.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ... در استانهاي شمالي شهري وجود ندارد
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ...(ادامه)
مدیر کل تربیت بدنی مازندران روانه بیمارستان شد
(ادامه)
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند... شیث ، پسرک جنجالي حميد آباد
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند...(ادامه)
صيد 8100 تن ماهي استخواني در مازندران
(ادامه)
نگاهی به نتایج گیلانی ها در هفته هفتم لیگ برتر
(ادامه)
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ... تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ...(ادامه)
شکایت شورای شهر از برهم زنندگان مراسم نیمه شعبان در رشت
در پی برهم زدن مراسم جشن نیمه شعبان توسط حجت الاسلام مهدوی شورای شهر رشت اطلاعیه ای صادر کرد.در قسمتی از این اطلاعیه آمده است:یکی از مقوله های بسیار مهم و یقینا یکی از ضرورتهای جامعه ٬لبخند است و زندگی بدون ...(ادامه)
92 درصد مازندرانی‌ها کارت ملی دریافت کردند
(ادامه)
در این مراسم ابتدا ٬محمد عیوضی٬ به اجرای برنامه پرداخت سپس هنرمند دیگری  آهنگهای طنز وشاد افغانی و پاکستانی را اجرا کرد که با شادی و پایکوبی مردم همراه بود.در این بین فردی روحانی به نام نا تمام ماندن جشن نیمه شعبان در رشت
در این مراسم ابتدا ٬محمد عیوضی٬ به اجرای برنامه پرداخت سپس هنرمند دیگری آهنگهای طنز وشاد افغانی و پاکستانی را اجرا کرد که با شادی و پایکوبی مردم همراه بود.در این بین فردی روحانی به نام(ادامه)
معدوم سازی بیش از چهار هزار قطعه طیور در آمل
(ادامه)
شبیر دائمی ناهارخوران گزگان تفرجگاهی با چشم‌اندازهای دیدنی(بخوانيد)
شبیر دائمی(ادامه)
آمل میزبان مسابقات هندبال نوجوانان کشور
(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء 
بدحجابی، پرتگاهی بین حجاب و بی حجابی!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان  که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار... جان مادرتان مرا شهردار کنید!!
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار...(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
88 حادثه غیرمترقبه برای مازندران در سال85
شمال نیوز -رئیس ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه مازندران اعلام کرد: سال گذشته 88 مورد حادثه غیرمترقبه در این استان به وقوع پیوست که منجر به خسارت 660 میلیارد ریالی به بخش های مختلف و تاسیسات...(ادامه)
محور کرج ـ چالوس شنبه يک‌طرفه است
سخنگوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تاکید کرد: در محور هراز نیز تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 از دوراهی رودهن به آب اسک و از ساعت 15 تا 24 نیز از آب اسک تا دوراهی رودهن یکطرفه است. (ادامه)
نوروز، عید نونوار شدن (ديدگاه)
(ادامه)
50 میلیارد ریال برای حوادث غیر مترقبه مازندران
مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران در بخش حوادث غیر مترقبه جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ، پیشگیری و بازسازی در سطح استان اختصاص یافت.(ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران باید مجوز بگیرند
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران در نوروز 86، باید با نام‌نویسی و درج اطلاعات خود در 120 مرکز رزرواسیون مجوز فعالیت گرفته و تحت نظارت کامل به فعالیت بپردازند.(ادامه)
تصویب سند توسعه البرز شمالی
سند توسعه استانهای گلستان، گیلان و مازندران تحت عنوان سند توسعه استانهای شمالی به تصویب رسیده است.شناسایی موانع توسعه استانهای شمالی،تجمیع مطالعات آمایشی و کالبدی و سایرمطالعات به منظور توسعه استانهای ...(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
برخی منابع خبری از بازداشت سمیه بینات، همسر احمد باطبی دانشجوی زندانی در گرگان خبر می‌دهند. وی دندانپزشک و در شهر خود گرگان  دوره خدمت موسوم به طرح را می گذراند... بازداشت همسر احمد باطبي در گرگان
برخی منابع خبری از بازداشت سمیه بینات، همسر احمد باطبی دانشجوی زندانی در گرگان خبر می‌دهند. وی دندانپزشک و در شهر خود گرگان دوره خدمت موسوم به طرح را می گذراند...(ادامه)
مازندران ميزبان جشنواره سراسری شعر علوی
استان مازندران برای هفتمین بار میزبان علوی سرایان 28 استان کشور در نیمه اسفند ماه خواهد بود. (ادامه)
احداث موزه منطقه ای دریای خزر در رامسر
پس از مطالعه و بررسی، موزه منطقه ای دریای خزر در رامسر احداث می شود.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،مسعود نصرتی مدیر کل موزه های ایران اظهار داشت: موزه منطقه دریای خزر در شهر رامسر احداث می شود و قرارداد مشاوره آن نیز منعقد شده و طرح مورد نظر در حال مطالعه است.(ادامه)
صید ماهی356کیلوگرمی توسط صیادان مازندرانی
مدیرکل شیلا‌ت مازندران با اعلا‌م این خبر گفت: صیادان منطقه میانکاله بهشهر از این فیل ماهی بیش از 43 کیلوگرم خاویار استحصال کردند. به گزارش شمال نیوز،حسن حبیب نژاد افزود: صیادان استان از آغاز صید تاکنون 290 کیلوگرم (ادامه)
مازندران بیشترین ذخیره فلورین کشور را داراست
رئیس سازمان صنایع و معادن استان گفت: مازندران با 74 درصد ذخیره فلورین ،‌ رتبه نخست را در کشور داراست . (ادامه)
در نیمه اول امسال بيش از 20 هزار نوزاد در مازندران متولد شدند
مديركل ثبت احوال استان مازندران اعلام كرد:طي 6 ماه گذشته در مازندران 10 هزار و 582 نوزاد پسر و 10 هزار و 108 نوزاد دختر به دنيا آمده‌اند كه در مجموع 20 هزار و 690 ولادت،اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته،5/6 درصد كاهش را نشان مي‌دهد . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.549 seconds.