.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
كاهش ۱۴ در صدي معاملات بورس در مازندران
(ادامه)
110 هزار بیکار مطلق در مازندران
(ادامه)
معرفي زود هنگام نامزدهاي 21نفره اعتدالگرایان در گلستان
(ادامه)
استاندار:جهل اطلاعات در استان گیلان
(ادامه)
استان مازندران‌ ، قطب‌ امدادی‌ کشور
‌براساس‌ طرح ستاد حوادث‌ غیرمترقبه‌ ،‌ ‌9‌ قطب‌ امدادی در کشور مشخص‌ شد که مازندران‌ به علت‌ پرحادثه‌ خیز بودن‌ و نزدیکی‌ به‌ پایتخت‌ از میان استانهای‌ شمالی‌، به عنوان قطب‌ امدادی‌ شمال ‌ایران انتخاب‌ شد. (ادامه)
کمک یک میلیاردي مازندرانیها به جشن عاطفه ها
(ادامه)
افزايش سهام 15 شركت در بازار بورس مازندران
(ادامه)
مبادا! علی بشنود! عبادت، بجز خدمت خلق است؟!
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
بدهي2400ميلياردي سرمایه گذاران مازندراني به بانکها
(ادامه)
تدوين بانک اطلاعات مبلغات در مازندران
(ادامه)
تشکیل انجمن همگن معدن در مازندران
انجمن همگن معدن تشکيل و مقرر شده است در اين راستا صندوقي تشکيل شود تا بر اساس آن فرصت‌هاي برابر براي بخش خصوصي در بخش معادن ايجاد شود.(ادامه)
صنعت ، کلید توسعه مازندران است
(ادامه)
انتصاب سرپرست جدید بانک سپه در مازندران
بعد از بازنشتگی سلمانی رئیس سابق بانک سپه مازندران در بهمن 85 ،تقی پور که سرپرستی این بانک را در این مدت عهده دار بوده (ادامه)
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ... چه کساني براي مازندران تصميم مي گيرند؟!
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ...(ادامه)
اجرای 77 درصد مصوبات استان گلستان
بیش از 77 درصد طرحهای مصوب هیات دولت دراستان گلستان تاکنون افتتاح ویا اجرای آنها آغاز شده است .(ادامه)
بدهی 17 میلیاردی رئیس سابق
یکی از مدیران ارشد سابق استان که مبلغ 17 میلیارد تومان به یکی از بانک های استان مازندران بدهکار می باشد با وجود گذشت بیش از دو سال نسبت به باز پرداخت بدهی خود ...(ادامه)
از قهرمانان‌ ورزش‌ مازندران‌ تجليل‌ مى‌شود
ساعت‌ 16 عصر امروز طى‌ مراسمى‌ که‌ در هتل‌ بانک‌ ملى‌ بابلسر برگزار مى‌شود از قهرمانان، پيشکسوتان‌ و افراد خير در ورزش‌ مازندران‌ در سال‌ 85 تجليل‌ به‌ عمل‌ خواهد آمد.(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
اتصال 8500 مدارس کشور از طریق اینترنت
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در فناوری اطلاعات و ارتباطات از تشکیل شبکه ملی مدارس در کشور خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در حرکت بخشنامه های اداری و محتوای آموزشی ، 8500 مدرسه توسط شبکه اینترنت به هم متصل می شود.(ادامه)
بهره برداری ازاولین کارخانه موتورسیکلت مازندران
درسالگردپیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی کارخانه مازندسیکلت بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت درکیاسر باحضورآیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه دراستان ومهندس شفقت استاندارمازندران افتتاح وموردبهره برداری قرار گرفت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز (ادامه)
مازندران باید قطب گردشگری جهان اسلام شود
مسئولان گردشگری استان مازندران باید زمینه ای را فراهم کنند تا گردشگران خارجی با هدف شناخت فرهنگ دینی ایران ، به خطه سر سبز شمال کشور سفر کنند.به گزارش شمال نیوز (ادامه)
تاسیس مركز پژوهشي گيلان‌شناسي
نخستين مرکز پژوهشي در حوزه‌ي ميراث فرهنگي کشور تحت عنوان مرکز پژوهشي گيلان‌شناسي در استان گيلان امروز (26 دي‌ماه) گشايش يافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، در اين مراسم که با حضور رييس (ادامه)
عدالت محوری در آموزش و پرورش مازندران !!
جمعی از معلمان و فرهنگیان مازندرانی ضمن ارسال شکوائیه ای به سایت شمال نیوز نسبت به بی عدالتی در آموزش و پرورش مازندران انتقاد کردند آنها گفتند با وجود آنکه سازمان آموزش و پرورش مازندران شعار التزام ...(ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
راه اندازی بانک اطلاعاتي نخبگان جوان استان گلستان
نماينده سازمان ملي جوانان در استان گلستان از تشكيل و راه‌اندازي بانك اطلاعات نخبگان جوان در اين استان خبر داد به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،در نشست تبيين برنامه‌ها و فعاليت‌هاي سازمان ملي جوانان استان گلستان در شش ماه گذشته سيد محمد حسيني (ادامه)
8 صبح ،زمان شروع بکار بانک‌ها در استان گيلان
استانداري گيلان زمان آغاز به کار بانک‌هاي استان را هشت صبح اعلام کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام استانداري گيلان به منظور جلوگيري از ازدحام و کاهش مدت انتظار مردم نزد (ادامه)
تشکیل کارگروه مبارزه بارشوه در استان گلستان
معاون استاندار گلستان گفت: در راستای پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاه های دولتی و بانک ها کارگروه پیشگیری و مبارزه با رشوه در استان گلستان تشکیل شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،سید محمد موسوی اظهار داشت: این کارگروه بر اساس مصوبه هیئت دولت با حضور جمعی از مدیران دستگاه های (ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
عزل بيست وهفتمين رئيس آموزش وپرورش درمازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.562 seconds.