.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ساری نیازمند وعده‌های مسئولان نیست
(ادامه)
پیام تبریک سید رمضان شجاعی به بهداد سلیمی
(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که قرار بود پنجشنبه این هفته در یادواره سرداران و شهدای شهر سورک شهرستان میاندرود شرکت کند، به دلیل ... سفر محسن رضایی به مازندران لغو شد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که قرار بود پنجشنبه این هفته در یادواره سرداران و شهدای شهر سورک شهرستان میاندرود شرکت کند، به دلیل ...(ادامه)
2 کارگر شرکت نکاچوب مازندران مجروح شدند
(ادامه)
یوسف نژاد:اقتصاد کشور سیاسی است
(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، جدا شدن و تفکیک منطقه میاندرود از شهرستان ساری را به سود مردم شهرستان ساری دانست. جدایی میاندرود از مرکز مازندران به نفع سارویها است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، جدا شدن و تفکیک منطقه میاندرود از شهرستان ساری را به سود مردم شهرستان ساری دانست.(ادامه)
نخستین بخشدار گهرباران مازندران معرفی شد
(ادامه)
چون پدرم خود یکی از جانبازان جنگ تحمیلی است به پاس زحمات و رشادت جانبازان، مدال طلای جهانی ووشو را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر بزرگ انقلاب اسلامی تقدیم می‌کنم.
مدال طلای جهانی‌ خود را تقدیم رهبر انقلاب می‌کنم
چون پدرم خود یکی از جانبازان جنگ تحمیلی است به پاس زحمات و رشادت جانبازان، مدال طلای جهانی ووشو را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر بزرگ انقلاب اسلامی تقدیم می‌کنم. (ادامه)
آغاز واردات گوشت قرمز قزاقستان به مازندران
(ادامه)
آمار تاسف بار ايجاد اشتغال در مازندران!
(ادامه)
یوسف نژاد: جایگاه اصناف با ادغام وزارتخانه ها مشخص نیست
(ادامه)
انتظار است فرزند گرگان زمین با نگاه خاص به سرزمین مادری خود همچون دیگر وزرای دولت فعلی و دولت های گذشته، سبب ساز مساعدت ویژه به... آقای وزیر ،گرگان را فراموش نکنید !
انتظار است فرزند گرگان زمین با نگاه خاص به سرزمین مادری خود همچون دیگر وزرای دولت فعلی و دولت های گذشته، سبب ساز مساعدت ویژه به...(ادامه)
رژه نیروهای مسلح در ساری برگزار شد
(ادامه)
پیام سید رمضان شجاعی بمناسبت بازگشائی مدارس
(ادامه)
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یک روز زودتر از برنامه تعیین شده، شامگاه چهارشنبه از طریق پرواز وارد فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری خواهد شد.وی بلافاصله پس از ورود به ساری، برای شرکت در برنامه ...
برنامه های سفر وزیر ارشاد به مازندران
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یک روز زودتر از برنامه تعیین شده، شامگاه چهارشنبه از طریق پرواز وارد فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری خواهد شد.وی بلافاصله پس از ورود به ساری، برای شرکت در برنامه ... (ادامه)
نارضایتی کارگران شرکت زراعی دشت‌ناز مازندران
(ادامه)
هفتمين یادواره شهدای میاندرود مركزي برگزار می شود
(ادامه)
حضور سردار شمشیر بند از آن جهت مهم است که وی با پشتوانه نزدیک به سی هزار رای در انتخابات مجلس هشتم ، رقیبی جدی برای سایر نامزدهای مطرح بشمار می رفت و اعلام حضور هرچند دیر هنگام او در این دوره می تواند معادلات انتخاباتی را در مرکز استان با تغییراتی جدی همراه سازد . دور خیز شمشیربند برای انتخابات مجلس نهم
حضور سردار شمشیر بند از آن جهت مهم است که وی با پشتوانه نزدیک به سی هزار رای در انتخابات مجلس هشتم ، رقیبی جدی برای سایر نامزدهای مطرح بشمار می رفت و اعلام حضور هرچند دیر هنگام او در این دوره می تواند معادلات انتخاباتی را در مرکز استان با تغییراتی جدی همراه سازد .(ادامه)
با سخنراني وزير ارشاد، یادواره 222 شهید میاندرود برگزار مي شود
(ادامه)
پرواز بادبادک ها در مياندرود
(ادامه)
مجوزمبلغ چهار میلیارد ریال برای تیم فوتبال صنعت ساری، پانصد میلیون ریال برای تیم فوتسال راه ساری، کمک به تیم فوتبال دسته دومی شهرستان میاندرود و همچنین استقرار نمایندگی ادارات تربیت بدنی ... دیدار سید رمضان شجاعی با وزیر ورزش و جوانان
مجوزمبلغ چهار میلیارد ریال برای تیم فوتبال صنعت ساری، پانصد میلیون ریال برای تیم فوتسال راه ساری، کمک به تیم فوتبال دسته دومی شهرستان میاندرود و همچنین استقرار نمایندگی ادارات تربیت بدنی ...(ادامه)
بازآفريني عمليات بيت المقدس در مازندران
(ادامه)
كالاي نمايشگاه پاييزه مرکز مازندران اينترنتي شد
(ادامه)
در کل کشور هیچ شهری به اندازه ساری روستا ندارد و ادارات ساری مثل برق و آب مشکل بزرگی برای خدمت‌رسانی به 400 روستا دارد. شهرستان‌شدن میاندرود به ضرر ساری نيست
در کل کشور هیچ شهری به اندازه ساری روستا ندارد و ادارات ساری مثل برق و آب مشکل بزرگی برای خدمت‌رسانی به 400 روستا دارد.(ادامه)
شهرستان‌شدن میاندرود به ضرر ساری نيست
(ادامه)
پیام شجاعی نماینده مردم ساری به مناسبت روز خبرنگار
(ادامه)
علیرضا فلاح میانکاله ، قربانی سهل انگاری مدیران ارشد استانی(يادداشت)
علیرضا فلاح(ادامه)
یاسر معافی _ خبرنگار فروش محصولات؛ دغدغه اصلی کشاورزان مازندرانی (ديدگاه)
یاسر معافی _ خبرنگار(ادامه)
مشکل سوخت کشاورزان مازنی رفع نشده است
(ادامه)
دولت قول داده بود که مشکلات سوخت کشاورزان را در اسرع وقت رفع کند ولی با گذشت شش ماه از اجرای قانون هدفمندی، همچنان کشاورزان خطه شمال با این پدیده عدیده دست و پنجه نرم می کنند. مشکل سوخت کشاورزان مازنی رفع نشده است
دولت قول داده بود که مشکلات سوخت کشاورزان را در اسرع وقت رفع کند ولی با گذشت شش ماه از اجرای قانون هدفمندی، همچنان کشاورزان خطه شمال با این پدیده عدیده دست و پنجه نرم می کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.