.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محور اصلی ساری ـ گرگان بازگشایی شد
(ادامه)
سیل جاده ساری به گلستان را مسدود کرد
(ادامه)
پیام تسلیت دامادی در پی درگذشت مرحوم بهروش
(ادامه)
پيام شجاعي در پي درگذشت مرحوم بهروش
(ادامه)
دو فرزند 27 و 22 ساله بهروش در حالی بعد از ظهر امروز طعمه دریای خزر شدند که هنوز از پیدا شدن جسدشان خبری نیست. سیدعلی بهروش و دو فرزندش در دریا غرق شدند
دو فرزند 27 و 22 ساله بهروش در حالی بعد از ظهر امروز طعمه دریای خزر شدند که هنوز از پیدا شدن جسدشان خبری نیست.(ادامه)
شجاعی ناظر شورای حل اختلاف شهرداران و شوراهای کشور شد
(ادامه)
علیرضا قلی زاده سخنی با سيد رمضان شجاعی(ديدگاه)
علیرضا قلی زاده(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در مازندران/ متکی سخنران ساری
(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ، با بیان اینکه امضا نکردن این طرح به معنای رضایت از عملکرد استانداری مازندران نیست گفت: انتقادات بنده از استانداری ادامه دارد ولی معتقدم راه پیگیری موضوعات پیش آمده تحقیق و تفحص از استانداری نیست. با تحقيق و تفحص از استانداري مخالفم
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ، با بیان اینکه امضا نکردن این طرح به معنای رضایت از عملکرد استانداری مازندران نیست گفت: انتقادات بنده از استانداری ادامه دارد ولی معتقدم راه پیگیری موضوعات پیش آمده تحقیق و تفحص از استانداری نیست.(ادامه)
مازندران در هفته ای که گذشت
(ادامه)
پیام دامادی براي روز خبرنگار
(ادامه)
جوان مرگ مغزی مازندرانی به 11 نفر زندگی بخشید
(ادامه)
دامادي ناظر مجلس بر طرح آمایش سرزمین شد
(ادامه)
سالن ورزشی شهر جدید هولار افتتاح شد
(ادامه)
شجاعی : بی توجهي مدیران مازنی به مناطق محروم ساری
(ادامه)
طبرسی: نمایندگان مجلس وحدت داشته باشند
(ادامه)
شمال نيوز: شهرداری را با  62 میلیارد بدهي تحویل گرفتم /شهردار فرد خاصی نیستم/با حجازی دوئل بازی نکردیم /برای مدیریت ساری نیاز به مساعدت‌های استانی داریم/ از زحمات حجازی در دوران انجام خدمت تشکر می‌کنم شهردار منتخب شورا و مدیون خون شهدا هستم
شمال نيوز: شهرداری را با 62 میلیارد بدهي تحویل گرفتم /شهردار فرد خاصی نیستم/با حجازی دوئل بازی نکردیم /برای مدیریت ساری نیاز به مساعدت‌های استانی داریم/ از زحمات حجازی در دوران انجام خدمت تشکر می‌کنم(ادامه)
دامادي :عده ای بدنبال تنبیه مردم هستند
من فرزند عزت الله دامادی ام و اگر تا امروز سکوت کرده ام صرفا به این دلیل بوده که تصمیم گرفته ام برای این استان محروم کار کنم.اما اگر لازم باشد از قدرت قانونی ام استفاده خواهم کرد و خود را صرفا در برابر شما و رهبری پاسخگو می دانم.» (ادامه)
مازندران در هفته ای که گذشت
(ادامه)
محمد دامادی که پیش از این در انتخابات جمعیت هلال احمر شهرستان و استان موفق به کسب اکثریت قاطع آرا شده بود ،روز پنجشنبه در شرایطی موفق به کسب 36 رای و قرار گرفتن در جمع هفت نفره دامادي عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور شد
محمد دامادی که پیش از این در انتخابات جمعیت هلال احمر شهرستان و استان موفق به کسب اکثریت قاطع آرا شده بود ،روز پنجشنبه در شرایطی موفق به کسب 36 رای و قرار گرفتن در جمع هفت نفره (ادامه)
آغاز نشای دوباره برنج در مازندران
(ادامه)
مراسم جشن نوروزما در گهرباران برگزار مي شود
(ادامه)
توزیع مرغ 4700 تومانی در نمایشگاه ضیافت ساری
(ادامه)
نخبگان بین‌المللی مازندران در نماز جمعه ساری تجلیل می‌شوند
(ادامه)
دامادی: سه شنبه وزیر را به مازندران می آورم
(ادامه)
آیا درست است در شرایطی که هنوز مولود زایمان های قبلی در تنکابن و رامسر و نوشهر را بزرگ نکرده و نپرورانده ایم، حالا بیائیم و برای شهرهای عزیز بابل یا آمل و یا قائم شهر سوژه های جدید ایجاد کرده و بر معضلات قبلی، معضلات امنیتی را هم بیافزائیم کلانشهر! واقعیت یا بازی با کلمات؟!
آیا درست است در شرایطی که هنوز مولود زایمان های قبلی در تنکابن و رامسر و نوشهر را بزرگ نکرده و نپرورانده ایم، حالا بیائیم و برای شهرهای عزیز بابل یا آمل و یا قائم شهر سوژه های جدید ایجاد کرده و بر معضلات قبلی، معضلات امنیتی را هم بیافزائیم (ادامه)
شمال نيوز: جمعي از كارگران کشت وصنعت "غنچه " به دليل تعطيلي اين كارخانه و پرداخت نشدن حقوق خود مقابل فرمانداري شهرستان تازه تاسیس" تجمع كرده و خواستار رسیدگی به مشکلاتشان گردیدند تجمع کارگران کشت و صنعت مقابل درب كارخانه
شمال نيوز: جمعي از كارگران کشت وصنعت "غنچه " به دليل تعطيلي اين كارخانه و پرداخت نشدن حقوق خود مقابل فرمانداري شهرستان تازه تاسیس" تجمع كرده و خواستار رسیدگی به مشکلاتشان گردیدند(ادامه)
آخرین باری که خودتان مفهوم گرانی را به وضوح حس کردید چه زمانی بود و به هنگام خرید چه کالایی؟ این سوال به ظاهر کوتاه و ساده ای بود که چهارشنبه گذشته نمایندگان در راهروهای مجلس با آن روبه رو شدند و واکنش آنها به این سوال؛ جالب و تامل برانگیز بود. چه آنکه آنها وکلای ملتند و... نمایندگان شمالی با خرید چه کالایی، گرانی را احساس کردند؟
آخرین باری که خودتان مفهوم گرانی را به وضوح حس کردید چه زمانی بود و به هنگام خرید چه کالایی؟ این سوال به ظاهر کوتاه و ساده ای بود که چهارشنبه گذشته نمایندگان در راهروهای مجلس با آن روبه رو شدند و واکنش آنها به این سوال؛ جالب و تامل برانگیز بود. چه آنکه آنها وکلای ملتند و... (ادامه)
مازندران در هفته ایی که گذشت
شمال نيوز: استان مازندران در هفته گذشته رویدادهای خبری زیادی را پشت سرگذاشت كه از مهمترین آن ها :(ادامه)
شورای شهر ساری تکلیف 145 هزار دامدار را مشخص کند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.