.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های شنبه 7 مهر
(ادامه)
توضیح پروین درباره قهر فرهاد مجیدی و بازی ندادن به هنرمندان
علی پروین از وضعیت فوتبالیست ها پس از خداحافظی انتقاد می کند. (ادامه)
استقرار هیات بازرسی در روستای حیران
سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی فوق‌العاده در منطقه حیران شهرستان مرزی آستارا خبر داد. (ادامه)
برنج کیلویی ۱۲ هزار تومان می‌کارند، ۴۵۰۰ تومان می‌فروشند
وزیر پیشین نیرو عنوان کرد: اگر ارزش واقعی استفاده از آب را در قیمت تمام‌شده برخی از محصولات کشاورزی محاسبه کنیم می‌بینیم که مثلا برنج کیلویی ۱۲ هزار تومان تولید شده و کیلویی ۴۵۰۰ تومان فروش رفته، که این کار اقتصادی نیست. (ادامه)
دبیرکل حزب مردمسالاری گفت: بر خلاف ادعای اصولگرایان که می گویند دولت مدیران را اتوبوسی جابه جا کرده است به جز تغییر مدیران ارشد کشور شامل وزرا، استانداران و برخی مدیران کل، بسیاری از مدیران دولت گذشته همچنان در سمت های خود مشغول به کار هستند.
دولت فرمانداران را از شهری به شهر دیگر منتقل کرده است
دبیرکل حزب مردمسالاری گفت: بر خلاف ادعای اصولگرایان که می گویند دولت مدیران را اتوبوسی جابه جا کرده است به جز تغییر مدیران ارشد کشور شامل وزرا، استانداران و برخی مدیران کل، بسیاری از مدیران دولت گذشته همچنان در سمت های خود مشغول به کار هستند. (ادامه)
آنچه باید درباره سرطان ریه بدانید
اگر سرطان ریه در مراحل اولیه درمان شود، ۵۰ درصد احتمال زنده ماندن بیمار تا بیش از ۵ سال وجود دارد، ولی متاسفانه اکثرا این بیماری در مراحل پیشرفته تشخیص داده می‌شود. (ادامه)
تصاویر:حاشیه های دیدار ستارگان
دیدار ستارگان هنر و ورزش ایران و ستارگان فوتبال جهان با حمایت شرکت ایرانی داروسازی اکتوورکو به نفع بیماران ام اس در ورزشگاه آزادی (ادامه)
آیت‌الله صدیقی:حمله به شورای نگهبان چیزی جز دشمن شادی بدنبال ندارد
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دولت امسال به مردم ثابت کند که تشنه قدرت نیست و عاشق خدمت است گفت:‌ حمله به شورای نگهبان، مجلس خبرگان و دستگاه‌هایی که عمود ثبات کشور هستند چیزی جز دشمن شادی بدنبال ندارد. (ادامه)
جدیدترین پست اینستاگرام احمدی‌نژاد
صفحه منتسب به محمود احمدی نژاد تصویر و متنی به مناسبت هفته دولت منتشر کرد. (ادامه)
دلیل جدایی تنابنده از تیم ستارگان فوتبال ایران
بازیگر نقش نقی معمولی در سریال پایتخت از حضور در ترکیب تیم ستاره‌های ایران برای بازی امروز انصراف داد. (ادامه)
عکس/ واکنش رونالدو به اهدای جایزه بهترین بازیکن اروپا به مسی
در شرایطی که لیونل مسی بار دیگر جایزه بهترین بازیکن اروپا را توسط میشل پلاتینی دریافت کرد، کریستیانو رونالدو روی خوشی به این انتخاب نشان نداد.(ادامه)
شمال نیوز: به منظور بحث و بررسي پيرامون توسعه روابط تجاري و اقتصادي بين استان مازندران و كشورهاي نيجريه ، كومور ، سنگال و بروندي این هفته نشست با حضور استاندار مازندران و سفراي اين چهار كشور در مازندران برگزار شد. نشست استاندار مازندران با سفرای آفریقایی(خبر)
شمال نیوز: به منظور بحث و بررسي پيرامون توسعه روابط تجاري و اقتصادي بين استان مازندران و كشورهاي نيجريه ، كومور ، سنگال و بروندي این هفته نشست با حضور استاندار مازندران و سفراي اين چهار كشور در مازندران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز:  سرپرست جدید فرمانداری ویژه آمل معرفی شد و عصر فردا شنبه با حضور مسئولان استانی آیین تودیع و معارفه برگزار می‌شود. سرپرست جدید فرمانداری ویژه آمل معارفه می‌شود
شمال نیوز: سرپرست جدید فرمانداری ویژه آمل معرفی شد و عصر فردا شنبه با حضور مسئولان استانی آیین تودیع و معارفه برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان ایکه طرح خروج پادگان ساری از سال 67 پیگیری و مکاتباتی کردیم تا از شهر خارج شود، افزود: شهردار موفق ساری نیز این خدمت بزرگ را  مانند خدمات دیگر وی به شهروندان ساری در استان صورت گرفت..... تقدیر ویژه آیت الله طبرسی از شهردار ساری
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان ایکه طرح خروج پادگان ساری از سال 67 پیگیری و مکاتباتی کردیم تا از شهر خارج شود، افزود: شهردار موفق ساری نیز این خدمت بزرگ را مانند خدمات دیگر وی به شهروندان ساری در استان صورت گرفت.....(ادامه)
نظر هاشمی رفسنجانی درباره تلگرام !
شمال نیوز: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفته که گروه‌های فعال در اپلیکیشن ارتباطی تلگرام می‌تواند دل‌های افراد علاقمند به کشور را به هم نزدیک کند. (ادامه)
پیکر "آیت‌الله علی‌ بابایی" در ساری تشییع شد
پیکر آیت الله علی بابایی سوادکوهی، صبح امروز با حضور مردم قدرشناس ساری و جامعه روحانیت استان در ساری تشییع شد. (ادامه)
پيام دفتر احمدی نژاد به مناسبت درگذشت مرحوم آیت الله بابایی
در پی درگذشت مرحوم آیت الله حاج شیخ علی بابایی، پیام تسلیتی از سوی دفتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور دولت قبلی صادر شد که یک نسخه از آن جهت انتشار به دفتر ….. ارسال شد.(ادامه)
احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر مازندران
(ادامه)
صدور قبوض نجومی گاز در راه است
(ادامه)
زنان و مردان مصنوعی در راه!
(ادامه)
استقلالی ها تیم برتر ایران در آسیا شدند
تیم استقلال بر اساس ارزیابی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم برتر ایران در آسیا شد. (ادامه)
انتقاد از روند توزیع اعتبارات در مازندران
(ادامه)
تصاویر/ شهید رجایی در جبهه
با توجه به فرا رسیدن هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر،شبکه اطلاع رسانی رهیاب تصاویر دیده نشده رئیس جمهور وقت کشورمان را در جبهه های نبرد حق علیه باطل را منتشر می کند. شهیدان رجایى و باهنر تشکیل دهندگان دولت ایران پس از خروج عوامل دولت ابوالحسن بنى صدر استقرار یافت. از این جهت دولت رجایى و باهنر آغاز عصر تازه جمهورى اسلامى بشمار میرود و شهادت آنها ضایعه اى است که دولت و مردم ایران هر سال به یاد آن در سوگ مى نشینند.(ادامه)
در برنامه 90 دیشب چه گذشت + گزارش تصویری
برنامه این هفته نود به صورت ویژه درباره دیدار خیرخواهانه تیم های فوتبال ستارگان سابق جهان و ایران به روی آنتن رفت. (ادامه)
عکس: وقتی وزیر فرهنگ خطبه عقد خواند
علی جنتی به مناسبت میلاد امام رضا و در هفته دولت خطبه عقد یک روزنامه نگار را در دفتر کار خود جاری کرد.(ادامه)
عکس:تصویر نوبخت در کنار عکس امام و رهبری و روحانی!
عکس قاب شده باقر نوبخت در نشست واعظی با شورای استانی حزب اعتدال و توسعه در دفترِ قزوين این حزب.(ادامه)
عکس/ لکسوس NX در ایران
(ادامه)
کشف جسد جوان 18 ساله در آمل
جسد پسر جوان حدود 18 سال در یکی از خانه‌های منطقه پایین‌بازار آمل کشف شد. (ادامه)
عکس/نیوشا ضیغمی و همسرش درحرم امام رضا
نیوشا ضیغمی بازیگر سنما و تلویزیون با انتشار عکسی همراه همسرش در صحن حرم مطهر امام رضا (ع) عید میلاد را تبریک گفت. (ادامه)
عکس/ کودکی رامبد جوان با هندوانه
رامبد جوان مجری برنامه پرطرفدار خندوانه عکسی از دوران کودکی‌اش را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.