.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سیستم گوارش هدف اصلی کرونای انگلیسی
کرونای انگلیسی خود را به صورت علائم گوارشی نشان داده است.(ادامه)
کرونا کشاورزان را زودتر وارد شالیزارها کرد/انجام 70درصد آماده‌سازی شالیزاری با استفاده از روان‌آب‌ها
رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: شرایط کرونایی موجب شد کشاورزان مازندران سال زراعی جدید را ۱۵ تا ۲۰ روز زودتر شروع کرده و زمان‌بندی کنند.(ادامه)
عکس/ قطع درختان جنگل‌های هیرکانی
زمانی‌که در مسیر پارک جنگلی ساری قدم برمی‌دارید ،به درختان بریده شده‌ای برمیخورید که هر کدام با فاصله چند متری از هم قرار دارند و اغلب آنها با اره های برقی بریده شده‌اند.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس
نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات اولین میاندوره‌ای مجلس یازدهم برای ۶ حوزه انتخابیه از امروز به مدت ۷ روز آغاز شد.(ادامه)
پروین: غم علی و مهرداد تا ابد با ما است
علی پروین گفت: سال ۹۹ بدترین سال بود، سالی سرشار از غم که باعث شد تا دو نفر از بهترین شاگردانم را از دست بدهم. مرگ «علی انصاریان» و «مهرداد میناوند» اتفاق تلخی بود که غمش تا ابد با ما همراه خواهد بود.(ادامه)
بارش برف و باران در محورهای شمالی
تمامی محور‌های مازندران با بارش برف و باران همراه است.(ادامه)
افزایش ۷۰ درصدی مصدومان تصادفی مازندران
تعداد مصدومین تصادفی مازندران از آغاز طرح امداد نوروزی تاکنون ۷۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.(ادامه)
ساحل بابلسر که در نوروز سال ۹۹ بدلیل ترس از شیوع بیماری کرونا خالی از مسافر بود، در عید سال ۱۴۰۰ باردیگر شاهد حضور گردشگران نوروزی است که اکثرا حتی از زدن ماسک هم امتناع می‌کنند. با گذشت تنها ۶ روز از آغاز سال نو، به یکباره چند شهر و شهرستان کشور از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی و تعدادی هم از نارنجی به قرمز، تغییر رنگ داده‌اند. مسافران نوروزی در سواحل بابلسر(خبر)
ساحل بابلسر که در نوروز سال ۹۹ بدلیل ترس از شیوع بیماری کرونا خالی از مسافر بود، در عید سال ۱۴۰۰ باردیگر شاهد حضور گردشگران نوروزی است که اکثرا حتی از زدن ماسک هم امتناع می‌کنند. با گذشت تنها ۶ روز از آغاز سال نو، به یکباره چند شهر و شهرستان کشور از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی و تعدادی هم از نارنجی به قرمز، تغییر رنگ داده‌اند.(ادامه)
عکس/ توجه وزیر خارجه چین به معماری ساختمان وزارت خارجه
وانگ ئی، وزیر امور خارجه چین با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، ۷ فروردین ماه دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)
۷ ترفند روانشناسی برای افزایش بهره‌وری در کار
روانشناسی، علمی است که می‌تواند هر جنبه‌ای از زندگی انسان از جمله بهره‌وری و نظم کاری را بهبود ببخشد.(ادامه)
کدام میوه بهاری در پاندمی کرونا خورده نشود؟
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، در ارتباط با مصرف میوه و میوه های خشک در پاندمی کرونا، نکاتی را توضیح داد.(ادامه)
سروکله هوای زمستانی دوباره پیدا شد
هوای مازندران امروز همراه با بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس/ حضور بازپرس ویژه قتل در محل پیدا شدن جسد آزاده نامداری
در پی انتشار خبر پیدا شدن جسد آزاده نامداری در منزل مسکونی قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی در محل پیدا شدن جسد حاضر شد.(ادامه)
واکنش کنعانی زادگان به شایعه جدایی از پرسپولیس
مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس به خبر جدایی اش از این تیم واکنش نشان داد.(ادامه)
عکس/ گل‌آرایی حرم منور رضوی در آستانه میلاد صاحب الزمان(عج)
گل‌آرایی حرم مطهر رضوی در آستانه شب میلاد منجی بشریت حضرت مهدی(عج) انجام شده است.(ادامه)
مجیدی به دلیل ابتلا به کرونا بستری شد
کمک سرپرست و مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شده بود، در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس: گروه‌های جهادی شناسنامه دار می‌شوند
عضو هیات رئیسه مجلس از طرح این نهاد قانونگذاری برای شناسنامه دار شدن گروه‌های جهادی خبر داد.(ادامه)
۵۳۱ بیمار بستری کرونایی در مازندران/ ادامه روزهای کرونایی با چاشنی کرونای انگلیسی
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۹۳ بیمار کرونایی جدید تعداد بیماران بستری در مازندران به ۵۳۱ نفر رسید.(ادامه)
شمال نیوز:
لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. «آزاده نامداری» مجری سابق صداوسیما درگذشت
شمال نیوز: لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.(ادامه)
تغییر ساعت محدودیت های کرونایی از امشب
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا درباره تغییر ساعت تردد شبانه گفت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به تغییر ساعتی که از اول فروردین ایجاد شد؛ از امشب شروع محدودیت ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ تغییر خواهد کرد. یعنی شروع محدودیت‌های ما از ساعت ۱۰ شب و خاتمه آن ساعت ۳ بامداد خواهد بود.(ادامه)


ورزش سه نوشت؛استوری بازیکن استقلال باعث ایجاد جنجالی و حاشیه شد. استوری بازیکن استقلال جنجال آفرید
ورزش سه نوشت؛استوری بازیکن استقلال باعث ایجاد جنجالی و حاشیه شد.(ادامه)

سند جامع همکاری‌های ایران و چین توسط محمد جواد ظریف و وانگ یی وزیران خارجه دو کشور در محل وزارت امور خارجه امضا شد. سند جامع همکاری‌های ایران و چین امضا شد
سند جامع همکاری‌های ایران و چین توسط محمد جواد ظریف و وانگ یی وزیران خارجه دو کشور در محل وزارت امور خارجه امضا شد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
استاندار مازندران با ابراز نگرانی از افزایشی شدن بستری بیماران کرونایی و گسترش شیوع کرونای انگلیسی در هفت شهرستان استان گفت : هموطنان در حد مقدور به مازندران سفر نکنند. استاندار : هموطنانان به مازندران سفر نکنند
استاندار مازندران با ابراز نگرانی از افزایشی شدن بستری بیماران کرونایی و گسترش شیوع کرونای انگلیسی در هفت شهرستان استان گفت : هموطنان در حد مقدور به مازندران سفر نکنند.(ادامه)
دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه سیدحسن خمینی تا الان امتناع دارد که وارد عرصه انتخابات شود، گفت: ما از کاندیدای حداقلی، نیابتی یا کسی که به اسم اصلاح‌طلبی فعالیت کند، حمایت نخواهیم کرد. پاسخ خاتمی و سیدحسن خمینی به پیشنهاد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰
دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه سیدحسن خمینی تا الان امتناع دارد که وارد عرصه انتخابات شود، گفت: ما از کاندیدای حداقلی، نیابتی یا کسی که به اسم اصلاح‌طلبی فعالیت کند، حمایت نخواهیم کرد.(ادامه)
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی ۶۷ بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی انتقاد کرد.
شناسایی 100 بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی ۶۷ بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی انتقاد کرد. (ادامه)
عکس/ واکسینه‌ شدن پرسپولیسی‌ها صحت دارد؟
بازیکن سابق پرسپولیس اظهارنظر درباره واکسینه شدن این تیم برابر کرونا را تکذیب کرد.آرمان رمضانی بعد از یک نیم فصل ناامید کننده در تیم پرسپولیس راهی اردوی رقیب یعنی استقلال شد. رمضانی با انتشار استوری هرگونه اظهار نظر درباره تیم سابقش را تکذیب کرد و اعلام کرد که هیچ مصاحبه ای درباره هیچ موضوعی انجام نداده است. گویا صحبت هایی از قول رمضانی مبنی برواکسینه شدن اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برابر کرونا منتشر شده بود و حالا او این موضوع را تکذیب کرد.(ادامه)
نخستین فروش ایران‌خودرو در سال جدید از فردا
نخستین فروش محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ با برگزاری پانزدهمین مرحله فروش فوق‌العاده از فردا یکشنبه (هشتم فروردین) تا چهارشنبه (یازدهم فروردین‌) برگزار می‌شود.(ادامه)
ابراز نگرانی از شیوع کرونای انگلیسی در مازندران
مازندران در موج دوم سفر‌ها با توجه به شیوع کرونای انگلیسی با مشکل مواجه خواهد شد.(ادامه)
متلاشی شدن باند بزرگ هرمی در رامسر
ماموران انتظامی شهرستان رامسر یک باند ۶ نفره شرکت هرمی را متلاشی کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.