.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخني با استاندار جديد گلستان (ديدگاه)
(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
نگاهي به حوادث چند روز اخير دانشگاه مازندران
پس از تاييد حكم يك ترم محروميت از تحصيل 3 دانشجوي دانشگاه مازندران و در پي آن بازداشت يكي از اين فعالان دانشجويي، برخي دانشجويان اين (ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
مشکل نمايشگاه‌بين‌المللي مازندران حل میشود
رييس سازمان بازرگاني مازندران با اشاره به نامشخص بودن وضعيت و تكليف نمايشگاه بين‌المللي استان گفت: به زودي در جلسه كارگروه توسعه و صنعت تكليف نمايشگاه بين‌المللي مازندران در قائمشهر مشخص مي‌شود.(ادامه)
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا... آزادسازي حريم درياي خزر ، از رويا تا واقعيت
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا...(ادامه)
شهرام جزایری، هم شکار و هم شکارچی بوده است!؟(يادداشت)
(ادامه)
رضائي دربرابر پرسش‌هاي بيشتر، اظهار كرد، مي‌توانيد اين سوالات را از خود او بپرسيد و اگر برادران اطلاعات مصلحت بدانند، اين مسائل را مطرح مي‌كنند... محسن رضائي و اعلام بازگشت فرزندش از آمريكا
رضائي دربرابر پرسش‌هاي بيشتر، اظهار كرد، مي‌توانيد اين سوالات را از خود او بپرسيد و اگر برادران اطلاعات مصلحت بدانند، اين مسائل را مطرح مي‌كنند...(ادامه)
دكتر محمود رضا اميني انتخابات اتاق بازرگاني آزموني براي دولت(ديدگاه)
دكتر محمود رضا اميني(ادامه)
در دو روز اخیر هر چه  فکر میکنیم  پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع  تفکر ماست ... میراث خواهی وزارت ارشاد با کدام سند برادری ؟!
در دو روز اخیر هر چه فکر میکنیم پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع تفکر ماست ...(ادامه)
اقامه دعوي خانه كارگر گيلان عليه وزارت كار!
دبير اجرايي خانه كارگر گيلان گفت‌‏: برگزاري انتخابات كانون عالي شوراهاي اسلامي كار توسط وزارت كار خلاف قانون است وعليه اين اقدامات وزارت كار اقامه دعوي خواهيم كرد.(ادامه)
شهردار رشت ماندگار شد
با موافقت و آرای اعضای شورای اسلامی شهر رشت، رضا ساغری شهردار رشت در سمت خود ابقا شد.به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ... احمدی نژاد، هنوز احمدی نژاد است!
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ...(ادامه)
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت... شهردار در مالزي ، كودك منتظر قصه شب...
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت...(ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
انتقادعضوشوراي شهررشت ازمدافعان شهردار
(ادامه)
با قوت گرفتن بحث كناره گيري دكتر شاعري، رايزني‌ها براي تعيين جانشين وي ادامه دارد.اکثریت نمایند گان استان  مخالف تغيير استاندار گلستان میباشند  و معتقدند با انتصاب  دكتر شاعري كارهاي زیادی انجام شده كه پيش ... رايزني ها براي تعيين جانشين دکتر شاعري
با قوت گرفتن بحث كناره گيري دكتر شاعري، رايزني‌ها براي تعيين جانشين وي ادامه دارد.اکثریت نمایند گان استان مخالف تغيير استاندار گلستان میباشند و معتقدند با انتصاب دكتر شاعري كارهاي زیادی انجام شده كه پيش ...(ادامه)
تبلیغات و نگاه ابزاری نسبت به زنان(بخوانيد)
آزاده حسینی(ادامه)
بازمانده 97هزار دانش آموز مازندارانی! دلایل بازماندن ازتحصیل آنان چیست، و تا پایان برنامه چهارم توسعه، چه تعداد دیگر از دانش آموزان مازندارانی ترک تحصیل خواهند کرد، سوال هایی است که جوابش را، دانش آموزان افغان ... آموزش رایگان حق مسلم ایرانیان هست یاخیر؟
بازمانده 97هزار دانش آموز مازندارانی! دلایل بازماندن ازتحصیل آنان چیست، و تا پایان برنامه چهارم توسعه، چه تعداد دیگر از دانش آموزان مازندارانی ترک تحصیل خواهند کرد، سوال هایی است که جوابش را، دانش آموزان افغان ...(ادامه)
پس عدالت چی؟!  با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ... تغییر نام خانه ملت به خانه فوق لیسانسها!
پس عدالت چی؟! با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ...(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر ضرورت پايبندي به منشور اصولگرايي -2 (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ... اشك خشكيده مادر شهيد و رقص آواز در ستاد انتخاباتي كانديداي مدعي حفظ ارزشها
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ...(ادامه)
رييس‌‏جمهور در مورد افزايش جمعيت مازندران شوخي كرد
عضو مجمع نمايندگان استان مازندران گفت: استان مازندران بدون لحاظ فاكتور جمعيت، قابليت تبديل شدن به دو استان را دارد و تاكيد رييس‌‏جمهور به افزايش جمعيت براي اين امر شوخي بوده است... (ادامه)
دکتر عماد افروغ اصول‌گرابودن كار آساني نيست (گزارش)
دکتر عماد افروغ(ادامه)
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. انتظار تمام شد ، احمدی نژاد آمدنی شد
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. (ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر سفر احمدي نژاد و مطالبات مازندران (ديدگاه)
دکتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
جمعي از ايثارگران و بسيجيان شركت برق منطقه‌اي مازندران طی نامه ای اعتراض آمیز به ریاست مجترم جمهور  نسبت به انتصاب مديران غيربومي و مديريت ضعیف در اين شرکت هشدار دادند در بخشي از ... انتصاب مديران غيربومي ممنوع !
جمعي از ايثارگران و بسيجيان شركت برق منطقه‌اي مازندران طی نامه ای اعتراض آمیز به ریاست مجترم جمهور نسبت به انتصاب مديران غيربومي و مديريت ضعیف در اين شرکت هشدار دادند در بخشي از ...(ادامه)
 دكتر غلامعلي رنجبر ضرورت پايبندی به موازین اصولگرايي(يادداشت)
دكتر غلامعلي رنجبر(ادامه)
هيچ‌‏كس باور ندارد درآمد گردشگري مي‌‏تواند معادل درآمد نفت باشد
نماينده بندرانزلي در مجلس‌‏هفتم به مناسبت سپري شدن حدود يك‌‏سال از عمر دولت نهم و روز جهاني جهانگردي به ارزيابي عملكرد دولت در بخش گردشگري پرداخت.(ادامه)
چهار تن از نمايندگان گلستان در نامه اي به وزير كشور خواستار پاسخگويي به سئوال خود شدند .در اين نامه از وزير كشور سئوال شده چرا با وجود نيروهاي توانمند مجرب ، كار آمد ، علمي و متخصص در استان گلستان از وجود آنها درمديريت هاي اجرايي... سوال نمايندگان استان گلستان از وزير كشور
چهار تن از نمايندگان گلستان در نامه اي به وزير كشور خواستار پاسخگويي به سئوال خود شدند .در اين نامه از وزير كشور سئوال شده چرا با وجود نيروهاي توانمند مجرب ، كار آمد ، علمي و متخصص در استان گلستان از وجود آنها درمديريت هاي اجرايي...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.343 seconds.