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است جنگل‌های مازندران برای مسکن دوم رانتخوار‌ها صرف شد !
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۴ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار خانواده شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب و جهانی شدن حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند. آنالیز کرسی‌های مجلس دوازدهم/ سهم احزاب و لیست‌ها/ آمار اصلاح طلبان و مستقلین/ خاص‌ترین‌های انتخابات
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند.(ادامه)
عکسی از محمود احمدی نژاد در حال بازگشت به ایران /کدام رفقایش به استقبال او رفتند؟
محمود احمدی نژاد و دوستانش که 4 روز در مجارستان حضور داشتند، به ایران بازگشتند.(ادامه)
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست. نبویان از کاندیداتوری ریاست مجلس کنار کشید /رقابت قالیباف با متکی و ذوالنوری
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۲۳ اردیبهشت +جدول
قیمت خودرو، امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، کار خود را ریزشی آغاز کرد. به نظر می‌رسد با آغاز عقب‌نشینی دلار، ترمز بازار خودرو هم کشیده شده است.(ادامه)
نشریه نیوزویک می‌گوید ایران دست‌کم ۳ هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد. نیوزویک: ایران هیچ محدودیتی در تولید انبوه موشک‌های نقطه‌زن ندارد
نشریه نیوزویک می‌گوید ایران دست‌کم ۳ هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد.(ادامه)
سرپرست سازمان ملّی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی گفت که مسئولیت طراحی و مدیریت تمام آزمون‌های کشور بر عهده این سازمان خواهد بود. اعلام نتایج کنکور ارشد و فرهنگیان تا نیمه خرداد
سرپرست سازمان ملّی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی گفت که مسئولیت طراحی و مدیریت تمام آزمون‌های کشور بر عهده این سازمان خواهد بود.(ادامه)
اگر در دولت روحانی بودیم، عملیات «وعده‌ صادق» انجام نمی‌شد/ منطق جریان غرب گرای کشور ذلیل شدن است/ ظریف و روحانی پذیرفتند ایران یک استثناست؛ برای همین بالاتر از پروتکل الحاقی را هم پذیرفتند ....(خبر)
(ادامه)
یک گور دورۀ عصر آهن در جریان خاکبرداری در مسیر چهار باند کردن جادۀ پارس آباد ـ سربند در استان اردبیل کشف شد. کشف یک گور تاریخی در عملیات راه‌سازی اردبیل
یک گور دورۀ عصر آهن در جریان خاکبرداری در مسیر چهار باند کردن جادۀ پارس آباد ـ سربند در استان اردبیل کشف شد.(ادامه)
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود. نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۳ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رئیس‌جمهور از نمایشگاه کتاب و مشخص شدن ۲۹۰ نماینده مجلس و پایان رقابت‌های انتخاباتی در کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود. نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود.(ادامه)
تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» شرطِ نجات وضع اقتصادی کشور است؛ ما مسئولان باید مجدانه تلاش کنیم تا زمینه مشارکت مردم در امر جهش تولید را فراهم آوریم و موانع پیش‌روی آن‌ها برای فعالیت سالم اقتصادی را برداریم ....(خبر)
(ادامه)
یزدانی و رقیب آمریکایی در برزخ
در حالی که فرصت کمی به المپیک باقی مانده تکلیف حسن یزدانی و «دیوید تیلور» هنوز مشخص نیست. هر چند تیلور اعلام بازنشستگی کرده اما فدراسیون آمریکا راه را برای بازگشت او باز گذاشته است.(ادامه)
روسیه در حوزه غلات ایران سرمایه‌گذاری می‌کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: یک شرکت حمل و نقل زمینی روسیه‌ای نسبت به سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری برای ایجاد «هاب» ترانزیت، لجستیک و کریدور زمینی غلات در منطقه ویژه اقتصادی سرخس اعلام آمادگی کرده است.(ادامه)
عکسی از محمود احمدی نژاد در حال بازگشت به ایران /کدام رفقایش به استقبال او رفتند؟
محمود احمدی نژاد و دوستانش که 4 روز در مجارستان حضور داشتند، به ایران بازگشتند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
تعطیلی شنبه ها از کی اجرا می‌شود؟ شامل چه کسانی است؟
برای بسیاری از مردم این سوال مطرح شده است که تعطیلی شنبه ها از کی اجرا میشود؟ تعطیلی شنبه ها شامل چه کسانی میشود و یا تعطیلی شنبه ها تصویب شد؟ (ادامه)
رهبر انقلاب خطاب به بارزانی: «جامعه کُردی» جزو ما هستند
رهبر انقلاب در دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق ضمن تاکید بر نزدیکی رابطه مردم ایران با کردها، فرمودند: «جامعه کُردی» جزو ما هستند.(ادامه)
شمال نیوز: اسامی منتخبان حوزه انتخابیه تهران در مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوره دوازدهم) اعلام شد. ۱۶ نماینده‌ی باقیمانده تهران برای مجلس دوازدهم مشخص شدند/ راهیابی یک مازندرانی در لیست منتخبین
شمال نیوز: اسامی منتخبان حوزه انتخابیه تهران در مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوره دوازدهم) اعلام شد.(ادامه)
تصاویر | تلاش احمدی‌نژاد برای نشاندن چهارزانوی هوگو چاوز بر سر سفره زرشک پلو
۱۵ شهریور ۱۳۸۸ هوگو چاوز به ایران آمد که عکسی از این دیدار به تازگی منتشر شده است. احمدی نژاد و هوگو چاوز سر سفره زرشک پلو با مرغ نشسه و احمدی‌نژاد برای نشاندن چهارزانوی هوگو چاوز بر سر سفره غذا تلاش میکند./چندثانیه(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.164 seconds.