.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کشف بیش از‪ ۴۱۳‬كيلو انواع مواد مخدر در مازندران
(ادامه)
برنامه ويژه مازندراني‌ها براي سه مدال آور ايران
(ادامه)
اختلاس۱۵۱ميليونى كارمند بانك تجارت در رامسر
كارمند بانك تجارت مركزى رامسر با ۱۵۱ ميليون تومان اختلاس گرفتار پليس شد. به گزارش پايگاه اطلاع رسانى پليس، ماموران انتظامى شهرستان رامسر از اختلاس يكى از كارمندان بانك تجارت مركزى در اين شهرستان به نام «رضا - چ» (ادامه)
خطیب جمعه ساری:مازندران سرسبز ولی محروم
آیت الله نور الله طبرسی با بیان اینکه اکثر چالش های موجود در جامعه به بی تقوایی بر می گردد،گفت: مادامی که تقوی در اعمال انسان ها نباشد، کارها بی نتیجه خواهد بود. (ادامه)
مرگ دانش آموز بابلی در سومین روز تحصیلی
كودك هفت ساله بابلي كه چند روز قبل از شروع سال تحصيلي شوق فراواني براي ورورد به كلاس درس داشت، روز جشن شكوفه‌ها راهي بيمارستان شد و پس از دو روز درگذشت. (ادامه)
70 درصد مراجعات به استانداري مازندران در خواست اشتغال است
70 درصد افراد مراجعه كننده به استانداري مازندران، خواستار اشتغال خود و فرزندانشان هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران، 10 درصد مراجعات نيز در حوزه عمراني و 10 درصد برنامه ريزي اداري و مالي و بقيه(ادامه)
مجلس‌‏هفتم با كم‌‏حوصلگي عجيبي روبرو است
عضو فراكسيون اقليت مجلس‌‏هفتم گفت: رويه‌‏اي كه مجلس در سومين سال عمر خود در پيش گرفته، در حقيقت يك خودزني آشكار است(ادامه)
ليست سايت‌‏هاي برتر ماه ژوئن سال 2006 معرفي شد (بخوانيد)
(ادامه)
ارسال وصایای شهدا از طریق sms
وصایای شهدا با استفاده از پیام کوتاه توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان ارسال می شود. این نرم افزار بر اساس سن مخاطب طراحی شده است و به طور اتفاقی از بین 12هزار پیام منتخب در وصیت نامه شهدا، پیامی را برای گیرنده انتخاب و ارسال می کند.(ادامه)
پنجمین ازدواج مرد 60 ساله بابلی با فرار همسر جوانش ناکام ماند . وی با بیان اینکه در ازدواجهای مکرر از شگردهای خاصی استفاده میکرد اظهار داشت: از این شگردها جوانان امروزی بی اطلاع  هستند به همین دلیل از قافله عقب مانده اند... شکست ازدواج پنجم مرد 60 ساله بابلی
پنجمین ازدواج مرد 60 ساله بابلی با فرار همسر جوانش ناکام ماند . وی با بیان اینکه در ازدواجهای مکرر از شگردهای خاصی استفاده میکرد اظهار داشت: از این شگردها جوانان امروزی بی اطلاع هستند به همین دلیل از قافله عقب مانده اند...(ادامه)
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس شدت گرفتن مهرورزی در آموزش و پرورش مازندران!
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس(ادامه)
انتصاب مسئول جبهه اصولگرایان اصلاح طلب ایران اسلامی در مازندران
طی حکمی از سوی جبهه اصولگرایان اصلاح طلب ایران اسلامی حسین علیزاده بسمت مسئول این جبهه در مازندران منصوب شد. بر پایه این گزارش حکم مسئول جبهه اصولگرایان اصلاح طلب مازندران از طرف سیدی رکنی دبیر کل این صادر گردید. (ادامه)
تاكيد نماينده گرگان به تلاش همه جناح ها براي پيشرفت استان
نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي ضمن تاكيد خواستار تلاش جدي همه جناح ها براي توسعه و پيشرفت استان گلستان شد. دكتر محمد عباسي كه درمراسم گراميداشت هشت سال دفاع مقدس در سازمان جهادكشاورزي گلستان سخن مي گفت ضمن تشريح پايمردي رزمندگان (ادامه)
گرگان به شبکه ماهواره‌اي اطلاعات آب‌وهوايي پیوست
استان گلستان مجهز به شبکه اطلاع‌رساني و انتقال داده‌هاي آب و هوايي ماهواره‌اي شد. به گزارش اداره روابط عمومي و آموزش همگاني شركت سهامي آب منطقه‌اي استان گلستان، مديرعامل شركت سهامي آب منطقه‌اي استان گلستان گفت: اين استان اولين‌بار در كشور، مجهز به اين شبکه شده است.(ادامه)
فرماندار نوشهر در سمت خود ابقا شد
استاندار مازندران، با صدور حكمي "سيدقدير رضايي" فرماندار نوشهر را در سمت خود ابقا كرد. (ادامه)
توليد خاويار پرورشي اوزون‌برون در درياي‌خزر
رئيس انستيتو تحقيقات بين‌المللي ماهيان خاوياري كشورگفت: پس از هشت‌سال تحقيق در شش‌ماهه نخست امسال موفق به توليدخاويار پرورشي ماهي اوزون‌برون درياي‌خزر شديم. (ادامه)
جمع‌آوري كبابي‌هاي سيار شهر ساري
ستاد مبارزه با سدمعبر شهرداري ساري با همكاري اداره بهداشت محيط، دامپزشكي و نيروي انتظامي، كبابي‌هاي سيار شهرستان ساري را جمع‌آوري مي‌كند. (ادامه)
کشف 12 هزار بطري مشروبات الكلي در بابل
مسئول ستاد اجرايي امر به معروف و نهي از منكر شهرستان بابل از كشف حدود 12 هزار بطري مشروبات الكلي در تابستان امسال خبر داد‌. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در ساری ،رضا پور‌قلي افزود: اين مقدار مشروبات الكلي طي دو عمليات توسط اعضاي ستاد كشف و ضبط شده (ادامه)
دستگير ی 6 جاسوس در گرگان
معاون دادستان عمومي و انقلاب شهرستان گرگان از شناسايي و دستگيري 6 جاسوس در سال جاري در اين شهر خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل ازایرنا «رجب پورياني» گفت: پيگيري اين مسئله با توجه به فروپاشي كشور شوروي سابق و نفوذ قدرت هاي بزرگ در كشورهاي (ادامه)
باحضور استاندار صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان گلستان برگزار شد
همزمان با سومين روز از هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان گلستان در پادگان لشگر ‪ ۳۰پياده گرگان برگزار شد. به گزارش شمال نیوز، در اين مراسم كه با حضور فرماندهان نيروهاي سه گانه مسلح استان گلستان برگزار شد، استاندار گلستان طي سخناني دفاع و مقاومت ملت ايران در هشت سال جنگ (ادامه)
استاندار مازندران:مدير سنتي و بي تحول در دولت جایگاهی نخواهد داشت
ابوطالب شفقت با اشاره به اينكه مديران بايد در برنامه هاي خود تحول ايجاد نمايند گفت: مدير سنتي و بي تحول در اين دولت جائي نخواهد داشت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،استاندار مازندران عصر امروز در جلسه شوراي اداري استان مازندران گفت: هفته دفاع مقدس هفته ارج نهادن به همه (ادامه)
جلسات مشاعره ای شورای شهر ساری در حالی که شهرداری از جمع آوری زباله ها در سطح شهر عاجز است و تجمع زباله ها در بعضی از نقاط شهر کاملا مشهود است بعضی از اعضای شورای شهر و از حامیان مهم شهردار به جای پرداختن ... مشاعره در خیابان 15 خرداد
جلسات مشاعره ای شورای شهر ساری در حالی که شهرداری از جمع آوری زباله ها در سطح شهر عاجز است و تجمع زباله ها در بعضی از نقاط شهر کاملا مشهود است بعضی از اعضای شورای شهر و از حامیان مهم شهردار به جای پرداختن ...(ادامه)
بيش از 3 هزار شعبه اخذ رأي در مازندران
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران و رئيس ستاد انتخابات استان اعلام كرد: براي انتخابات هم‌زمان خبرگان و شوراها در مازندران 3 هزار و 338 شعبه اخذ رأي پيش بيني شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در ساري، جواد قناعت دقايقي قبل در نخستين جلسه ستاد اجرايي انتخابات‌هاي(ادامه)
اکثریت معادن مازندران نیمه فعالند
بسياري از معادن موجود در استان مازندران به دليل كمبود توان مالي و فني و همچنين تنش‌‏هاي اجتماعي موجود در منطقه در حالت نيمه فعال قرار دارند. به گزارش خبرگزاري كار ايران، ايلنا، مهندس مصطفي مهدي نژاد ، رييس سازمان صنايع و معادن مازندران ، گفت:‌ ‏از 129 واحد معدني موجود 4 واحد دولتي ، 64 واحد تعاوني و 61 واحد خصوصي هستند كه در حال حاضر ميزان ذخيره واحدهاي معدني موجود حدود 322 ميليون تن برآورد شده است. وي، با بيان اين كه در استان مازندران جمعا 129 معدن وجود دارد، تصريح كرد: 33 معدن به دلايل مختلف از جمله كمبود توان مالي و فني و نيز نبود بسترهاي لازم جهت توسعه، نيمه فعال و مابقي يعني 96 واحد ديگر فعال هستند. رييس سازمان صنايع و معادن استان مازندران ، با بيان اين كه 2 هزار و 859 نفر در واحدهاي معدني استان مشغول به كار هستند، خاطر نشان كرد: بيشترين ميزان واحدهاي معدني متعلق به شهرستان آمل با 47 واحد يعني 5/36 درصد و شهرستان سوادكوه با 24 واحد يعني 19 درصد است. مهدي نژاد ، در خصوص مجوزهاي معدني صادره در سال 85 و مقايسه آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، گفت: در 6 ماهه اول سال جاري ، 6 فقره پروانه بهره‌‏بردراي معدني صادر شده و ميزان سرمايه‌‏گذاري پروانه بهره‌‏برداري‌‏هاي معدني صادره در سال جاري 57 ميليون و 902 هزار ريال بوده ، ضمن اين كه ميزان اشتغال آن در سال جاري 68 نفر بوده است. به گزارش روابط عمومي سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني كشور ، وي ، با بيان اين كه با صدور 7 فقره گواهينامه اكتشاف در استان نسبت به سال گذشته 75 درصد افزايش داشته‌‏ايم، تصريح كرد: ماحصل عمليات اكتشافي اين واحدها در سطح استان طي سال 85 بيش از 4/2 ميليون تن ماده معدني اعم از ذغال سنگ و سنگ تزئيني بوده ، از طرفي در سال جاري 10 فقره پروانه اكتشاف معدني صادر شده كه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته كه 4 فقره بوده 150 درصد افزايش داشته ، بر همين اساس در سال جاري، تنها 1 فقره اجازه برداشت در زمينه سنگ آهك با ميزان استخراج اسمي بيش از 2 ميليون تن ماده معدني صادر شده است.(ادامه)
برادركشي بر سر ارث در لاهيجان
در پي تماس مردمي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع درگيري در يكي از خيابانهاي لاهيجان، ماموران كلانتري 11 اين شهرستان بلافاصله به موقعيت مورد نظر مراجعه كردند. (ادامه)
انتقاد خانه مطبوعات از نحوه برگزاري جشنواره
(ادامه)
ابراهیم قربانی فرماندار سابق شهرستان نکاء که اخیرا از سمت خود عزل و بعنوان مشاور استاندار منصوب گردید، قرار است طی مراسمی برای مدت کوتاهی سرپرستی فرمانداری چالوس  ... فرمانداری که سرپرست میشود !!!
ابراهیم قربانی فرماندار سابق شهرستان نکاء که اخیرا از سمت خود عزل و بعنوان مشاور استاندار منصوب گردید، قرار است طی مراسمی برای مدت کوتاهی سرپرستی فرمانداری چالوس ...(ادامه)
برخي با سياه نمايي اذهان مردم را مشوش ميكنند
معاون مديركل روابط عمومي وزارت كشور در ساري اعلام كرد: برخي با سياه نمايي اذهان مردم را مشوش مي كنند اساس حركت نظام رسيدن به تمدن اسلامي است و روابط عمومي ها مي توانند در اين زمينه نقش آفرين باشند حسين كاشاني پور معاون مدير كل روابط عمومي وزارت كشور صبح روز(ادامه)
بهره‌مندی230هزار معلول مازندرانی از خدمات بهزيستي
قائم مقام معاون توانبخشي بهزيستي استان مازندران گفت: 230 هزار معلول ناشنوا،نابينا، جسمي،حركتي وذهني از خدمات بهزيستي اين استان استفاده مي‌كنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در ساری،جواد شهميرزادي افزود: بهزيستي در بخش‌هاي درمان، كمك هزينه تحصيل، لوازم ضروري منزل، اشتغال و (ادامه)
عقيل امامي سياست هاي ناهماهنگ در مازندران(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.