.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شرایط باید به گونه‌ای فراهم شود، تا همه مردم ایران از چای داخلی گیلان استفاده کنندو چای خوش رنگ و طعم این استان به عنوان یکی از کالاهای ثابت در سبد خانوارها قرار گیرد. ممنوعیت مصرف چای خارجی در ادارات گیلان
شرایط باید به گونه‌ای فراهم شود، تا همه مردم ایران از چای داخلی گیلان استفاده کنندو چای خوش رنگ و طعم این استان به عنوان یکی از کالاهای ثابت در سبد خانوارها قرار گیرد.(ادامه)
اجرای رایانه ای آگهی تبلیغاتی در مازندران
(ادامه)
تاكيد نماينده ولي فقيه در مازندران بر توسعه همه جانبه استان
(ادامه)
دلیل توقف پرداخت تسهیلات بانکی چاپ ارسال به رفقا
(ادامه)
استاندار مازندران بر خلاف انتظار برخي از حاضران، 15 نفر از مديران دستگاه‌هاي اجرائي را به دليل تاخير، در جلسه راه نداد و با حاضران وغائبين اتمام حجت کرد که در صورت تکرار اين بي‌نظمي‌ها، تصوير پشت در ماندن آنها را به وزارتخانه مربوطه ارجاع خواهد داد... ذولفقار علي در دستان استاندار مازندران !!
استاندار مازندران بر خلاف انتظار برخي از حاضران، 15 نفر از مديران دستگاه‌هاي اجرائي را به دليل تاخير، در جلسه راه نداد و با حاضران وغائبين اتمام حجت کرد که در صورت تکرار اين بي‌نظمي‌ها، تصوير پشت در ماندن آنها را به وزارتخانه مربوطه ارجاع خواهد داد...(ادامه)
مشکل اخلاقي اقتصاد سياسي اصولگرايان و اصلاح‏طلبان
(ادامه)
بزودی بانک اصناف در کشور راه اندازی میشود
(ادامه)
ابلاغ شرایط پرداخت تسهیلات مسکن
(ادامه)
خسارت کشاورزان مازندراني كمتر از زلزله بم نيست
(ادامه)
(نقدی بر پایه های لرزان کشاورزی در گیلان) وقتی کِشتی کشاورزی به گِل می نشیند(ديدگاه)
(نقدی بر پایه های لرزان کشاورزی در گیلان) (ادامه)
نشست تخصصی روسای اتحادیه های املاک مازندران
(ادامه)
جزييات توقيف موقت خبرگزاری فارس
(ادامه)
داوودي جانشين مظاهري ميشود
(ادامه)
فتاح درساري: خاموشی ها از تابستان شدت می گیرد
(ادامه)
رای گیری بین لاریجانی و حداد
فردا بعدازظهر رای گیری غیر رسمی اصولگرایان بین آقایان حداد و لاریجانی انجام می شود و رقابت در صحن مجلس نخواهد بود. هر دوی این بزرگواران قبول کرده اند که تمایل اکثریت اصولگرایان به هر کس بود طرف دیگر کنار بکشد. (ادامه)
بیمه 152 هزارهکتاراز شالیزارهای گیلان
(ادامه)
تجمع 3 روزه فرهنگیان بازنشسته مقابل سازمان آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
 دولت در اصلاحات تنهاست/ مگر عزل و نصب در اختيار رييس جمهور است ؟!/ فهرست مانع تراشيهاي مجلس / ماجراي استيضاح وزير بازرگاني/ بدهي ۱۰۰۰ ميلياردي بانك پارسيان/ لايحه ي بنيادي نداديم چون تغييرش مي دادند/ ماجراي قطع گاز تركمنستان و ۱ آقازاده/ قصاب بومهني كه صاحب ۲۲۰۰ هكتار زمين شده بود... سخنان منتشر نشده ي احمدي نژاد در جمع دانشجويان
دولت در اصلاحات تنهاست/ مگر عزل و نصب در اختيار رييس جمهور است ؟!/ فهرست مانع تراشيهاي مجلس / ماجراي استيضاح وزير بازرگاني/ بدهي ۱۰۰۰ ميلياردي بانك پارسيان/ لايحه ي بنيادي نداديم چون تغييرش مي دادند/ ماجراي قطع گاز تركمنستان و ۱ آقازاده/ قصاب بومهني كه صاحب ۲۲۰۰ هكتار زمين شده بود...(ادامه)
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ...
مقصر اصلي كيست؟!!
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ... (ادامه)
حفرچاههای فوری برای کاهش قطعی آب در گرگان
(ادامه)
معاون اول رييس‌جمهور ضمن دفاع صريح از عملكرد وزير بازرگاني كه قرار است به دليل گراني در مجلس استيضاح شود خبر داد كه تغيير وزير كشور قطعا اتفاق خواهد افتاد.همچنين خبرگزاري‌ها از تغييرات گسترده در وزارت اقتصاد به ويژه معاونت بانكي و خزانه‌داري ... تغيير وزير كشور قطعي است
معاون اول رييس‌جمهور ضمن دفاع صريح از عملكرد وزير بازرگاني كه قرار است به دليل گراني در مجلس استيضاح شود خبر داد كه تغيير وزير كشور قطعا اتفاق خواهد افتاد.همچنين خبرگزاري‌ها از تغييرات گسترده در وزارت اقتصاد به ويژه معاونت بانكي و خزانه‌داري ...(ادامه)
نگرانی مجامع بین المللی از افزایش نجومی قیمت برنج
(ادامه)
در جلسه  ديروز مجلس اعضای فراکسیون اکثریت فرم‌هایی را میان نمایندگان توزیع کردند که حاوی اطلاعاتی جهت استخدام در دولت پس از پایان دوره نمایندگی بود».
کاریابی برای نمایندگانی که رای نیاورده‌اند
در جلسه ديروز مجلس اعضای فراکسیون اکثریت فرم‌هایی را میان نمایندگان توزیع کردند که حاوی اطلاعاتی جهت استخدام در دولت پس از پایان دوره نمایندگی بود». (ادامه)
در گيلان هم اين روال به اين شکل دنبال مي شود که استاندارسه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ظهر در نماز خانه ي استانداري گيلان به همراه معاونان و مديران برخي دستگاه‌ها منتظر ديدار با شهروندان مي ماند تا مشکلات متعدد آنان ... سرنوشت نامه های مردم در سفر استانی دولت به گیلان
در گيلان هم اين روال به اين شکل دنبال مي شود که استاندارسه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ظهر در نماز خانه ي استانداري گيلان به همراه معاونان و مديران برخي دستگاه‌ها منتظر ديدار با شهروندان مي ماند تا مشکلات متعدد آنان ...(ادامه)
اجراي امضای الکترونیکی برای اولین بار در کشور در استان گیلان
(ادامه)
سوء مدیریت باعث ورشکستگی واحد های تولیدی در مازندران
(ادامه)
افتتاح کمربندی جنوبی ساری در هفته دولت
(ادامه)
ريختن چسب مايع در قفل بانک ها در گرگان
(ادامه)
راه اندازی بانک توسعه و تعاون
(ادامه)
استاندار:مازندران قطب گردشگری جهان اسلام
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.