.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور با ابراز خرسندی از ثمردهی روند حرکت جدید دستگاه دیپلماسی کشور و ارتقای کم‌سابقه سطح مراودات تجاری کشور با همسایگان، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست به الزامات و اقتضائات این رویکرد پایبند باشند.+ ماموریت مهم رئیسی به مخبر(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: یکی از عوامل ایجاد اختلاف و دشمنی در منطقه، رژیم غاصب صهیونیستی است که آمریکا نیز از آن پشتیبانی می‌کند / حمله نظامی به شمال سوریه به ضرر ترکیه،سوریه و منطقه و به نفع تروریستها خواهد بود....(خبر)
(ادامه)
ایران و ترکیه اسناد همکاری امضا کردند
اسناد همکاری میان ایران و ترکیه در حضور رؤسای جمهور 2 کشور به امضا رسید.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار آقای رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه و هیئت همراه با تأکید بر لزوم افزایش همکاریهای دو کشور به‌ویژه همکاریهای تجاری، رژیم صهیونیستی را از عوامل اصلی ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی برشمردند و با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم غاصب نمی‌توانند جلوی حرکت عمیق فلسطینی‌ها را بگیرند، در خصوص مسئله سوریه خاطرنشان کردند: حفظ تمامیت ارضی سوریه بسیار مهم است و هر گونه حمله نظامی در شمال سوریه قطعاً‌ به ضرر ترکیه، سوریه و همه منطقه، و به نفع تروریستها خواهد بود. حمله نظامی به شمال سوریه به ضرر ترکیه، سوریه و به نفع تروریست‌ها خواهد بود / امنیت ترکیه و مرز‌های آن را امنیت خود می‌دانیم؛ شما نیز امنیت سوریه را امنیت خود بدانید / اگر سیاستی مبنی بر مسدود کردن مرز ایران و ارمنستان وجود داشته باشد، جمهوری اسلامی با آن مخالفت خواهد کرد(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار آقای رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه و هیئت همراه با تأکید بر لزوم افزایش همکاریهای دو کشور به‌ویژه همکاریهای تجاری، رژیم صهیونیستی را از عوامل اصلی ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی برشمردند و با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم غاصب نمی‌توانند جلوی حرکت عمیق فلسطینی‌ها را بگیرند، در خصوص مسئله سوریه خاطرنشان کردند: حفظ تمامیت ارضی سوریه بسیار مهم است و هر گونه حمله نظامی در شمال سوریه قطعاً‌ به ضرر ترکیه، سوریه و همه منطقه، و به نفع تروریستها خواهد بود.(ادامه)
دیدار رهبر انقلاب با رییس جمهور ترکیه+عکس
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز با رییس جمهور ترکیه دیدار کردند.(ادامه)
ولادیمیر پوتین در جریان سفر به تهران با همتای ایرانی خود سید ابراهیم رییسی دیدار و رایزنی می‌کند . او همچنین در این سفر بر اساس اخبار اعلام شده از سوی رسانه‌های روسیه احتمالا با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب نیز دیدار می‌کند . برنامه‌های پوتین در سفر یک روزه به تهران
ولادیمیر پوتین در جریان سفر به تهران با همتای ایرانی خود سید ابراهیم رییسی دیدار و رایزنی می‌کند . او همچنین در این سفر بر اساس اخبار اعلام شده از سوی رسانه‌های روسیه احتمالا با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب نیز دیدار می‌کند .(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه ضمن پاسخ به برخی حاشیه سازی‌ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه تاکید کرد: به صراحت اعلام می‌کنیم که در روابط خارجی هم با شرق و هم با غرب کار می‌کنیم. اما در حوزه استقلال، سیاست نه شرقی نه غربی با قدرت در جای خودش به درستی قرار دارد. پاسخ امیرعبداللهیان به حاشیه‌سازی‌ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه
شمال نیوز : وزیر امور خارجه ضمن پاسخ به برخی حاشیه سازی‌ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه تاکید کرد: به صراحت اعلام می‌کنیم که در روابط خارجی هم با شرق و هم با غرب کار می‌کنیم. اما در حوزه استقلال، سیاست نه شرقی نه غربی با قدرت در جای خودش به درستی قرار دارد.(ادامه)
تفاوت میزبانی پوتین از رییسی و اردوغان + عکس
سید ابراهیم رییسی عصر روز چهارشنبه با ولادیمیر پوتین رییس جمهور فدراسیون روسیه در مسکو دیدار و گفتگو کرد. در ادامه تصویر میزبانی پوتین از رییس جمهور ایران و نخست وزیر ترکیه را مشاهده می کنید. (ادامه)
تابلوی معنادار در محل دیدار اردوغان با قالیباف
در دیدار امروز اردوغان با قالیباف در استانبول در حاشیه اجلاس روسای مجالس کشور‌های اسلامی، یک تابلوی خوشنویسی با خط نستعلیق پشت سر اردوغان توجهی بسیاری را جلب کرد.(ادامه)
واکنش متفاوت احمدی نژاد به شعرخوانی اردوغان
(ادامه)
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه گفت: امروز کشتی‌های دنیا در صف خرید بنزین از پالایشگاه ستاره خلیج‌‌فارس هستند. کشتی‌های خارجی برای خرید بنزین از ایران صف بسته‌اند
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه گفت: امروز کشتی‌های دنیا در صف خرید بنزین از پالایشگاه ستاره خلیج‌‌فارس هستند.(ادامه)
عکس/ واکنش «محسن تنابنده» به یاوه گویی‌های اردوغان
تعدادی از هنرمندان با انتشار پست‌هایی در صفحات مجازی‌شان صحبت‌های اردوغان را محکوم کردند.(ادامه)
مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت خارجه معتقد است اظهارات اردوغان نشانه ی تلاش او برای احیا خلافت عثمانی از آسیای میانه تا الجزایر است / اردوغان می خواهد مسیر احیا خلافت را از طریق جمهوری آذربایجان به دریای خزر و سپس آسیای میانه طی کند ....(خبر)
(ادامه)
واکنش محسن رضایی به شعرخوانی اردوغان در باکو
محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه اردوغان طی توییتی نوشت: اگر آقای اردوغان از خواندن شعر ارس منظورش ایران بزرگ است، درست است. زیرا آذربایجان در قلب ملت ایران و درکنار برادران دیگرش از قوم، لر و کرد و بلوچ و عرب قرار دارد . اگر نظرش تکرار تجربه شکست خورده داعش در سوریه است حرف غلطی است.(ادامه)
واکنش تند ظریف به اظهارات مداخله‌جویانه اردوغان
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روز پنجشنبه در جشن پیروزی جنگ قره‌باغ در باکو، شعری در رابطه با رود ارس خواند که در آن شعر مردم خطه آذربایجان ایران خطاب قرار می گیرند. این شعر که به زبان ترکی است یکی از نمادهای جدایی طلبی پان ترکیست ها است.(ادامه)
تکفیری های وارداتی از سوریه، در حالی آتش جنگ در قره باغ را گرم کرده اند که اصالتا، شیعیان را رافضی و مرتد می دانند و اگر مجال پیدا کنند، قبل از هر کس، خون ملت مظلوم جمهوری آذربایجان را می ریزند. قره باغ بهانه کدام نقشه است؟(ديدگاه)
تکفیری های وارداتی از سوریه، در حالی آتش جنگ در قره باغ را گرم کرده اند که اصالتا، شیعیان را رافضی و مرتد می دانند و اگر مجال پیدا کنند، قبل از هر کس، خون ملت مظلوم جمهوری آذربایجان را می ریزند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)

در مکتب مدیریتی انقلاب و دفاع مقدس، "یادگیری جمعی هوشمند" توأم با "آموزش دوجانبه یا آموزش متقابل"، سبب شد تا جبهه­‌های دفاع مقدس به یک دانشگاه جامع، تبدیل شود. یادداشت محسن رضایی در مقدمه کتاب شهید سلیمانی
در مکتب مدیریتی انقلاب و دفاع مقدس، "یادگیری جمعی هوشمند" توأم با "آموزش دوجانبه یا آموزش متقابل"، سبب شد تا جبهه­‌های دفاع مقدس به یک دانشگاه جامع، تبدیل شود.(ادامه)
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت که اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی باعث افزایش تنش‌ها شد چون ترور شخصیتی با جایگاه وی نمی‌تواند بدون بها یا واکنش باقی بماند. اردوغان به روحانی و ترامپ چه گفت؟
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت که اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی باعث افزایش تنش‌ها شد چون ترور شخصیتی با جایگاه وی نمی‌تواند بدون بها یا واکنش باقی بماند.(ادامه)
یک نشریه تخصصی سیاست خارجه آمریکا تصریح کرد با ضربات پیاپی متحدان ایران به آمریکا، خاورمیانه جدید در راه است و عملاً سناریوی انزوای ایران به تاریخ پیوسته است.....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :مسؤول مرکز اندیشه و هم‌فکری راهبردی بسیج، با بیان اینکه برکت رهبری و جوانمردی و بزرگی سید، سالار، امام و پیشوای ما باعث شد که توطئه‌ای که قرار بود کل کشور را درگیر کند در ۳ روز خوابید..... استانداران هم مخالف شیوه فعلی سهمیه‌بندی بنزین بودند
شمال نیوز :مسؤول مرکز اندیشه و هم‌فکری راهبردی بسیج، با بیان اینکه برکت رهبری و جوانمردی و بزرگی سید، سالار، امام و پیشوای ما باعث شد که توطئه‌ای که قرار بود کل کشور را درگیر کند در ۳ روز خوابید.....(ادامه)
عکس/ پوشش همسران ترامپ و اردوغان در کاخ سفید
(ادامه)
طرح مشترک ژاپن و فرانسه برای اعطای ۱٨ میلیارد دلار به ایران در ازای اجرای برجام / مسببین حمله به نفت کش ایران در دریای سرخ را مجازات خواهیم کرد / نگرانی‌های برخی منتقدین FATF را از روی آگاهی نمی‌دانیم / از آزادی پول‌های بلوکه شده ایران توسط امارات اطلاعی ندارم اما تحرکات جدید در روابط دو کشور را تایید می کنم(خبر)
(ادامه)
جزئیات توافق ترکیه و آمریکا درباره شمال سوریه
ترکیه و آمریکا بعد از اعلام توافق برای آتش‌بس در سوریه بیانیه‌ای مشترک در ۱۳ بند درباره مفاد این توافق منتشر کردند.(ادامه)
عکس: سلام نظامی جنجالی بازیکنان تیم ملی ترکیه به اردوغان
اعضای تیم ملی فوتبال ترکیه بعد از گل اول در بازی با آلبانی در مسابقات انتخابی جام جهانی رو به دوربین‌ها سلام نظامی دادند.(ادامه)
نیروهای دموکراتیک سوریه در پاسخ به حملات ارتش ترکیه، شهر مرزی «نصیبین» ترکیه را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند. اولین پاسخ کردهای سوریه به حمله ترکیه
نیروهای دموکراتیک سوریه در پاسخ به حملات ارتش ترکیه، شهر مرزی «نصیبین» ترکیه را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند.(ادامه)
رئیس‌جمهور ترکیه عصر دیروز شروع عملیات نظامی در شمال سوریه را اعلام کرد و جنگنده‌های اف ۱۶ ترکیه مواضع کرد‌ها را در شمال سوریه هدف قرار دادند. کرد‌ها برای مقابله با عملیات ترکیه بسیج عمومی اعلام کرده‌اند و دیروز گفتند که آنکارا به هیچ کدام از اهداف خود نخواهد رسید.....(خبر)
(ادامه)
صف آش نذری محرم اردوغان در ترکیه + عکس
به مناسبت ماه محرم از سوی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، آش عاشوره در استانبول، آنکارا، ازمیر، ریزه، آنتالیا، ارزروم و دیاربکر بین شهروندان این کشور توزیع شد.(ادامه)
وزیر خارجه ایران با شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی درباره حمله تروریستی جمعه گذشته در نیوزیلند به ایراد سخنرانی پرداخت. سخنرانی ظریف در نشست سازمان همکاری اسلامی درباره جنایت نیوزیلند
وزیر خارجه ایران با شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی درباره حمله تروریستی جمعه گذشته در نیوزیلند به ایراد سخنرانی پرداخت.(ادامه)
رئیس‌جمهور ترکیه ضمن تبریک عید نوروز، این روز را آغازی دوباره، نماد برادری، دوستی و همبستگی خواند. اردوغان عید نوروز را تبریک گفت
رئیس‌جمهور ترکیه ضمن تبریک عید نوروز، این روز را آغازی دوباره، نماد برادری، دوستی و همبستگی خواند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.