.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزارت صنعت، معدن و تجارت انتصابات پنجاه نفره را در این وزارتخانه تکذیب کرد.

تکذیب انتصاب ۵۰ نفره در وزارت صمت
وزارت صنعت، معدن و تجارت انتصابات پنجاه نفره را در این وزارتخانه تکذیب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب  .... متن استعفای معاون سیاسی استاندار / سرپرست جدید منصوب شد
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب ....(ادامه)
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت. ۸ تغییر جدید پلیسی سردار رادان
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.(ادامه)
پس از انتقادات از استاندار کنونی برخی منابع نزدیک به دولت قویاً احتمال می‌دهند بزودی انتصاب جدیدی در استانداری انجام شود رئیس جمهور اولین گام را جهت پیشرفت اقتصادی کشور از استانداری ها آغاز کرده / یک استاندار دیگر از لوکوموتیو دولت پیاده می‌شود؟!
پس از انتقادات از استاندار کنونی برخی منابع نزدیک به دولت قویاً احتمال می‌دهند بزودی انتصاب جدیدی در استانداری انجام شود(ادامه)
تداخل در بحث عزل و نصب مدیران موضوعی شبهه برانگیز است و بارها نسبت به ورود مستقیم تعدادی از نمایندگان مجلس تذکراتی داده شده است. معرفی گزینه و اصرار بر‌ انتصاب وی توسط یک نماینده مصداق مداخله در امور اجرایی‌ است/ تخلفات نمایندگان به شورای نگهبان ارسال می‌شود
تداخل در بحث عزل و نصب مدیران موضوعی شبهه برانگیز است و بارها نسبت به ورود مستقیم تعدادی از نمایندگان مجلس تذکراتی داده شده است.(ادامه)
شمال نیوز : بنا بر مصوبه کمیسیون، نام نویسی داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت. مبنا و دلیل ممنوعیت نام نویسی داوطلبان باتجربه سه دوره نمایندگی چه بود؟
شمال نیوز : بنا بر مصوبه کمیسیون، نام نویسی داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.(ادامه)
حامد ذاکریان سالی که نکوست از بهارش پیداست(يادداشت)
حامد ذاکریان(ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با هشدار نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی استان، بر استفاده از مدیران جهادی و انقلابی برای صیانت ‌از عرصه‌های جنگلی و ملی تاکید کرد. هشدار دادستان نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی مازندران
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با هشدار نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی استان، بر استفاده از مدیران جهادی و انقلابی برای صیانت ‌از عرصه‌های جنگلی و ملی تاکید کرد.(ادامه)
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
با حکم فرمانده کل انتظامی، 8 انتصاب‌ جدید در فراجا صورت گرفت
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت. (ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: برخی اخبار رسیده حاکی از آن دارد که خاندوزی به خاطر عملکرد ضعیفش به زودی با کابینه خداحافظی می کند. خاندوزی در آستانه جدایی از دولت/شمس الدین حسینی در راه باب همایون
شمال نیوز: برخی اخبار رسیده حاکی از آن دارد که خاندوزی به خاطر عملکرد ضعیفش به زودی با کابینه خداحافظی می کند.(ادامه)
 رییس مجلس شورای اسلامی که صبح دیروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید در قم به این شهر سفر کرده است با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد.

دیدار قالیباف با مراجع عظام تقلید/ توصیه متفاوت آیت الله جوادی آملی
رییس مجلس شورای اسلامی که صبح دیروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید در قم به این شهر سفر کرده است با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد. (ادامه)
قائم مقام جدید مرکز تولید و فنی سیما منصوب شد. انتصابات جدید در صداوسیما
قائم مقام جدید مرکز تولید و فنی سیما منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی به بیش ۷۵ امضا رسیده است. استیضاح وزیر بهداشت از مرز ۷۵ امضا گذشت+ محورهای استیضاح
شمال نیوز: استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی به بیش ۷۵ امضا رسیده است.(ادامه)
عضو شورای شهر گفت: اگر می‌خواهید ثابت کنید که ما در شهرداری مبارزه با فساد انجام می‌دهیم باید از خودمان شروع کنیم و خود را ملزم به رعایت قوانین بالادستی کنیم. شهردار یک منطقه مدیر زن را عزل کرده و گفته من حوصله کار با زن جماعت را ندارم!
عضو شورای شهر گفت: اگر می‌خواهید ثابت کنید که ما در شهرداری مبارزه با فساد انجام می‌دهیم باید از خودمان شروع کنیم و خود را ملزم به رعایت قوانین بالادستی کنیم.(ادامه)
اگر مسئولیتی کلیدی داشته و به اصطلاح  کاره ای بودم بجای پرداختن به مواردی از ری تا بغداد روی اولویت هایی محدود مثل آنچه ذیلاً  عرض خواهم کرد متمرکز می شدم: اگر کاره ای بودم!...(يادداشت)
اگر مسئولیتی کلیدی داشته و به اصطلاح کاره ای بودم بجای پرداختن به مواردی از ری تا بغداد روی اولویت هایی محدود مثل آنچه ذیلاً عرض خواهم کرد متمرکز می شدم:(ادامه)
عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد. استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۶۰ امضا کلید خورد/ محورهای مفصل استیضاح: از دخالت‌ خویشاوندان و اطرافیان وزیر در انتصابات تا بی توجهی به افکار عمومی و انجام کارهای نمایشی ....(خبر)
عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه  وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد. از تدریس گویش‌های محلی تبری در مدارس مازندران استقبال می کنیم / تریبون آزاد در مدارس استان اجرا می شود
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد.(ادامه)
نمایندگان موافق استیضاح وزیر صمت افزایش قیمت خودرو، تعلل در واردات خودرو را از علل اصلی استیضاح وزیر صمت اعلام کردند که این موضوع با انتقاد مخالفان استیضاح مواجه شد. موافقان استیضاح وزیر صمت در صحن علنی مجلس چه گفتند؟/ خودرو محور استیضاح فاطمی امین
نمایندگان موافق استیضاح وزیر صمت افزایش قیمت خودرو، تعلل در واردات خودرو را از علل اصلی استیضاح وزیر صمت اعلام کردند که این موضوع با انتقاد مخالفان استیضاح مواجه شد.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان مدیران کل حقوق بین‌الملل و اقتصاد مقاومتی را منصوب کرد. انتصابات جدید در وزارت امور خارجه
وزیر امور خارجه کشورمان مدیران کل حقوق بین‌الملل و اقتصاد مقاومتی را منصوب کرد.(ادامه)
جزئیات انتصابات جدید در شهرداری / کدام مدیران ابقا شدند؟
رکنا: شهردار تهران در احکامی جداگانه شماری از معاونان و مدیران ارشد از نهاد را تغییر داده و برخی دیگر را نیز به مدت یک سال دیگر در سمت خود ابقا کرد.(ادامه)
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود دستورالعمل دقیقه ۹۰ آموزش و پرورش برای جذب نیرو از سایر ارگان‌ها و چند سوال
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود(ادامه)
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ... سعید محمد از دولت کنار گذاشته شد؟
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ...(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه بسیاری از هیات علمی ها در پست های اجرایی داخل دانشگاه موفق نیستند چه رسد به سازمان های عریض و طویل خارج از دانشگاه! دستگاه اجرایی جای نظربه پردازی نیست که احتیاج به هیات علمی داشته باشد واگذاری مناصب اجرایی به اعضای هیات علمی دانشگاه اشتباه است
شمال نیوز : متاسفانه بسیاری از هیات علمی ها در پست های اجرایی داخل دانشگاه موفق نیستند چه رسد به سازمان های عریض و طویل خارج از دانشگاه! دستگاه اجرایی جای نظربه پردازی نیست که احتیاج به هیات علمی داشته باشد(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه در همان ابتدای شروع به کارش دستور داد که همه کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به تخلفات آن‌ها برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود. کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند
شمال نیوز : رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه در همان ابتدای شروع به کارش دستور داد که همه کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به تخلفات آن‌ها برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود.(ادامه)
دستور رئیس‌جمهور برای برکناری متخلفان فولاد مبارکه
رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه، گفت: تمام کسانی که تخلفشان در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به این تخلفات برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود.(ادامه)
چند گروه از نمایندگان، پیشنهادات خود برای گزینه پیشنهادی وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اند. نمایندگان مجلس "گزینه پیشنهادی" خود برای وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کردند!
چند گروه از نمایندگان، پیشنهادات خود برای گزینه پیشنهادی وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اند.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ... نامه‌ای سرگشاده مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران به عملکرد مدیریتی استان
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ...(ادامه)
سه انتصاب جدید در معاونت سیما
معاون سیما در احکامی جداگانه سلیم غفورى را به سمت «قائم‌مقام معاون سیما و رئیس کارگروه طراحی و اجرای کنداکتور جامع سیما»،صادق یزدانی را به سمت «مدیر شبکه افق سیما» و حسین کرمی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.