.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزير امور خارجه در جمع راهپيمايان ‪ ۲۲‬بهمن گرگان
(ادامه)
کاهش بسیار بالای حجم گاز ورودی به استان ،از غروب دوشنبه با قطعی گاز در سطح وسیعی از مشترکین مصارف خانگی در پنج شهرستان گلوگاه، بهشهر، نکاء، ساری و قائمشهر، شرایط ... قطع مجدد گاز در مازندران در آستانه بحران قرار گرفت
کاهش بسیار بالای حجم گاز ورودی به استان ،از غروب دوشنبه با قطعی گاز در سطح وسیعی از مشترکین مصارف خانگی در پنج شهرستان گلوگاه، بهشهر، نکاء، ساری و قائمشهر، شرایط ...(ادامه)
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند  و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ... اسامی کامل نامزدهای رد و تایید صلاحیت شده به تفکیک شهرهای گیلان
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ...(ادامه)
تشكيل انجمن خیرین مسکن ساز در ساری
(ادامه)
از مجموع ‪ ۲۹۲‬نفر نامزد ثبت نامي درگيلان ‪ ۱۱‬نفر مدرك تحصيلي درخواست شده راارايه ندادند، ‪ ۱۴‬نفر به فرمانداري‌ها اعلام انصراف كردند و ‪ ۶۷‬نفر هم مشمول عدم احراز شدند
تمامي نمايندگان فعلي گيلان تائيد شدند
از مجموع ‪ ۲۹۲‬نفر نامزد ثبت نامي درگيلان ‪ ۱۱‬نفر مدرك تحصيلي درخواست شده راارايه ندادند، ‪ ۱۴‬نفر به فرمانداري‌ها اعلام انصراف كردند و ‪ ۶۷‬نفر هم مشمول عدم احراز شدند (ادامه)
ليست اصولگرايان در7حوزه مازندران نهايي شد
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای مازندران در 24 ساعت آینده
(ادامه)
كساني كه نفع اقتصادي و شراكت مالي با كشور تركمنستان دارند در سرماي بي‌سابقه و گسترده چند روز گذشته براي رسيدن به اهداف سياسي و منافع شخصي سعي كردند از طريق قطع شدن گاز تركمنستان به مردم فشار وارد كنند. 
الهام رسما قطع گاز تركمنستان را به داخلي‌ها نسبت‌داد
كساني كه نفع اقتصادي و شراكت مالي با كشور تركمنستان دارند در سرماي بي‌سابقه و گسترده چند روز گذشته براي رسيدن به اهداف سياسي و منافع شخصي سعي كردند از طريق قطع شدن گاز تركمنستان به مردم فشار وارد كنند. (ادامه)
خسارت 1500 ‬ميلياردي برف به كشاورزي گيلان
(ادامه)
هواي مازندران از فردا سرد و باراني ميشود
(ادامه)
اكنون ‪ ۱۱‬حزب در استان فعاليت دارند و نياز به حضور چهار حزب ديگر مشهود است. وجود ‪ ۴۵‬دفتر نمايندگي احزاب مختلف در استان و  اين دفاتر فقط در ايام انتخابات فعاليت مي‌كنند و مابقي دوران تعطيل هستند. 4حزب تا تاسيس خانه احزاب در مازندران
اكنون ‪ ۱۱‬حزب در استان فعاليت دارند و نياز به حضور چهار حزب ديگر مشهود است. وجود ‪ ۴۵‬دفتر نمايندگي احزاب مختلف در استان و اين دفاتر فقط در ايام انتخابات فعاليت مي‌كنند و مابقي دوران تعطيل هستند.(ادامه)
نرخ سكه، طلا و ارز در بازار گيلان
(ادامه)
پسران مازندراني از دختران پيشي گرفتند
(ادامه)
افزايش سگهاي ولگرد در بابل و نگراني مردم
(ادامه)
 آیت الله یحیی نوری  از چهره‌های شاخص حماسه هفده شهریور بوده و عمر پربرکتش صرف ترویج فقه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تدریس فقه و اصول و فلسفه شده است پیکر مطهر آن فقید صبح دوشنبه از مقابل حوزه علمیه مدرسه الشهدا تشییع و به سمت شهرستان نور جهت تدفین در جوار جدش ... آیت الله یحیی نوری درگذشت
آیت الله یحیی نوری از چهره‌های شاخص حماسه هفده شهریور بوده و عمر پربرکتش صرف ترویج فقه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تدریس فقه و اصول و فلسفه شده است پیکر مطهر آن فقید صبح دوشنبه از مقابل حوزه علمیه مدرسه الشهدا تشییع و به سمت شهرستان نور جهت تدفین در جوار جدش ...(ادامه)
زایمان دشوار در برف
(ادامه)
قطع گاز در برخي شهرهاي گلستان ادامه دارد
(ادامه)
آمار قطعی ثبت نام کنندگان مجلس در مازندران
(ادامه)
وزير كشور وارد استان گيلان شد
(ادامه)
معرفی مدير جديد جهاد كشاورزي چالوس
(ادامه)
گستاخي تركمنستان در انتظار ديپلماسي علمي يا فله‌اي ما؟(يادداشت)
(ادامه)
واحدهاي آموزشي گيلان، فردا نيز تعطيل است
(ادامه)
نگاهي به آيين‌ها و مراسم ماه محرم در گرگان(بخوانيد)
(ادامه)
ادارات گيلان روز يكشنبه تعطيل است
(ادامه)
عذرخواهی استاندار مازندران از مردم
(ادامه)
2 ديدار تداركاتي پگاه گيلان در امارات
(ادامه)
بارش برف در گيلان تا يكشنبه ادامه دارد
(ادامه)
مشکل گاز استان های شمالی در چند روز آینده حل می شود
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قطعی دو هفته ای گاز مردم استان های شمالی کشور اظهار داشت: مشکل گاز استان های شمالی دوشنبه یا سه شنبه آینده حل خواهد شد. (ادامه)
وزير كشور از اعزام هياتي از طرف رئيس جمهور براي رفع ‌مشكل مازندران خبر داد
(ادامه)
اعلام زمان امتحانات لغو شده مدارس مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.374 seconds.