.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتشار عملکرد نمایندگان مجلس هفتم /احمد توکلی، ركورد دار دومین نماینده بی نظم
(ادامه)
نمایندگان فعلی گیلان در مجلس هفتم چه کارنامه ای از خود برجای گذاشته اند ؟این گزارش قصد تخطئه ی هیچ نماینده ای را ندارد فقط به استناد مشروح گزارش 4 ساله ی مجلس شورای اسلامی گزارش از عملکرد نمایندگان گیلان مجلس ارایه می شود ... نمايندگان گيلان ركورد دار تاخير و غيبت در مجلس هفتم
نمایندگان فعلی گیلان در مجلس هفتم چه کارنامه ای از خود برجای گذاشته اند ؟این گزارش قصد تخطئه ی هیچ نماینده ای را ندارد فقط به استناد مشروح گزارش 4 ساله ی مجلس شورای اسلامی گزارش از عملکرد نمایندگان گیلان مجلس ارایه می شود ...(ادامه)
مناظره انتخاباتي چهار نامزد انتخابات در گرگان
(ادامه)
سوء استفاده برخی کاندیداها از مصوبات سفر رئیس جمهور به استانها
(ادامه)
گزارش كامل مناظره محمدرضا خاتمي و محمدرضا باهنر
(ادامه)
اگر آقای احمدی نژاد هر 4 پیشنهاد را به درستی انجام دهد از طرف همه ملت دست و بازوی ایشان را می بوسم و خواسته پنجم را به ایشان تخفیف می دهم شروط احمد توکلی برای بوسیدن دست احمدی نژاد
اگر آقای احمدی نژاد هر 4 پیشنهاد را به درستی انجام دهد از طرف همه ملت دست و بازوی ایشان را می بوسم و خواسته پنجم را به ایشان تخفیف می دهم(ادامه)
نياز به ركوع و سجود نداشت چرا كه محراب و سجده‌گاه به احترام «رشادتها» و «اخلاصش» بالا مي‌آمدند.خداوند خواسته بود زحمت ركوع و سجود را هم از اين عبد صالحش گرفته باشد، همه چيز را مي شد در اختيار اينها ديد چرا كه در .... يا امام رضا اگر اينها خوابيده‌اند بي ادب نيستند "قطع نخاعند"
نياز به ركوع و سجود نداشت چرا كه محراب و سجده‌گاه به احترام «رشادتها» و «اخلاصش» بالا مي‌آمدند.خداوند خواسته بود زحمت ركوع و سجود را هم از اين عبد صالحش گرفته باشد، همه چيز را مي شد در اختيار اينها ديد چرا كه در ....(ادامه)
اينترنت در زمان انتخابات قطع نمي شود
(ادامه)
راه حلی برای دوری از عوام فریبی انتخاباتی
(ادامه)
مسعود ادهمی- کارشناس ICT انتخابات رايانه‌اي، بايدها و نبايدها
مسعود ادهمی- کارشناس ICT(ادامه)
پیش بینی محسن رضایی از انتخابات آتي
(ادامه)
سوءاستفاده تبليغاتي آقای مدیر کل از امکانات دولتی
وي كه نامزد يكي از شهرهاي شمال كشور مي‌باشد از ابتداي اشتغال در این وزارتخانه قصد كانديداتوري داشته، لذا سعي و تلاش وافري برای ارائه خدمات و امتيازات به حوزه انتخابيه مربوط داشته است...(ادامه)
رضا تيموري آسيب شناسي تاسيس استاني جديد در غرب مازندران(گزارش)
رضا تيموري(ادامه)
آیا می توان باور داشت که همه این رد صلاحیت هاه و عدم احراز صلاحیت ها، صرفا از روی اشتباه و خطاهای غیرعمدی بوده و هیچ گونه عامل سیاسی، جناحی، قومی و قبیله ای و احیانا مسایل شخصی در میان نبوده است؟ پیام تأیید صلاحیت های جدید
آیا می توان باور داشت که همه این رد صلاحیت هاه و عدم احراز صلاحیت ها، صرفا از روی اشتباه و خطاهای غیرعمدی بوده و هیچ گونه عامل سیاسی، جناحی، قومی و قبیله ای و احیانا مسایل شخصی در میان نبوده است؟(ادامه)
دكتر يدالله جواني 
چرا سپاه از تفكر اصولگرايي حمايت مي كند؟ (ديدگاه)
دكتر يدالله جواني (ادامه)
حسن کربلائی پاسخی کوتاه به دغدغه هائی بلند (ديدگاه)
حسن کربلائی(ادامه)
در زمانی که به کلمه" واپسگراها" رسید از روی صندلی به پایین افتاد که بلافاصله دکتر ولایتی که در جلسه حاضر بود ، بر بالین وی حاضر شد و در همین زمان ... آخرین جملات آیت الله توسلی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت
در زمانی که به کلمه" واپسگراها" رسید از روی صندلی به پایین افتاد که بلافاصله دکتر ولایتی که در جلسه حاضر بود ، بر بالین وی حاضر شد و در همین زمان ...(ادامه)
سيد محمد حيدري 
کنکاشی در فرمایشات مقام معظم رهبري پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی –یکصد سوال روز (2) (يادداشت)
سيد محمد حيدري (ادامه)
سيد محمد حيدري کنکاشی در فرمایشات مقام معظم رهبري پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی –یکصد سوال روز (1)(يادداشت)
سيد محمد حيدري (ادامه)
متن کامل نامه زنان اصولگرا به مقام معظم رهبری
(ادامه)
کارشناس مسائل روسیه :درباره خزر جدی نبوده ایم
(ادامه)
به اعتقاد خبرنگاراني كه در جلسه حضور داشتند اگر آقاي فرماندار احساس مي كند كه حضور خبرنگاران مانع از پيشرفت كارها مي شود و در كارها خلل ايجاد مي كند چه ضرورتي دارد كه از آنان دعوت شود كه پس از 10 دقيقه آنها را از جلسه اخراج كنند. دعوت از خبرنگاران و اخراج خبرنگاران !
به اعتقاد خبرنگاراني كه در جلسه حضور داشتند اگر آقاي فرماندار احساس مي كند كه حضور خبرنگاران مانع از پيشرفت كارها مي شود و در كارها خلل ايجاد مي كند چه ضرورتي دارد كه از آنان دعوت شود كه پس از 10 دقيقه آنها را از جلسه اخراج كنند.(ادامه)
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران تولید روسری در ترکیه برای انتخابات مجلس هشتم ایران!
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران(ادامه)
بررسی اجمالی پدیده گیلیکی گریزی(وحید میرزائی ) چر گیلیکی گب نزنی؟!(گزارش)
بررسی اجمالی پدیده گیلیکی گریزی(وحید میرزائی )(ادامه)
كساني كه نفع اقتصادي و شراكت مالي با كشور تركمنستان دارند در سرماي بي‌سابقه و گسترده چند روز گذشته براي رسيدن به اهداف سياسي و منافع شخصي سعي كردند از طريق قطع شدن گاز تركمنستان به مردم فشار وارد كنند. 
الهام رسما قطع گاز تركمنستان را به داخلي‌ها نسبت‌داد
كساني كه نفع اقتصادي و شراكت مالي با كشور تركمنستان دارند در سرماي بي‌سابقه و گسترده چند روز گذشته براي رسيدن به اهداف سياسي و منافع شخصي سعي كردند از طريق قطع شدن گاز تركمنستان به مردم فشار وارد كنند. (ادامه)
 آیت الله یحیی نوری  از چهره‌های شاخص حماسه هفده شهریور بوده و عمر پربرکتش صرف ترویج فقه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تدریس فقه و اصول و فلسفه شده است پیکر مطهر آن فقید صبح دوشنبه از مقابل حوزه علمیه مدرسه الشهدا تشییع و به سمت شهرستان نور جهت تدفین در جوار جدش ... آیت الله یحیی نوری درگذشت
آیت الله یحیی نوری از چهره‌های شاخص حماسه هفده شهریور بوده و عمر پربرکتش صرف ترویج فقه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تدریس فقه و اصول و فلسفه شده است پیکر مطهر آن فقید صبح دوشنبه از مقابل حوزه علمیه مدرسه الشهدا تشییع و به سمت شهرستان نور جهت تدفین در جوار جدش ...(ادامه)
احمد توكلي نماينده تهران كه اين روزها نامش در فهرست اصولگرايان براي انتخابات مجلس هشتم نيز قرار گرفته است ديروز در حالي كه به شدت عصباني بود صحن علني مجلس را ترك كرد. آقای توکلی به خدا توکل کنید!
احمد توكلي نماينده تهران كه اين روزها نامش در فهرست اصولگرايان براي انتخابات مجلس هشتم نيز قرار گرفته است ديروز در حالي كه به شدت عصباني بود صحن علني مجلس را ترك كرد.(ادامه)
هم اکنون سیلی از پیامک ها و اخبار برضد مسوولین استان درحال انتشار و پخش است که در شرایط کنونی نه تنها دوای درد مردم مازندارن نیست بلکه افزودن دغدغه و نگرانی برای ایشان بشمارمیرود. تخریب استاندار مازندران به نفع چه کسی است ؟!
هم اکنون سیلی از پیامک ها و اخبار برضد مسوولین استان درحال انتشار و پخش است که در شرایط کنونی نه تنها دوای درد مردم مازندارن نیست بلکه افزودن دغدغه و نگرانی برای ایشان بشمارمیرود.(ادامه)
وزير كشور از اعزام هياتي از طرف رئيس جمهور براي رفع ‌مشكل مازندران خبر داد
(ادامه)
درگيري در مسابقه راه ساري و فولاد سپاهان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.409 seconds.