.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دیدگاه جبهه ایستادگی درباره ائتلاف اصولگرایان
سخنگوی جبهه ایستادگی،با اشاره به شکل‌گیری ائتلاف‌های انتخاباتی گفت: ما با هر تشکل و مجموعه ای که حول محور آیت‌الله موحدی کرمانی باشد، حاضر به هر نوع همکاری هستیم و آنچه برای ما مهم است، نظر ایشان است.(ادامه)
عکس/ پوتین در حال تیراندازی با ak 47
پوتین در حال تیراندازی با ak 47 (ادامه)
عکس/ مرسدس بنز 10 میلیارد تومانی در ایران
مرسدس بنز 300SL که در زمان خود پرسرعت ترین خودروی در حال تولید دنیا بود و برخی آن را اولین سوپرماشین تاریخ صنعت خودروسازی می دانند، در حراج های معتبر دنیا با مبالغی در حدود 3 میلیون دلار به فروش می رسد.(ادامه)
زیباترین دریاچه مازندران + عکس
دریاچه سد الیمالات نور یکی از زیباترین دریاچه های مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در این‌باره اظهار کرد: با توجه به اعتقادات مردم و همچنین هم‌زمانی شب یلدا طی دو سال گذشته در ماه‌های محرم و صفر، امسال جشن شب یلدا باشکوه‌تر برگزار می‌شود..... ورود آجیل چینی به بازار ساری صحت ندارد
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در این‌باره اظهار کرد: با توجه به اعتقادات مردم و همچنین هم‌زمانی شب یلدا طی دو سال گذشته در ماه‌های محرم و صفر، امسال جشن شب یلدا باشکوه‌تر برگزار می‌شود.....(ادامه)
تصاویر/ بشار اسد و همسرش در کلیسا
«بشاراسد» رئیس جمهور سوریه جمعه شب در کلیسای «سیدة دمشق» حضور پیدا کرد. (ادامه)
کتک کاری عروس و مادر شوهر
چند سال بعد از ازدواجشان طبقه بالای خانه خودمان را در اختیارشان گذاشتیم تا هم ما تنها نباشیم و هم اینکه آنها پول اجاره‌خانه‌شان را خرج زندگی‌شان کنند (ادامه)
علی بابایی شهردار شد
علی بابایی در نشست شامگاه یکشنبه اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار کرمان انتخاب شد.(ادامه)
اوباما قانون محدودیت ویزایی برای مسافران ایران را امضاء کرد
رئیس‌جمهور آمریکا بی اعتنا به اعتراض گسترده ایرانیان در محیط‌های مجازی و تهدید معاون حقوقی ظریف به «اقدام»، قانون محدودیت صدور ویزا برای مسافران ایران را ابلاغ کرد.(ادامه)
داعش در زادگاه قذافی دادگاه تاسیس کرد+عکس
داعش اقدام جدیدی را در مناطق اشغالی کشور لیبی انجام داد.(ادامه)
جناب خان و کلاه قرمزی شب یلدا می‌آیند
برنامه‌های «هیجان در ساعت صفر» و «خنده بازار» نیز به ترتیب پس از پخش این برنامه روی آنتن می‌روند. (ادامه)
دست دادن سریالی روسای جمهور ایران و آمریکا +عکس
سریال Scandal اسکندل (رسوایی) در اپیزود 8 فصل پنجم خود به موضوع توافق هسته‌ای با ایران و عدم صداقت ایرانی‌ها در فرایند توافق می‌پردازد. (ادامه)
تصویر/ نامه تلگرامی رسایی به سید حسن خمینی
حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی در تلگرام خود نامه ای خطاب به حسن خمینی یادگار امام(ره) را منتشر کرد که در ادامه می خوانید: (ادامه)
تصویر/ سلفی با بشار اسد و همسرش
سلفی با بشار اسد و همسرش.(ادامه)
نخستین فرد رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی!
در جریان ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی، روند ثبت‌نام یک داوطلب زن در فرمانداری تهران توسط عوامل اجرایی ثبت نام متوقف شد.(ادامه)
شمال نیوز : از جمله این اقدامات میتوان به نصب بنرهای تقدیر و تشکر مردمی  با ابعاد نامتعارف که از سوی  بخشداری یک شهرستان در شهرکلار آباد را در شهر دیگر یعنی عباس اباد  نام برد !.... سنگ تمام یک بخشداری برای نماینده غرب استانی !
شمال نیوز : از جمله این اقدامات میتوان به نصب بنرهای تقدیر و تشکر مردمی با ابعاد نامتعارف که از سوی بخشداری یک شهرستان در شهرکلار آباد را در شهر دیگر یعنی عباس اباد نام برد !....(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه مادر ۲۴ ساله پنج‌ قلوها صاحب چهار پسر و یک دختر سالم شده است، گفت: اکنون حال مادر و فرزندانش خوب بوده و در سلامت هستند.....
5 قلوهای گیلانی هم به دنیا آمدند
شمال نیوز : وی با بیان اینکه مادر ۲۴ ساله پنج‌ قلوها صاحب چهار پسر و یک دختر سالم شده است، گفت: اکنون حال مادر و فرزندانش خوب بوده و در سلامت هستند..... (ادامه)
۷۰ پیشنهاد راهبردی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی ۷۰ پیشنهاد راهبردی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه داده است.(ادامه)
ثبت‌نام۵۷۰ نفر در مجلس دهم و ۱۲۱ نفر برای مجلس خبرگان
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: ۵۷۰ نفر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۱۲۱ نفر برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند. (ادامه)
کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر انقلاب برخوردار از یک بینش فقهی و سیاسی قوی است و اعلم‌تر و افضل‌تر از معظم له فقیهی در حال حاضر نیست؛ تدبیر و دوراندیشی بالای ایشان در امور کشور، شجاعت‌شان در برابر قدرت‌های بزرگ جهانی وصف‌ناپذیر و ستودنی است.

اعلم‌تر و افضل‌تر از رهبر انقلاب، فقیهی در حال حاضر نیست / اشاره صریح قانون اساسی به قید مطلقه
کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر انقلاب برخوردار از یک بینش فقهی و سیاسی قوی است و اعلم‌تر و افضل‌تر از معظم له فقیهی در حال حاضر نیست؛ تدبیر و دوراندیشی بالای ایشان در امور کشور، شجاعت‌شان در برابر قدرت‌های بزرگ جهانی وصف‌ناپذیر و ستودنی است. (ادامه)
 این مسئولان به جای پیگیری مشکلات جوانان به دنبال پیگیری برای جریان سیاسی خودشان هستند و شبانه روزی تلاش برای حفظ صندلی خود می‌کنند
ورود سیاسیون ضربه مهلکی بر پیکره ورزش وارد کرده است
این مسئولان به جای پیگیری مشکلات جوانان به دنبال پیگیری برای جریان سیاسی خودشان هستند و شبانه روزی تلاش برای حفظ صندلی خود می‌کنند (ادامه)
شمال نیوز: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: اساسنامه جمعیت رهروان ولایت به وزارت کشور تقدیم شده و فکر می‌کنم طی یکی دوهفته آینده توسط وزارت کشور به تصویب برسد.


حسین انتظامی و کاظم جلالی چهره‌های شاخص جمعیت رهروان / فعلا دبیرکل انتخاب نمی شود
شمال نیوز: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: اساسنامه جمعیت رهروان ولایت به وزارت کشور تقدیم شده و فکر می‌کنم طی یکی دوهفته آینده توسط وزارت کشور به تصویب برسد. (ادامه)
آخرین وضعیت پورحیدری از زبان همسرش + عکس
فریده شجاعی از مردم خواست تا باز هم برای سلامتی همسرش دعا کنند. (ادامه)
آیت‌الله امینی پس از یک دوره غیبت کاندیدای مجلس خبرگان شد
آیت‌الله ابراهیم امینی با حضور در وزارت کشوذ نامزد مجلس خبرگان شد. (ادامه)
تصویر/ سردار همدانی چند روز قبل از شهادت
سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سال‌های گذشته که نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت. او در تاریخ ۱۶ مهر ۹۴ در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.(ادامه)
جوان‌ترین داوطلب مجلس خبرگان با ۲۸سال سن
قائم مقام وزیر کشور گفت: تاکنون جوان ترین داوطلب انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری متولد 20 آذرماه 1366 با 28 سال سن و مسن ترین فرد متولد اول مهرماه 1302 با 92 سال سن است. (ادامه)
نام سوسیس، کالباس و آبمیوه های غیر استاندارد اعلام شد
سوسیس و کالباس با نام تجارتی ناصح پارس و آبمیوه با نام‌های تجارتی کوهرنگ ، دماوند و لواسانات غیراستاندارد است. (ادامه)
حجت الاسلام مجتبی خامنه‌ای نامزد انتخابات خبرگان نمی‌شود
(ادامه)
نام‎نویسی وزیر اطلاعات برای انتخابات خبرگان
حجت الاسلام و المسلین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات برای نام نویسی در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافت. (ادامه)
مساله رهبری شورایی و رهبری فردی، موضوعی است که طی سال‌های اخیر از زبان عده‌ای از جمله آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح می‌شود، تا جایی که کتاب «ولایت فقیه مشروعیت آسمانی» که شرحی بر دیدگاه‌های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص ولایت فقیه است و به دفاع از رهبری شورایی می‌پردازد، در نمایشگاه کتاب امسال رونمایی شد.
با ادله شرعی اثبات کردم رهبری تنها باید یک نفر باشد/شورای رهبری خلاف قانون اساسی است(خبر)
مساله رهبری شورایی و رهبری فردی، موضوعی است که طی سال‌های اخیر از زبان عده‌ای از جمله آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح می‌شود، تا جایی که کتاب «ولایت فقیه مشروعیت آسمانی» که شرحی بر دیدگاه‌های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص ولایت فقیه است و به دفاع از رهبری شورایی می‌پردازد، در نمایشگاه کتاب امسال رونمایی شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.943 seconds.