.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ترجیح شهرداری بر شورا شهر
(ادامه)
انتصاب سرپرست جدید بانک سپه در مازندران
بعد از بازنشتگی سلمانی رئیس سابق بانک سپه مازندران در بهمن 85 ،تقی پور که سرپرستی این بانک را در این مدت عهده دار بوده (ادامه)
افزون بر‪ ۵۳‬درصد جمعيت مازندران شهري هستند
(ادامه)
سخنرانی ناطق نوري در دانشگاه آزاد ساری
رييس بازرسي ويژه دفتر مقام معظم رهبري گفت: جوانان و فرزندان اين مرزبوم سالم‌ترين افراد جامعه جهاني هستند واين لباس‌ها و قيافه‌ها عكس‌العمل برخي از عملكردها است.(ادامه)
انتخاب شهردار جديد لاهيجان
سخنگوي شوراي اسلامي شهر لاهيجان از انتخاب " عليرضا گنجه خسروي " به عنوان شهردار جديد اين شهر خبر داد. "جواد نجار تميز كار" روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا افزود: اعضاي شوراي اسلامي شهر لاهيجان به اتفاق آراء مهندس "عليرضا گنجه خسروي" را به‌عنوان شهردار جديد لاهيجان انتخاب كردند. وي اضافه كرد: "عليرضا گنجه خسروي" پيش ازاين مسووليت امور عمراني شهرداري لاهيجان را عهده دار بود و داراي مدرك تحصيلي مهندسي عمران است. به گفته وي ، داشتن تجربه مديريتي ، تخصص ، آگاهي به مسايل شهر، تعامل با شوراي شهر از مشخصه هاي شهردار جديد لاهيجان است. وي در مورد برنامه‌هاي شوراي شهر لاهيجان نيزاظهار داشت: دنبال ماجرا جويي نيستيم و مي‌خواهيم در اين دوره شهر خوبي داشته باشيم و پيشرفت كارهاي عمراني در اين شهر براي ما مهم است. وي اضافه كرد: با توجه به نظارت اعضاي شوراي اسلامي شهر و تعامل وهمدلي بين اعضا و شهردار اميد است نتايج خوبي داشته باشيم تا مردم از عملكرد ماراضي باشند. وي گفت: اميدواريم دراين دوره كارهاي فرهنگي چشمگير تراز گذشته باشد و دراين زمينه دعوت از هنرمندان بزرگ كشور و پيگيري ايجاد و تكميل مجتمع هاي فرهنگي هنري از برنامه‌هاي آتي است.(ادامه)
سومین جلسه شورای شهر ساری برگزار شد
رئیس شوراهای اسلامی شهر ساری نقش حساس شوراها را بسیار ارزشمند دانست و گفت : شوراها یک نماد قدرتمند مدنی برای اعمال حق حاکمیت مردم هستند . به گزارش خبرنگار مهر، نادعلی رمضانپور شامگاه دوشنبه در سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در محل این شورا افزود : یکی از برنامه های شوراها سرعت بخشیدن به پروژه ها و تسریع در خدمات شهری است که از مطالبات اولیه شهروندان است زیرا نهاد مذکور با قدرت و قاطعیت برای اجرای پروژه ها با همکاری ناظرین افتخاری فعال خواهد شد. وی در خصوص مراجعات عمومی مردم به شوراها خاطر نشان کرد : متاسفانه برخی افراد شناخت درستی از وظایف شورا ندارند و برای مسائلی به شورا می آیند که در اختیار این نهاد نیست . رییس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد : مردم باید با وظایف و اختیارات قانونی شوراها آشنا شوند و در حد وسع از آنها توقع داشته باشند. در ادامه جلسه شورای شهر ساری، روسای کمیسیون های پنج گانه شورا به تناسب با ارائه نظرات خود پیرامون پرهیز از روزمرگی، برنامه ریزی اساسی در راستای کم کردن بار ترافیکی شهر، آلودگی های بهداشتی، ناهنجاریهای اجتماعی و سرعت بخشیدن به خدمات شهری و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر پرداختند. شهردار ساری نیز در این جلسه گفت : به مدیران زیر مجموعه شهرداری در خصوص تسریع در روند پروژه ها و ساماندهی امور شهری فرصت دو هفته ای داده می شود تا سریع تر نسبت به حل مشکلات سد معبر، سرویس بهداشتی و حمل زباله در سطح شهری چاره اندیشی کنند. علی حجازی افزود : ساخت و ساز و سد معبر بیشترین معضل در شهر است که با ایجاد تصمیمات در کاهش این امر تلاش خواهد شد.(ادامه)
مرگ صدها فك در درياي مازندران
مقامات قزاقستان علت مرگ بيش از ‪ ۸۰۰‬فك را در سواحل اين كشور در درياي مازندران زمستان گرم غيرمعمول و ذوب زودهنگام يخهاي دريايي اعلام كردند. (ادامه)
آغازجشنواره‌فرهنگي‌دانش آموزان استثنايي مازندران در آمل
نهمين جشنواره فرهنگي و هنري دانش آموزان استثنايي ناشنواي مقطع راهنمايي استان مازندران صبح امروز دوشنبه در سالن اداره ارشاد اسلامي آمل آغاز شد.(ادامه)
ترکیب هيات رييسه شوراي شهر گرگان
برخي شنيد ها حاكي است اعضاي شوراي شهر گرگان بنا دارند روز يك شنبه پس از پايان همايش استاني شوراها ، به فرمانداري گرگان رفته و هيات رييسه خود را انتخاب نمايند.(ادامه)
یک درصد سهم بخش تعاون در اقتصاد مازندران
مديركل تعاون استان مازندران متوسط سهم بخش تعاون در اقتصاد اين استان را يك درصد اعلام وآن را ناچيز دانست.د.(ادامه)
احضار7دانشجوي دانشگاه مازندران به كميته انضباطي
(ادامه)
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری هراس دولت های استعمارگر از توان علمی ایران
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری (ادامه)
مسافران و مردم مازندران راهي طبيعت بي‌نظير اين استان شدند
مسافران ومردم مازندران براساس سنت ديرينه، امروز (دوشنبه ) مصادف با روز طبيعت راهي دامن طبيعت بكر و دل انگيز جنگل، كوهستان، مراتع و ساحل درياي خزر شدند.(ادامه)
راه اندازی اولين پرواز از فرودگاه گرگان به مشهد
با انجام اولين پرواز از فرودگاه بين‌المللي گرگان به مشهد مقدس، از اين پس هفته‌اي سه پرواز در اين مسير انجام مي‌شود.(ادامه)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند سال نو در ديگر كشورهاي جهان (بخوانيد)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند(ادامه)
بزرگترین کشتی دریای خزر در انزلی
بزرگترین کشتی دریای خزر دیروز دوشنبه در بندر انزلی به آب انداخته شد. به گزارش شمال نیوز،این کشتی امکان حمل شش هزار و 750 تن کالا را به کشورهای ساحلی دارد. (ادامه)
۹۳۷‬كيلوگرم مواد مخدر در استان گلستان
فرمانده انتظامي گلستان از كشف ‪ ۹۳۷‬كيلوگرم ترياك طي يك عمليات در شهرستان گنبد خبر داد. (ادامه)
اتصال استانداري گلستان به شبكه دولت
سرپرست استانداري گلستان از وصل شدن اين مركز به شبكه دولت خبر داد و گفت: در آينده نه چندان دور، يكصد دستگاه دولتي اين استان به شبكه يادشده متصل خواهند شد. (ادامه)
ماراتن بركناری شهرداران در شمال کشور
شوراي اسلامي شهر آستارا در نشست روز دوشنبه خود با اكثريت آرا ، هوشنگ عباسقلي‌زاده شهردار اين شهر را بركنار كرد. (ادامه)
تجمع جمعي از رانندگان تاكسي در قائمشهر
جمعي از رانندگان تاكسي قائمشهر كه خود فاقد تاكسي بوده و به صورت كمكي براي صاحبان تاكسي‌ها كار مي‌كنند، روز دوشنبه با تجمع در مقابل اتحاديه تاكسيراني اين شهر نسبت به نحوه توزيع خودروهاي تاكسي جديد اعتراض كردند. (ادامه)
زنگ خطر رشد آمار قتل وسرقت در گيلان!
رييس دادگستري استان گيلان با اشاره به وجود حدود پنج هزار نفر زنداني در اين استان از بالا بودن تعداد مرتكبان قتل و سرقت در ميان آنها به عنوان يك آمار نگران‌كننده و تامل‌برانگيز ياد كرد.(ادامه)
مهار آتش سوزي در جنگل‌هاي گيلان
مدير كل منابع طبيعي استان گيلان گفت:آتش سوزي در جنگل‌هاي اين استان صبح امروز دوشنبه، مهار شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،حميد نصري افزود: با تلاش نيروهاي مختلف امدادي و همچنين تغيير شرايط جوي،آتش سوزي در جنگل‌هاي سراوان (ادامه)
شنبه رهبرمعظم انقلاب مقابل دوربین خبرنگاران
بااعلام زمانبندی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درمحضررهبرانقلاب تمامی به تمامی شایعات درخصوص سلامتی ایشان خط بطلان کشیده میشود.(ادامه)
نورُ علی نور(بخوانيد)
(ادامه)
انتقاد استاندار مازندران از ندادن طرح براي ايجاد شهرك دامپروري
استاندار مازندران باانتقاد از برخي بي‌برنامگي‌ها در كارهاي عمراني گفت : در هشت ماه گذشته براي ايجاد شهرك دامپروري در اين استان فرياد مي زنم ولي تاكنون طرحي در اين زمينه از سوي مسوولان كشاورزي ارايه نشده‌است. (ادامه)
ابلاغ ۱۴۳‬مصوبه سفر هيات دولت به مازندران
استاندار مازندران گفت : از مجموع ‪ ۱۶۷‬مصوبه سفر رييس جمهوري و هيات دولت تاكنون ‪ ۱۴۳‬مصوبه رسما به دستگاههاي اجرايي اين استان ابلاغ شده‌است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،"ابوطالب شفقت" روز دوشنبه در اولين جلسه پيگيري مصوبات سفر رييس جمهوري و هيات دولت به مازندران (ادامه)
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ...

آناني كه پشتشان هرگز نمي لرزد ...
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ... (ادامه)
معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران در چهارمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و شوراي اسلامي شهر و روستا حضور چشمگيري داشته در خلق اين مهم نقش پررنگ وبرجسته خبري را ايفا كرد و بعنوان معاونت ... درخشش معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران
معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران در چهارمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و شوراي اسلامي شهر و روستا حضور چشمگيري داشته در خلق اين مهم نقش پررنگ وبرجسته خبري را ايفا كرد و بعنوان معاونت ...(ادامه)
راه‌اندازي سايتي براي ساماندهي سايت‌ها
معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني درباره‌ي ساماندهي پايگاه‌هاي اطلاع رساني بيانيه صادر كرد. به گزارش ايسنا، معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي‌ با ارسال نمابري كه نسخه‌اي از آن در اختيار اين خبرگزاري قرار (ادامه)
کشف بيش از 4 کيلو ترياک در گلستان
ببيش از 4 کيلو گرم ترياک طي يک عمليات توسط ماموران انتظامي کلانتري 12 شهرستان نوکنده کشف شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ساعت 14 و سي دقيقه دوشنبه چهارم دي ماه مأموران کلانتري 12 شهرستان نوکنده مستقر در پليس راه به فردي که در جاده فرعي در حال پرسه زدن بود مشکوک و سريعا آنرا متوقف کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.411 seconds.