.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نشریه اسپانیایی از ابعاد جدید درآمد ابرستاره پرتغالی در عربستان پرده برداشت. ابعاد جدید درآمد نجومی رونالدو در عربستان
نشریه اسپانیایی از ابعاد جدید درآمد ابرستاره پرتغالی در عربستان پرده برداشت.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: در بازی مقابل ذوب‌آهن توپ یک بار هم به دست دروازه‌بان ما نخورد. نکونام تهدید به افشاگری کرد
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: در بازی مقابل ذوب‌آهن توپ یک بار هم به دست دروازه‌بان ما نخورد.(ادامه)
مدیران و گردانندگان برخی از شبکه‌های ضدانقلاب همچون منوتو در یکی دو روز گذشته به گفتگوی حمید فرخ‌نژاد با شبکه تلویزیونی اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی واکنش نشان دادند و گفتند که او پول گرفته است. دعوای ضدانقلاب دوباره بالا گرفت؛ فرخ‌نژاد پول گرفته است
مدیران و گردانندگان برخی از شبکه‌های ضدانقلاب همچون منوتو در یکی دو روز گذشته به گفتگوی حمید فرخ‌نژاد با شبکه تلویزیونی اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی واکنش نشان دادند و گفتند که او پول گرفته است.(ادامه)
افشاگری فیفا / بهترین بازیکنان جام جهانی معرفی شدند
فیفا در گزارشی از بهترین بازیکنان جوان جام جهانی پرده برداشت.(ادامه)
جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست
جای بازیگر در زندان نیست، اما کسی که با امنیت بازی می‌کند، باید منتظر رفتار متناسب هم باشد. حتی اگر شهرت خود را مدیون بازیگری باشد(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به یک شنود گفت: در آمریکا به این جمع‌بندی رسیدند که فشار حداکثری نمی‌تواند آن‌ها را مقابل ایران به پیروزی برساند. افشاگری یک فرمانده سپاه درباره شنود مهمی علیه ایران
فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به یک شنود گفت: در آمریکا به این جمع‌بندی رسیدند که فشار حداکثری نمی‌تواند آن‌ها را مقابل ایران به پیروزی برساند.(ادامه)
سالومه سیدنیا مجری شبکه منوتو از مسیح علی نژاد می‌گوید که چگونه با اعتراضات تجارت می‌کند و گریه خود را می‌فروشد. ببینید/ صدای لو رفته مجری منوتو درباره ناآرامی‌های ایران | افشاگری بی‌سابقه درباره مسیح علی نژاد
سالومه سیدنیا مجری شبکه منوتو از مسیح علی نژاد می‌گوید که چگونه با اعتراضات تجارت می‌کند و گریه خود را می‌فروشد.(ادامه)
مربی تیم ملی کشتی آزاد، با رد ادعاهای مطرح شده از سوی پدر حسن یزدانی مبنی بر اتفاقات قبل از فینال، تاکید کرد: درخواست مرور فن با فردی سنگین‌تر، خواسته خود یزدانی بود که در فرم‌های قبل اعزام توسط او مطرح شده بود.
افشاگری درباره اتفاق جنجالی قبل از فینال یزدانی - تیلور/ اینبار از طرف مربی تیم ملی کشتی
مربی تیم ملی کشتی آزاد، با رد ادعاهای مطرح شده از سوی پدر حسن یزدانی مبنی بر اتفاقات قبل از فینال، تاکید کرد: درخواست مرور فن با فردی سنگین‌تر، خواسته خود یزدانی بود که در فرم‌های قبل اعزام توسط او مطرح شده بود. (ادامه)
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ... سعید محمد از دولت کنار گذاشته شد؟
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ...(ادامه)
تلسکوپ فضایی جیمز وب، رتیل کیهانی را شکار می‌کند
تلسکوپ فضایی جیمز وب در ادامه آشکارسازی اسرار کیهان، تصاویری از سحابی رُتیل را ثبت کرده است.(ادامه)
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است! او یک «‌فراماسون» است!
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!(ادامه)
جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس نوشت: دو شرطِ قیمت ۷ هزار دلار و حجم موتورِ هزار سی‌سی که برای واردات خودرو گذاشته شده، توهین آشکار به مردم ایران است. افشاگری نماینده مجلس از دو شرط واردات خودرو
جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس نوشت: دو شرطِ قیمت ۷ هزار دلار و حجم موتورِ هزار سی‌سی که برای واردات خودرو گذاشته شده، توهین آشکار به مردم ایران است.(ادامه)
عبور از دام ها!(يادداشت)
(ادامه)
حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مذاکرات بین جامعه کارگران و کارفرمایی در حال برگزاری است که خبرهای خوشی برای کارگران داریم / ما در وزارت کار تصمیم‌گیر هستیم و پولی نداریم، سازمان برنامه بودجه باید بودجه این طرح را اختصاص ....(خبر)
(ادامه)
افشاگری یک پزشک درباره مرگ زهره فکورصبور
یک پزشک ادعا‌هایی جنجالی درباره علت فوت زهره فکور صبور مطرح کرد.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از تریبون نماز جمعه باید مطالبه‌گری رخ بدهد و سوءاستفاده از سواحل و تالاب‌ها نیز از همین تریبون افشا شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران: سوءاستفاده از سواحل و تالاب‌ها را در تریبون نماز جمعه افشاگری می‌کنم
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از تریبون نماز جمعه باید مطالبه‌گری رخ بدهد و سوءاستفاده از سواحل و تالاب‌ها نیز از همین تریبون افشا شد. (ادامه)
افشاگری یاسین رامین از ازدواجش با مهناز افشارمرضیه برومند فاتحه زندگی مشترک‌مان را خواند افشاگری یاسین رامین از ازدواجش با مهناز افشار
افشاگری یاسین رامین از ازدواجش با مهناز افشارمرضیه برومند فاتحه زندگی مشترک‌مان را خواند(ادامه)
شمال نیوز : برخی رفتارهای مجلسی ها برخلاف شعار اصلی آنها یعنی شفافیت از یک سو و ساده زیستی از سوی دیگر بوده و حواشی پررنگی را رقم زده است. از حقوق های نجومی نمایندگان تا دنا پلاس و افشاگری کامران
شمال نیوز : برخی رفتارهای مجلسی ها برخلاف شعار اصلی آنها یعنی شفافیت از یک سو و ساده زیستی از سوی دیگر بوده و حواشی پررنگی را رقم زده است.(ادامه)
رئیس جمهور اسبق کشورمان گفت: همان هایی که مامور کنترل بازار بودند، ارزها را گران می فروختند! افشاگری جدید احمدی‌نژاد درباره قیمت دلار و علت گران شدنش
رئیس جمهور اسبق کشورمان گفت: همان هایی که مامور کنترل بازار بودند، ارزها را گران می فروختند!(ادامه)
سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین ۱۳۸۸ و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است. افشاگری بی سابقه از علی دایی | اخراج علی دایی به دستور احمدی نژاد بود
سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین ۱۳۸۸ و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است.(ادامه)
در روزهای بعد از به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان طیفی از چهره‌های این جنبش اعم از کماندوهای کهنه کار، طلاب مسلح مدارس مذهبی و رهبران مسن وارد شهر کابل شدند اما یک استثنای بزرگ وجود داشت:  رهبر عالی طالبان کجاست؟
در روزهای بعد از به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان طیفی از چهره‌های این جنبش اعم از کماندوهای کهنه کار، طلاب مسلح مدارس مذهبی و رهبران مسن وارد شهر کابل شدند اما یک استثنای بزرگ وجود داشت: (ادامه)
عکس/ افشاگری اینستاگرامی مهدی رحمتی
سرمربی پدیده دست به افشاگری در خصوص مدیریت باشگاه زد. پدیده یا شهرخودرو فصل بیستم را با حواش عجیب و غریب و اتفاقات مدیریتی پرشمار پشت سرگذاشتند. حالا مهدی رحمتی سرمربی این تیم با انتشار استوری مطالبی را از تیم مدیریت جدید باشگاه برملا کرد. (ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت : افشاگری هایی که آقایان کردند، مصداق جنگ نرمی است که دشمن به دنبال آن است. البته پی بردن به تمام سوء مدیریت ها و فسادهای موجود در ستاد ملی کرونا، مستلزم ارائه طرح تحقیق و تفحص از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است و ما قطعا در این کمیسیون این طرح را مطرح خواهیم کرد. باقرزاده: ستاد ملی کرونا هم فساد دارد و هم سوء مدیریت / طرح تحقیق و تفح از ستاد ملی در مجلس مطرح می شود
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت : افشاگری هایی که آقایان کردند، مصداق جنگ نرمی است که دشمن به دنبال آن است. البته پی بردن به تمام سوء مدیریت ها و فسادهای موجود در ستاد ملی کرونا، مستلزم ارائه طرح تحقیق و تفحص از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است و ما قطعا در این کمیسیون این طرح را مطرح خواهیم کرد. (ادامه)
ایران امروز، جامعه ای ملتهب و فعال است و دیگر فرصت سعی و خطا در شیوه حکمرانی ندارد. رجوع به عقلانیت، بهره مندی از نتایج پژوهش های حقیقی و مراجعه مستمر به نظرات و نقدهای نخبگان، تنها مسیر پیش روی برنامه ریزان و تصمیم سازان جامعه است. این مسیر روشن است و خوش آتیه، اگر چشم بر واقعیت ها نبندیم!
ما منافق نیستیم؛ منتقدیم! (ديدگاه)
ایران امروز، جامعه ای ملتهب و فعال است و دیگر فرصت سعی و خطا در شیوه حکمرانی ندارد. رجوع به عقلانیت، بهره مندی از نتایج پژوهش های حقیقی و مراجعه مستمر به نظرات و نقدهای نخبگان، تنها مسیر پیش روی برنامه ریزان و تصمیم سازان جامعه است. این مسیر روشن است و خوش آتیه، اگر چشم بر واقعیت ها نبندیم! (ادامه)
افشاگری جدید علیه احمدی نژاد/ چه کسی جلوی تصمیم اشتباه رئیس جمهور سابق ایستاد؟
(ادامه)
برخی با لابی، برخی با ژست پیشنهاد، برخی با ابزار رسانه و برخی با سوءاستفاده از حق قانونی خود در رأی اعتماد به وزرا در مسیر اعمال فشار بر ابراهیم رئیسی برای به کارگیری فرد دلخواه خود هستند. افشاگری درباره فشار به رئیسی در چینش کابینه /گلایه های رئیس جمهور منتخب از تهدید نمایندگان به رأی ندادن به وزرا
برخی با لابی، برخی با ژست پیشنهاد، برخی با ابزار رسانه و برخی با سوءاستفاده از حق قانونی خود در رأی اعتماد به وزرا در مسیر اعمال فشار بر ابراهیم رئیسی برای به کارگیری فرد دلخواه خود هستند.(ادامه)
افشاگری جدید داوری درباره احمدی نژاد و محسنی اژه‌ای
دیده‌بان ایران/ عبدالرضا داوری، مشاور رسانه ای پیشین «محمود احمدی نژاد» که طی ماه های گذشته با تغییر مسیر دادنش و جدا کردن راهش از احمدی نژاد بارها ادعا و افشاگری های عجیبی را مطرح کرده است این بار درباره برکناری «غلامحسین محسنی اژه ای» از وزارت اطلاعات نوشت: (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.