.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آیا گوشی همراه به «چشم» آسیب می‌زند؟
فوق تخصص چشم پزشکی گفت: هنوز مدرک علمی از نظر اینکه استفاده از گوشی همراه، تبلت و ... صدمات جبران ناپذیری به چشم وارد می‌کند، ارائه نشده است.(ادامه)
تصاویر/ روزنامه های ورزشی شنبه، ۲ آذر
(ادامه)
عکس/ گریم عجیب هومن حاجی عبدالهی
عکسی که امیر غفارمنش به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه سطح آب در جاده بهنمیر به کیاکلا پایین آمده از رانندگان خواست تا جوانب احتیاط را رعایت کنند..... آخرین وضعیت خسارت سیلاب در استان مازندران
شمال نیوز : وی با بیان اینکه سطح آب در جاده بهنمیر به کیاکلا پایین آمده از رانندگان خواست تا جوانب احتیاط را رعایت کنند.....(ادامه)
شمال نیوز :مسؤول مرکز اندیشه و هم‌فکری راهبردی بسیج، با بیان اینکه برکت رهبری و جوانمردی و بزرگی سید، سالار، امام و پیشوای ما باعث شد که توطئه‌ای که قرار بود کل کشور را درگیر کند در ۳ روز خوابید..... استانداران هم مخالف شیوه فعلی سهمیه‌بندی بنزین بودند
شمال نیوز :مسؤول مرکز اندیشه و هم‌فکری راهبردی بسیج، با بیان اینکه برکت رهبری و جوانمردی و بزرگی سید، سالار، امام و پیشوای ما باعث شد که توطئه‌ای که قرار بود کل کشور را درگیر کند در ۳ روز خوابید.....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بلیت بازی نساجی-استقلال را چگونه تهیه کنیم؟
شرایط بلیت‌فروشی الکترونیکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اعلام شد.(ادامه)
تاثیر رژیم غذایی بر شنوایی
شنوایی بررسی‌ها نشان می‌دهد رژیم غذایی سالم با کاهش خطر از بین رفتن قدرت شنوایی مرتبط است.(ادامه)
۸ علت فراموشی ناگهانی و راه مقابله با آن‌ها
طبیعی است هر از گاهی یک کلمه را فراموش کنید، کلید‌های خانه را جا بگذارید یا برخی مسیر‌ها را به یاد نیاورید. این نوع از فراموشی‌ها با افزایش سن بیشتر هم می‌شوند. اما علت فراموشی ناگهانی و شدید (مثل این که نام بچه‌هایتان را به یاد نیاورید یا فراموش کنید کجا هستید) حتما باید بررسی شود؛ چرا که فراموشی لحظه‌ای یا ناگهانی می‌تواند نشانه‌ی مشکلاتی جدی‌تر از آلزایمر یا زوال عقل باشد. (ادامه)
شمال نیوز: فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور گفت: ما در ذیل ولایت هستیم و هرکه در خدمت نظام گام برمی دارد دستش را می بوسیم و آنهایی که رانت بازی می کنند باید تکلیفشان را مشخص کنیم. کشتار را نصف ایران در نظر گرفته بودند | وسایلی داشتند که تابه حال ندیده بودیم
شمال نیوز: فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور گفت: ما در ذیل ولایت هستیم و هرکه در خدمت نظام گام برمی دارد دستش را می بوسیم و آنهایی که رانت بازی می کنند باید تکلیفشان را مشخص کنیم.(ادامه)
واکنش آذری جهرمی به تحریم‌ آمریکا
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به قرار گرفتن نامش در فهرست تحریم‌های آمریکا روز جمعه نوشت: من به حمایت از دسترسی آزاد به اینترنت ادامه خواهم داد و اجازه نمی‌دهم آمریکا توسعه ایران را متوقف کند.(ادامه)
عکس/ التماس بازیکن پرسپولیس به توپ!
(ادامه)
فروش VPN‌ جرم است؟
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: در قانون صراحتا در مورد فروش VPN ها جرم انگاری نشده است.(ادامه)
متقاضیان گازسوز کردن خودروها بخوانند
متقاضیان گازسوز کردن خودروها برای ثبت‌نام باید به سامانه NGVI.IR مراجعه کنند و طبق اعلام، حداکثر ظرف مدت دو ماه آینده به همه درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.(ادامه)
محمدرضا گلزار در کافه مشهور خارجی +عکس
عکسی که محمدرضا گلزار به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است(ادامه)
سقوط ایران در رده‌بندی فیفا
تیم ملی کشورمان در رده بندی جدید فیفا با سقوطی 6 پله ای در رده 33 جهان و دوم آسیا ایستاد.(ادامه)
خدمات رسانی به مسافران در جاده برفی محور سوادکوه
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از خدمات رسانی پلیس به رانندگان و مسافران گرفتار در برف و بوران چند شب گذشته در محور سوادکوه خبر داد.(ادامه)
کدام خوراکی‌ها شما را می‌کُشد؟
طبق بررسی‌های گوناگون علمی، مصرف زیاد بعضی از مواد غذایی باعث اختلال در سیستم بدن خواهد شد.(ادامه)
فرصت رویایی استقلال پس از 1296 روز
استقلال می‌تواند طلسم پایین‌تر بودن از پرسپولیس را، قبل از رسیدن به 1300 روز بکشند.(ادامه)
یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات با تایید خبر وصل شدن اینترنت خانگی، افزود ساعتی قبل مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ده استان کشور که به اپراتورها ابلاغ شده است، واصل شده است . اینترنت ثابت در ۱۰ استان وصل شد
یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات با تایید خبر وصل شدن اینترنت خانگی، افزود ساعتی قبل مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ده استان کشور که به اپراتورها ابلاغ شده است، واصل شده است .(ادامه)
کدام نوشیدنی‌ها به بهبود خواب شبانه کمک می‌کند؟
بر اساس مطالعات اخیر، نوشیدنی هایی از جمله چای بابونه و نعناع می تواند منجر به بهبود کیفیت خواب شبانه شود.(ادامه)
زمان واریز اولین مرحله اعتبار سوخت تاکسی‌های اینترنتی
ستاد پایش حمل و نقل اعلام کرد: اولین مرحله اعتبار سوخت تاکسی‌های اینترنتی با هدف حمایت از رانندگان این حوزه و کنترل نرخ کرایه ها تا ۴ آذر واریز می‌شود.(ادامه)
عکس/ جدول رده بندی لیگ بعد از باخت پرسپولیس
در جریان هفته یازدهم لیگ برتر، پرسپولیس در تهران مقابل نفت مسجد سلیمان شکست خورد.(ادامه)
تصاویر/ پرسپولیس ۰ - نفت مسجد سلیمان ۱
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان عصر جمعه اول آذر ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر برگزار شد که این مسابقه در پایان به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید. نفت مسجد سلیمان در این مسابقه روی یک ضربه کرنر دروازه پرسپولیس را باز کرد تا 3 امتیاز شیرین از شاگردان کالدرون بگیرد.(ادامه)
قیمت جدید محصولات کرمان خودرو (۱ آذر ۹۸) + جدول
درحال‌حاضر نرخ هر دستگاه هیوندای سوناتا در بازار ۶۱۵ میلیون تومان است.(ادامه)
چه صنوفی از قطع اینترنت در ایران زیان دیده‌اند؟
میزان خسارت قطعی اینترنت در ایران روزی ۴۳۰۰میلیارد تومان برآورد شده‌است و اصنافی همچون صرافی ها، سینماها، آژانس‌های مسافرتی، هواپیمایی و تورهای گردشگری، کارگزاران بورس.. از قطعی اینترنت خسارت دیده اند.(ادامه)
مشاغل خانگی بانوان مازندران ساماندهی می‌شود
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه مشکلات بانوان سرپرست خانوار باید رفع شود، گفت: مشاغل خانگی بانوان ساماندهی می‌شود.(ادامه)
فروش اقساطی پژوپارس، فردا ۲ آذر
فروش اعتباری پژوپارس فردا شنبه ۲ آذرماه به‌تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح آغاز خواهد شد. (ادامه)
یک ویدئوی جنجالی؛ مهناز افشار برای همیشه از ایران رفت؟
در فضای مجازی ویدئویی در حال دست به دست شدن است که نشان می‌دهد مهناز افشار در یک برنامه استعدادیابی شبکه فارسی زبان خارج از کشور داور شده است. (ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: ما در رابطه با این موضوع سخن‌ها داریم. چند سال بر اساس قانون دولت وظیفه داشت نسبت به مدیریت سوخت اقدام کند و در این چند سال اقدام نکرد، یعنی وظیفه قانون و مصرح در قانون را چند سال به تأخیر انداخت. مجازات سختی در انتظار اغتشاش‌گران است/ در رابطه با بنزین سخن‌ها داریم؛ دولت وظیفه مدیریت سوخت را چندین سال انجام نداده است/ شرط مسئولیت در جمهوری اسلامی، روحیه مبارزه با فساد است
رئیس قوه قضائیه گفت: ما در رابطه با این موضوع سخن‌ها داریم. چند سال بر اساس قانون دولت وظیفه داشت نسبت به مدیریت سوخت اقدام کند و در این چند سال اقدام نکرد، یعنی وظیفه قانون و مصرح در قانون را چند سال به تأخیر انداخت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.