.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هشدار دادستان آستارا به شركت‌هاي هرمي
دادستان شهر مرزي آستارا به فعالان شركت‌هاي هرمي در آستارا هشدار داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،رضا ملكي در خصوص تحركات اخير برخي از شركت‌هاي هرمي در روستاهاي اطراف آستارا افزود: طبق مصوبه اخير(ادامه)
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد.
لاهیجان شهر نمونه گردشگری، طبیعی و تاریخی جهان اسلام خواهد شد
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد. (ادامه)
 دكتر غلامعلي رنجبر ضرورت پايبندی به موازین اصولگرايي(يادداشت)
دكتر غلامعلي رنجبر(ادامه)
خانه فرهنگ قزاقستان در گلستان تأسيس مي شود
سفير قزاقستان درايران از تأسيس خانه فرهنگ اين كشور درگلستان خبر داد. «يريك اوتم بايف» درجمع تجار و بازرگانان گلستاني افزود: اين خانه علاوه بر فعاليتهاي فرهنگي به عنوان نماينده اقتصادي قزاقستان درايران هم فعاليت (ادامه)
پس از مدتها انتظار مردم مازندران به نظر مي رسد جام رياست جمهوري بر سفر ايشان پيشي گيرد و مردم مازندران مي بايست قبل از استقبال رئيس جمهور به استقبال این تورنمنت بروند.گفته ميشود... وقتي جام رياست جمهور ی از رئيس جمهور پيشي مي گيرد!
پس از مدتها انتظار مردم مازندران به نظر مي رسد جام رياست جمهوري بر سفر ايشان پيشي گيرد و مردم مازندران مي بايست قبل از استقبال رئيس جمهور به استقبال این تورنمنت بروند.گفته ميشود...(ادامه)
هشت نفر در گلستان براي خبرگان كانديدا شدند
فرماندار شهرستان گرگان و رئيس هيات اجرائي مجلس خبرگان رهبري در استان گلستان گفت: هشت نفر در استان براي خبرگان كانديدا شدند. (ادامه)
 با نام نویسی13نفر دیگر تعداد ثبت نام کنندگان  انتخابات مجلس خبرگان دراستان مازندران به18نفر رسید.اسامی کاندیداها افرادی چون آیت الله طبرسی ، توکل ، جباری ، کریمی ، لاریجانی ،سیدحسن شجاعی ، ابراهیمیان ... 
18 نفر داوطلب چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در استان مازندران
با نام نویسی13نفر دیگر تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس خبرگان دراستان مازندران به18نفر رسید.اسامی کاندیداها افرادی چون آیت الله طبرسی ، توکل ، جباری ، کریمی ، لاریجانی ،سیدحسن شجاعی ، ابراهیمیان ... (ادامه)
مازندران بیشترین ذخیره فلورین کشور را داراست
رئیس سازمان صنایع و معادن استان گفت: مازندران با 74 درصد ذخیره فلورین ،‌ رتبه نخست را در کشور داراست . (ادامه)
دستگیری كلاهبردارحرفه‌اي بانكهاي كشوردربابل
كلاهبردار حرفه‌اي بانك‌هاي كشور با ارائه شناسنامه و مدارك جعلي در بانك پارسيان شهرستان بابل با هوشياري كارمند بانك دستگير شد. به گزارش فارس ، شخصي كه نام واقعي‌اش (الف-فرهادي ) بوده است و با شناسنامه‌هاي جغلي تا كنون اقدام به دريافت چك از بانك‌هاي مسكن، ملي، (ادامه)
در يكي از زمين‌هاي زراعي بابل گوجه فرنگي شبيه صورت انسان روئيده است كه كشاورزان را شگفت‌زده كرد.  اين گوجه فرنگي انسان‌نماي صد گرمي، داراي دو چشم و لب است. رویش یک گوجه فرنگی انسان نما در بابل
در يكي از زمين‌هاي زراعي بابل گوجه فرنگي شبيه صورت انسان روئيده است كه كشاورزان را شگفت‌زده كرد. اين گوجه فرنگي انسان‌نماي صد گرمي، داراي دو چشم و لب است. (ادامه)
صبح امروز جمعی از کارگران کارخانه شهید رجائی ساری بعلت عدم دریافت حقوق دو ساله خود مقابل استانداری مازندران تجمع نمودند و خواستار رسیدگی مسئولین و دریافت حقوق خود شدند ... تجمع کارگران کارخانه شهید رجائی ساری مقابل استانداری
صبح امروز جمعی از کارگران کارخانه شهید رجائی ساری بعلت عدم دریافت حقوق دو ساله خود مقابل استانداری مازندران تجمع نمودند و خواستار رسیدگی مسئولین و دریافت حقوق خود شدند ...(ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ...
درگیری فیزیکی در هیات کشتی مازندران
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ... (ادامه)
دستگير ی سارقين شيرآلات آب‌وفاضلاب آستارا
فرمانده انتظامي شهرستان مرزي آستارا از دستگيري 7 نفر از سارقين شيرآلات انبار آب و فاضلاب استان خبر داد. به گزارش فارس،مهدي شهيدي افزود: اين افراد اقدام به سرقت انواع شيرآلات، شير فلكه، زانويي و انواع نوار تفلون به ارزش 150 ميليون ريال از انباري اداره (ادامه)
داد و ستد بيش از 466 هزار سهم در تالار ساري
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد 466 هزار و 773 سهم به ارزش بيش از 3 ميليارد و 642 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش شمال نیوز،در روز دو‌‏‌‏شنبه مورخ 17/7/85 ، تعداد 178 هزار و 412 سهم به ارزش 2 ميليارد و 5 ميليون ريال در تالار منطقه‏اي بورس اوراق بهادار مازندران خريدار(ادامه)
شادی مردم باید به وسیله هنر تقویت شود
رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: مسابقات فرهنگی و هنری باید نقطه آغازی برای ساماندهی و هدایت استعدادهای هنری دانش آموزان باشد و باید کاری کنیم تا شادی مردم به وسیله هنر بیشتر شود. (ادامه)
رييس دادگستري مازندران: اقليتهاي ديني ازحقوق يكسان شهروندي برخوردارند
رييس كل دادگستري مازندران گفت : اقليتهاي ديني در حقوق شهروندي همانند ساير هموطنان مسلمان ايراني از حقوق يكسان برخوردارند و هيچ تفاوتي بين آنها وجود ندارد. (ادامه)
فرسايش خاک در جنگلهاي شمال 10 برابر نرم جهاني و ركوردي در دنيا! (گزارش)
(ادامه)
راهپیمایی روز جهانی کودک در رشت برگزار شد
راهپیمایی روز جهانی کودک با حضور بچه های مهد کودکی صبح امروز در رشت برگزار شد. راد معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان در گفتگو ایسنا در خصوص راهپیمایی روز جهانی کودک گفت: این مراسم به منظور یادآوری حقوق کودکان به (ادامه)
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ... حربه های جدید برای راهیابی به شورا با تبریک روز کودک وخوش آمدگویی به قهرمانان!
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ...(ادامه)
تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در گلستان مهیا ست
جانشین رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم همراه با آرامش در استان مهیا شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري گرگان، سید قاسم حسینی امروز در کارگروه آموزشی کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و (ادامه)
جوان بابلي با مجروح كردن معشوقه خود،خودكشي كرد
جوان بابلي در پي مخالفت شديد خانواده دختر مورد علاقه‌اش‌ بعد از مجروح كردن‌ وي به زندگي خويش پايان داد. به گزارش فارس از ساري (‌ر . ابراهيم‌پور) جوان‌ 18 ساله اهل يكي از روستاهاي بابل در پي مخالفت خانواده دختر با ازدواج اين دو در مسير مدرسه وي را كه (ادامه)
ثبت نام2 نفر برای انتخابات مجلس خبرگان در مازندران
طی 3روز شروع ثبت نام دو نفر برای انتخابات خبرگان رهبری در مازندران ثبت نام کرده اند. به گزارش مهر در ساری،فدائی مسئول کمیته اطلاع رسانی چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان با بیان این مطلب گفت : از زمان شروع (ادامه)
جمعی از شهروندان ساروی در تماس با شمال نیوز نسبت به افزایش حیوانات موزی بویژه ازدیاد موش در سطح خیابانها، معابر و منازل شهر ساری اعتراض کردند. به گزارش خبرنگار ما تعدادی از این شهروندان رژه موشها در شهر ساری!!
جمعی از شهروندان ساروی در تماس با شمال نیوز نسبت به افزایش حیوانات موزی بویژه ازدیاد موش در سطح خیابانها، معابر و منازل شهر ساری اعتراض کردند. به گزارش خبرنگار ما تعدادی از این شهروندان (ادامه)
متن کامل منشور نوين جبهه اصولگرايان (ديدگاه)
(ادامه)
تعدادی از اعضای شورای شهر یکی از مراکز استانها دستگیر و یا متوار ی شده اند و  رییس این شورا به اتهام فساد اخلاقی و برقراری رابطه نامشروع توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به لحاظ ... رییس شورای شهر اعدام می شود!!
تعدادی از اعضای شورای شهر یکی از مراکز استانها دستگیر و یا متوار ی شده اند و رییس این شورا به اتهام فساد اخلاقی و برقراری رابطه نامشروع توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به لحاظ ...(ادامه)
انتخاب شهردار تالش به عضو یت شورای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور
شهردار تالش به عنوان عضو شورای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور انتخاب شد. به گزارش ایسنا،سیروس شفقی شهردار تالش به عنوان عضو شورای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور انتخاب شد.(ادامه)
حاشيه آزاد راه تهران - شمال روبه ويرانى است
در حالى که پروژه آزادراه “تهران - شمال” با گذشت 10 سال از آغاز اجراى آن تنها 7/5 درصد پيشرفت فيزيکى داشته است، اما تخريب‌ها، ورود آلودگى‌ها، تخليه نخاله‌ها و .... موجب نگرانى مسوولان محيط زيست شده است،(ادامه)
 در روز جمعه 24/9/1385 اخذ راي انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري و همزمان با آن انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و مياندوره اي مجلس شوراي اسلامي به عمل خواهد آمد .... دانستنيهااز انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان
در روز جمعه 24/9/1385 اخذ راي انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري و همزمان با آن انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و مياندوره اي مجلس شوراي اسلامي به عمل خواهد آمد ....(ادامه)
تصاوير رژه موتوري ناجا(گزارش)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.