.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۸ و نیم‌درصد بازنشستگان شاغلند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که کشور باید تکلیفش روشن باشد که با چه کسی روبرو است، بازنشسته یا شاغل گفت: ۸ و نیم درصد کل جمعیت شاغل ما را در حال حاضر بازنشسته‌ها تشکیل می‌دهند و برای این که بدانیم ۸ ونیم درصد چه میزان است، جمعیت شاغل ما حدود ۲۳ میلیون نفر است و اگر ۸ و نیم درصد ۲۳ میلیون نفر را محاسبه کنیم خواهید دید که بیش از ۵۰ درصد از بازنشسته‌ها عملاً شاغل هستند (ادامه)
عکس/ گردشگری در شب!
گردشگران با لباس های چراغ دار در پارک محیط زیست استان «هونان» چین(ادامه)
پاسخ وزارت بهداشت به انتقادات برخی نمایندگان
سخنگوی وزارت بهداشت به انتقادات مطرح‌شده در مجلس در خصوص بودجه این وزارتخانه پاسخ داد.(ادامه)
عکسی که خسرو از دخترش منتشر کرد
بازیکن استقلالی ها عکس جدیدی از دخترش را منتشر کرده است. خسرو حیدری عکس جدیدی از دخترش را در اینستاگرام منتشر کرد. بازیکن استقلالی ها تقریبا یک ماه پیش صاحب یک دختر شد و اسم او را روشنا گذاشت.(ادامه)
این آزمایش ها را قبل از ازدواج انجام دهید
تا همین چند دهه اخیر عروس و دامادها با واژه ای به نام آزمایش قبل از ازدواج آشنا نبودند اما امروزه انجام آزمایش قبل از ازدواج جزو ضروریات است.(ادامه)
ابرناکی آسمان و ماندگاری هوای خنک در مازندران
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی مازندران پایان هفته جاری به دلیل استقرار جریانات خنک شمالی در برخی ساعات با رشد وضعیت ابر، ابرناکی آسمان و رگبارهای پراکنده در استان پیش‌بینی می‌شود. (ادامه)
پاکسازی دستگاه گوارش با این 4 میوه
میوه ها با توجه به خواص متعددی که دارند بهترین غذا در فصل تابستان به شمار می آیند لذا پزشکان مصرف میوه را برای حداقل دو روز در هفته ضروری می دانند. (ادامه)
"جناب خان" در تجمع دلواپسان مقابل مجلس+عکس
مهر: جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران در اعتراض به برخی مفاد و تهدیدات توافق هسته‌ای و نیز بازگشایی مجدد سفارت انگلیس مقابل مجلس تجمع کردند.(ادامه)
عروسي بسیار خاص/ 8 هزار مهمان،8 میلیارد کادو!
کل هدایای رسیده بالغ بر هشت میلیارد تومان میباشد. (ادامه)
خاطره ناطق از برخورد با یک فرمانده سپاه
شمال نیوز: خاطرات شخصیت‌های سیاسی و مذهبی می‌تواند برای علاقه‌مندان به تاریخ و سیاست ایران بسیار جالب توجه باشد. یکی از این سیاستمداران حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری است که ریاست دفتر بازرسی مقام معظم رهبری را بر عهده دارد. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های ورزشی پنج شنبه
(ادامه)
عکس/ خاص‌ترین بنز S 500 در ایران
(ادامه)
امام خطاب به خلخالی: «نه می‌پرسم اینجا دربار شده؟ تو وزیر دربار من شدی؟ چرا به کسی که می‌خواست وارد شود گفتی وقت ندارد یا وقت گرفتی؟»
ماجرای عصبانیت امام(ره) از آیت‌الله خلخالی/بگو ببینم نکند اینجا دربار شده و تو هم وزیر دربار هستی؟
امام خطاب به خلخالی: «نه می‌پرسم اینجا دربار شده؟ تو وزیر دربار من شدی؟ چرا به کسی که می‌خواست وارد شود گفتی وقت ندارد یا وقت گرفتی؟» (ادامه)
شوخی فیزیکی نمایندگان مجلس/عکس
(ادامه)
دست خط متبرک امام رضا (ع) +عکس
امام رضا (ع) در مشهد مقدس یادگاری بسیار زیبایی داردکه یکی از آنها دست خط زیبا و متبرک ایشان است.(ادامه)
تصاویری کمتر دیده شده از محسن رضایی!
صفحه‌ی هواداران محسن رضایی اقدام به انتشار تصاویری کمتر دیده شده از محسن رضایی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به کش و قوس‌های مالکیت آستان امامزاده هاشم (ع) بین استان‌های تهران و مازندران گفت: اختلافات استان‌های تهران و مازندران بعد از انتخابات بررسی می‌شود. .... مقیمی: بررسی اختلافات تهران و مازندران بعد از انتخابات
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به کش و قوس‌های مالکیت آستان امامزاده هاشم (ع) بین استان‌های تهران و مازندران گفت: اختلافات استان‌های تهران و مازندران بعد از انتخابات بررسی می‌شود. ....(ادامه)
شمال نیوز: کاهش فاصله طبقاتی، تجارت عادلانه، ایجاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تسریع در تدوین برنامه ششم، مبارزه جدی با رکود، خودکفایی در کالاهای اساسی، جلوگیری از واردات بی‌رویه میوه و توسعه معدن بخشی از ۱۵ خواسته امروز رهبر انقلاب از دولت روحانی بود. ۱۵ دستور اقتصادی رهبر معظم انقلاب به دولت
شمال نیوز: کاهش فاصله طبقاتی، تجارت عادلانه، ایجاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تسریع در تدوین برنامه ششم، مبارزه جدی با رکود، خودکفایی در کالاهای اساسی، جلوگیری از واردات بی‌رویه میوه و توسعه معدن بخشی از ۱۵ خواسته امروز رهبر انقلاب از دولت روحانی بود.(ادامه)
افشای یک فساد مالی دیگر در دولت احمدی نژاد
فردی که در دهه 70 به دلیل فساد در دادگاه مجرم شناخته می شود و بر مبنای حکم دادگاه، اموالش مصادره شده و چندین سال هم در زندان بوده است، یک باره در دولت احمدی نِژاد مورد اعتماد قرار می‌گیرد. (ادامه)
خواستگاری یک داعشی از دختر اردوغان
رهبر یک گروه وابسته به داعش خواستار ازدواج با دختر رجب طیب اردوغان شده است. (ادامه)
قتل زن جوان در دوئل افیونی
(ادامه)
دادستان مرکز مازندران  گفت : تبلیغات زودهنگام، تخلف است و ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با دستور رئیس کل دادگستری استان در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران تشکیل شده و کار را شروع کرده است.... دادستان مرکز مازندران : تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تخلف است
دادستان مرکز مازندران گفت : تبلیغات زودهنگام، تخلف است و ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با دستور رئیس کل دادگستری استان در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران تشکیل شده و کار را شروع کرده است....(ادامه)
تقوی: پرسپولیس در حد قهرمانی نیست
یک کارشناس فوتبال می‌گوید پرسپولیس فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد اما فعلا در حد و اندازه‌های قهرمانی نیست. (ادامه)
مرضیه حدیدچی، محافظ شخصی امام خمینی(ره) راهی بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) شد.
محافظ شخصی امام خمینی(ره) راهی بیمارستان شد
مرضیه حدیدچی، محافظ شخصی امام خمینی(ره) راهی بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) شد. (ادامه)
عکس/ دیدار ‫رئیس جمهور و اعضای هیأت با رهبر انقلاب
رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به مناسبت هفته‌ی دولت، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز: جهانگیری عصر امروز در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری و مورد معاینات پزشکی و آنژیوگرافی قرار گرفت.
معاون اول رئیس‌جمهور در بیمارستان قلب بستری شد
شمال نیوز: جهانگیری عصر امروز در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری و مورد معاینات پزشکی و آنژیوگرافی قرار گرفت. (ادامه)
ماجرای وام مسکن ۵۰۰ میلیونی یک مدیر دولتی
مدیرعامل بیمه ایران درباره صدور مجوز وام ضروری و مسکن بیش از ۵۰۰ میلیون تومانی مدیرعامل و هر یک از اعضای هیات مدیره این بیمه توضیحاتی ارائه کرد. (ادامه)
شمال نیوز: باید در هر شرایطی در اتخاذ مواضع انقلابی صراحت داشت و صریح و بدون رودربایستی، در مقابل دشمن مواضع انقلاب و مبانی امام بزرگوار را بدون ترس و خجالت بیان کرد.
مسؤولان مطلقاً در نقشه طراحی‌شده دشمن قرار نگیرند/ در مقابل دشمن مواضع انقلاب و مبانی امام بزرگوار را بدون ترس و خجالت بیان کنید(خبر)
شمال نیوز: باید در هر شرایطی در اتخاذ مواضع انقلابی صراحت داشت و صریح و بدون رودربایستی، در مقابل دشمن مواضع انقلاب و مبانی امام بزرگوار را بدون ترس و خجالت بیان کرد. (ادامه)
طرح جدید ایران چک ۵۰هزار تومانی/عکس
دبیرکل بانک مرکزی از رونمایی ‌ایران چک ۵۰ هزار تومانی با طرح جدید به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در روز چهارشنبه (فردا) خبر داد.(ادامه)
آیین‌نقاره نوازی در سالروز ولادت امام رضا(ع)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.