.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ محافظ تک تیرانداز اردوغان
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مراسم تشییع جنازه قربانیان حادثه فروریختن ساختمان در استانبول شرکت کرد. دستکم 17 نفر در پی ریزش ساختمانی 7 طبقه در استانبول کشته شدند.(ادامه)
چهره بن‌سلمان هنگام عبور اردوغان از مقابل او!
۸۰۲۵۵۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۴ ۱۹۸۱ بازدید برخی خبرنگاران تصاویری منتشر کرده‌اند که چهره عبوس «محمد بن سلمان» را هنگام عبور «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه از مقابلش برای حضور در مراسم «عکس خانوادگی» نشان می‌دهد. (ادامه)
پای یک زن دیگر به پرونده خاشقچی باز شد+تصاویر
یک کارشناس مسائل خاورمیانه آخرین اخبار پرونده قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار معروف سعودی را بررسی کرده است. (ادامه)
رئیس جمهور و همسرش سوار بر ماشین عجیب+عکس
اردوغان به همراه همسرش سوار بر ماشین در مراسم افتتاح فرودگاه استانبول(ادامه)
عکس/ هدیه روحانی به پوتین و اردوغان
‏تصویر یادبود اجلاس سه جانبه تهران روی ‏بشقاب میناکاری اصفهان، که از سوی دکتر روحانی به پوتین و اردوغان اهدا شد.(ادامه)


رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اظهارات آقای پوتین درخصوص برجام اشاره کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران تاکنون به تعهدات خود در برجام پایبند بوده است اما اروپایی‌ها به وظایف خود عمل نکرده‌اند و این قابل قبول نیست که ما به‌طور کامل به تعهدات خود در برجام عمل کنیم اما آن‌ها تعهدات خود را انجام ندهند. رهبر انقلاب: آمریکا مهارشدنی است/ اروپایی‌ها به وظایف خود در برجام عمل نکرده‌اند، این قابل قبول نیست/ پوتین: اعتماد جهانی از دلار سلب می‌شود/ اردوغان خواستار انسجام بیشتر مسلمانان شد(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اظهارات آقای پوتین درخصوص برجام اشاره کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران تاکنون به تعهدات خود در برجام پایبند بوده است اما اروپایی‌ها به وظایف خود عمل نکرده‌اند و این قابل قبول نیست که ما به‌طور کامل به تعهدات خود در برجام عمل کنیم اما آن‌ها تعهدات خود را انجام ندهند. (ادامه)

 طرفین پس از دیدارهای دوجانبه، در یک نشست مشترک سه جانبه به طرح مواضع خود در قبال سوریه و همچنین ادلب به عنوان مهم‌ترین نقطه تحت اشغال تروریست‌ها پرداختند و در نهایت بیانیه تهران صادر شد؛ بیانیه‌ای که با وجود نگارش و توافق درباره متن آن توسط هیات‌های کارشناسی سه کشور، با درخواست رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای درج آتش بس در یکی از بندهای آن همراه شد. روحانی: باید تمامیت ارضی و استقلال سوریه محترم شمرده شود / پوتین: تروریست‌ها در ادلب به دنبال استفاده از سلاح شیمیایی هستند / اردوغان: ادلب برای امنیت ملی ترکیه مهم است + متن بیانیه مشترک(خبر)
طرفین پس از دیدارهای دوجانبه، در یک نشست مشترک سه جانبه به طرح مواضع خود در قبال سوریه و همچنین ادلب به عنوان مهم‌ترین نقطه تحت اشغال تروریست‌ها پرداختند و در نهایت بیانیه تهران صادر شد؛ بیانیه‌ای که با وجود نگارش و توافق درباره متن آن توسط هیات‌های کارشناسی سه کشور، با درخواست رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای درج آتش بس در یکی از بندهای آن همراه شد. (ادامه)
عکس یادگاری روحانی، پوتین و اردوغان
نشست سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه درباره تحولات و آینده سوریه به طور رسمی در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد. (ادامه)
عکس/ شهرداری که طلا و ارز همسرش را فروخت
شهردار شهر "ریزه" در ترکیه در پاسخ به فراخوان اردوغان برای فروش ارز و طلا در بازار به منظور کاهش قیمت ارز خارجی، طلاهای همسرش را فروخت.(ادامه)
عکس: محافظت از اردوغان با موشک استینگر!
بعد از حمله تروریستی با پهپاد به رئیس‌جمهور ونزوئلا محافظان رئیس‌جمهور ترکیه او را با ضدهوایی (موشک استینگر) در بازدید وی از مسجدی در استانبول اسکورت کردند.(ادامه)
لیر ترکیه سقوط کرد
با افزایش نگرانی سرمایه‌گذاران از تهدید آمریکا به تحریم ترکیه، پیش از اعلام داده‌های مهم تورم که قرار است در ادامه این هفته منتشر شود، لیر ترکیه سقوط کرد.(ادامه)
همسر آقای رئیس جمهور در حال بازی با توله شیر! +عکس
همسر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در حال بازی با توله شیر را مشاهده می کنید.(ادامه)
بنر هواداران استقلال علیه رئیس جمهور + عکس
هواداران تیم استقلال بنری علیه رئیس جمهور مقابل وزارت ورزش و جوانان در دست داشتند.(ادامه)
عکس/ نوه اردوغان
روزگذشته اردوغان با نوه‌هایش پای صندوق حاضر شد و رای خود را به داخل صندوق رای انداخت.(ادامه)
روحانی پیروزی مجدد «اردوغان» را تبریک گفت
رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی مجدد «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، اظهار امیدواری کرد در دوره جدید، روابط دوستانه و برادرانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه بیش از پیش تقویت شود.(ادامه)
اردوغان بار دیگر رئیس جمهور ترکیه شد
اولین انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پس از تصویب قانون اساسی جدید و 27 مین انتخابات پارلمانی این کشور رأس ساعت 8 صبح به وقت محلی آنکارا به صورت رسمی آغاز شده بود که بر اساس نتایج غیر رسمی رجب طیب اردوغان بار دیگر رئیس جمهور ترکیه انتخاب شد. (ادامه)
تیر پرسپولیس به سنگ خورد!
آخرین تیر باشگاه پرسپولیس برای رهایی از حکم محرومیت سنگین فدراسیون جهانی فوتبال هم به سنگ خورد و دادگاه بین المللی ورزش، با تقاضای بازنگری و تخفیف محرومیت قهرمان لیگ برتر ایران مخالفت کرد.(ادامه)
رئیس جمهوری کشورمان با بیان اینکه آمریکا با انتقال سفارت‌ خود به بیت المقدس، به رژیم جنایتکار صهیونیستی، چراغ سبز داد تا مرتکب کشتار وحشیانه دیگری شود، گفت: کاخ سفید از نابودی پایه‌ها و قواعد نظم بین‌الملل هیچ ابایی ندارد. اشغال فلسطین بزرگ‌ترین تهدیدِ جهان اسلام است/دولت آمریکا تهدیدی برای امنیت جهانی است/6 پیشنهاد ایران به برای مقابله با جنایات اسرائیل(خبر)
رئیس جمهوری کشورمان با بیان اینکه آمریکا با انتقال سفارت‌ خود به بیت المقدس، به رژیم جنایتکار صهیونیستی، چراغ سبز داد تا مرتکب کشتار وحشیانه دیگری شود، گفت: کاخ سفید از نابودی پایه‌ها و قواعد نظم بین‌الملل هیچ ابایی ندارد. (ادامه)
واکنش ترکیه به خروج آمریکا از برجام
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که توافق هسته‌ای با ایران چند جانبه است و با کشور‌های دیگر پابرجا خواهد بود.(ادامه)
درخواست مهم پوتین که بشار اسد آن را نپذیرفت
الدیار نوشت: روسای جمهور ایران و روسیه خواستار حضور بشار اسد در نشست استانبول شده بودند، چرا که تمام جهان، حتی امریکا و عربستان نیز بقای اسد بعنوان رئیس جمهور سوریه را قطعی می دانند. در مقابل، اسد حضور خود در ترکیه را مشروط به تماس اردوغان و دعوت رسمی او از رئیس جمهور سوریه کرده بود..(ادامه)
رئیس جمهور با اشاره به روابط روبه گسترش ایران و ترکیه در بخش های مختلف بر ضرورت توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تهران-آنکارا تاکید کرد. اگر نتوانیم از منافع برجام بهره‌برداری کنیم، تصمیم جدی خواهیم گرفت/ پوتین: پایبندی به برجام ضروری است/تاکید اردوغان بر استفاده از پول ملی در(خبر)
رئیس جمهور با اشاره به روابط روبه گسترش ایران و ترکیه در بخش های مختلف بر ضرورت توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تهران-آنکارا تاکید کرد.(ادامه)
اجازه بدهید اول به این نکته اشاره کنم که این ما بودیم که از «اوج» درخواست کردیم بودجه این سریال را متقبل شود. ما براساس نیازهای قصه در این فصل به دنبال سرمایه‌گذاری بودیم که بتواند تمام مخارج سریال را مرتفع کند. پاسخ‌های محسن تنابنده به حاشیه‌های «پایتخت۵»
اجازه بدهید اول به این نکته اشاره کنم که این ما بودیم که از «اوج» درخواست کردیم بودجه این سریال را متقبل شود. ما براساس نیازهای قصه در این فصل به دنبال سرمایه‌گذاری بودیم که بتواند تمام مخارج سریال را مرتفع کند.(ادامه)
کارنامه رییس جمهوری در سالی که گذشت
رییس جمهوری اسلامی ایران در طول یکسال گذشته علاوه بر سفرهای داخلی و افتتاح طرح ها و پروژه های ملی و منطقه ای ، سفرهای خارجی و دیدار با همتایان ودیگر مقامات کشورها را در برنامه های خود داشت و در هر یک از این دیدارها همواره بر توسعه روابط دوجانبه تاکید می کرد.(ادامه)
طارمی از نیش فردوسی‌پور در امان نماند!
عادل فردوسی‌پور از مهدی طارمی برای اینکه پرسپولیس را گذاشت و رفت، انتقاد کرد.(ادامه)
هدیه ترامپ به روحانی از طریق اردوغان!
تماس تلفنی اخیر بین دونالد ترامپ و رجب طیب اردوغان، حکایت از آن دارد که آمریکایی ها از حمایت از کردهای سوریه چشم پوشی کرده اند. پس از این تماس، آنکارا اعلام کرد ترامپ متعهد به چنین کاری شده است و واشنگتن نیز اقرار کرد که قصد دارد در حمایتش از هم پیمانان خود در سوریه و هرگونه حمایتی از تشکیلات سیاسی و نظامی معارضان سوری،تعدیلی ایجاد کند.(ادامه)
شرط اقلیم کردستان برای لغو کتبی نتایج همه‌پرسی
یکی از رهبران کرد از مجوز پارلمان اقلیم کردستان عراق به دولت اقلیم برای لغو نتایج همه‌پرسی به شرط عدم اعلام عمومی آن خبر داد.(ادامه)


قرار است 22 نوامبر (یکم آذر) رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه در شهر سوچی روسیه پیرامون بحران سوریه گرد هم آیند و گفت وگو کنند. نشستی که برای اولین بار در سطح سران سه کشور برای مذاکره در مورد سوریه برگزار خواهد شد و به نظر می رسد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. اهداف احتمالی نشست سرنوشت ساز روحانی، اردوغان و پوتین در مورد سوریه!(خبر)
قرار است 22 نوامبر (یکم آذر) رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه در شهر سوچی روسیه پیرامون بحران سوریه گرد هم آیند و گفت وگو کنند. نشستی که برای اولین بار در سطح سران سه کشور برای مذاکره در مورد سوریه برگزار خواهد شد و به نظر می رسد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. (ادامه)
در جلسه "ولایتی" با "سعد حریری" چه گذشت؟
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی درباره اتهامات سعد حریری پیرامون مذاکره با وی واکنش نشان داد. (ادامه)
جزییات مذاکره سردار سلیمانی با بارزانی
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران می‌گوید آقای قاسم سلیمانی چند جلسه خصوصی و دو نفره با آقایان مسعود بارزانی رئیس‌جمهوری و نیچروان بارزانی نخست‌وزیر اقلیم کردستان و نیز رهبران گروه‌های دیگر از جمله حزب «حرکت تغییر» (گوران) برگزار کرد.(ادامه)
تیپ اردوغان و همسرش در عروسی فوتبالیست مشهور+عکس
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به همراه همسرش در مراسم عروسی رجب گوخان توره بازیکن تیم ملی این کشور و بازیکن تیم بشیکتاش ترکیه شرکت کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.