.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: رئیس ، اعضا و ۲۰ نفر از اعضای شورای نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در مازندران استعفا دادند. استعفای رئیس ، اعضا و ۲۰ عضو هیئت نظارت برانتخابات شوراهای مازندران
شمال نیوز: رئیس ، اعضا و ۲۰ نفر از اعضای شورای نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در مازندران استعفا دادند.(ادامه)
عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد او را تهدید کرد که اگر به اعتراضاتش ادامه دهد پرونده قتل ..... محمود احمدی‌نژاد توسط مشاور سابق خود تهدید شد!
عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد او را تهدید کرد که اگر به اعتراضاتش ادامه دهد پرونده قتل .....(ادامه)
افشاگری آملی لاریجانی از رد صلاحیت های گسترده /به خدا پناه می برم
آیت الله صادق آملی لاریجانی، عضو شورای نگهبان به ردصلاحیت های گسترده این شورا اعتراض کرد.(ادامه)
باهنر : افشاگری ها درباره لاریجانی، جای سوال دارد/ بودجه ۱۴۰۰ چالش‌ دولت بعدی است/ لاریجانی ارتباط با انگلیسی‌ها را رد کرده/ احمدی‌نژاد می‌خواهد دستگیر شود/ خاستگاه دولت روحانی، اصولگرایی بود/ FATF در همین دولت تعیین تکلیف می شود(خبر)
(ادامه)
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر عواملی ایجاد شود که آرای خاکستری از کف کنده شوند و به بالا بیایند، به سبد یکی از دو جناح که حتما اصلاحطلب‌ها هستند، اضافه خواهد شد.
چند ضلعی اصولگرایی «رئیسی- لاریجانی- رضایی» داریم
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر عواملی ایجاد شود که آرای خاکستری از کف کنده شوند و به بالا بیایند، به سبد یکی از دو جناح که حتما اصلاحطلب‌ها هستند، اضافه خواهد شد. (ادامه)
جدا از اینکه در نهایت چه کسانی از فیلتر نظارت استصوابی شورای نگهبان عبور خواهد کرد و به مردم معرفی می گردند باید برخی نکات مورد توجه و عنایت همه نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین گروه ها و جناح ها و رجال سیاسی قرار گیرد: چه کسی رئیس جمهور شود؟(يادداشت)
جدا از اینکه در نهایت چه کسانی از فیلتر نظارت استصوابی شورای نگهبان عبور خواهد کرد و به مردم معرفی می گردند باید برخی نکات مورد توجه و عنایت همه نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین گروه ها و جناح ها و رجال سیاسی قرار گیرد:(ادامه)
محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم ودهم ادعاهایی عجیب را علیه مسئولان نظام مطرح کرده است. سخنان جنجالی احمدی‌نژاد علیه مسئولان
محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم ودهم ادعاهایی عجیب را علیه مسئولان نظام مطرح کرده است.(ادامه)
مجیدی یک تنه مانع بازگشت ۳ استقلالی محبوب شد
مدیران باشگاه استقلال، مجیدی و کادر فنی نه چندان استقلالی‌اش را به گزینه‌ای که تصمیم داشت یک کادر تمام استقلالی محبوب را همراه خود به نیمکت این تیم بیاورد ترجیح دادند.(ادامه)
دروغ پردازی وسیاه نمایی هدف کانال معاند قاتل فراری
پلیس فتای انتظامی مازندران هدف قاتل شیاد، فراری و موسس یک کانال معاند مجازی را در غرب استان اخاذی، دروغ پردازی و سیاه نمایی اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای جهانگیری مصالح اقتصادی، سیاست خارجی و امور اجرایی کشور را درک می کند، مشی معتدل به لحاظ سیاسی دارد، بر همین اساس توانسته نظر مقامات عالی کشور را همراه خودش داشته باشد بنابراین از نوعی اعتماد نزد مقامات عالی کشور و مردم برخوردار است.... انصاری‌راد:روحانی نتوانست به مطالبات مردم پاسخ دهد اما جهانگیری می‌تواند/ حمایت اصلاح‌طلبان از جهانگیری جای دفاع دارد اما عارف نه/ عارف رئیس‌جمهور شود کاری انجام نخواهد داد
شمال نیوز : فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای جهانگیری مصالح اقتصادی، سیاست خارجی و امور اجرایی کشور را درک می کند، مشی معتدل به لحاظ سیاسی دارد، بر همین اساس توانسته نظر مقامات عالی کشور را همراه خودش داشته باشد بنابراین از نوعی اعتماد نزد مقامات عالی کشور و مردم برخوردار است....(ادامه)
قرارداد ۱۲ میلیاردی یک فوتبالیست در لیگ برتر!
مدیرعامل اسبق استقلال دست به افشاگری درباره رقم و آپشن‌های قرارداد بعضی از بازیکنان زد.(ادامه)
 آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امام جمعه پیشین تهران و رئیس اسبق قوه قضاییه درگذشت. 



آیت الله محمد یزدی دار فانی را وداع گفت/ اعلام زمان و مکان تشییع
آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امام جمعه پیشین تهران و رئیس اسبق قوه قضاییه درگذشت. (ادامه)
عکس/ واکنش تند صادقی به دعوای استقلالی‌ها در تلویزیون
دعوا‌های مدیریتی استقلال تمامی ندارد. شب گذشته خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال و سعادتمند مدیرعامل سابق این باشگاه با هم درگیری لفظی داشتند و علیه هم دست به افشاگری زدند. امروز امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال به این اتفاق واکنش نشان داد و وزیر ورزش را هم یکی از مسببان آن خواند.(ادامه)
سعادتمند دست به افشاگری زد
احمد سعادتمند با انتشار متنی به اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره استقلال، اتهام‌هایی وارد کرد.(ادامه)
در نخستین اربعین حسینی چه گذشت؟
از مباحث مهم تاریخ عاشورا حضور اهل بیت (ع) در کربلا در اولین اربعین شهادت امام حسین (ع) بر سر مزار آن حضرت و دیگر شهدای کربلاست. (ادامه)
 
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: این اتحادیه به ستاد تنظیم بازار اعلام کرده که دامداران حاضرند گوشت گوساله را به قیمت ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه کنند. سعید سلطانی سروستانی افزود: این در حالی است که ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت گوساله را ۷۰ هزار تومان اعلام کرده است. افشاگری از سود سنگین دلالان از هر کیلو گوشت
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: این اتحادیه به ستاد تنظیم بازار اعلام کرده که دامداران حاضرند گوشت گوساله را به قیمت ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه کنند. سعید سلطانی سروستانی افزود: این در حالی است که ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت گوساله را ۷۰ هزار تومان اعلام کرده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
پاسخ پدر روح‌الله زم درباره‌ پسرش
حجت الاسلام محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم در چند یادداشت اینستاگرامی با عنوان «جایگاه پدری» به یکی از مخاطبانش درباره‌ی پسرش پاسخ داده است.(ادامه)
سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در یکی دو ماه اخیر در مصاحبه‌هایی علیه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری کرده است. درباره افشاگری تکراری میرسلیم علیه قالیباف(يادداشت)
سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در یکی دو ماه اخیر در مصاحبه‌هایی علیه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری کرده است.(ادامه)
دوازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و سایر متهمان روز یکشنبه به ریاست قاضی بابایی برگزار شد. رشوه ۳ میلیاردی همدست طبری به بازپرس
دوازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و سایر متهمان روز یکشنبه به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.(ادامه)
عکس/ افشاگری علی کریمی با حمله به تاج و کفاشیان
علی کریمی کاپیتان سابق تیم ملی ایران با انتشار پستی نسبت به شرایط این روزهای فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد. او در این پست علی کفاشیان و مهدی تاج را همزمان مورد خطاب قرار داده است.کریمی یکی از منتقدان اصلی فدراسیون فوتبال در زمان ریاست تاج در سال‌های اخیر بوده و حالا با این پست دوباره نسبت به برخی تلاش‌ها در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داده است.(ادامه)
عکس/ افشاگری منصوریان از عملکرد عضو جدید هیئت‌مدیره استقلال
روز گذشته بود که با اعلام وزارت ورزش و جوانان، هادی زبده شیرکوهی و مهدی عبدیان به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شدند. حالا علیرضا منصوریان، پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی اسبق این تیم با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود، از انتخاب عبدیان به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال حمایت کرد و از کمک‌های او در زمان حضورش روی نیمکت آبی پوشان پرده برداشت.(ادامه)
فعال اصولگرا گفت: احمدی‌نژاد حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد و رد صلاحیت هم خواهد شد. احمدی‌نژاد حتما در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می‌کند
فعال اصولگرا گفت: احمدی‌نژاد حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد و رد صلاحیت هم خواهد شد.(ادامه)
ردپای دو مدیر دولتی در فساد ۲۵هزارمیلیاردتومانی
(ادامه)
روزنامه جوان: دولت روحانی هم مشایی دارد!
روزنامه جوان به ماجرای برکناری وزیر صنعت واکنش نشان داد.(ادامه)
منتخب مجلس یازدهم مدعی شد در جمعی که توسط محصولی اداره می شده، شرکت و تذکر داده است که «نه به قالیباف»، عملی ضد وحدت است.
افشاگری نادران درباره تحرکات صادق محصولی علیه قالیباف
منتخب مجلس یازدهم مدعی شد در جمعی که توسط محصولی اداره می شده، شرکت و تذکر داده است که «نه به قالیباف»، عملی ضد وحدت است. (ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت
(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۱۴ اردیبهشت
(ادامه)
افشاگری یک‌ نماینده از حقوق‌نجومی در یک بانک
یک نماینده مجلس درباره پرداخت حقوق نجومی در هیئت‌مدیره یکی از بانک‌ها افشاگری کرد.(ادامه)
شهید شیرودی؛ عقاب تیز پرواز دوران دفاع مقدس / با اوج گیری جنگ کردستان، شهید شیرودی و چند تن دیگر از خلبانان وارد جنگ شدند. وی در عملیاتهای پروازی خود تلفات سنگینی را به نیروها و تجهیزات دشمن در نقاط استراتژیکی غرب کشور وارد کرد....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.7 seconds.