.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه گفت : با سارقان شبکه‌ای بدون مماشات برخورد شود/ بانک مرکزی هر چه زودتر در قبال مسئله رمزارزها شفاف‌سازی کند/ عدالت شخص قاضی در صدور حکم کافی نیست.....(خبر)
(ادامه)
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد. جوانگرایی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت نیروهای باسابقه باشد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد.(ادامه)
هفته‌های اخیر با آغاز جریان تغییرات مدیریتی شاهد مخالفت و سنگ‌اندازی گسترده برخی از جریانات سیاسی و سهم‌خواه برای جایگزینی گزینه های خودی هستیم که البته بارها از سوی نماینده عالی دولت رد شده است حاشیه‌نشینی معیشت مردم در جریان سهم‌خواهی انتصاباتی
هفته‌های اخیر با آغاز جریان تغییرات مدیریتی شاهد مخالفت و سنگ‌اندازی گسترده برخی از جریانات سیاسی و سهم‌خواه برای جایگزینی گزینه های خودی هستیم که البته بارها از سوی نماینده عالی دولت رد شده است(ادامه)
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
استاندار گیلان در کشور اول شد!
(ادامه)
بابایی کارنامی عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی گفت : این بحث، جز بحث‌های داخلی بوده و من توضیحی درباره آن ندارم. مردم قضاوت می‌کنند. استیضاح وزیر کار کلید خورد/ بابایی کارنامی اصالت فایل صوتی افشاگرانه را تایید کرد
بابایی کارنامی عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی گفت : این بحث، جز بحث‌های داخلی بوده و من توضیحی درباره آن ندارم. مردم قضاوت می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: در روزهای اخیر آن دسته از افرادی که با ارائه لیست‌های متفاوت در اقصی نقاط استان سعی بر چیدن مهره‌های خود در مناصب مدیریتی از جمله فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند با در بسته مواجه شده اند. لابی گران سیاسی، لیست‌های سهم خواهانه خود را پس بگیرند/ دلالی در انتصابات، نماد بارز فساد است
شمال نیوز: در روزهای اخیر آن دسته از افرادی که با ارائه لیست‌های متفاوت در اقصی نقاط استان سعی بر چیدن مهره‌های خود در مناصب مدیریتی از جمله فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند با در بسته مواجه شده اند.(ادامه)
شمال نیوز :  پس از  دو ماه گمانه زنی در خصوص گزینه های مختلف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران  بالاخره تلکیف این معاونت مهم در استانداری مازندران مشخص شد. معاونت سیاسی ، امیتی استانداری مازندران مشخص شد / تداوم نقش برجسته مشاوران
شمال نیوز : پس از دو ماه گمانه زنی در خصوص گزینه های مختلف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بالاخره تلکیف این معاونت مهم در استانداری مازندران مشخص شد. (ادامه)
انتصابات جدید، صدای معاون اول را هم درآورد! +عکس
انتصاب‌های پرحاشیه باعث شد تا محمد مخبر نامه‌ای خطاب به وزرا بنویسد.(ادامه)
دولت سیزدهم اهل اخبار صبح جمعه نیست/ خبر استعفای وزیر اقتصاد یک شوخی تلخ است/ زمان سفر رئیس جمهور به مسکو مشخص شد / ولادیمیر پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان دعوت کرد که به روسیه سفری داشته باشد....(خبر)
(ادامه)
روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت نوشت: مراسم معرفی فرماندار این شهرستان در حالی برگزار شد که نماینده مجلس نسبت به عدم انتخاب گزینه مطرح شده از سوی خود در حین جلسه به استاندار اعتراض کرد. اعتراض نماینده مجلس به استاندار: چرا گزینه مدنظر ما فرماندار نشد؟ / پاسخ استاندار: شرایط احراز صلاحیت را نداشت / شما که جای من نباید فرماندار منصوب کنید
روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت نوشت: مراسم معرفی فرماندار این شهرستان در حالی برگزار شد که نماینده مجلس نسبت به عدم انتخاب گزینه مطرح شده از سوی خود در حین جلسه به استاندار اعتراض کرد.(ادامه)
شمال نیوز: جواد طالبی شهردار ساری طی احکام جداگانه ای سرپرستان جدید سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر را منصوب کرد. انتصابات جدید مدیریتی در شهرداری ساری / تغییرات در دو سازمان
شمال نیوز: جواد طالبی شهردار ساری طی احکام جداگانه ای سرپرستان جدید سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: جواد طالبی شهردار ساری طی احکام جداگانه ای سرپرستان جدید سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر را منصوب کرد. انتصابات جدید مدیریتی در شهرداری ساری
شمال نیوز: جواد طالبی شهردار ساری طی احکام جداگانه ای سرپرستان جدید سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر را منصوب کرد.(ادامه)
نیکزاد از لغو یک بخشنامه در وزارت کار خبر داد
نیکزاد از لغو یک بخشنامه در وزارت کار خبر داد ایلنا نوشت:نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست مجمع نمایندگان چند استان با رئیس‌جمهور درباره بخشنامه اخیر وزارت کشور برای به‌کارگیری حداکثر ۱۵درصد افراد از خارج از این وزارتخانه، گفت: رئیس‌جمهور ضمن دستور لغو این بخشنامه تأکید کرد ملاک به‌کارگیری افراد در نهادها، شایسته‌سالاری است. (ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)
حسینی گفت : فعالان سیاسی، نمایندگان و رسانه ها اگر مواردی از فامیل گرایی را سراغ دارند، یا اینکه مسئولی در دولت اقوام خود را خارج از شایستگی و ضابطه انتصاب کرده ، اطلاع دهند حتما پیگیری می شود؛ چرا که تردید نکنید بنای دولت بر شایسته سالاری و قانون مداری است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : خبر انتصاب استاندار جدید مازندران درحالی چند روزی است در فضای رسانه ای کشور و استان اطلاع رسانی شده است که استقبال کم نظیر مردم ، نخبگان و صاحب نظران سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی استان را بدنبال داشته است . استقبال مردم ، نخبگان و صاحب نظران از استاندار بیست و چهارم مازندران
شمال نیوز : خبر انتصاب استاندار جدید مازندران درحالی چند روزی است در فضای رسانه ای کشور و استان اطلاع رسانی شده است که استقبال کم نظیر مردم ، نخبگان و صاحب نظران سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی استان را بدنبال داشته است .(ادامه)
مجوز برگزاری آموزش حضوری برای ابتدایی‌ها صادر شد
کاظمی از صدور مجوز برای بازگشایی مدارس ابتدایی خبر داد و گفت: تمهیدات درون سازمانی برای بازگشایی مدارس گرفته‌ایم. (ادامه)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم».
آقای رئیسی، این توصیه رهبری را فراموش نکنید(يادداشت)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم». (ادامه)
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: برخلاف آنچه آقای رئیس‌جمهور دیروز در این زمینه گفت، باز هم اخباری درباره انتصابات فامیلی به‌ویژه انتصابات «دامادمحوری» شنیده می‌شود که مأیوس‌کننده است. یکی از کسانی.... ۲ داماد یک چهره سیاسی که مخالف انتصابات فامیلی است، پست گرفتند
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: برخلاف آنچه آقای رئیس‌جمهور دیروز در این زمینه گفت، باز هم اخباری درباره انتصابات فامیلی به‌ویژه انتصابات «دامادمحوری» شنیده می‌شود که مأیوس‌کننده است. یکی از کسانی....(ادامه)
وزرا، معاونین و دفتر، هیچ کدام خط قرمز من نیستند/ در زیر مجموعه‌تان نباید هیچ فسادی رخ بدهد/ اگر کار یا انتصاب شما درست است دفاع کنید وگرنه اصلاح کنید/ از بکارگیری افراد به صرف آشنایی و رفاقت خودداری کنید....(خبر)
(ادامه)
حذف پاشازاده و پستش از باشگاه استقلال!
پست معاونت ورزشی از چارت باشگاه استقلال حذف شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت مطالبات معوقه معلمان و خسارات خشکسالی کشاورزان را در اولویت قرار دهد سطح سنی مدیران را پایین بیاوریم/ به افراد جوان اعتماد کنید ولو اگر همکلاس و همکار ما نبوده‌اند
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت مطالبات معوقه معلمان و خسارات خشکسالی کشاورزان را در اولویت قرار دهد(ادامه)
اعضای کمیته تعیین مدیران عامل بانک ها منصوب شدند
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی اعضای کمیته انتصابات بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی را منصوب کرد.(ادامه)
دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها و شائبه مهره‌چینی در ادارات برخلاف منش دولت مردمی است / کسانی که موفقیت در انتخابات را در گروی شبکه‌سازی در ادارات و نهادها می‌دانند و از هر فرصتی برای چپاندن دوستان و نزدیکان و اعضای ستادهای انتخاباتی خود در ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مجمع نمایندگان مازندران در جلسه عصر امروز خود سه گزنه نهایی استانداری مازندران را برای معرفی به وزیر کشور مشخص کردند . سه گزینه پیشنهادی استانداری از مجمع نمایندگان مازندران + تکمیلی : گزینه های پیشنهادی به 5 نفر رسید
شمال نیوز : مجمع نمایندگان مازندران در جلسه عصر امروز خود سه گزنه نهایی استانداری مازندران را برای معرفی به وزیر کشور مشخص کردند .(ادامه)
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند.

گمانه زنی ها درباره سمت جدید لاریجانی، جلیلی، سعید محمد، دهقان و صفار
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند. (ادامه)
شمال نیوز : محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری طی نامه‌ای اعلام کرد این روزها هیچ مقام دولتی حق عزل ، نصب و جابجایی را ندارد . تا استقرار دولت جدید،جابجایی و عزل و نصب مدیران دولتی ممنوع شد
شمال نیوز : محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری طی نامه‌ای اعلام کرد این روزها هیچ مقام دولتی حق عزل ، نصب و جابجایی را ندارد .(ادامه)
رانت و فامیل بازی، آفت خصوصی سازی؛ رئیس تامین اجتماعی دستور جلسه مجمع شستا را امضا نمی کند/ در فرایند خصوصی سازی باید به سرمایه های واقعی مردم بها داده شود و هر فردی که سرمایه بیشتری بیاورد، باید سود بیشتری بگیرد.....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.